אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להדריך אנשי מכירות ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להדריך אנשי מכירות, תכנות התת מודע, טיפול ב nlp, מומחה מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP לעסקים, ייעוץ לאנשי מכירות, לשכנע אנשים לקנות מוצר, זוגיות nlp, לשכנע את המפקד, למכור יותר, אנשי מכירות, לשכנע הורים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לימודי nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP טכניקות, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, NLP עובד, מה זה לשכנע, איך לשכנע את חברה שלך, טיפול בהתנגדות מכירות, NLP דיכאון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע בחורה, תשובות לשאלות בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, דיאטת nlp, להתמודד בראיון, מסר שיווקי, NLP למטפלים, דמיון מודרך ו nlp, טיפול בהתנגדות, הכוח לשכנע, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להדריך אנשי מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, להדריך אנשי מכירות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות תותח מכירות יצירת הזדהות מוצר בחנות אמנות השכנוע למכור את שיחת המכירה איך למכור בלי מצב רוח? אסטרטגיות משא ומתן בירור צרכי הלקוח רצונות במשא ומתן איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? למה לגרום ללקוח? להתאים את המוצר לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? שיחה יוצאת ללקוח לגרום למישהו לא למות איך המוצר יעזור ללקוח? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לא לדפוק לקוח? לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר תחושת אמון איך לשכנע אקס? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? לתת סיבה להנחה ללקוח מוצר לא מספיק טוב לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי תגמול לפי המכירות טעויות של מנהלי שיווק ומכירות nlp master מניפולציות חברתיות סודות השכנוע של המנטורים למכור ללקוח מוצר גרוע למכור nlp טכניקת שיווק איך ליצור סוגסטיה? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? איש מכירות צריך להיאבק בלקוח איך לשכנע אנשים לחשוב? אימון אנשי מכירות לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח איך להציג ללקוח הנחה? איך לשכנע? איך לגרום ללקוח לחזור? למכור את המוצר הטוב ביותר תחרות אנשי מכירות לשכנע אנשים שאתה חכם איך לא להזדהות? השפעה על אנשים לקוח לא סומך על עצמו איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? התאמת המוצר לצורך של הלקוח איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? איך לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת? למכור משהו בראיון עבודה המניפולציה של הפחד מניפולציות על לקוחות חסרונות במוצר להציע ללקוח מחיר בטלפון אפשרויות בחירה גרועות ללקוח הנחה על מוצרים לגרום למישהו לא לחשוד למה קשה לי למכור את עצמי? מה פרופיל הלקוח הבא שלך? לגרום ללקוח להתמכר לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איש מכירות עם אופי גרוע איך לרכוש את אמון הלקוח? מניפולציות של אליעד כהן להצליח למכור ללקוחות שכיר שעובד במכירות לשכנע מישהו שיש לו בחירה מתעניין במוצר לשמור על הסכמה עם לקוח לשכנע מישהו להודות שניצחת איך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? מבוא ל nlp שכנוע באופן מוחלט טכניקות לשכנוע טעויות של שכנוע לשכנע אישה לאהוב nlp לימודים לקוחות שרוצים לרכוש ממך שיטת מכירות נקבע מחיר של מוצר צורכי הלקוח איך להביע הזדהות עם ההתנגדות? לשכנע אדם אחר לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים איך להשתפר בתור איש מכירות? איך לשכנע את עצמך להרגיש טוב? לשכנע מישהו לא לריב התנגדויות במכירות למכור בשיחת טלפון הרגשה של הזדהות שימוש בשם של הלקוח איך להתראיין למשרת איש מכירות? לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך איך ראפור עובד? להתעקש מול לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, קואצינג, מכירות בתחום להדריך אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0625 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 20:17:03 - wesi28