אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה הלקוח לא רוצה? ✔תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה הלקוח לא רוצה?, לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע את חברה שלי, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, nlp בעברית, איך לשכנע את החברה, NLP התניה, מסרים לתת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, פסיכוקיברנטיקה, טקסט משכנע, אומנות המכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיפור כושר שכנוע, טיפול בהתנגדות מכירה, התנגדויות לקוח, רטוריקה, שיפור יכולת שכנוע, שיווק ומכירות, התנגדות במכירה, אסטרטגיות משא ומתן, NLP קשב וריכוז, טיפול ב nlp, שיטות לשכנע, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, לשכנע בחורה לשכב איתך, אסטרטגיה שיווקית, nlp מזה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התנגדויות מכירות, להתראיין בטלוויזיה, לשכנע אבא, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לאנשי מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
וכאן נדבר על כל העניין של התחייבות לתוצאות, בתהליך של עסקה. לדוגמה לקוח שמבקש שהמוכר יתחייב לו על תוצאות. או מישהו שמתחייב על תוצאות. או מישהו שאומר, תשלם לי רק על תוצאות בלבד, או מישהו שאומר, אם לא יהיו תוצאות, כספך יוחזר וכיו"ב. ונסביר, מה הלוגיקה ומה המהות של העניין? מה עומד מאחורי הנושא של תשלום רק לפי תוצאות בלבד? ומה לעשות אם לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות? ולמה לפעמים לקוח רוצה התחייבות על תוצאות? ועוד.

ולצורך העניין, נתחיל ונדבר על המקרה הבא: נניח שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו בעיה לשלם לך, אפילו יותר ממה שאתה מבקש. אבל הוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות. קודם תראה לי תוצאות ואז אני אשלם לך, אפילו כפול. והשאלה היא, איך הגיוני להתייחס לסיטואציה הזאת?

וברמת העיקרון, צריך להבין כי זכותו של הלקוח, לבקש ממך מה שבא לו, ואפילו לבקש ממך לרקוד עבורו כדי שהוא יסכים לשלם לך. וזכותו של הלקוח גם לבקש לך שאתה תשלם לו כדי שהוא יסכים להשתמש במוצר שלך, הכל אפשרי והכל לגיטימי במסגרת המשא ומתן. וזכותו של הלקוח, לתת הצעת מחיר נגדית לבקשת הצעת המחיר שלך. ואנחנו מדינה חופשית ושוק חופשי והכל זה עניין של היצע וביקוש וזכותו של הלקוח לבקש ממך איזו הנחה שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך למכור לו במחיר הפסד עבורך.

בקיצור, זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו וזכותך למכור או שלא למכור לו בתנאים שלך. זכותך גם לדוגמה לומר ללקוח, שבגלל שהוא ביקש הנחה מוגזמת, אז בא לך למכור לו בכפול, כי ככה בא לך ומי שלא טוב לו, יום טוב לו וכולי.

אלא מה, שמהי בעצם מהות העניין? ואיך הגיוני שאתה תגיב לבקשה כזאת של לקוח?

אז קודם כל נסביר שמהות הבקשה של הלקוח, היא להגדיל את עלות הייצור שלך ולהקטין את אחוז הרווח שלך. ואני אסביר.

ברמת העיקרון, נניח שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את הזמן שלך, בתמורה ל X כסף. אתה רוצה לקבל X כסף, בתמורה להשקעה של X זמן מצדך.

הלקוח לעומת זאת אומר לך, שהזמן שלך לא מעניין אותו, כי יכול להיות שאתה לא תביא לו את התוצאה שהוא רוצה מסיבות שונות כאלו ואחרות. ולכן הוא מוכן לשלם לך, אולי אפילו יותר, אבל רק לפי תוצאה. במילים אחרות, הלקוח טוען, שבעצם מבחינתו, לשלם לך על הזמן שלך, זה בעצם לשלם לך על המאמץ שלך ולא על התוצאה שלו.

במילים אחרות הלקוח אומר לך, שהמאמץ שלך לא מביא לו מספיק תועלת, כדי שהוא ישלם לך את מה שאתה מבקש. כי אם לדוגמה היית מבקש 1 ש"ח על המאמץ ואת השאר רק על התוצאה, אז אולי הוא כן היה מסכים לשלם לך. במילים אחרות הוא אומר לך, שמבחינתו, הזמן שלך, הוא רק מאמץ שלך עבורו, ולא בטוח שתביא תוצאות ולכן הוא ישלם רק על תוצאות, כי הוא לא מעריך מספיק את התועלת שהוא יקבל מעצם המאמץ שלך עבורו.

