אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להשתמש במוצר ✔שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להשתמש במוצר, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, nlp בעברית, לימוד nlp בחינם, רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיווק, לשכנע את חברה שלך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע מישהו לעשות משהו, דיבייט, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע אנשים לבחור בך, לימודי nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע את החברה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע גבר להתחתן, טקטיקת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, סודות הרטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, עזרה איך לשכנע, איך לגרום לאישה, NLP התניה, ניתוח טקסט טיעוני, לשכנע אשה להיות איתך, אנשי מכירות, לשכנע את אשתי, התמודדות עם התנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע אנשים לתרום, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע דוד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
איך לזהות מנטורים וגורואים שמרמים אתכם?

בעולם שבו קיימים מנטורים רבים, גורואים ואנשי הדרכה, קיימת גם לא מעט מניפולציה. רבים מהם מוכרים אשליות, הבטחות גדולות להצלחה, עושר ואושר, אבל בפועל אינם נותנים פתרון אמיתי ומועיל. לכן, כדי לא ליפול בפח, חשוב להבין כיצד לזהות את הסימנים שמעידים על כך שמישהו מנסה לרמות אתכם או למכור לכם מוצר חסר ערך.

האם כל מי שמוכר ידע הוא בהכרח נוכל?

התשובה היא לא בהכרח. לא כל אדם שמוכר לכם ידע או הדרכה מנסה להונות אתכם. אך אליעד כהן מסביר, כי יש סימנים ברורים שבעזרתם תוכלו לזהות אנשים שעושים זאת מתוך אינטרס שלילי או אישי. בין אם האינטרס הזה הוא כלכלי או אפילו רק אגואיסטי (להגדיל את שמם), עצם העובדה שיש להם אינטרס לא פוסלת את המידע שלהם, אך מחייבת בדיקה ביקורתית של מה שהם מציעים.

מה הסימן המרכזי למניפולציה של מנטורים?

הסימן המרכזי שאליעד מציין הוא התמקדות יתרה של אותם מנטורים בבעיה של הלקוח, במקום בהצעת פתרונות מעשיים וברורים. כאשר מנטור או גורו רוצה למכור לכם מוצר, הוא עשוי להדגיש שוב ושוב כמה החיים שלכם קשים:
  • כמה רע להיות שכיר.
  • כמה אתם מתוסכלים בעבודה.
  • כמה מצבכם הנוכחי הוא בלתי נסבל.
  • כמה האנשים סביבכם מצליחים יותר מכם.
מנטורים רבים משתמשים בטקטיקה של "הגברת הכאב", שבה הם מזהים את הכאב שלכם, מחמירים אותו, ורק אז מציעים "פתרון קסמים", בלי להסביר באמת מה הוא.

למה מנטורים לא נותנים פתרונות ברורים ומדויקים?

לדברי אליעד כהן, הסיבה העיקרית לכך היא שהמוצרים שהם מוכרים הם לרוב לא איכותיים, לא באמת יעילים, או פשוט חסרי ערך ממשי. אם המוצר היה באמת יעיל, לא הייתה להם סיבה לא להציע אותו להתנסות. הם לא רוצים שתגלו שהמוצר לא עוזר ולכן נמנעים מלתת לכם גישה אליו מראש.

לדוגמה, אם יש לכם מוצר שבאמת פותר בעיות, הדרך הכי טובה לשווק אותו תהיה לתת לאנשים להתנסות בו, לפחות באופן חלקי:
  • ספר טוב יציע תספורת חינם או בהנחה.
  • חברה המציעה שירות טלוויזיה תיתן חודש ניסיון בחינם.
  • מוכר מזון יציע טעימות חינם ללקוחות.
  • מוכר רכב ייתן אפשרות לנסיעת מבחן לפני הרכישה.
איך עושים שיווק נכון ואמיתי?

אליעד מסביר ששיווק אמיתי ואפקטיבי נובע מתוך אמונה אמיתית במוצר שלכם. כאשר אתם משוכנעים בערך של מה שאתם מציעים, הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא לתת ללקוח לחוות את התועלת בעצמו. אם אנשים משתמשים במוצר ונהנים ממנו, הם ירצו להמשיך ולשלם עליו.

מצד שני, אם המוצר שלכם גרוע או בינוני, ואתם מפחדים לתת לאנשים להתנסות בו מחשש שיבינו שאין בו ערך, אז תהיו חייבים להשתמש בשיטות מניפולטיביות כגון התמקדות בכאב, פחד או תסכול של הלקוח, בלי להראות לו פתרון ברור ויעיל.

מה ההבדל בין שיווק הוגן לשיווק מניפולטיבי?

