אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להשפיע ✔איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להשפיע, איך לנתח טקסטים, שאלות קשות בראיון, ניתוח טקסטים, איך לשכנע גבר להביא ילד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לגרום לאנשים, סודות השיווק, לשכנע בן זוג, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות קניה, איך ליצור הזדהות, אסטרטגיות משא ומתן, התמודדות עם התנגדות במכירה, NLP כלים, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, איך לשכנע גבר להתחתן, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp בעברית, אימון אישי לפוליטיקאים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ייעוץ אישי למנהלים, nlp לימוד בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, ניתוח טקסט טיעוני, גישת NLP, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע בן אדם, הכנה לראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:14איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, למרות שהוא לא?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר עבורו, גם כאשר הלקוח עצמו אינו מאמין בכך או שהמוצר לא נחשב בעיניו למוצר הטוב ביותר. אליעד מדגים כיצד אפשר להעביר ללקוח מסר סמוי לתת מודע, באמצעות שימוש חכם במילים והגדרות מדויקות.

הרעיון המרכזי הוא שכדי לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר, חשוב למצוא מוצרים או אפשרויות אחרות פחות טובים שביחס אליהם המוצר המדובר הוא אכן הטוב ביותר. כאשר אומרים ללקוח ישירות "המוצר שלי הוא הכי טוב", הלקוח מיד מתנגד, כי הוא משווה באופן ישיר עם מוצרים אחרים שהוא מכיר. אולם אם אומרים לו שהמוצר הוא הכי טוב "ביחס ל - 1, 2, 3", הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר "המוצר הוא הכי טוב", והחלק של "ביחס ל..." ייעלם בתהליך עיבוד המידע בתת המודע.

איך עובד התת מודע בזמן שמיעת מסרים שיווקיים?

אליעד כהן מתאר כיצד פועל התת מודע כשמדובר בשמיעת משפטים בעלי משמעויות שונות או ריבוי משמעויות. הוא מסביר שבני אדם באופן אוטומטי מפשטים משפטים ארוכים למסר קצר וברור יותר. לכן, כאשר הלקוח שומע משפט כמו "המוצר הוא הטוב ביותר ביחס ל...", המוח שלו מוחק את החלק של ההשוואה ("ביחס ל...") ונשאר רק עם המסר המקוצר: "המוצר הוא הטוב ביותר".

לדוגמה, כשפוליטיקאים בישראל מתחרים בבחירות ואומרים "אני המועמד הטוב ביותר ביחס למועמד השני", בפועל המסר שנקלט הוא פשוט "אני הכי טוב". אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שפוליטיקאים בדרך כלל אינם מציעים הצעות מעשיות אלא בעיקר מדגישים כמה הם פחות גרועים מהמתחרים שלהם. זו דרך מניפולטיבית להעביר מסר חיובי גם כשהמציאות עצמה לא בהכרח חיובית.

איך להשתמש נכון בהשוואות כדי לשכנע?

אליעד ממליץ שכאשר רוצים להעביר מסר חיובי לגבי מוצר, כל מה שצריך לעשות הוא למצוא הקשר שבו המוצר באמת טוב יותר מהחלופות. לאחר מכן יש להדגיש בפני הלקוח את היתרונות הללו באופן ברור ולחזור על המשפט "המוצר הזה הכי טוב", כאשר מדי פעם מציינים שוב "ביחס ל..." כדי לשמור על אמינות ולא להיתפס בשקר גלוי. בפועל, המוח של הלקוח כבר התרגל לשמוע את המסר הפשוט של "המוצר הזה הכי טוב", גם אם המשפט נאמר בתחילה בהקשר השוואתי.

לדוגמה, אפשר לומר ללקוח: "המוצר הזה הוא הטוב ביותר בהשוואה למוצרים אחרים בקטגוריה X". לאחר מכן, כשחוזרים שוב על המשפט "המוצר הוא הכי טוב", כבר לא מציינים את ההשוואה. בצורה זו, התת מודע של הלקוח מפנים את המשפט הקצר יותר.