וגם אם לצורך העניין אתה מוכר ללקוח מוצר שאמור לספק לו תוצאה, אבל לא וודאי שהמוצר יביא את התוצאה, הרי שבעצם מבחינת הלקוח, המוצר שלך, הוא חלק מהמאמץ שלך לעזור לו. אבל לא בטוח שהמוצר שלך יביא לו תוצאה.

ומבחינת הלקוח, אולי בכלל הוא לוקח סיכון שהוא מקבל ממך יעוץ ומקשיב לעצות שלך ומשתמש במוצר הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה משקיע עבורו, לא שווה מבחינת הלקוח, את הכסף שאתה מבקש עבור המאמץ שלך.

ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, שווה לו את העלות שלו לשלם כסף למלא לוטו. אבל במקרה שלך, הוא לא חושב שהסיכוי שהוא יקבל ממך תועלת, שווה את העלות שאתה מבקש בגין העבודה שלך.

עכשיו נעשה את הניסוי המחשבתי. נניח שאתה המוכר היית יודע בוודאות שאתה יכול לספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה לשביעות רצון הלקוח. האם היית לך בעיה, להתנות עם הלקוח שהוא ישלם לך רק על התוצאות שתספק לו? התשובה היא, שכנראה אם היית יודע בוודאות שאתה יכול לגרום ללקוח להיות מרוצה ולספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה, כנראה שהיית מבקש עוד יותר כסף ומתחייב ללקוח על התוצאה והלקוח היה משלם פי כמה על התוצאה.

אז למה בעצם אתה לא עושה את זה? תשובה: כי אתה לא בטוח שתספק ללקוח את התוצאה. ואתה חושש מכך שאתה תגדיל את עלויות הייצור שלך. כי לכאורה אפשרי לשאול, למה שלא תעבוד במודל הבא, אתה עובד רק לפי תוצאות בלבד, והרי אחד מכל X לקוחות יהיה מרוצה. נכון? אז למה בעצם שלא תגבה כסף רק על תוצאות בלבד? והסיבה לכך היא, כי אתה חושב שבדרך הזאת, יהיה לך פחות כסף בסופו של דבר.

כי אם לדוגמה היית יודע בוודאות, שאחד מ 100 לקוחות יהיה מרוצה, אבל הוא ישלם לך על התוצאה נניח פי 1000 מאשר אם תגבה כסף עבור המאמץ מראש, הרי שכנראה כן היית גובה כסף רק לפי תוצאה בלבד. כי בסוף יישאר לך יותר כסף. אבל אם מתוך 100 לקוחות, רק 1 בוודאות יהיה מרוצה. ולקוח מרוצה מוכן לשלם נניח רק פי 20 על תוצאות, מאשר על המאמץ, הרי שאם תעבוד רק לפי תוצאות בלבד, כנראה שיהיה לך יותר כסף.

במילים אחרות, כאשר הלקוח אומר לך שהוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות בלבד, הוא בעצם מבקש ממך להגדיל את עלות הייצור שלך. דהיינו, הוא אומר לך, תעבוד יותר ותקבל פחות. כי בתפישה של הלקוח, מבחינתו תעבוד ותשקיע הרבה יותר מאמץ, עד שתביא תוצאות ותקבל על זה תגמול. זאת מהות הבקשה של הלקוח. וכמו שאמרתי, זכותו של הלקוח לבקש את זה.

וברמת העיקרון צריך להחריג עסקים שעלות הייצור שלהם היא 0 והם מוכנים שתשלם להם רק על תוצאות בלבד. לדוגמה, שרלטן שנותן לך ברכה ומבחינתו תשלם לו רק אם הברכה תתקיים וכיו"ב. כי כאשר עלות הייצור היא 0, הרי שהגיוני לבקש תגמול רק על תוצאות בלבד. או אמירות מסוג של, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, שהן הגיוניות במקרה שעלות הייצור היא 0. אבל זה היוצא מן הכלל כרגע.

ואיך עליך להגיב לבקשה כזאת של לקוח? והתשובה היא, שהכל עניין של היצע וביקוש. ואתה צריך לפעול לפי האלטרנטיבות שיש לך. אם יש לך אפשרות לעבוד עם מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם לך גם עבור המאמץ שלך בלי התחייבות לתוצאות, כי הוא מעריך את עצם המאמץ שלך, הרי שעדיף לך לקבל כסף עבור המאמץ שלך ולא רק עבור התוצאות, כי ככה תרוויח יותר.

