אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה לגרום ללקוח? ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה לגרום ללקוח?, התמודדות עם התנגדויות מכירה, איך לשכנע אשה להיות איתך, שיטת nlp, nlp הצלחה במכירות, איך לשכנע, לשכנע את אשתי, ייעוץ לאישי ציבור, לשכנע סבתא, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, NLP טראומה, איך לשכנע אישה, לימודי שכנוע, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, הזדהות רגשית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp טריקים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP שכנוע, ראפור, התנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שידול, ללמוד למכור, לשכנע טוב, לשכנע בת זוג, טיפול nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע את בעלי, מניפולציה, יועץ תקשורת, לשכנע את עצמי לא לאכול, סדנת מכירות, טיפול זוגי nlp, ייעוץ אסטרטגי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה לגרום ללקוח?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, למה לגרום ללקוח?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר הפקת חומרי שיווק איך ליצור אמון עם האקס? אני איש מכירות איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? מערכת יחסים עם לקוחות לשכנע ילדים לאכול לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות להיות איש מכירות איך לא לשכנע? מבוא לשכנוע מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חומר שיווקי מחליף את איש המכירות מחיר שונה ללקוחות שונים למכור או להמשיך בפיתוח ליצור משפך שיווקי אורגני מנטור למכירות למכור משהו בלי לשקר כתיבת הצעת מחיר ללקוח סוגים של משא ומתן מניפולציות של בנימין נתניהו לגרום לקונה למכור את עצמו שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה מוצר איכותי לגרום למישהו להיזכר להסתדר בלי חומרי שיווק התאמת המוצר לצורך לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו איזה עיזים להכניס במשא ומתן? לגרום למישהו להעריץ מסרים תת הכרתיים בפרסומות להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק למה לקוח אחר ביטל עסקה? לשכנע מישהו להגיע למפגש להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? חומר מקצועי בצורה שיווקית ראיון עבודה לאיש מכירות לשכנע מישהו לשכוח מסר לתת מודע לגרום ללקוחות לרצות אותך איך לנהל משא ומתן עם לקוח? תוכנית להכנת חומרי שיווק אמצעי שכנוע בטקסט האפשרויות האחרות של הלקוח לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי למכור בלי חשק משא ומתן לשכנע מישהו לא לפחד הרצון הפנימי של הלקוח לגרום למישהו לשכוח למכור תפקיד להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות אמון עם לקוח ביטול פגישה על ידי לקוח למה לא לתת הנחה ללקוחות? איזה חומר שיווקי להכין? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לבחור משרד שיווק האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? תת מודע או מודע למכור פריט אקראי התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל איש מכירות מעולה מניפולציות על התת מודע לקוח שרוצה הנחה שיווק לטווח הרחוק הוצאות השיווק והמכירה תגמול לפי המכירות נתינה ללקוח חבר של הלקוח שכנוע באמצעות הקצנה איך לנהל משא ומתן על שכר? לגרום למישהו להיקשר למשהו פסיכולוגיה הפוכה לשכנע מישהו שיש סיבה לשכנע שופט בבית משפט לשכנע פקיד צרכי הלקוח אחרי רכישה מכירות ושירות למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? האם למכור כמה מוצרים? להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות חומרי שיווק כתובים נקבע מחיר של מוצר ליצור קשר עם הלקוח חומר שיווקי דיגיטאלי למכור מוצר לא מוגמר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לעשות כסף מלקוחות טובים איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לנסות למכור ללקוח שיווק אורגני אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן סודות השכנוע של בנימין נתניהו לקרוא מחשבות במשא ומתן למה באמת הלקוח לא רוכש? רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים לשכנע מישהו להחליף מחשבות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, לקוחות, תורת המשחקים בנושא למה לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.7188 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 12:46:57 - wesi28