אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לדבר עם הלקוח ✔התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לדבר עם הלקוח, לשכנע אנשים לקנות מוצר, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך למכור, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, דיאטת nlp, ייעוץ לאישי ציבור, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP תרגילים, NLP פיתוי, NLP שפע, ניתוח טקסטים, NLP עצמי, NLP הרזיה, סודות הרטוריקה, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, תורת המשחקים, NLP התניה קלאסית, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp לאנשי מכירות, הרצאות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, סוגסטיה עצמית, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לכתוב טקסט, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, nlp מזה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP טראומה, טיפול זוגי nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:28התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר?

אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא.

הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, "מוצר X". אם המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל:
  • "מה בדיוק אתה מחפש?"
  • "מה המטרה שלך?"
  • "מה הכי חשוב לך במוצר הזה?"
שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר.

מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו?

אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים שלו במפורש. במצב כזה, המוכר לא צריך להיכנס מיד לפרטים ספציפיים מדי לגבי היתרונות של המוצר, אלא לתת תשובה כללית ולא מוגדרת. למשל, אם הלקוח מחפש רכב, אך לא אומר מה בדיוק חשוב לו, המוכר צריך להציג את המוצר בצורה כללית: "הרכב הזה משלב טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות גבוהה וצריכת דלק חסכונית. על מה היית רוצה לקבל עוד מידע?"

אם המוכר יבחר להציג מראש תכונה ספציפית כמו חסכון בדלק, בעוד שהלקוח מחפש דווקא בטיחות, הלקוח עלול לחשוב בטעות שהמוצר לא מתאים לו. אליעד מביא דוגמה שבה לקוח שמחפש בטיחות שומע מהמוכר בעיקר על כמה הרכב חסכוני בדלק, ועשוי לחשוב:
  • "אם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, אולי הרכב בכלל לא בטיחותי."
  • "אם המוכר מתמקד בזה, אולי בטיחות זה לא הצד החזק של הרכב."
לכן, חשוב לשמור על הסבר רחב וכללי עד שהלקוח בעצמו יחשוף יותר מידע לגבי הצורך המדויק שלו.

איך לזהות את מה שהלקוח באמת מחפש?

כדי להבין את הצורך האמיתי של הלקוח, אליעד מציע כמה דרכים פרקטיות:
  • לשאול שאלות ממוקדות כמו "מה הכי חשוב לך במוצר?"
  • להציג בפני הלקוח כמה אפשרויות או יתרונות שונים של המוצר, ולראות לאיזו אפשרות הלקוח מגיב יותר או שואל לגביה שאלות נוספות.
  • לבקש מהלקוח לדרג את התכונות של המוצר לפי חשיבותן.
באמצעות שאלות וטכניקות אלה, המוכר יכול לדלות מידע חשוב ולזהות את הצרכים האמיתיים של הלקוח, גם אם הלקוח לא חשף אותם מראש באופן מפורש.

למה חשוב לא להניח מראש מה הלקוח מחפש?

אליעד מדגיש שלא כדאי למוכר להניח מראש מה חשוב ללקוח, כיוון שהנחה כזו יכולה להוביל למצב שבו הלקוח יקבל רושם מוטעה לגבי המוצר. אם הלקוח לא חשף את הצורך שלו והמוכר יבחר באופן אקראי להדגיש יתרון ספציפי, הוא עלול ליצור אצל הלקוח תחושה שהמוצר לא מתאים. המוכר צריך להימנע ממצב שבו הלקוח מרגיש שחסר מידע לגבי מה שחשוב לו באמת.

לדוגמה, אם מוכר מתמקד רק בהיבט של חסכון בדלק, בעוד שהלקוח בעצם מחפש בטיחות, הלקוח יחשוב שהחיסכון בדלק בא על חשבון הבטיחות, כיוון שהמוכר לא הזכיר את הבטיחות. המטרה היא שהלקוח יקבל תחושה שהמוצר מותאם בדיוק לצרכיו, ולכן המוכר חייב לברר היטב את הצרכים לפני שהוא מפרט יתרון ספציפי.