דוגמאות נוספות לשימוש במניפולציות שכנועיות

אליעד נותן דוגמה מתחום הפוליטיקה על אדם שאומר "הורדתי את מחירי המים והחשמל", אך לא מציין שהוא בעצמו העלה קודם את המחירים הללו ב - 100 אחוזים ורק לאחר מכן הוריד אותם ב - 10 אחוזים. בפועל, הלקוח או הבוחר מקבל את המסר המניפולטיבי של "הורדת מחירים", מבלי לשים לב להקשר השלילי של הפעולה המקורית.

עוד דוגמה שמביא אליעד היא אדם שגונב כסף ממישהו, נותן לו לאחר מכן צדקה מאותו הכסף הגנוב, ואז מציג זאת כהטבה: "תראה, נתתי לך צדקה". במציאות הוא בעצם לקח מהאדם את הכסף ואז החזיר לו רק חלק קטן ממנו כ"צדקה". זוהי דוגמה נוספת להעברת מסר מניפולטיבי כאשר ההקשר האמיתי מוסתר.

איך להימנע ממניפולציות שכנועיות?

אליעד כהן מדגיש את חשיבות המודעות להקשרים האמיתיים של מסרים שיווקיים. כדי לא ליפול בפח המניפולציות, הוא ממליץ שכל אדם ששומע מסר חיובי ישאל את עצמו שאלות קריטיות כגון:
  • האם המוצר או הרעיון הזה באמת טוב כשלעצמו?
  • או שהוא טוב רק בהשוואה לאפשרויות פחות טובות אחרות?
  • האם הורדת המחירים או הטבות אחרות שהוצעו הן באמת שיפור או שהן רק תיקון חלקי של מצב גרוע קודם?
כאשר אדם שואל שאלות מסוג זה, הוא מפתח יכולת לזהות מתי מנסים לבצע עליו מניפולציה, ובכך לא מאפשר לאף אחד "לעבוד עליו".

אליעד מסיים את ההסבר שלו באזהרה ברורה: "אז שלא יעבדו עליכם", וממליץ לשמור על מודעות וחשיבה ביקורתית כלפי כל מסר שיווקי או פוליטי שנשמע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח "המוצר הזה הכי טוב" הוא יגיד "לא נכון המוצר הזה לא הכי טוב" אז איך בעצם אפשר להגיד ללקוח שהמוצר הזה הכי טוב בלי להגיד לו שהמוצר הזה הכי טוב, במילים אחרות איך אפשר לשתול את המחשבה, איך אפשר להעביר לו מסר לתת מודע שהמוצר הזה הוא הכי טוב למרות שהוא לא הכי טוב.

והתשובה היא די פשוטה, מה שבעצם צריך לעשות זה למצוא מוצר אחר או אפשרות אחרת שביחס אליה או אפשרויות אחרות שביחס אליהן המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שצריך לעשות זה להסביר לאותו לקוח "אתה יודע המוצר הזה והזה אם אתה בודק אותו בהשוואה לאלטרנטיבות שלו זה וזה אז המוצר הזה הוא הכי טוב" ואז בעצם מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים את המשפט שאומר "המוצר הזה הכי טוב", אומרים אותו ללקוח "המוצר הזה הכי טוב ביחס ל1... 2... 3" או במילים אחרות אומרים לו "אתה יודע אם ככה וככה אז אתה יודע מהמוצר הזה הוא הכי טוב עבורך".

עכשיו כאשר פורמאלית מה בעצם אמרנו לו? אמרנו לו המוצר הזה הכי טוב עבורך וזה לא היה שקר כי זה הכי טוב עבורו, כאילו גם מנקודת המבט של הלקוח זה לא היה שקר ולמה? כי המוצר הזה באמת הכי טוב עבורו יותר מ"1... 2... 3" אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא שומע "המוצר הזה הכי טוב עבורך" אז במוח כפי שהסברתי מפעם אחרת הוא משמיט את "ביחס ל..." והוא מבין את המילים "המוצר הזה הכי טוב" גם בלי הפירוש שזה רק ביחס לככה וככה. אוקי קחו לדוגמה נגיד את הבחירות במדינת ישראל כל אחד מהמעומדים אומר "אני הכי טוב ביחס לשני, אני פחות גרוע מהשני", למה? כי לכשעצמם הם לא מציאה גדולה אז בעצם אומרים "אנחנו הכי טובים אבל אנחנו הכי טובים יותר מהשני" כאילו בגלל שכולם גרועים אז אני הכי פחות גרוע לצורך העניין זה מה שהם מנסים למכור את עצמם בעיקר.

