אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמנות השכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, אומנות הנאום, ללמוד רטוריקה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, nlp לימודי, השפעה סמויה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע בחורה לצאת איתי, לימוד nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שתילת מחשבות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, סודות המשא ומתן, nlp מדריכים, לשכנע מישהו לעשות משהו, nlp מזה, שידול, ראיון קשה, nlp טכניקה, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע בוויכוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, NLP דימוי עצמי, NLP עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, מכירות ושכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, זיהוי מניפולציות בטקסט, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך לגרום למישהו, הצלחה בשכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:55איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
איך לשאול שאלות בצורה נכונה ומדויקת?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות, ובאופן שבו הדרך שבה נשאלת שאלה משפיעה על התשובה שנקבל ועל האווירה שתיווצר בשיחה. אליעד מדגיש שכל מילה בשאלה יכולה לשנות לחלוטין את משמעותה ואת ההנחות הסמויות הנמצאות בה, ולכן חשוב להבין את ההבדלים בין ניסוחים שונים של שאלות.

מה ההבדל בין "האם אתה יודע מה השעה" לבין "מה השעה"?

אליעד כהן מסביר שיש הבדל גדול בין השאלה "האם אתה יודע מה השעה?" לבין "מה השעה?". כשאדם שואל "מה השעה?" הוא מניח באופן סמוי שהאדם השני יודע את התשובה. במצב כזה, הנחת היסוד היא שהשני אמור לדעת את התשובה ולכן עלול להרגיש לחץ להשיב, אפילו אם הוא לא באמת יודע. זה יכול לגרום לאי - נוחות ולמצבים שבהם האדם השני ינסה להמציא תשובה לא מדויקת רק כדי לא להודות בחוסר ידיעה.

לעומת זאת, כששואלים "האם אתה יודע מה השעה?" הנחת היסוד שונה לחלוטין. כאן, בעצם השאלה כבר מגולמת האפשרות שהתשובה יכולה להיות גם "אני לא יודע". באופן זה, השואל מאפשר לצד השני להרגיש בנוח גם במצב שבו אין לו את המידע המבוקש. השימוש במילים "האם אתה יודע?" מעניק לצד השני אפשרות נוחה יותר לומר שהוא אינו יודע.

למה לשאול "האם אתה יודע" נותן לצד השני הרגשה נעימה?

אליעד נותן דוגמה מוחשית לכך: כאשר הורה שואל את הילדה שלו "תגידי לי, מוכרים חמץ בפסח?" הוא בעצם מניח שהיא יודעת או אמורה לדעת, ובכך יוצר עליה לחץ לתת תשובה. אך אם הוא ישאל אותה "ידוע לך אם מוכרים חמץ בפסח?" הוא מאפשר לה לענות שהיא לא יודעת בצורה הרבה יותר נינוחה. זוהי דרך טובה יותר לנהל תקשורת בין אישית כי היא לוקחת בחשבון גם את רגשותיו של הצד השני.

איך להשתמש בשאלות כדי להפעיל לחץ או ליצור תחושת אי - נוחות?

אליעד מסביר שאותו עיקרון יכול לעבוד הפוך. אם מטרת השואל היא ליצור תחושת אי - נוחות או להפעיל לחץ פסיכולוגי, אפשר להשתמש בשאלות שמניחות מראש שהצד השני אמור לדעת את התשובה, כך שהוא ירגיש לא בנוח להודות שאינו יודע. למשל, לשאול עובד שאמור להיות מעודכן "מה קורה עם יוסי?" ולא "האם אתה יודע מה קורה עם יוסי?", יוצר לחץ מסוים עליו, כי אם הוא לא יודע, הוא עלול להרגיש שהוא מאכזב את הציפיות ממנו.

האם שאלה ארוכה יותר מעידה על עניין רב יותר?

נקודה נוספת שאליעד כהן מבהיר היא ששאלה ארוכה יותר לפעמים מעידה על עניין רב יותר של השואל בנושא או באדם שהוא פונה אליו. למשל, כששואלים "האם אתה יודע מה קורה עם יוסי?" במקום "מה עם יוסי?", השאלה הראשונה יוצרת תחושה שהשואל מתעניין יותר, כי הוא משקיע מחשבה רבה יותר בשאלה, ומשתמש במילים נוספות כמו "האם אתה יודע". עם זאת, אליעד מסייג ואומר שזה לא תמיד נכון לכל אדם, ויש אנשים שיפרשו את האריכות של השאלה כהקדמה מיותרת או אפילו ככבדות מסוימת.

מדוע שאלות ארוכות או קצרות נתפסות אחרת אצל אנשים שונים?