כיצד להמשיך כאשר הלקוח לא נותן מידע ברור?

גם כאשר לקוח לא נותן תשובה ברורה לגבי הצרכים שלו, אליעד ממליץ להמשיך להציג מידע בצורה כללית ומעורפלת יחסית, ולהמשיך לשאול שאלות שמטרתן לקבל מידע ברור יותר. המוכר יכול לומר למשל:

"הרכב הזה מתאים להרבה מטרות, הוא גם חסכוני, גם טכנולוגי וגם בטיחותי. מה היית מעדיף לשמוע יותר?"

כך המוכר שומר על כל האפשרויות פתוחות, ומונע מהלקוח לקבל תחושה שהמוצר לא תואם את צרכיו.

לסיכום, השיטה שאליעד כהן מציע היא קודם כל להבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ורק אחר כך למכור לו את המוצר בדרך המתאימה ביותר. שיטה זו מגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בכל תהליך מכירה, כיוון שהיא מוודאת שהלקוח תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק.
איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר?

הדבר החשוב ביותר במכירה הוא למכור ללקוח את מה שהוא באמת רוצה - כלומר, למלא את החיסרון שלו. לעיתים, המוכר מתמקד בשיווק המוצר מבלי להבין מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו.

איך לברר את צרכי הלקוח?

כאשר לקוח פונה למוכר ושואל על מוצר מסוים, יש להימנע ממתן מידע ישיר ומיידי, אלא לשאול אותו שאלות כגון:

- "מה בדיוק אתה מחפש?"

- "מה המטרה שלך?"

- "מה חשוב לך במוצר הזה?"

באמצעות שאלות אלו ניתן להתאים את המוצר ללקוח בצורה מדויקת יותר. אם המוכר ימהר לתת מידע כללי על המוצר לפני שהבין את צורכי הלקוח, ייתכן שהלקוח בכלל מחפש משהו אחר.

מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף מידע?

יש לקוחות שלא מוכנים לחשוף מידע על מה בדיוק הם מחפשים. במקרה כזה, אסור לקפוץ מיד לפרזנטציה של יתרון ספציפי במוצר, אלא יש לתת ללקוח מידע כללי ולא מוגדר, כדי להבין איך הוא מגיב. לדוגמה, אם מדובר במכירת רכב, ניתן לומר:

"הרכב הזה משלב טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות גבוהה וצריכת דלק חסכונית. מה חשוב לך לשמוע עליו יותר?"

אם הלקוח יגיב בהתעניינות לאחד ההיבטים, ניתן להעמיק בו ולשאול שאלות נוספות כדי להבין טוב יותר את הצרכים שלו.

מדוע חשוב להתאים את הצגת המוצר להעדפות הלקוח?

לכל מוצר יש מספר יתרונות, אך כל לקוח מחפש משהו שונה. אם המוכר מתמקד בחיסכון בדלק, אך הלקוח מחפש בטיחות, הוא עלול להסיק שהמוצר לא מתאים לו. הסיבה לכך היא שבתת - המודע הלקוח יחשוב:

- "אם הם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, כנראה שהרכב לא בטיחותי."

- "אם לא הזכירו בטיחות, אולי זה לא היתרון העיקרי של הרכב."

לכן, עד שהלקוח לא מבהיר מה הוא מחפש, יש להציג את המוצר בצורה רחבה, ורק לאחר שהוא חושף את צרכיו - להדגיש את היתרונות שמתאימים לו.

איך לזהות את מה שהלקוח באמת מחפש?

כדי לאתר את הצורך האמיתי של הלקוח, ניתן להשתמש בטכניקות כגון:

- לשאול שאלות ממוקדות כמו "מה הכי חשוב לך?"

