אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה לגרום ללקוח? ✔מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה לגרום ללקוח?, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP טיפול בדיכאון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מניפולציה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את הבעל, לשכנע אנשים בכל דבר, NLP שכנוע, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע את המורה, איך למכור מוצר, איך לשכנע את החברה, הגדלת המכירות, לשכנע לקנות, ללמוד רטוריקה, ללמוד nlp, ללמוד למכור, סודות השכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשלוט בתת מודע, להשפיע, הגדלת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות nlp, מכירות, טקסט שכנוע, להתכונן לראיון, איך לשכנע עובדת, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, פרסומות, למכור יותר, התמודדות עם התנגדות קניה, לימודי שכנוע, NLP ערכים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות, הכאב של הלקוח, הוא בעצם הסיבה של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך.

אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך.

לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיו"ב?

אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה.

ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה יודע שאם הלקוח יחשוב רק על הכאב המקורי שלו ורק על השיקול של רכב שאין בו תקלות, הרי שבמקרה כזה הלקוח שלך לא ירכוש ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש.

דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ והלקוח שלך רוצה לשפץ את הבית. ונניח שאתה יודע שהכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך.

במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על יתרונות נוספים ייחודיים שיש לך. כדי להכאיב ללקוח בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך.

לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה לגרום ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, למה לגרום ללקוח?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך מתגמלים איש מכירות? איך מתמחרים מוצר? לתכנת את התת מודע לגרום למישהו להיות תלוי להתמקד בכאב של הלקוח ביחס למוצר יסודות הרטוריקה למכור מוצר בלי אנרגיה איך נוצר אמון? טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות איך לעשות מניפולציה רגשית? לחץ על הלקוח להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים לגרום למישהו להצביע צריך או רוצה מול לקוח מוצרים סוג ב... שכנוע שגוי ליצור ללקוחות רצון לקנות לגרום למישהו לא לנסות להרשות לעצמך לאבד לקוחות יכולת לשכנע לשכנע אותו לחשוב לעניין לקוחות איך לתכנן שיווק? לקוח שקודם כל שואל מה המחיר איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? פחד לעשות מניפולציות לתת הנחה ללקוחות נשים בפרסומות מילים שיווקיות למה צריך שיווק? שקר לטובת הלקוח לקוח מאושר לכתוב הסכם עם לקוח למכור מוצר בלי חשק לקוח לא סוגר עסקה לשכנע את המוכר לקוח שמפר חוזה מוצר זול לחשוב על טובת הלקוח לא להזדהות עם הלקוח שחיקה בעבודת מכירות לגרום ללקוח לקנות את המוצר איך להבין לקוח? שיטות משא ומתן ללמוד שיווק לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט לשכנע ילד לא לפחד להעלות את המחיר ללקוחות nlp למומחים לגרום למישהו שיש לו בחירה האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? מוצר פגום להיות איש מכירות מומחה להסביר ללקוח את המחיר למכור מוצר בלי מצב רוח לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך צרכי הלקוח לפתח כושר שכנוע שינוי עמדות מסר שיווקי תחושה של זרות עם לקוח תהליך של איתור לקוחות הגדלת לקוחות לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו מי עושה שיווק יותר טוב? לקוחות משמיצים אותי באינטרנט ליצור קרבה עם לקוח להכין חומר שיווקי למה חשוב ללמוד למכור? להשפיע על עצמי לשכנע חולה נפש לחלץ לאחור במשא ומתן קבלת החלטות של לקוח איך לא לשכנע? לגרום למישהו להרגיש טוב פרסומות להציג ללקוח שירות איך להשפיע על עצמך? לשכנע במשהו שקרי איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? לגרום למישהו לא לאהוב איך לדעת מתי הלקוח משקר? עלות של מוצר לראיין מנהל מכירות להיות מומחה מכירות לסנן לקוח למכור נכס האם חייבים לשקר את הלקוח? מתי להציג את עצמך ללקוח? לקוחות מהאלפיון העליון שיווק לטווח הארוך לגלות ללקוח סודות למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר למה ללמוד שכנוע? לשכנע מישהו לחשוב כמוך שכנוע תת סיפי מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, דיבייטינג, מכירות בנושא למה לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8281 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 11:30:09 - wesi28