אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה לגרום ללקוח? ✔2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה לגרום ללקוח?, זוגיות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע אשה לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, עבודה ב nlp, שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP טיפול, טיפול בהתנגדות במכירה, ספרים nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתראיין לטלוויזיה, לשכנע לקוחות לקנות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp techniques, לשכנע את עצמי ללמוד, NLP ערכים, NLP שפת גוף, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע טוב, NLP שכנוע, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות לקוח, סודות השכנוע, לשכנע את חברה שלי, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע גבר, טיפים לאנשי מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך בעסק?

כאשר מדובר בניהול עסק, ישנה דינמיקה מובהקת בין בעלי העסק לבין הלקוחות. לעיתים בעלי עסקים סבורים שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם, אך האמת היא שזו גישה שמאפיינת עסקים פחות מצליחים. עסקים אלו נאלצים לפתח גישות שיווקיות כדי לשכנע את הלקוחות לעבוד איתם, ובשלב מסוים הם מתחילים להוריד מחירים, להציע מבצעים או לעבוד עם לקוחות לא אידיאליים - כל זאת כדי לשמור על העסק רווחי.

מה קורה כאשר העסק מצליח?

במצב בו העסק מצליח, דינמיקת היחסים משתנה באופן דרמטי. אז, לא רק שהבעלים לא צריכים לרדוף אחרי הלקוחות, אלא להיפך - הלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעלי העסק כדי שיסכימו לעבוד איתם. במקום שהבעלים יפנו ללקוחות, הלקוחות הם אלו שפונים ומציעים את עצמם, וזהו סמן להצלחה עסקית. למעשה, בעלי העסק יכולים לבחור את לקוחותיהם, ובכך לבחור לעבוד רק עם מי שמתאים להם או עם מי ששואף לעבוד איתם.

כיצד מגיעים למצב זה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו ולא להיפך, יש צורך בהשקעה מתמשכת באיכות המוצר או השירות. ככל שהמוצר או השירות יהיו יותר איכותיים ומושכים, כך תגדל הביקוש והעסק יוכל להרשות לעצמו לסנן את הלקוחות שאינם מתאימים לו. בעסק מצליח, לקוחות צריכים להבין שהמוצר או השירות לא מיועדים לכל אדם - אלא אך ורק לאלו שמתאימים לפילטרים ולקריטריונים שנקבעים על ידי בעל העסק.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?

על מנת שהעסק יוכל לבחור את הלקוחות שלו, יש להפעיל קריטריונים ברורים. אלו יכולים לכלול את הדברים הבאים:
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הלקוח מכבד את תהליכי העבודה של העסק?
  • האם העבודה עם הלקוח מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק מצליח יותר, כך הקריטריונים הללו הופכים להיות יותר חשובים. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל כסף, אלא גם בשביל להרגיש סיפוק והנאה. לכן, הם בוחרים לעבוד עם לקוחות שנעים להם לעבוד איתם ושיש להם ערכים דומים.

איך מגיעים למצב שבו הלקוחות רודפים אחרי העסק?

השלב בו העסק מגיע למצב שבו הלקוחות מתחילים "למכור את עצמם" לו הוא תוצאה ישירה של הצלחה מתמשכת. כאשר העסק הופך למבוקש, כל פעולה שיווקית אגרסיבית אינה נדרשת, שכן הלקוחות עצמם פונים בשמחה ומוכנים להוציא כסף נוסף כדי לקבל את השירותים שהעסק מציע. זו היא למעשה הדרך שבה העסק מבדל את עצמו ממתחרים, ומציב את עצמו כמותג מבוקש.

לסיכום

כדי להפוך לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע באיכות המוצר או השירות ולהיות מוכנים לסנן את הלקוחות שלא מתאימים לערכים ולחוזה העסקי של העסק. ככל שתשפר את העסק שלך ותספק מוצרים ושירותים איכותיים, תוכל ליצור את המצב שבו הלקוחות פונים אליך ומוכנים לשלם יותר רק כדי לעבוד איתך.
עסק מצליח: מי בוחר את מי?

בכל תחום עסקי, ישנה דינמיקה בין בעל העסק לבין הלקוחות. בעלי עסקים רבים חיים מתוך תפיסה שגויה שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם ולשכנע אותם לעבוד איתם, אך האמת היא שהגישה הזו שייכת לעסקים חלשים יותר.

עסק חלש: בעל העסק רודף אחרי הלקוחות

כאשר עסק אינו חזק דיו, בעליו מרגישים צורך תמידי לשכנע את הלקוחות לבחור בהם על פני המתחרים. הלקוח מחזיק בכוח ומחליט האם לרכוש את המוצר או השירות. בעלי עסק כאלה נאלצים לעיתים להוריד מחירים, להציע מבצעים ולספק שירותים גם ללקוחות בעייתיים - העיקר לא לאבד אותם.

