... בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה,
למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות ... לדוגמא, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי
המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי
המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת אחרת. 2 - האם זה
שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה
המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות עפ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל
שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות ש צריך לשאול אותן, כדי ... של הלקוח. לדוגמא: האם אכן הלקוח באמת אמר
שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? ... עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר
שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא
יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק
יקר לו , או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא
יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב
שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב
שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב
שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון
יקר לו , מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח,
למוצר יקר? האם יש רמות של
יקר? האם המוצר רק
יקר בעיני הלקוח? האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר
יקרים? האם הלקוח אף פעם לא קונה
מוצרים יקרים? מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה המדויקת של
יקר? האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן
יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב
שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב
שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב
שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?
כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? ... או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר
שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה שהוא אומר שה