אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להכין חומרי שיווק ✔הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להכין חומרי שיווק, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לא לאכול, nlp למתקדמים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מהו nlp, אסטרטגיות מכירה, איך לשכנע את עצמי ללמוד, איך למכור נכון, שכנוע עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, הכנה לראיון, לשלוט בתת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע את הבוס, איך לשכנע ילדים, ראיון בתקשורת, טיפול בהתנגדות מכירה, דיבייטינג, להתמודד עם התנגדות במכירה, לשכנע בחורות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע עובדים, איך לשכנע את האשה, מומחה במכירות, להתראיין לטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע בן זוג, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, איך לשכנע את החברה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, NLP שתילת מחשבות, להתמודד בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו?

סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה.

סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות.

אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר:

הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה "אני מוכר רכב". הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיו"ב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו.

אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש.

ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי.

דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים.

ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים.

ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה.

ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית.

ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות?

ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את כל מה שהוא מסביר לחומרי שיווק כתובים / חומרי שיווק ויזואליים וכיו"ב, שיתכן מאוד שהם כשלעצמם יהיו פחות טובים מאשר ההסבר של איש המכירות בעל פה.

אבל צריך אותם, כדי לייעל את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות.

כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת המכירה וכולי.

אבל זאת לא האמת. כי אני אומר, שבטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות כמו רובוט שוב ושוב יסביר שוב ושוב את אותו המידע המכירתי ללקוחות. זה בטוח נכון. וכל דבר שאפשר לעזור לאיש המכירות לעבוד פחות ויותר יעיל, צריך לעשות אותו. וגם אם חומרי השיווק, יעזרו קצת לאיש המכירות, גם זה חשוב.

דהיינו, אם יש משהו שאיש המכירות חוזר עליו שוב ושוב בהסברים ללקוח, הרי שצריכים לקחת את ההסברים של איש המכירות ולהפוך אותם לחומר שיווקי שאפשרי לשלוח אותו ללקוח. כי החומר השיווקי הזה יעזור לאיש המכירות לסגור עסקה ויוריד עומס מאיש המכירות.

ואני אוסיף, שככל שתהליך המכירה יותר מורכב וככל שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו בצורה פחות טובה, את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה. כי זה בוודאות יעזור בסופו של דבר לסגור יותר עסקאות.

ואתן עוד נקודת מבט לאותו הדבר. את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 חלקים. 1 - חומרי שיווק שלא ניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש מכירות. 2 - חומרי שיווק שניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש המכירות. כמו כן, ניתן גם לחלק ל 2 החלקים הבאים, 1 - חומרי שיווק שיהיו יותר טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות. 2 - חומרי שיווק שיהיו פחות טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות.

ולכאורה, את חומרי השיווק שניתן להסביר בעל פה על ידי איש המכירות ואת חומרי השיווק שכנראה יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך להכין את חומרי השיווק האלו.

אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את תהליך המכירה של איש המכירות ולקחת את מסרי המכירה שלו ולהפוך אותם לחומרי שיווק. גם אם הם יהיו פחות טובים מאשר ההסברים בעל פה בצורה אנושית, של איש המכירות וגם אם בכל מקרה יהיה צורך גם בהסבר בעל פה של איש המכירות.

ולמה? כי הם עוזרים ברמה כלשהי, להוריד עומס מאיש המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש המכירות.

והמטרה היא, לעזור לאיש המכירות, לייעל את תהליך המכירה, לחזק את תהליך המכירה, לגרום ללקוח לפני פגישת המכירה וגם אחרי פגישת המכירה, לעיין בחומרי שיווק שיש בהם מסרי מכירה ללקוח.

במילים אחרות, להתייחס לחומרי השיווק, כאל סוג של איש מכירות אוטומטי. שאולי הוא פחות טוב מאיש מכירות אנושי, אבל עדיין גם איש מכירות רובוטי, עדיין גם הוא מביא תועלת. וכאסטרטגיה עסקית, צריך לשאוף לכך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להכין חומרי שיווק, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, להכין חומרי שיווק, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בניית אסטרטגיה שיווקית לשכנע שאתה מנומס למכור כשאתה עייף האם חייבים לשקר את הלקוח? איך לשקם אמון? לשכנע אנשים לחשוב שכנוע nlp לשכנע מישהו לשמוע לנהל אנשי מכירות לקבל סירוב מלקוח טיפול בהתנגדויות לקוח מראש לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו לגרום למישהו לשנוא משהו מוצר מחויב איש מכירות אמיתי כמה כסף לבקש מהלקוח? סודות השכנוע של התת מודע לגרום למישהו לא לעשן מניפולציות של מחזירים בתשובה מתי להציג את עצמך ללקוח? טכניקות מכירות איך לעשות מניפולציה עצמית? סודות השכנוע של בנימין נתניהו לגרום למישהו להרגיש רע עבורך לא רוצה מוצר קושי במחלקת המכירות קביעת מחיר למוצר החסרונות שיש במוצר תכנון יעדי מכירות למכור קורס התנגדות בשיחת מכירות בטלפון כמה כסף לבקש על מוצר? כולנו אנשי מכירות לשווק מוצר תרתי משמע בשתילת מחשבות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מסרים בתת מודע לקוחות חדשים מכירות ושירות איך יוצרים שכנוע עצמי? לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? למכור מוצר מאוד יקר להסביר בצורה משכנעת מנהל מחלקת מכירות להתעקש מול לקוח כיף למכור לשכנע מישהו להשתכנע איש מכירות שטח המוצר השני לגרום למישהו להיקשר למשהו לשדר ללקוח לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך איך למכור את המוצר הכי יקר? ערך אמיתי של מוצר לגרום למישהו לא ליהנות להצליח בעסק אם אני שונא למכור פגישת מכירות להעביר נושא מול התנגדות לקוח כושר שכנוע עצמי הרגשה של הזדהות לשכנע אקסית לא להתאהב במישהו חדש לקוחות במהירות לגרום למישהו להצביע תכנון מיתוג שיווקי לשנות את הלקוחות שנאה לאיש מכירות למכור תפקיד להכיר את דרך החשיבה של הלקוח למכור למינימליסט למכור חפץ אל תיתן ללקוח למכור לך שפת גוף של לקוח לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... ליצור תחושת קרבה עם הלקוח איך לפרסם ללקוחות? האם ללמוד nlp? לגרום למישהו לא לפחד למכור לכל אחד לדבר עם לקוחות לשכנע מישהי להתאהב בך לעשות מניפולציה על אנשים לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו לבחור משרד שיווק האם להציב יעדי מכירות? סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ פרסום חומרים שיווקיים מי הלקוחות שלי? להביא לקוחות חדשים לעסק למכור ביותר כסף תזמון הצגת המחיר ללקוח לגרום למישהו לא לטעות לגרום למישהו לאהוב אותך עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח לשכנע אישה לשכב לבקש הנחה על מוצר כמה לקוחות יש לך? לא יכול לשכנע שיטת ראפור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, לקוחות, דמיון מודרך בתחום להכין חומרי שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7344 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 16:31:34 - wesi28