אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו לשמוע ✔ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו לשמוע, לשכנע את אשתי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, למכור יותר, זיהוי מניפולציות בטקסט, NLP שפת גוף, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע לקנות, nlp מזה, לשכנע את, אימון אישי לפוליטיקאים, חומר על nlp, איך לשכנע בוויכוח, NLP המלצות, להתראיין בטלוויזיה, אמנות הנאום, לשכנע טוב, NLP עצמי, סדנת nlp, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע אנשים, להתראיין בתקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה, להתראיין לטלוויזיה, סודות הרטוריקה, לנהל משא ומתן, פסיכוקיברנטיקה, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, NLP ומכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp עוגנים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:38ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת?

אליעד כהן מסביר שיש חשיבות גדולה לדעת מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שואל שאלה מסוימת. אנשים רבים נוטים להגיב לשאלות באופן אוטומטי, מבלי לבחון לעומק את כוונת השואל. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "מתי אתה חוזר הביתה?", תגובה אינסטינקטיבית תהיה פשוט לתת לו שעה מדויקת. אבל אליעד מציע דווקא להאט ולבחון את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה.

איך לזהות את הכוונה האמיתית מאחורי שאלות?

אליעד מציע שכאשר מישהו שואל שאלה, לפני שעונים בצורה אוטומטית, כדאי לשאול את עצמך למה הוא בכלל שאל את השאלה הזאת. למשל, במקרה שבו אדם שואל "מתי אתה חוזר הביתה?" - השאלה עשויה להסתיר מגוון כוונות. אולי הוא פשוט דואג לך, או שהוא רוצה לתכנן משהו בהמשך. אבל לפעמים האדם ששאל אינו מודע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לשאול. לכן חשוב לעצור לרגע ולבדוק, מדוע בדיוק הוא שאל, או לפחות להבין מה אנחנו מניחים לגבי הסיבה שהובילה לשאלה.

איך לשאול אדם על הכוונה שלו בלי להישמע תוקפני?

אליעד מדגיש שכששואלים אדם למה הוא שאל שאלה, חשוב לעשות זאת בצורה נעימה ולא בצורה שעלולה להיתפס כתוקפנית. הוא נותן כמה דוגמאות פרקטיות:
  • ניתן להשיב תשובה כללית ומעורפלת כמו "אני עוד לא יודע, אפשר לשאול למה אתה שואל?" וכך לעודד את האדם להסביר את עצמו יותר בפירוט.
  • אפשר להוסיף שאלת הבהרה נעימה כגון "אתה שואל כי אתה רוצה לתכנן משהו להמשך?" או "חשוב לך לדעת מתי בדיוק אחזור?"
בשתי הדוגמאות הללו, השואל לא מרגיש מותקף או שהוא חייב להצטדק, אלא מקבל הזדמנות נעימה להבהיר את עצמו.

מדוע אנו מניחים הנחות אוטומטיות לגבי כוונות של אחרים?

אליעד מתאר כיצד אנשים מגיבים לשאלות מתוך ההנחות שלהם, בלי לבדוק אותן באמת. לדוגמה, אדם שמרגיש אשמה על משהו שעשה, יכול להניח שכל שאלה תמימה של האחר נועדה "לתקוף" אותו או לחשוף את אשמתו. לדוגמה, אם אשתך שואלת אותך "היית בסופר?" ואתה מרגיש שאולי לא מילאת אחר הבקשה שלה, אתה מיד עשוי לחשוב שהיא מבקרת אותך, אפילו שהכוונה שלה היתה פשוטה ותמימה לחלוטין. אליעד מדגיש שחלק מהמיומנות לנהל שיחה אפקטיבית היא לזהות את ההנחות שאנחנו עושים באופן אוטומטי ולבדוק אותן לפני שאנחנו עונים בצורה שתיצור קונפליקט.

מה לעשות כשאתה מרגיש שמישהו תוקף אותך בשאלה?

אם אתה מרגיש ששאלה מסוימת מטרתה לתקוף אותך, אליעד ממליץ לבדוק מיד את התחושה הפנימית שלך. כלומר, לזהות מה אתה באמת מרגיש, ואז להפריד בין עובדות לבין פרשנויות. למשל, אם מישהו שואל אותך "היית בסופר?", ואתה מיד מרגיש אשמה או חוסר נעימות, תשאל את עצמך: "מה גרם לי להרגיש את הרגש הזה? האם האדם שאל שאלה פשוטה או שאני משליך על השאלה כוונות נסתרות?" כך ניתן למנוע תגובה מוגזמת ולנהל את השיחה בצורה יותר רגועה ומודעת.

