אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה המוצר כל כך יקר? ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה המוצר כל כך יקר?, איך לשכנע את המורה, התניה קלאסית, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע לקוחות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע אישה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, יחסי ציבור, איך לשכנע גבר, איך לשכנע את אשתי, איך לשכנע את הבנק, איך לכתוב טקסט משכנע, איך לשכנע לקוחות, הזדהות רגשית, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שאלה איך לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע אבא, שתילת מחשבות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, ראיון קשה, איך לשכנע את בן הזוג, סודות הסוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP אומנות הפיתוי, תורת המשחקים, nlp וחרדות, ייעוץ אישי למנהלים, דרכים לשכנע, להתמודד עם התנגדויות לקוח, זוגיות nlp, מומחה שיווק, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתכונן לראיון, ייעוץ אסטרטגי למנהלים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה המוצר כל כך יקר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה המוצר כל כך יקר?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור את המוצר הכי יקר שיש לענות ללקוח שאומר להתעשר מתחום המכירות דוגמאות למניפולציות עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח למה המוצר לא מתאים ללקוח? מניפולציה של אנשי nlp הטמעת מסרים בתת מודע שקרים ומכירות איתור צרכים עם לקוח מומחה שכנוע של תת המודע מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? לקוח רווחי הרגשה של אמון מומחים לשיווק באינטרנט זיהוי מסרים לתת מודע לשכנע גבר לחשוב ניתוח ראיון לגרום למישהו להודות בטעות עיצוב באנר שיווקי איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? לשכנע מישהו לאהוב משהו ממי לא ללמוד למכור? טקסט משכנע איך לגרום ללקוח להרגיש... ליצור ללקוח צורך חדש לקבל סירוב של לקוח הצגת מחיר ללקוח למכור מוצר זול לשכנע בן זוג לשקר את הלקוח להתמודד עם לקוחות קשים לשכנע טרנסגנדר אמון של לקוח האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? איך להגיב ללקוח? איך לעשות שכנוע עקיף? איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? לקוח שקודם כל רוצה מניפולציות שיווקיות איך למכור שירות? איך להציג את המחיר ללקוח? לתת ללקוח להשתמש במוצר איפה למצוא לקוחות חדשים? לשכנע גבר לאהוב איך לתכנן שיווק? טיפים לשכנוע אנשים לקוח משלם כסף חומרי שיווק אורגני לשכנע לקוחות לקנות איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? מוצרים ברמה גבוה למכור את העסק שלך לגרום ללקוח להיות מוכן יועצי שיווק טיפול בהתנגדות של לקוח סוגים של חומרי שיווק איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק? איך לשכנע אקסית? לשכנע מישהי להתאהב בך להכיר את דרך החשיבה של הלקוח לטפל בהתנגדות לקוח למכור את עצמי לקוח רע לגרום למישהו להסיק סלוגן שיווקי משכנעים לקוחות לשכנע עובדים להקשיב לשתול מחשבות לעצמך מוקד מכירות טלפוני לא להזדהות עם לקוח למכור מוצר שקשה למכור אותו לקוח שונא אותך יצירת אמון עם שותפים עסקיים צרכי לקוח לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר שכנוע תת ההכרה להשתמש בדמיון מודרך למכור ללקוח בהתכתבות מנהל צריך להיות איש מכירות לדבר עם לקוח כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו איך לשכנע אנשים שיש לך? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? לשכנע מישהו שאפשר להשתנות ניהול לקוחות אנשי מכירות בראיון עבודה לקוח מתייחס מתי ליצור ללקוח רצון חדש? מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? הדרכת מכירות ושירות להיות מסוגל לשכנע nlp בשאלה לא יכול לשכנע להכניס עיזים במשא ומתן ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות שכנוע מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, למכור, קאוצינג בנושאי למה המוצר כל כך יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5313 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:32:06 - wesi28