- להציג מספר אפשרויות ולראות למה הלקוח מגיב

- לבקש מהלקוח לדרג את חשיבות התכונות של המוצר

לסיכום

הדרך הנכונה למכור ללקוח היא לא להניח מראש מה הוא מחפש, אלא לברר בצורה חכמה מה הצורך האמיתי שלו. גם אם הוא לא מוכן לחשוף זאת במפורש, ניתן להשתמש בטכניקות של הצגת מידע כללי, הצגת מספר יתרונות ושאלות ממוקדות כדי לדלות ממנו מידע נוסף. רק לאחר מכן, ניתן להתאים לו את המוצר באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא כפי שכבר הסברתי בפעם אחרת הדבר הכי טוב למכור ללקוח זה את מה שהוא רוצה, מה זאת אומרת את מה שהוא רוצה? למלא לו את החיסרון שלו. מה הכוונה? הכוונה היא שלפעמים המוכר מתמקד בלמכור את המוצר שלו בלי שהוא בכלל מבין מה הלקוח באמת רוצה, מה האינטרס של הלקוח מה הלקוח באמת מחפש וכפי שכבר הסברתי ברגע שמתחילה להתבצע עסקה המוכר בעיקרון אמור לא למכור את המוצר ולא להתחיל לשווק את המוצר, ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך.

בן אדם נכנס לחנות אומר למוכר "שלום אתה יכול לתת לי פרטים על המוצר הזה מוצר x?", עכשיו אם המוכר לא חכם מה שהוא עושה אומר לו "כן אני אתן לך מידע זה ככה וככה" אבל מה אתה נותן לו מידע אולי הוא בכלל צריך מוצר אחר. הכי טוב זה לשאול את הלקוח "מה אתה צריך מה אתה בדיוק מחפש, מה המטרה מה האינטרס שלך?" ולפי זה להתאים לו את המוצר. עכשיו השאלה הנשאלת היא זה בעצם מה עושים אם הלקוח לא רוצה לחשוף את הקלפים שלו, זאת אומרת הלקוח אומר "שלום אני רוצה פרטים על המוצר" ואז שואלים את הלקוח "מה בדיוק אתה מחפש, מה אתה צריך?" והוא לא נותן מידע הוא לא אומר מה הוא בדיוק רוצה, הוא לא אומר מה הדבר הכי חשוב לו שהוא מחפש במוצר.

כי את אותו מוצר כל מוצר אפשר למכור אותו בהרבה, כל מוצר יש לו הרבה יתרונות או יש הרבה מאוד מוצרים שיש להם הרבה יתרונות והיתרונות אמורים למלא את החסרונות שיש ללקוח ואת אותו מוצר אותו פריט שאנחנו מציגים אפשר לבן אדם שמחפש תועלת מסוימת במוצר לשווק לו את המוצר, למכור לו את המוצר בצורה אחת ולבן אדם את אותו מוצר לעשות לו פרזנטציה אחרת. ולכן מה עושים בעצם אם הלקוח שאלנו אותו "מה אתה צריך?" והוא עדיין לא נתן תשובה מוגדרת הוא לא חשף את החיסרון שלו, מה עושים בעצם במקרה כזה? אז התשובה היא שבמקרה כזה מה שצריך לעשות זה בעצם לתת ללקוח תשובה שהיא לא מוגדרת.

זאת אומרת הלקוח שאלנו אותו שאלה מוגדרת אמרנו לו "מה אתה צריך?" הוא לא נתן תשובה מוגדרת אמר "אני צריך רכב" אבל אמרנו לו "איזה רכב?" אמר "אני מחפש רכב" הוא לא אמר אני מחפש רכב למה למי, מה חשוב לו מה לא חשוב לו הוא לא חשף שום מידע. מה שבעצם צריך לעשות זה לתת לו גם תשובה לא מוגדרת, זאת אומרת לתת לו תשובה שתראה תשובה לשאלה שלו לספר לו טיפה על הרכב אבל לא להיכנס לרזולוציה גדולה מדי לאף אחד מהיתרונות של הרכב. זאת אומרת לא לנסות להגדיר את הרכב כאילו הוא כבר סיפר מה הוא מחפש, זאת אומרת אם לדוגמה ניקח רכב והרכב הזה נגיד הוא נוח לטיולים הוא בטיחותי הוא מהיר, הוא חסכוני הוא חדשני טכנולוגי נגיד, אם בן אדם אומר "אני מחפש רכב טכנולוגי" אנחנו נספר לו כמה הרכב הזה טכנולוגי אם הוא מחפש רכב חסכוני נספר לו כמה הרכב הזה חסכוני, הוא מחפש רכב בטיחותי אנחנו נתמקד בכמה הרכב הזה בטיחותי.