הם לא אומרים "אנחנו נעשה ככה וככה, מה אתה צריך? אנחנו נעשה את זה, הנה יש לנו דרך איך לעשות את זה", הם לא אומרים את זה בעיקר מה שהם אומרים בעיקר זה "אתה לא רוצה שהוא יבחר, תבחר בנו כדי שהוא לא יבחר, תבחרו בי כדי שהם לא יבחרו" כאילו "אני הכי טוב לא שבאמת אני הכי טוב אני גרוע אבל אני הכי טוב ביחס אליהם אני הכי טוב". אוקי ולכן כפי שהסברתי המניפולציה פה היא די פשוטה אם רוצים להגיד ללקוח משפט מסוים כל מה שצריך לעשות זה למצוא באיזה הקשר המשפט הזה יכול להיות נכון ואז להגיד את המשפט הזה פשוט באותו הקשר, כאשר המוח ממילא שומע את המשפט הזה גם בלי אותו הקשר. כמובן שאני אחדד שאפשר להגיד ללקוח לדוגמה "אתה יודע ביחס למוצרים האלה והאלה המוצר הזה הוא הכי טוב" ואחר כך לחזור על המשפט הזה "המוצר הוא הכי טוב" בלי להגיד את "ביחס ל...".

אוקי ואז המוח כבר שומע את המילים "המוצר הזה הכי טוב" בלי קשר לזה שזה "ביחס ל...". כולל כמובן בכל תחום כאשר יש שני רעיונות ורוצים למכור לבן אדם רעיון, רוצים להסביר לו למה זה טוב לו מה שאפשר לעשות זה פשוט להסביר לו למה זה יותר טוב ממשהו אחר ומפה לשם משם לפה ובעצם להגיד "אז אתה רואה זה הכי טוב לך" אבל זה הכי טוב לך "ביחס ל..." זה לא אומר שזה בכלל עצמו טוב לך. זה כמו שמישהו אומר "תראו הורדתי את מחירי החשמל, הורדתי את מחירי המים" הוא לא סיפר שקודם הוא הוריד את מחירי המים אחרי שהוא בכבודו ובעצמו העלה אותם, הוא העלה אותם ב100% אחוזים ואז הוא הוריד אותם ב10%, הוא אומר "תראו אני הורדתי ב10%", הורדת ב10% אחרי שהעלית ב100% אז מה עשינו בזה זה הוא לא מספר הוא רק אומר מה הוריד את המחירים הוא לא מספר קודם איך הוא בעצמו העלה אותם.

