אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך?, טיפול בהתנגדויות, אימון nlp, איך לשכנע אישה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, nlp חינם, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע את אשתי, לשכנע מישהו לעשות משהו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטת ה nlp, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע לקנות מוצר, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מטפל nlp, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, איך לשכנע ילדים, איך לגרום לבחורה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP הנחות יסוד, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, להתכונן לראיון, לשכנע בן אדם, ייעוץ רטורי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP מה זה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP הפסקת עישון, ייעוץ תקשורתי, nlp techniques, nlp תרגול, לשכנע לקוח לקנות מוצר, nlp לחינוך ילדים, NLP שתילת מחשבות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה זה מכירותאנשי מכירותאיך להדריךאיך להדריך אנשי מכירותהתנגדויותטלפוןמכירותלהדריךלהדריך אנשי מכירותאיך להדריך עובדיםמה זה מנהל מכירותמנהלי מכירותאיש מכירותאיך להדריך מתאמי פגישות בטלפוןתהליך מכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהדרכת אנשי מכירותהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןטעויות של אנשי מכירותהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות במכירות בטלפוןאימון לאנשי מכירותהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדות במכירות בטלפוןמהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירותהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדות מכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירותהתנגדויות במכירותאימון אנשי מכירותהתנגדויות מכירותהתנגדות במכירותהתנגדות מכירותאיך להצליח במכירותהצלחה במכירותאיך להגדיל מכירותהגדלת מכירותשיחת מכירותשיטת מכירותאנשי מכירות מתחיליםשיווק ומכירותהדרכת מכירותהדרכה לאנשי מכירותאיך להגדיל את המכירותתהליכי מכירותטיפול בהתנגדויות מכירותאנשי מכירות טוביםאיך להיות איש מכירותאנשיחשוב🔍הצג עוד...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...כאילו אין אפשרות אחרת, בעוד שהמילה גם מציגה את הרעיון כאפשרות אחת מתוך כמה אפשרויות, ובכך מקטינה את המחויבות. לדוגמה, אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה גם. למשל, במקום לומר לאדם רק תעבוד, משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר גם תעבוד. לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו תאכל גם...
איך לאהוב למכור? אופי של איש מכירות? למה קשה למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך להצליח למכור? איך להשיג אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות?
...לדעת איך להתמודד עם התנגדות מכירה. אבל זה נושא שיותר קל לפתור אותו. אבל את ההתנגדות הרגשית של איש המכירות, הרבה יותר קשה לטפל בה. כמו כן, איש מכירות שקשה לו להתנגד לעצמו, כי הוא לא אוהב לעשות לעצמו רע, יהיה לו עוד יותר קשה להתנגד למישהו אחר. לדוגמה, איש מכירות שקשה לו להתנגד לכך שהוא עצמו מעשן והוא לא רוצה לעשות לעצמו רע ולהפסיק לעשן, או איש מכירות שיש לו מטרות בחיים, אבל הוא לא משיג אותן, כי הוא לא רוצה להיות בקונפליקט עם עצמו, הוא מרחם על עצמו, הוא לא אוהב להיות בקונפליקט, אז הוא עצלן וכיוב, הוא...
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
...סוג של הוכחה של לקוחות מרוצים, שמעידים שהמוצר שלך טוב. כי הנה אתה סוג של לקוח מרוצה של השיטה והדרך שלך. אבל כמובן שצריכים לקחת את זה בהקשר הזה, אבל לא מעבר לכך. דהיינו, כן יכול להיות היגיון, שבתוך כל המסרים השיווקיים שלך, תרצה לספר סיפורים אישיים, שבהם תספר שהמוצר שלך, במקרה עזר לך באופן אישי. אבל המידע הזה רלוונטי, במסגרת השיקול של לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך עובד. אבל צריכים לראות את התמונה המלאה, בתוך מגוון השיקולים של איך לעשות בידול באופן כללי. ובאותו הקשר, אני אוסיף על עוד כשלים לוגיים שיש בהקשר...
טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
...נוספות. וכל הרעיון הזה של תזמון של שכנוע ושל טיימינג של שכנוע, רלוונטי עוד יותר במקרים שבהם עושים למישהו שכנוע עקיף, שבו הוא בצורה מדורגת לאט לאט מתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. שאז צריך לשים לב, שהוא לא יחשוב בצורה חלקית ומוקדם מידי, את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב בצורה מלאה בסופו של דבר. ואיך ניתן לדעת מהו הטיימינג הנכון שמישהו יחשוב משהו? תשובה: באופן כללי עליך לדמיין שאתה האדם השני. ועליך להבין למה רע לו לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ועליך לדמיין שהוא מתחיל קצת להסכים איתך, ולראות...
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
...כל אחד בכל דבר נמצאת גם אצל כל אדם רגיל. אלא שהאדם בעצמו, מתוך תחכום עצמי, מצליח לשכנע את עצמו שהוא אינו יכול. האדם יוצר במוחו מגבלות וספקות לגבי יכולותיו האמיתיות, ולכן בפועל הוא לא משתמש בכל הכוח הפנימי הזה. זהו תהליך מתוחכם של הגבלה עצמית, שמאפשר לאדם לחוות מציאות שיש בה אתגר, מאבק, ולבסוף גם הנאה ומשמעות. למה יש צורך במאמץ אם אפשר להשיג הכל מיד? אליעד מביא כדוגמה את רבי נחמן, שטען כי אם היה רוצה, היה יכול להפוך את כל תלמידיו לצדיקים גמורים באופן מיידי וללא מאמץ מצדם. אך הוא לא עשה זאת, מאחר...
מתי ואיך לגרום למישהו לחשוב, שאתה בעד זה שהוא יעשה משהו שאתה מתנגד לכך שהוא יעשה אותו? מה לעשות כשהבן אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי לעודד מישהו לעשות משהו שאתה לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים
...ולמרות זאת, ישנם מצבים שבהם האדם השני ככ נעול וסגור על הדעה שלו, שאם אתה לא תסכים איתו על הדעה שלו, הוא מיד יראה בך אוייב ולא יהיה ניתן לשוחח איתו ולגרום לו לשנות את דעתו. ובמקרים שכאלו, עליך לדעת כן להסכים איתו, כדי שהוא לא יראה בך אוייב אלא יראה בך אוהב, ולאחר מכן עליך בצורה עדינה לנסות לגרום לו לשנות את דעתו. ואסביר שוב: נניח שמישהו רוצה לבצע איזה פשע. ונניח שאתה תגיד לו שאתה לא מסכים לזה בשום אופן. אז מצד אחד מאוד יתכן שהוא באמת יתחשב בדעתך ולא יבצע את הפשע שהוא רוצה לבצע. אבל יכול להיות מצב...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...יותר יקר, שהלקוח לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אותו. אבל שמצד שני הלקוח ירגיש שהוא כן תאורטית יכול לרכוש אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן אפשרות בחירה. ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה. כי כאשר הלקוח מתלבט בין X לבין Y או Z, תוך כדי הוא כאילו מניח שהוא מבצע עסקת רכישה. ואז נשתל ללקוח במוח, שכאילו הוא חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי...
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
...תחושות ומניעים, ניתן לאתר את הרצונות והפחדים האמיתיים של האדם. איך אפשר להשתמש בשיחות חולין כדי לשתול מחשבות? אחרי שמזהים מה האדם באמת רוצה ומה הוא פוחד שיקרה, ניתן לשתול אצלו מחשבות באמצעות חיבור של ההתנהגות הרצויה לדברים שהוא כבר אוהב, והימנעות מהתנהגות לא רצויה לדברים שהוא כבר פוחד מהם. לדוגמה, אם ילדה אוהבת להיות במרכז תשומת הלב ופוחדת להיות לבד, אפשר ליצור אצלה התניה מחשבתית שהכנת שיעורי בית תוביל לתשומת לב חיובית מההורים, ואי הכנת שיעורים תוביל להיעדר תשומת לב או להישארות לבד. כך הילדה תאמין...