אבל מה קורה אם הוא בא ואמר לנו "אני מחפש רכב, מה בדיוק? אני מחפש לא אני מחפש רוצה מידע על הרכב", מה אנחנו נספר לו על איזו קטגוריה? התשובה היא שצריך לספר לו באופן כללי להגיד לו "אתה יודע הרכב הזה הוא גם ככה וגם ככה" ולנסות בכל מחיר להוציא מהלקוח מידע לגבי מה שהוא מחפש ולראות איך הוא מגיב, לדוגמה נגיד שמספרים לו על איזו קטגוריה ברכב איך הוא מגיב הוא מתייחס, הוא שואל עוד שאלה הוא לא שואל שאלה, זה מעניין אותו זה לא מעניין אותו לשאול אותו "אתה רוצה לשמוע מידע נוסף על הנושא הזה?" או לדוגמה לתת לו את כל הקטגוריות להגיד לו "הרכב הזה הוא טוב בזה ובזה" ולשאול אותו "מה אתה רוצה עוד שאני ארחיב לך באיזה נושא?" לדוגמה.

אוקי והרעיון הוא, מה שאני מנסה להגיד זה שעדיף לא להגדיר, לא לצמצם את ההסבר ללקוח לקטגוריה אחת לפני שהלקוח הגדיר מה בדיוק הוא מחפש. זאת אומרת וזה גם אם שאלת את הלקוח, זאת אומרת גם אם שאלת את הלקוח אמרת לו "מה אתה רוצה? והוא לא נתן תשובה גם אם הוא לא נתן תשובה מוגדרת מה בדיוק הוא מחפש מה בדיוק החיסרון שלו גם אז לא ישר לקפוץ להגיד "טוב הוא לא אמר לי אז בוא נמכור לו" לא, אנחנו ניתן לו תשובה מעורפלת תשובה שהיא באופן יחסי יכולה להתאים לו וננסה לדלות ממנו מידע נוסף ורק אחר כך לתת לו את התשובה שמותאמת יותר לצרכים האישיים שלו. ולמה זה ככה? כי הרבה פעמים אם הלקוח בראש שלו יש לו חיסרון מסוים שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר ובגלל שהוא לא אמר בדיוק מה החיסרון שהוא מחפש אז אנחנו בעצם יכולים לספר לו על המוצר בצורה אחרת אז בעצם זה דווקא יכול לגרום ללקוח לא לקנות את המוצר למה? כי הוא חושב שהמוצר לא מתאים לו.

אם לדוגמה נגיד הלקוח הכי חשוב לו ברכב שהרכב יהיה נגיד בטיחותי ואנחנו נספר לו כמה הרכב חסכוני בדלק אז בתת מודע של הלקוח הוא יכול להגיד "וואלה נכון זה רכב מאוד חסכוני בדלק אבל זה לא רכב בטיחותי כי למה הוא לא מספר לי על זה שזה בטיחותי?" או "הם השקיעו כל כך הרבה משאבים בחיסכון בדלק כנראה שהם לא השקיעו משאבים בבטיחות", ולמה זה? כי איש המכירות בחר באופן אקראי להתמקד דווקא בחיסכון במקום לדוגמה בבטיחות. אוקי מה שאני מנסה להגיד זה עוד פעם הלקוח בא אמר "אני מחפש מידע", "מה אתה מחפש, מה בדיוק אתה צריך, מה הכי חשוב לך?" אם הוא אומר "לא יודע" נגיד שהוא אומר "לא יודע", "אוקי אז אתה יודע ברכב יכול להיות חשוב לך זה וזה, מה נראה לך יותר מה מעניין אותך יותר לשמוע עליו?" לשאול אותו.