כמו בן אדם שגונב כסף ואז הוא לוקח מהכסף שהוא גנב ממך נותן לך צדקה, הוא אומר "תראה נתתי לך צדקה", "אדוני אבל נתת לי צדקה מהכסף שגנבת ממני אז אתה לא עשית לי פה טובה". בקיצור מהצד שלכם של השומע שרוצה שלא ירמו אותו מה שהוא צריך לעשות ברגע שהוא שומע משפט "הדבר הזה הוא טוב, הדבר הזה הוא רע" וכו' לשאול את עצמו "רגע הוא טוב בפני עצמו, הוא באמת טוב בפני עצמו או שהוא טוב ביחס למשהו מסוים?", האם באמת הדבר טוב לכשעצמו או שהוא נכון רק ביחס למשהו אחר. ברגע שבן אדם עושה את זה לא יוכלו לעבוד עליו. אז שלא יעבדו עליכם.
סודות הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים
סודות הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים
... הרצון האנושי, NLP, איך להשפיע על רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשנות רצונות? איך ליצור רצונות? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להצביע למפלגה כלשהי? בחירה חופשית, רצונות מנוגדים איך ניתן לשלוט ולשנות רצונות אנושיים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר כיצד ניתן לשלוט ברצונות, לשנות אותם, או להשפיע עליהם. הוא מדבר על הדרך בה הרצון האנושי פועל, איך ניתן להפעיל אותו, ובאילו דרכים אפשר לגרום לרצון אחד לשלוט על שאר הרצונות המנוגדים. כיצד שליטה ברצון יכולה להשפיע על פעולה ספציפית? הדיבור מתחיל עם שאלה פשוטה: איך אפשר לגרום לרצון אחד לשלוט על שאר הרצונות? אליעד מציין שמדי פעם אנחנו מתמודדים ... את החסרונות לפחות חשובים בעיניו. כאשר רוצים לשנות את רצון האדם או להשפיע עליו, התהליך יהיה של שטיפת מוח באמצעות הצגת יתרונות חזקים מאוד כדי לשנות את מערכת הערכים שלו. אליעד מציין כי אם רוצים לגרום ... שכל היתרונות נמצאים רק בצעד הזה, תוך שלילת כל יתרון אחר. האם ניתן להשפיע על רצון של מישהו באופן מלא? לסיום, אליעד מסביר כי רצון לא ניתן לשנות בקלות ובאופן מוחלט, שכן מדובר בתהליך נפשי ארוך. כדי להשפיע על רצון, עלינו להכניס את האדם לסיטואציות שמזמינות אותו להרגיש את היתרונות והחסרונות באופן מוחלט, תוך תרגול עצמי שיגרום לו להבין ...
תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
... ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה וכאן אסביר, האם זה טוב או רע שתהיה לך תחרות ... כן או לא? מתי טוב שיהיו לך מתחרים? ומתי רע שיהיו לך מתחרים? ואיך מתחרים יכולים להשפיע עליך? ומה הם מתחרים טובים? ומה הם מתחרים רעים? ואיך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, בגלל השפעה על עלות הייצור השולית שלך? ועוד שיקולים לגבי האם כדאי לך שתהיה לך תחרות או לא? אז בעיקרון, במידה ... וככה בעצם אתה יכול להגדיל את הרווחיות שלך. לסיכום: כניסה של מתחרים לשוק, יכולה להשפיע בצורות שונות על העסק שלך וכל מקרה לגופו. ויש כאן גם שיקולים של השפעה על היצע וביקוש שלך, שיקולים שקשורים לסוג המתחרים שלך, ...
איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
... לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, ... מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה ... שיש גם את המנגנון של היכולת, שגם דרכו אפשרי להשפיע על כך שהאדם יעשה משהו. דהיינו, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו ... למישהו לעשות משהו, אפשרי לעשות את זה, גם בלי להשפיע על הרצון שלו. ואיך? באמצעות הגדלת היכולת שלו לעשות את הפעולה ... תבוא ממקום של לקחת ממנו, במובן של לבקש ממנו ולהשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה. וכמובן, שכל מקרה לגופו וכולי. ...
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
... לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה איך מתמודדים עם בעיות עם ... של המנהל, ובכך להבין כיצד ניתן להשפיע עליו או לשפר את היחסים עמו. איך פותרים בעיות עם המנהל ...
עמידה מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג
... פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג וכאן אתן עוד טיפ, כיצד באפשרותך לשכנע אנשים ולגרום להם להסכים איתך. גם במצבים שבהם אתה מנהל דיון מול ... שקלול בזמן אמת, מה נראה לך שיעזור יותר להשפיע על האנשים. האם זה שתראה שהבנת לא הבנת כמה הבנת, את הדעה של האדם שחושב אחרת ממך. כי לפעמים דווקא עליך להראות שבכלל לא הבנת את האדם ...
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? איך לשנות את דעתו של אדם כשהוא בטוח במשהו? אם אדם מולם בטוח במשהו ללא ספק, עליך לנסות לגרום לו להטיל ספק בעמדה ...
השפעה על אנשים, לשנות התנהגות של בן אדם, שכנוע ובחירה חופשית, שכנוע ורצון חופשי, חופש הבחירה, להשפיע על רובוט
השפעה על אנשים, לשנות התנהגות של בן אדם, שכנוע ובחירה חופשית, שכנוע ורצון חופשי, חופש הבחירה, להשפיע על רובוט
... על אנשים, לשנות התנהגות של בן אדם, שכנוע ובחירה חופשית, שכנוע ורצון חופשי, חופש הבחירה, להשפיע על רובוט האם באמת ניתן לשנות התנהגות של בן אדם? כדי להבין האם אפשר לשנות התנהגות של בן אדם, אליעד כהן מסביר תחילה שיש להגדיר ... כזה, הפעולה נעשית ללא שום סיבה, פשוט באופן אקראי לחלוטין. אם בחירה כזו קיימת, הרי שאין דרך להשפיע עליה, כי שום סיבה לא גורמת להתרחשותה. פעולה כזו תהיה אקראית לחלוטין ולפיכך לא ניתן להשפיע עליה. בחירה המושפעת מסיבה מסוימת: אם הפעולה נובעת מסיבה כלשהי, ניתן בהחלט לשלוט בהתנהגות של האדם על ידי שליטה בסיבה שקדמה לפעולה. למשל, אם אדם מעשן כי הוא לחוץ וחושב שסיגריה תרגיע אותו, ניתן להשפיע עליו אם נצליח לשכנע אותו שסיגריה אינה הפתרון הכי טוב ללחץ, או שיש אלטרנטיבה טובה יותר. כיצד משפיעים על ההתנהגות של בן אדם? כדי להשפיע על התנהגות של בן אדם, חייבים קודם כל להבין מה הן הסיבות שהובילו אותו לפעולה מסוימת. אליעד מדגיש שאין חשיבות לשאלה אם קיימת בחירה או לא. החשיבות היחידה היא בשאלה: מה גרם לאדם לבצע פעולה מסוימת? אם נבין את הסיבות, נוכל להשפיע עליהן. לדוגמה, אם אדם מרים את היד, יש לברר מדוע הוא הרים אותה. אם אין שום סיבה והוא עשה זאת במקרה, לא תהיה דרך לשנות זאת, כי ... אם יש סיבה כלשהי שהובילה אותו להרים את היד (למשל, כי הוא חושב שזו הדרך למשוך תשומת לב), אז ניתן להשפיע על ההתנהגות שלו באמצעות שינוי בתפיסות שלו לגבי אותה סיבה. מדוע אין הבדל מהותי בין בן אדם ללא בחירה חופשית לבין רובוט? אליעד ... אדם ללא בחירה. במקרה כזה, כל פעולה של אדם היא תוצאה של סדרת גורמים ותהליכים שניתן לזהות, למדוד ולהשפיע עליהם. כלומר, מבחינה עקרונית אין הבדל בין האדם והרובוט, וההבדל היחיד הוא בדרגת המורכבות של הגורמים שמשפיעים עליהם. מה ההבדל ... החשובה היחידה היא האם לפעולה מסוימת של אדם קיימת סיבה או לא. אם הפעולה אקראית לחלוטין, אי אפשר להשפיע עליה. אם הפעולה נובעת מסיבות, אז על ידי שינוי הסיבות ניתן להשפיע על הפעולה. אין זה משנה בכלל האם אנחנו מגדירים זאת כבחירה חופשית או לא. אליעד חוזר ומדגיש שהמונחים בחירה חופשית, אקראיות או ... המציאות. מה שמשנה הוא רק האם הפעולה מושפעת מסיבה כלשהי. ברגע שיש סיבה לפעולה, אפשר לזהות אותה ולהשפיע על האדם לעשות פעולה שונה. אליעד מסכם את הנושא בכך שבסופו של דבר השאלה המהותית היא תמיד: האם ניתן לזהות ולהשפיע על הסיבות שגורמות לאדם לפעול בצורה מסוימת? אם התשובה היא כן, אז בהחלט אפשר לשנות את ההתנהגות שלו, ללא קשר להגדרות פילוסופיות של רצון חופשי או אקראיות. האם קיימת בחירה חופשית? איך להשפיע על התנהגות של אנשים? מה ההבדל בין אדם לרובוט? איך לשנות התנהגות של בן אדם? האם פעולות של בני אדם הן אקראיות? מה זה רצון ...