אליעד מציין שהאופן שבו אנשים מפרשים שאלות קשור מאוד לאופן שבו הם חושבים ומנתחים דברים. אדם מסוים עשוי לראות בשאלה ארוכה התעניינות יתרה ואילו אדם אחר עשוי לראות בה דווקא ניסיון לעדן את האווירה או להוריד לחץ. יש כאן גם עניין של תפיסה אישית והנחות יסוד של השומע, לא רק של השואל.

מה המשמעות של הנחות יסוד בשאלות?

ההרצאה חוזרת שוב ושוב אל הרעיון שכל שאלה מכילה הנחות יסוד - דברים שהשואל מניח מראש כנכונים. למשל, בשאלה "מה מספר הטלפון של חיים?" מניחים מראש שלחיים יש מספר טלפון. בשאלה "האם אתה יודע את מספר הטלפון של חיים?" מאפשרים אפשרות של חוסר ידיעה, ובכך מפחיתים לחץ ואי - נוחות מהאדם שנשאל. הבנת הנחות היסוד הללו קריטית לתקשורת אפקטיבית ומדויקת יותר.

איך לשאול בצורה נכונה כדי לשפר את התקשורת הבין - אישית?

לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהמפתח לשאלה טובה הוא הבנה מדויקת של מה שאתה באמת רוצה לשאול, אילו הנחות יסוד נמצאות בשאלות שלך, ואיך הניסוח משפיע על האדם השני. התקשורת הטובה ביותר מתרחשת כאשר האדם השני מרגיש נוח להיות אמיתי ולהביע חוסר ידיעה בלי לחשוש מכך שישפטו אותו או ילחצו עליו לתת תשובה לא מדויקת.
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות.
...בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות. כאשר מנהלים עם מישהו שיחת טלפון, הרבה יותר קל לצד השני, לנתק ולסיים את השיחה, מאשר במציאות. כי יותר קל ברמה החברתית תקשורתית, לנתק למישהו את השיחה מאשר ללכת ממנו באמצע שיחה פנים אל פנים. וכאשר מבצעים תהליך מכירה טלפוני, יש הרבה מצבים שבהם הלקוח הפוטנציאלי רוצה לסיים את השיחה. אבל אנחנו רוצים למשוך ולהאריך את השיחה. אז איך עושים זאת? ויש לכך מספר תשובות ודרכים. ואחרת מהדרכים היא...
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
...הוא מדגים שהיכולת לשכנע את עצמך היא כמו היכולת לשכנע אדם אחר. הוא מתאר זאת בצורה ברורה: שאל את עצמך מה אתה הכי רוצה בחיים, ואז בדוק איך הדבר שיש לך או שאתה רוצה להתרגש ממנו מתקשר לתחושות האלו. ברגע שתבין זאת לעומק, תוכל ליצור ולהעצים את תחושת הריגוש לאורך זמן. כיצד יוצרים ריגושים לטווח ארוך? כדי ליצור ריגושים ארוכי טווח, אליעד מדגיש שיש לשמור על החיסרון ולמנוע מצב של התרגלות. אפשר לעשות זאת דרך תרגול מחשבתי - למשל, להיזכר באופן יזום בתחושת החיסרון...
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
...שהוא חושב כי אם זה לא נכון למה אתה צריך להגיד לי שזה לא נכון, כאילו אולי אתה חושב שזה כן נכון לכן אתה צריך להגיד לי שזה לא נכון יכול להיות כזה דבר, אם ברור לך שזה לא נכון למה אתה אומר לי את זה. זה היבט אחד זאת אומרת בגלל שהוא דיבר בצורה נגטיבית כמו שהיה ראש ממשלה אחד שאמר אני לא נוסע לארהב כי אני יש לי סכסוך אישי עם ברק אובמה, אוקי אדוני אם אין לך סכסוך אישי עם ברק אובמה למה אתה צריך להגיד שאין לך סכסוך אישי עם ברק אובמה על ראש הגנב בוער הכובע. אוקי...
אמפתיה ושכנוע, אמפתיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפתיה? איך לגלות אמפתיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפתיה? להסביר למישהו את עצמו
אמפתיה ושכנוע, אמפתיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפתיה? איך לגלות אמפתיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפתיה? להסביר למישהו את עצמו
...דעתו ביותר משפטים ממה שהוא עצמו השתמש, אז הוא ירגיש שהקשבתם באמת ושבאמת הבנתם אותו. הדבר דומה להתמודדות עם אנשים במצבים של הפרעות נפשיות (משוגעים). כאשר משוגע אומר שרודפים אחריו, התגובה הטבעית של רוב המטפלים היא לנסות להפריך זאת. אולם, הדרך האפקטיבית יותר היא להפגין אמפתיה מלאה - לשאול אותו ולבקש שיסביר בדיוק את מה שהוא חושב, עד שירגיש שהבנתם אותו באופן מושלם. רק אז הוא יהיה פתוח לשמוע דעות אחרות או לשקול את ההיגיון שלו מחדש. איך נכון להציג לאדם...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