אבל בין כך ובין כך לא להיכנס לרזולוציה פנימית לא להתחיל לפרט לו יותר מדי מידע על איזה אופציה שיכול להיות שהוא בכלל צריך אופציה אחרת, בכלל יכול להיות שהסיפור שתספר לו פה דווקא יגרום לו בסוף לא לקנות לדוגמה את המוצר וצריך דווקא לדבר באופן כללי יותר רחב יותר, לנסות בכל מחיר להוציא מהלקוח מה החסרונות שלו ואז ברגע שהוא אמר את מה שהוא צריך לפי זה עכשיו אפשר למכור לו את מה שהוא רוצה. הבנו אז שיהיה בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לדבר עם הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לדבר עם הלקוח, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לקוח חושב? להיות מנהיג משכנע בסיס השכנוע להתאים מוצר לשכנע מישהו דתי איך לרמוז ללקוח? מתחרים של מוצר לשכנע מישהו להרגיש איתך בנוח להניע עובדים למכור יצירת אמון עם הלקוח כאבים של לקוח לגרום למישהו לשתף איך לשכנע ילדים? לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך האם nlp מומלץ? לגרום למישהו לעזוב את אשתו מה רע בלשפר את אנשי המכירות? לגרום למישהו ללכת למכור שירותי יעוץ תשובה ללקוח התאמת העסק לסוג הלקוח אימון אישי לאנשי מכירות מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? נקודות הכאב של הלקוח מנהל צוות מכירות כל אחד יכול להיות איש מכירות להיות תוקפן כלפי הלקוח הפצת חומר שיווקי לשכנע מישהו להיות בטוח למכור יותר... לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן סוגים של פגישות מול לקוח לשכנע מישהו להרגיש איתך לשכנע מישהו להיות בעדך האפשרות הכי טובה של הלקוח איך לייצר צורך אצל הלקוח? לנסח בקשה בצורה משכנעת עלויות תמחור מוצר מכירות ללקוח אימון להגדלת מכירות לשכנע ילד לאכול פחות טיפול בהתנגדות של לקוח להכיר לקוח למה קשה לי למכור את עצמי? להפחיד לקוח הגדלת מכירות של אנשי מכירות לשכנע כל אחד משכנעים לקוח למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? לגרום למישהו לרצות להיות איתך ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח לפתח שיחה עם לקוחות התנסות במוצר שיווק עסק ניהול לקוחות ראפור nlp חוויית לקוח למכור חוסר ידיעה כידיעה להסביר את עצמך ללקוח איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך להציג ללקוח שירות? לגרום למישהו לומר לך את האמת לתת ללקוח אפשרות לבחור סמנכל שיווק למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו מתי ליצור כאב ללקוח? איש מכירות שקרן טכניקות של nlp למתחילים מה זה שיווק שותפים? שפת הלקוח לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לשכנע לקוח להגיע תהליך של יצירת חומרי שיווק איך להתחמק משאלה של לקוח? היצע וביקוש ביחס למחיר של מוצר איך לעשות מניפולציה על מישהו? תוכן שיווקי איך לתגמל אנשי מכירות? לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון לקוח מפחד לקבל החלטה שיווק בשכנוע ישיר לשכנע ילד להכין שיעורים לשאול את הלקוח שאלות התאמה למכור כשאתה לא במיטבך להשתמש במוצר בחינם למכור עט בראיון להצליח בתור איש מכירות איך חבילות משפיעות על הלקוח? למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו לבנות מסע לקוח שינוי עמדות ושכנוע איך לגרום למישהו ליהנות לתת? לשכנע גבר לאהוב איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? לשכנע מישהו לא לעשן לגרום למישהו לרצות לגור איתך למכור כשאתה בחרדה איך לא לתת הנחה ללקוחות? יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, תת מודע, אוטוסוגסטיה בתחום לדבר עם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7344 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 05:13:43 - wesi28