איך להתמודד עם הרגלים אוטומטיים בשיחות?

אנשים רבים מגיבים לשאלות מתוך הרגל או דפוסים ישנים. אליעד נותן דוגמה של אדם שיש לו נטייה להרגיש מותקף כי בעבר היו סיטואציות שהותירו אצלו טראומה, וכך כל שאלה נתפסת כאיום. הוא נותן דוגמה הומוריסטית של אדם שהיה בשבי, וכל שאלה שמופנית אליו נתפסת מיד כניסיון לחקור אותו. אליעד מסביר שכדי להתגבר על ההרגל הזה, צריך לתרגל מודעות: בכל פעם ששאלה מעוררת אצלך תגובה חזקה, עליך לבדוק מיד מדוע הרגשת כך, ולהפריד בין המציאות לבין ההנחה שאתה עושה.

איך למנוע תגובות לא נכונות כתוצאה מהנחות שגויות?

אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: "האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי?" למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה?

למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה?

אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא מבין את הסיטואציה יותר טוב מהאחר. אדם יהיר לא מרגיש צורך לשאול שאלות הבהרה או לבדוק את ההנחות שלו, כי הוא בטוח שההבנה שלו נכונה. לכן, כדי לגרום לאדם יהיר להכיר בכך שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו.

איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך?

אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. רק לאחר שהאדם ירגיש שאתה מבין אותו באמת, הוא יהיה מוכן להקשיב לעצה שלך ולכבד את דבריך.
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
חלק 1
... יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1 מתי נכון לבקש ממישהו להגדיר מושגים בשיחה? אליעד כהן מסביר בהרחבה על חשיבות הגדרת מושגים בשיחות, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו לשמוע, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום למישהו לשמוע, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להצליח בשכנוע? הדרכת מנהלי מכירות לפרסם ללקוחות פוטנציאלים ליצור אמון עם שותפים עסקיים טיימינג של שכנוע עקיף אוהב למכור מה הלקוח חושב על התמחור? חומרים שיווקיים לגרום לאיש מכירות בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח לשכנע בחורה להתאהב איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? לשכנע בחורה שמנה פגישת מכירות טכניקת שיווק איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? כתיבה שיווקית שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח תורת המשחקים משא ומתן עם החמאס איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לאהוב את הלקוחות שלך ליצור אמון עם האקס איך המוח משתכנע? מוצרים אוטומטים לגלות ללקוח סודות לעשות מניפולציה על אנשים לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול שכנוע בפרסומות איך לגרום למישהו לשנוא משהו? למה שלקוחות יבואו אליך? להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח איך להיות מומחה ל nlp? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? לגרום ללקוח לומר לקוחות אקראיים לתת ללקוח להחליט אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן לקוח שונא אותך לא להזדהות איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? למכור בלי אנרגיה לשכנע מישהו להצביע סמנכל שיווק מניפולציות של הקורונה לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה ללמוד להיות איש מכירות איך למכור עם חשק? לקוח מתלונן על המחיר איזה חומרי שיווק ליצור קודם? איך להתמודד עם חרדת מכירות? לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח להתווכח עם לקוח מתנגד לרכישת מוצר מתי לעצור שיווק? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? התנגדות אמיתית של הלקוח טכניקות לשכנוע איך להציג ללקוח הטבת הנחה? אנשי מכירות מרמים לקוחות איך לשכנע מישהו להירגע? שכנוע ישיר איך למנוע שתילת מחשבות? התנגדות של לקוח שיווק למכירות איך לגרום למישהו לא להסכים? להתחייב ללקוח על תוצאות מניפולציות פרסומיות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע אקסית לחזור לעודד עובדים למכור ביחס למוצר לקוחות שממליצים עליך למכור מוצרים של אחרים ליצור קשר עם הלקוח ניהול השיווק לקוחות בתהליך מכירה בניית אמון לפגוש את הלקוח התנגדויות מכירה של מוצר מוצרים למכור להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע כמות מוצרים לשכנע מישהו להאמין התפקיד של המכירות להשיג לקוחות חוזרים האם איש מכירות טוב? נוסחה לשכנע אנשים איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? מוצר דמיוני האם למכור זה כיף? התת מודע שלך איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? לגרום למישהו להפסיק בקשה לא סבירה של לקוחות איך ליצור קמפיין שיווקי? איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? מניפולציה סיבתית איך לגייס מנהל מכירות? האם לנסות לשכנע את הלקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, שינוי עמדות, טיפים בנושאי לגרום למישהו לשמוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.0938 שניות - עכשיו 14_10_2025 השעה 13:28:19 - wesi28