ההבדל המשמעותי הוא הגישה ללקוח ולמוצר:
  • שיווק הוגן

    מתמקד בפתרונות מעשיים וברורים, מאפשר התנסות, מוכיח שהמוצר עובד באמת, לא מפחד לתת ללקוח להחליט בעצמו.
  • שיווק מניפולטיבי

    מתמקד ביצירת תחושת כאב, חוסר וסבל אצל הלקוח, מדגיש בעיות ומגדיל אותן, ואינו מספק פתרון ברור אלא רק הבטחות מעורפלות.
לדוגמה, אם יש לכם פנצ'ר ברכב, אדם שבאמת רוצה לעזור לכם יגיד לכם בבירור מה לעשות ואיך לתקן. הוא לא יסתפק בלספר לכם כמה קשה ומסוכן לנהוג עם צמיג מפונצ'ר, אלא ייתן לכם פתרון מעשי וישיר.

מדוע שיטות מניפולטיביות כל כך נפוצות?

אליעד מסביר ששיטות אלו נפוצות כל כך, כי אנשים רבים משווקים מוצרים חסרי ערך אמיתי, או כאלה שהם עצמם לא מאמינים בהם. הדרך היחידה שנותרה להם כדי למכור, היא לגרום לאנשים להרגיש חוסר, כאב או תסכול כל כך גדול עד שירצו "לקנות את החלום" ולא את המציאות.

לסיכום: כיצד לבדוק אם מנטור או גורו מנסה לרמות אתכם?

כאשר אתם פוגשים מנטור או גורו, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
  • האם הוא מציע פתרון ברור, מעשי ונגיש?
  • האם הוא מאפשר לכם להתנסות במוצר או בשירות שלו לפני הרכישה?
  • האם הוא מדגיש רק בעיות, כאב ותסכול ללא פתרונות?
  • האם הוא מדבר בעיקר על חלומות מעורפלים או על פעולות פרקטיות?
אם הוא מדגיש רק כמה רע לכם ולא נותן לכם פתרון ברור, זה סימן מובהק לכך שמדובר בשיטה מניפולטיבית, והדבר היחיד שהוא מוכר לכם הוא אשליה.
איך לזהות רמאויות של מנטורים וגורואים?

בעולם השיווק וההדרכה האישית, יש לא מעט אנשים שמנסים למכור חלומות - בין אם מדובר בכסף, בהעצמה אישית או בהצלחה מקצועית. לעיתים, זה נעשה בדרכים הגיוניות והוגנות, אך במקרים רבים, מדובר בשיטות שמטרתן להוליך שולל את הקהל. לפעמים זה כרוך בכסף, ולפעמים מדובר רק בניפוח האגו של הדמות שמובילה את התהליך. כך או כך, הרמאות קיימת, וכדאי לדעת איך לזהות אותה.

האם כל מי שמוכר ידע מרמה אתכם?

אולי גם אני מרמה אתכם? אולי יש לי כוונה נסתרת? ייתכן, אבל זה לא סותר את מה שאני אומר כאן. המטרה היא לעזור לכם להבין את השיטות שבהן משתמשים אותם "גורואים" כדי לגרום לכם להאמין שהם מחזיקים באמת מוחלטת.

איך לזהות רמאות? דגש על הבעיה במקום על הפתרון

אחד הסימנים הבולטים לזיהוי של מרמה הוא התמקדות יתר בבעיה במקום במתן פתרון אמיתי. ברוב המקרים, כאשר מנסים למכור לכם מוצר - בין אם זה קורס, הרצאה או סדנה - המוכרים ידברו בעיקר על הבעיות שלכם:
  • כמה החיים שלכם קשים.
  • כמה המצב שלכם נורא.
  • כמה זה גרוע להיות שכיר או להיות במקום שבו אתם נמצאים.
  • כמה כל מי שסביבכם חי טוב יותר מכם.
הם ינסו לגרום לכם להזדהות עם תחושת החוסר, הכאב והתסכול שלכם, ולאחר מכן ישתמשו בכך ככלי מכירה - יבטיחו לכם "פתרון קסם" שיוציא אתכם מהמצב, אך בלי להסביר לכם באמת מה הוא.

איך עושים זאת נכון?

אדם שבאמת רוצה לעזור לכם, יראה לכם פתרונות. במקום להגיד לכם "אתם סובלים כי אתם שכירים" או "החיים שלכם קשים", הוא יאמר לכם:
  • "יש בעיה, הנה איך פותרים אותה".
  • "יש לך בעיה בניהול זמן? בא נראה מה אפשר לעשות".
  • "אתה לא יודע איך להתחיל עסק? הנה השלבים הראשונים".
  • "יש לך קושי מסוים? אלו הכלים שיכולים לעזור לך".
מדוע גורואים לא נותנים פתרונות ברורים?