כמובן שאתה צריך לעשות את החישוב כמו שכתבתי קודם, סיכוי סיכון, אלטרנטיבות וכמה שורת הרווח שלך תצא בסופו של דבר, בכל אחד מהתרחישים. דהיינו, עליך לבדוק באיזה תרחיש לדעתך יהיה לך יותר כסף בסופו של דבר, מה הסיכוי שלך להתחייב לתוצאות, בכמה אתה יכול לתמחר תוצאות, כמה לקוחות יהיו מוכנים לשלם על תוצאות בלבד, מה העלות שלך להשיג את אותם הלקוחות וכולי. במילים אחרות, עליך להגיב לפי האלטרנטיבות שלך.

ואם אין לך מספיק ביקוש, אז בהחלט יתכן שתצטרך לקבל תשלום, רק עבור תוצאות בלבד. כי אין לך אלטרנטיבה אחרת. דהיינו, הכל לפי האלטרנטיבות שלך. כמו לדוגמה המון עסקים מתחילים, שיהיו אפילו מוכנים לשלם למישהו כסף, כדי שהוא יסכים לעבוד איתם, בשביל לצבור ניסיון, בשביל שיהיה להם תיק עבודות וכולי.

ויש גם כל מיני אפשרויות באמצע, של לתת הנחה כללית, או של לתת הנחה חלקית ואת השאר רק אם יהיו תוצאות, ואולי גם בונוס על תוצאות אם יהיו תוצאות.

יש גם לוגיקה שאומרת, לבקש כסף רק על תוצאות, אבל לבקש פי 100 כסף, משהו מוגזם, שמבוססת על הלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות. שבמקרה שלנו, נוכל לומר ללקוח, אין בעיה, תשלם על תוצאה בלבד, אבל הרבה מעבר למה שהוא מוכן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה הלקוח לא רוצה?, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה הלקוח לא רוצה?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר מתי לחשוף את המחיר ללקוח? למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... איך למכור את המוצר הכי יקר? סוגים של שאלות של לקוחות ניהול משא ומתן על מחיר לגרום ללקוח להחליט לקנות איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לשתול מחשבות בת מודע שיווק לשוק חדש לשאול את הלקוח מה הוא רוצה לספק ערך ללקוח שיווק לטווח הקצר הזדהות מלאה לשכנע את הפקיד מומחה במכירות לשכנע מישהו להיקשר למשהו איך לגרום למישהו לקנות ממך? כמה לנסות לשכנע לקוח? לשכנע עובד בעבודה נולדת איש מכירות פסיכולוגיה מול nlp להציע ללקוח מספר הצעות לקוחות קיימים למכור את המוצר הכי יקר שיש קורס מכירות ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע מניפולציות במכירות למכור מוצר לא מוגמר השקעה במכירות שאלות הסינון של הלקוח למה לשאול את הלקוח שאלות? בעד ונגד nlp התנגדויות לקוח מה הלקוח רוצה? לשכנע מישהו להצביע לשכנע אישה לגרום למישהו לשתף מאפיינים טכניים של מוצר איך לדבר עם לקוח? לשכנע פקידים לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית מהי התנגדות הלקוחות? תיעוד המידע של מחלקת המכירות איך למכור את עצמך ללקוח? לגרום למישהו לקנא לגרום למישהו לומר לך את האמת איך לשכנע פקידים? השפעה גלויה התת מודע שלך לשכנע מישהו להירגע לזהות את סוג הלקוח המוצר שלך יקר לבנות תהליך שיווק האם המוצר מתאים ללקוח? להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? לתת ללקוח איך לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו לשנוא את עצמו מומחה מכירות איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? להתקבל למנהל מכירות שאלות נפוצות של לקוחות שיווק יוצר ביקוש שאלות ראיון עבודה מכירות מניפולציות של מחזירים בתשובה מה כדאי להסביר ללקוח? סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה משבר אמון אחרי בגידה לקוח לחץ על לקוח להתגונן משכנוע לא רוצה מוצר להתייחס ללקוח כמו לחבר ממי לא ללמוד nlp? למה הלקוח שונא אותך? הגדלת לקוחות מי מתאים לעבוד במכירות? מה הלקוח מקבל מהמוצר? לצמצם את סל המוצרים למכור את שיחת המכירה איך להחזיר אמון? לטפל בהתנגדות של הלקוח לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה איך למכור מחיר יקר? להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות באיזה מוצר להתמקד? כתיבה שיווקית חרדה של איש מכירות חשדנות של לקוח להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות תת מודע והצלחה להתמודד עם קושי למכור לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לקוחות ממליצים עליך מניפולציות טובות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מכירות, רטוריקה בנושא למה הלקוח לא רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 05:29:49 - wesi28