עסק חזק: הלקוחות רודפים אחרי העסק

במקרה של עסק חזק ומצליח, הדינמיקה מתהפכת. לא רק שבעל העסק לא רודף אחרי הלקוחות, אלא שלקוחותיו הם אלה שצריכים "למכור את עצמם" לו - כלומר, להוכיח שהם ראויים לעבוד איתו. העסק מצליח להגיע למצב שבו אין הוא מקבל כל לקוח, אלא מסנן אותם לפי קריטריונים שהוא עצמו קובע.

איך מגיעים למצב הזה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו, יש צורך לשפר באופן מתמיד את איכות המוצרים או השירותים שהוא מספק. ככל שהעסק יותר איכותי, כך גדל הביקוש לשירותיו, והוא יכול להרשות לעצמו לסנן לקוחות שאינם מתאימים לו.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הוא מכבד את תהליכי העבודה שלך?
  • האם העבודה איתו מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק יותר מצליח, כך הקריטריונים הללו הופכים לחשובים יותר. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל הכסף, אלא גם בשביל ההנאה, ולכן הם בוחרים לעבוד עם אנשים שנעים להם לעבוד איתם.

מה קורה כשהעסק מצליח?

בשלב מסוים, הביקוש לשירות של עסק מסוים גדל עד כדי כך, שהלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעל העסק כדי שיסכים לקבל אותם. במצב כזה, העסק לא נזקק לפרסום אגרסיבי או למרדף אחרי לקוחות - הם אלה שפונים אליו, משכנעים אותו לקבל אותם כלקוחות, ולעיתים אף מוכנים לשלם יותר רק כדי לקבל שירות ממנו.

לסיכום

כדי להפוך מעסק שרודף אחרי לקוחות לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע כל הזמן באיכות השירותים, להעלות את הרף, ולהיות מספיק בטוחים בעצמכם כדי לסנן לקוחות. רק כך ניתן להגיע למצב שבו העסק הופך למבוקש והלקוחות הם אלה שמתאמצים לעבוד איתו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה לגרום ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, למה לגרום ללקוח?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
צרכים של לקוח לשכנע מישהו לתת בך אמון לקוח עושה השוואה לשכנע לקוח להיות מרוצה לקבוע מחיר של מוצר ראיון עבודה לסמנכל מכירות שיווק לא יעיל שיווק עסק לגרום למישהו ללכת לפסיכולוג לקוח מפחד להחליט למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? מחיר ללקוח בתהליך מכירה למכור עט בראיון עבודה איך להציג ללקוח הנחה? צרכי הלקוח לפני רכישה להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? מניפולציות של מנטורים לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע סוגים של לקוחות איש מכירות שקרן לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים לדבר עם לקוח בצורה נכונה להעביר נושא מול התנגדות לקוח שכנוע בשלבים לשכנע מישהו להודות בבגידה שתילת מחשבה לענות ללקוח שמבקש משהו איך לרכוש מוצר יקר? לשכנע ילדים לאכול נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך בקשה לא סבירה של לקוח לשווק מוצרי יוקרה איך לעשות שכנוע? מוצר זול מידי איך בונים אמון? לשכנע מישהי להתאהב בך לקוח שצריך לישון על זה... לשכנע בחורה לרצות לשכב לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו ניסוח משכנע איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? משבר אמון לשנות את הלקוחות איזה חומר שיווקי ליצור? לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה מתי ליצור כאב ללקוח? לדבר בצורה משכנעת עזרי מכירה לאיש מכירות יצירת קרבה עם לקוח לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו לאהוב להתווכח עם לקוח לגרום למישהו להגיע לטיפול לגרום למישהו לא לנסות לשכנע את המשוכנע רטוריקה ניהולית בעיות בשיווק חוק סימון מוצרים אני איש מכירות nlp למכירות איך לשכנע מישהו לא להאמין? מוצרים סוג ב... עלויות של מוצר הלקוח רוכש את המוצר לשכנע מישהי לשכב האם כדאי לייצר את המוצר? יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? שאלות סינון ללקוח איש מכירות לא מקצועי אבל בתת מודע צורת החשיבה של הלקוח לאפשר ללקוח לבחור איך להסביר ללקוח את התמחור? לגרום למישהו לא לשכוח אותך nlp master האם איש מכירות טוב? לראיין לתפקיד של איש מכירות ראפור תקשורתי משפט בצורה משכנעת איך להתאים מוצר ללקוח? להציק ללקוחות יכולות השכנוע של ברק אובמה סוגים של עסקאות עם לקוחות לשכנע כל בן אדם בעולם למכור למישהו מוצר אפשרי לגרום למישהו לשתף להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה להגיע ללקוחות במהירות איך לשכנע בבית המשפט? איך לרמות לקוח? לענות מראש להתנגדויות של הלקוח התנגדות במכירות בטלפון לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך האם לעשות מניפולציה על לקוחות? לקוח מכחיש פניה לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט למכור מוצרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, מאמן עיסקי, תורת המשחקים בנושא למה לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 12:11:08 - wesi28