...הכינוי בהתאם למי שמולנו. אם אנחנו לא יודעים בוודאות מה הדרך שתיצור קרבה, אליעד ממליץ לשאול את האדם או ללמוד מהדרך בה הוא עצמו משתמש בשמות של אחרים. בסיכום, יצירת קרבה לא תלויה רק בשימוש בשם הפרטי, אלא גם בהבנה מעמיקה של איך האדם השני תופס את השם ואת הקשר שלו עם אחרים. כל אדם מגיב בצורה שונה, ולכן הדרך היעילה ביותר היא להבין את הצרכים והתחושות של האדם השני ולפנות אליו באופן אישי תוך שמירה על רגישות להעדפותיו. איך ליצור קרבה עם אחרים? שימוש בשם פרטי...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
...לשמוע, כנראה שהוא לא ישקר לי גם לגבי התאמת המוצר לצרכיי. כיצד אמירת האמת יוצרת אמון במוצר? יש מצבים שבהם המוכר צריך להכריע בין אמירת אמת לא נעימה לבין ניסיונות ליצור תחושה טובה. אם המוכר בוחר לדבוק באמת, הוא מבהיר ללקוח כי מטרתו העיקרית היא התאמת המוצר לצרכי הלקוח ולא רק סגירת המכירה בכל מחיר. כאשר הלקוח שומע דברים שאינם בהכרח נעימים, אך מזהה כנות, הוא עלול דווקא להרגיש ביטחון רב יותר בהמלצה של המוכר, כי מי שאומר לי באופן גלוי שיש לי בעיה או שיש...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...במכירה? כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא דורש. הלקוח מבטא את הרצון שלו באמצעות צורה מסוימת, כלומר, הוא מגדיר מאפיינים ברורים, אך לכל צורה כזו קיימת מהות עמוקה ופנימית יותר. הדרך הנכונה להתמודד עם ההתנגדות היא להבין מהי אותה מהות פנימית שהלקוח באמת...
הוכחה באמצעות סתירה לוגית, לוגיקה, שכנוע בצורה לוגית, איך מוכיחים הוכחה? אם נוכיח ש A נכון ונוכיח ש B נכון ונוכיח ש A+ B לא יכולים להיות נכונים בו זמנית, האם זה מחייב את האדם לחשוב ש A או B לא נכונים? איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון, באמצעות הצגת סתירה לוגית? איך להוכיח הוכחה לוגית? איך לשכנע מישהו שטועה? מה קורה כשמאמינים בשני דברים שסותרים? האם אדם חייב לוותר על אמונה כשיש סתירה? מה דרוש כדי להוכיח שטענה שגויה?
...נכון דרך סתירה? השיחה מתמקדת בשאלה פילוסופית ופסיכולוגית עמוקה: איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו - אינו נכון, באמצעות הצגת סתירה לוגית. אליעד כהן מציג את אחד הכלים השכיחים ביותר לחשיבה רציונלית: אם נניח ששתי טענות A ו - B הן נכונות, אך הן סותרות זו את זו, הרי שלפחות אחת מהן בהכרח לא נכונה. מכאן עולה השאלה - האם עצם הצגת הסתירה באמת גורמת לאדם לשנות את דעתו? מה התנאים לשכנוע דרך סתירה? אליעד מציג שלושה תנאים בסיסיים הדרושים כדי לגרום לאדם...
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
...והוא ירצה X והצעת מחיר אחרת במידה והוא ירצה Y וכולי. ויש עלות להוציא את כל אחת מהצעות המחיר וכולי. ולכן השאלה היא, האם ואיך לבקש כסף מלקוח על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? אז אפשרות אחת יכולה להיות, לבקש מהלקוח סכום מאוד גבוה, שבטוח לא נפסיד בו. ושלא צריך להתאמץ הרבה כדי לתת את הצעת המחיר הזאת. וזה כמובן פתרון לא טוב. כי כנראה נפסיד את העסקה, בגלל המחיר הגבוה. פתרון נוסף יכול להיות לסגור עם הלקוח, שהוא ישלם לפי מה שיעלה לך, פלוס X רווח עבורך (קוסט...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
...של אמונה, שצריכים לגרום ללקוח להאמין לך למה שאתה מספר. לעומת זאת, כאשר מראים ללקוח מידע ממשי, הרי שהלקוח פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה בחושים שלו, את מה שאתה מספר לו. וכאשר הלקוח חושב שהוא פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה במו עיניו את מה שאתה מספר לו, הרי שממילא הוא יותר מאמין למה שאתה מספר לו. וזה בעצם אומר, שברמת העיקרון, הלקוח יותר יאמין כאשר מראים לו משהו ממשי בעין שלו, מאשר כאשר מספרים לו סיפור כלשהו בעל פה. ולכן מכך נובע שכדאי קודם כל להציג...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, קאוצינג, מניפולציות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1758 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 13:05:04 - wesi28