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
...עם מערכת מתקדמת נניח שלקוח מתעניין ברכב מסוים, ואיש המכירות מציין בפניו שהרכב הזה הוא הרכב הטוב בעולם בגלל שיש לו מערכת ABS עם EPS אוטומטי. זו מערכת נהדרת, אבל האם זה באמת מה שהלקוח רוצה לשמוע? האם המידע הזה לבד משכנע אותו לרכוש את הרכב? התשובה היא: לא בהכרח. מדוע? משום שהלקוח לא קונה את הרכב בגלל מערכת ABS או EPS, אלא בגלל מה שהמערכת הזאת עושה עבורו. לדוגמה, אם איש המכירות היה אומר לו: הרכב הזה מגיע עם מערכת בטיחות מתקדמת שמונעת החלקה בכביש רטוב ומסייעת לך לשמור על שליטה גם בתנאי דרך קשים. זה אומר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך?, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מבצעים ללקוחות למכור בשוק רווי המוצר יעזור ללקוח איך לתת הנחה ללקוח? לתכנן קמפיין שיווקי לשווק מוצר יקר אוטוסוגסטיה עצמית איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר השפעה סמויה על המודעות של הלקוח ארגון המידע השיווקי אימון לאנשי מכירות למכור הרבה בזול הוצאות שיווק ומכירה איך לשקר לקוח? איך למכור יעוץ למשכנתאות? בעיה של לקוח בלי פתרון איזה מוצרים למכור? איך להטעות את הלקוח? לקוחות משמיצים בגוגל איך להכיר את שפת הלקוח? לגרום למישהו לרצות להאמין לך איך להתמודד עם לקוח? מניפולציות על אנשים להתמודד עם התנגדות לקוח כמה מוצרים? שיווק והעלאת מחירים להציג ללקוח מוצר nlp עובד איך לקנות מוצר? שאלות של לקוח משפט בצורה משכנעת לגרום למישהו להרגיש טוב איך להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום? אפשרויות גרועות ללקוח איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך להצליח בעבודה במכירות? ביקורת של לקוחות על העסק שלך ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק איך ליצור תוכן שיווקי? הנחה ללקוח לשכנע תת מודע מתי זה כיף למכור? טעויות באפשרויות בחירה ללקוח שימוש בשם הפרטי של הלקוח איפה כדאי ללמוד nlp? להמליץ ללקוח על המתחרים למה הוא לא רוצה למכור? איך לגרום למישהו לשמוח? מצב הרוח של הלקוח להשתכנע תכנון אסטרטגיית שיווק פחד לא למכור לקוחות מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? לקוחות עם בקשות מוזרות nlp לימוד עצמי איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? שיווק בארגון למנוע שתילת מחשבות שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה לגרום למישהו לעשות משהו איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? איך לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו? העלאת מחירים ללקוחות איך להיות איש מכירות טוב? לגרום למישהו לדבר איתך להרגיש את המוצר נוסחה לשכנע לקוחות שכנוע פנימי עמוק אמצעי שכנוע הזדהות עם מקום העבודה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו כמה לנסות לשכנע לקוח? המתחרים שלך כאיש מכירות לקוחות ממליצים באינטרנט לשחרר לקוח כמה להקשיב ללקוח? לתכנן משפך שיווקי איך לקבע את המחיר אצל הלקוח? להיות מומחה לשכנוע למכור מוצרים של אחרים ליצור הזדהות איך לשכנע את התת מודע? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך? לגרום למישהו לא להציק למכור את המוצר ללמוד מכירות שכנוע שכלי איך לשכנע מישהו לענות? איתור צרכים של לקוח תחושה של אמון הצלחה בשכנוע לקוח של המתחרים לשתול מחשבה השכנוע של התת מודע לנתח משפך שיווקי שלא עובד מרגיש שאני גונב את הלקוחות אסטרטגיה שיווקית להכיר את הלקוח הפוטנציאלי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, מומחה מכירות, שכנוע בנושאי למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5938 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 18:42:26 - wesi28