הסיבה העיקרית היא שהמוצרים שהם מוכרים אינם איכותיים או אינם מספקים באמת פתרון אמיתי. אם המוצר שלהם היה טוב, הם פשוט היו מציעים לכם להתנסות בו ולראות אם הוא עוזר לכם. הרי אם מוצר הוא איכותי, אין צורך לשכנע אנשים בכוח - אפשר פשוט לתת להם דוגמה חיה לכך שהוא עובד.

איך משווקים מוצר טוב?

כאשר מוצר הוא איכותי, הדרך הטובה ביותר לשווק אותו היא לאפשר לאנשים להשתמש בו, גם אם זה באופן חלקי, ואז לתת להם לבחור אם הם רוצים לקנות:
  • אם אתה ספר טוב - תן לאנשים להתנסות בתספורת חינם או חלקית.
  • אם אתה מציע שירות טוב - תן תקופת ניסיון.
  • אם אתה מוכר מזון - תן לאנשים לטעום.
  • אם יש לך רכב למכירה - תן נסיעת מבחן.
מדוע שיטות רמאות נפוצות כל כך?

אנשים שמוכרים מוצר בינוני או חסר ערך יודעים שאם יתנו לכם להתנסות במוצר, תבינו שאין בו באמת תועלת, ולכן הם לא מאפשרים לכם לראות את הפתרון האמיתי מראש. הם מעדיפים ליצור בכם תחושת חוסר, להעצים את הבעיה שלכם, ולמכור לכם חלום ולא מציאות.

לסיכום

כאשר מישהו מציג בפניכם בעיה, בדקו היטב האם הוא מציע פתרון ברור, נגיש ומועיל. אם כל מה שהוא עושה זה להעצים את הכאב שלכם ולגרום לכם להרגיש חסרי ערך - כנראה שהוא מנסה למכור לכם אשליה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להשתמש במוצר, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, להשתמש במוצר, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חברת שיווק לשכנע מישהו להרגיש ייחודי אפשרויות בחירה ללקוח לגרום למישהו לא לשקר אותך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה לגרום למישהו להגיע מוצר יחודי לשכנע ילד לאהוב משהו איך לשכנע אישה? לגרום למישהו לרצות לחיות לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך אני לא מצליח לשכנע תגמול בהתאם למכירות איכות השיווק מה לקוחות שואלים? איך לעשות שכנוע עקיף? שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים לגרום למישהו לומר לך תודה האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לשכנע בחורה להיזכר איך להצליח למכור? אמון באנשים הלקוח הכי טוב שלך איפה לומדים לשתול מחשבות? מתי לשקר ללקוח? מוצרים אוטומטים טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים הכאב של הלקוח אצל המתחרים למכור משהו סוגי מוצרים להציע ללקוחות איך מראיינים אנשי מכירות? להכניס עיזים למשא ומתן לשמר לקוחות איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? ללקוח קשה להחליט שיפור תהליכי המכירות למכור במחיר הכי זול בשוק מוצר באיכות בינונית איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים לגרום למישהו לא לפחד לשכנע אקסית אי הסכמה עם לקוח לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית לימוד nlp למתקדמים מוצרים מצוינים האם חייבים לשקר את הלקוח? איך להצליח לשכנע? איש מכירות שקרן איך לגרום למישהו לרצות לתת? ניהול משא ומתן לקוח קודם ביטל בקשת רכישה שאלות של הכאב של הלקוח לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע מוצר שלא שווה למכור אותו פרובוקציה שיווקית פולואפ ללקוח לשכנע בחור לשכנע בחורה לחשוב לבחור את הלקוחות ביצועי קמפיין שיווקי האם אסטרטגיית השיווק טובה? להציג ללקוח מחיר זול למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה לקוח שאומר יקר לי לקוחות רעים לגייס איש מכירות מה זה מכירות? למה חשוב ללקוח מי המוכר? לשכנע בוס לשכנע מישהו לחשוב עליך שיחת חולין עם הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי עזרי מכירה לאיש מכירות חשיפה בשיווק ממומן לתת ללקוח אפשרות בחירה לא לדפוק לקוח איך לנהל משא ומתן על שכר? לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לקוח ששואל בטלפון לשפר יכולות שכנוע תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה מוצרים פשוטים לגרום למישהו לאהוב לעבוד משא ומתן למתקדמים איך לעודד עובדים למכור יותר... לשכנע מישהו לשתף אותך לשכנע מישהו דתי למה לגייס איש מכירות? לשחרר את הלקוח למכור ידע חרדת ביצוע של אנשי מכירות לגרום למישהו לחשוב עליך פחד של לקוח פיתוח מוצר מחיר השוק של מוצר אל תיתן ללקוח למכור לך ערך אובייקטיבי של מוצר איך למכור משהו למישהו? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, טיפים, מניפולציות בתחום להשתמש במוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 18_12_2025 השעה 01:37:14 - wesi28