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
... איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP איך ללמוד לשתול ... היכולת הזו נחשבת למיומנות שיכולה להשפיע על אחרים, ולגרום להם לקבל ... להשתמש ואילו מילים ומסרים להשפיע עליהם. איך לומדים לשתול ... מאפשר לו לדעת איך להנחות מחשבות ולהשפיע על אחרים בצורה חכמה ויעילה. ... אדם קולטת ומפנימה רעיונות, ניתן להשפיע עליו ולהנחות את תהליך החשיבה ... החשיבה הללו ייתן לך את הכלים להשפיע על אחרים בצורה חכמה. השלך את ... לזהות דפוסים דומים אצל אחרים ולהשפיע עליהם. מה צריך לזכור בתהליך ... מחשבות? היכולת לשלוט במחשבות ולהשפיע על אחרים היא יכולת נרכשת, אך ... דבר ללמוד לשתול מחשבות, לשכנע ולהשפיע על אחרים בצורה מכוונת ומודעת. ... ללמוד NLP? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו ... את עצמו לעומק, יודע גם כיצד להשפיע על אחרים. האם קיימת שיטה ... הזה ילמד לשתול מחשבות, לשכנע, להשפיע ולכוון אנשים לקבלת החלטות. איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו ...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
... תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות ... ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? איך אפשר להשפיע על אנשים דרך תכנות התת מודע? אליעד כהן מסביר שניתן להשפיע על אנשים, לשכנע אותם, ולגרום להם לבצע פעולות מסוימות באמצעות טכניקות של תכנות התת מודע. ... הבנת תהליכים פסיכולוגיים לעומק, כדי להצליח להשפיע על אנשים בצורה אפקטיבית. ככל שמבינים יותר טוב כיצד פועלת הפסיכולוגיה האנושית, ניתן לנהל שיחות מתוחכמות יותר ולהשפיע על אחרים באופן כמעט בלתי מורגש. לדבריו, יש חשיבות גדולה לכך שהמסר יועבר באופן עקיף ... משום שאנשים בדרך כלל מתנגדים לתחושה שמנסים להשפיע עליהם באופן גלוי וישיר. לכן, דווקא העקיפות וההדרגתיות בשכנוע הן שמאפשרות השפעה אמיתית ... בשכנוע? מהן טכניקות של תכנות תת מודע? איך להשפיע על תת ההכרה של אדם? איך לגרום לאדם לקבל החלטה בלי להתנגד? איך לדבר בצורה עקיפה כדי ...
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
... לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות איך לשתול מחשבות ולשכנע אנשים בצורה סמויה? ... כיצד ניתן לשתול מחשבות, לשנות מחשבות של אחרים, למחוק מחשבות ולהשפיע על אנשים באופן סמוי או גלוי. ההרצאה פותחת בשאלה פשוטה: איך להשפיע על מישהו לעשות פעולה מסוימת? אליעד נותן דוגמה שבה נדרש לגרום למישהו לקפוץ מהגג בגלל שריפה, אך אותו אדם מפחד, למרות שאין סיכון אמיתי. במקרה כזה, אי אפשר לשכנע את האדם ישירות, ... להגעה בזמן, מבלי להגיד זאת ישירות. איך בונים את המחשבות כדי להשפיע על אדם אחר? כדי להשפיע על אדם בצורה אפקטיבית, אליעד מסביר שיש להבין את המבנה של המחשבות שלו: אלו רעיונות ואמונות מובילים אותו לפעולה או חוסר פעולה מסוימת. אם רוצים לגרום למישהו לעשות דיאטה, לא מספיק ... חוקיות המחשבה, וככל שתבין אותה טוב יותר, תוכל להשתמש בה כדי להשפיע , לשכנע, לשנות מחשבות או אפילו לקרוא אותן. איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך ללמוד NLP? איך לשכנע אנשים? איך למחוק מחשבות? איך לגרום למישהו לשנות דעה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להשפיע, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, להשפיע, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, דיבייטינג, אימון אישי בתחום להשפיע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 23_07_2025 השעה 18:27:39 - wesi28