אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ללקוחות ✔טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור ללקוחות, טיפול nlp, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, מה זה לשכנע, NLP טיפולים, איך לשכנע את המפקד, nlp techniques, לשכנע את החברה, מיומנויות שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, טיפול בהתנגדות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, שיפור כושר שכנוע, לשכנע ילד, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע את בן הזוג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP תבניות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, אימון אישי, NLP התניה, לשכנע אשה, לשכנע בן זוג, NLP שיטת, nlp טריקים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע אנשים לבחור בך, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, ניתוח רטורי, ללמוד למכור, דמיון מודרך, איך לשכנע את חברה שלי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
איך למנוע התנגדויות במכירה ובמערכות יחסים?

אחד העקרונות החשובים ביותר שאליעד כהן מציג בתחום השכנוע, המכירה, וניהול משא ומתן הוא העיקרון של יצירת אווירה נעימה, הרמוניה והסכמה הדדית. כאשר רוצים ליצור אמון בין שני אנשים, חשוב להימנע מקונפליקטים לא הכרחיים שעלולים לגרום לתחושת אנטי אצל הצד השני. המטרה המרכזית היא למנוע מראש תחושה של התנגדות, או תחושה של עימות עם האדם האחר.

איך להציע הצעות בצורה שלא תיצור התנגדות?

אליעד מסביר שכאשר רוצים להעלות הצעה כלשהי ויודעים מראש שהאדם שמולנו עלול להתנגד לה, חשוב להציג את ההצעה כ"אפשרית" ולא כ"הכרחית". כלומר, במקום לשאול את הלקוח או את האדם השני בצורה מחייבת כמו "אתה רוצה גם את המוצר הזה?", יש לומר בצורה מכילה ומאפשרת: "יש אפשרות שתיקח גם את המוצר הזה אם אתה רוצה בכך, אבל אם לא, זה גם בסדר". בצורה זו, מראש יש אפשרות להימנע מתחושה של קונפליקט. אם האדם יגיד "לא", הוא לא ירגיש שהוא חייב להיכנס לעימות, כי כבר אמרנו לו מראש שזה מקובל ובסדר גם אם הוא לא יסכים.

לדוגמה, במקום לומר ללקוח בצורה ישירה ומחייבת "אתה רוצה את החבילה הזאת?", מומלץ לומר "יש אפשרות להוסיף את החבילה הזאת אם תרצה, אבל אם לא, זה גם בסדר גמור". הגישה הזאת מאפשרת ללקוח לסרב בלי להרגיש לא נעים, וכך נמנעת מראש תחושת עימות או חוסר נעימות.

עוד דוגמה שאליעד נותן היא בתחום מערכות היחסים: כאשר רוצים להזמין מישהו לפגישה, עדיף לא לשאול בצורה ישירה: "אתה רוצה להיפגש היום?", מכיוון שאם הצד השני אומר לא, הוא מיד נכנס לתחושה של קונפליקט. התחושה שנוצרת אצלו היא: "אני בקונפליקט עם האדם השני, אמרתי לו לא, וכעת אני מרגיש לא בנוח". במקום זה אפשר לומר: "אתה יודע, אם תרצה אפשר להיפגש היום, אבל אם לא מסתדר לך, זה גם בסדר." כך האדם השני לא ייכנס אוטומטית לתחושה של חוסר נוחות, גם אם הוא מסרב.

האם לפעמים לחץ עשוי לגרום להסכמה?

למרות שיש חשיבות ליצירת תחושה של נעימות והרמוניה, אליעד מסביר שלפעמים דווקא לחץ והבעת דרישה בצורה מחייבת יכולה להוביל להסכמה של האדם השני. במקרים שבהם האדם השני ממש לא רוצה להיות בקונפליקט איתנו, הלחץ עצמו עשוי לגרום לו להסכים רק כי הוא לא רוצה להיכנס לעימות. לדוגמה, אם אומרים לאדם מסוים כמה פעמים "בוא ניפגש היום", ובכל פעם הוא אומר "לא", בסופו של דבר הוא עשוי להסכים להיפגש רק כדי להימנע מתחושת חוסר נעימות עקב העימות שנוצר.

עם זאת, אליעד מזהיר מהחיסרון של השיטה הזאת: האדם השני נכנס לקונפליקט פנימי. אם הוא מרגיש שמכריחים אותו להסכים, הוא יכול להיכנס לקונפליקט פנימי בין הרצון שלו לסרב לבין הרצון שלו לא להיות במצב של עימות איתנו. זה מצב מסוכן, כי בשלב מסוים הוא עלול להחליט שדווקא לא אכפת לו מהעימות איתנו, וכך אנו מפסידים אותו לגמרי.

איך להגיב נכון כאשר מישהו מסרב לנו?

אליעד מדגיש שגם אם כבר ביקשנו משהו ואמרו לנו "לא", עדיין אפשר לתקן את המצב. הוא מסביר שאחרי סירוב צריך להגיד "אוקיי, זה בסדר, לא קרה שום דבר, הכל טוב, גם אני לא הייתי בטוח". זה מעביר מסר שהסירוב לא גרם לבעיה גדולה, וכך בפעם הבאה כשנציע משהו נוסף, יהיה לצד השני פחות לא נעים לסרב, כי לא ייווצר זיכרון שלילי של קונפליקט מן העבר.

אך גם כאן הוא מדגיש שזה לא פתרון אידיאלי, כי ברגע שבו הצד השני אמר "לא", בראש שלו כבר נוצרה חוויה לא נעימה של קונפליקט. ולכן רצוי להימנע ממצב זה מראש.

כיצד להציע הצעה בצורה חכמה שלא תיצור לחץ מוגזם?

אליעד מסביר שיש צורך באיזון בין השידור שאנחנו מאוד רוצים...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע ניהול משא ומתן וכו', וכמובן שמדובר על נושא של תחושת הסכמה הדדיות הרמוניה כאשר רוצים ליצור אמון עם בן אדם כאשר רוצים שהוא יסגור איזו עסקה צריך ליצור איתו אמון צריך ליצור תחושה נינוחה של אמון וכו'. ואחד הדברים החשובים ביותר כאשר רוצים ליצור את התחושה הזאת של האווירה הנעימה היא לשים לב שלא נכנסים לשום קונפליקט או לשום קונפליקט שלא חייבים להיכנס אליו. עכשיו מה זה אומר בפועל מה הטיפ שאני רוצה לומר עכשיו? הטיפ הוא כדלקמן כאשר הולכים להעלות הצעה במשא ומתן כלשהו ומראש יודעים שיכול להיות שהצד השני הולך להתנגד להצעה הזאת, אוקי מה שבעצם צריך לעשות זה להעלות את ההצעה שרוצים להציע בצורה אפשרית אך לא הכרחית.

מה זאת אומרת? לדוגמה נגיד רוצים להגיד ללקוח "אתה תרצה גם שנוסיף לך את המוצר הזה והזה, תרצה גם להוסיף את החבילה הזאת והזאת?" אם אנחנו יודעים מראש שיש סיכוי סביר שהוא יגיד לא שהוא לא רוצה בעצם צריך לשים לב לכך שנוצרת לנו כאן בעיה, מה הבעיה שנוצרה? אם אנחנו מציעים ללקוח משהו והוא אומר לא בעצם נוצר כאן קונפליקט כי הלקוח בתחושה נגדנו הוא בתחושה של אנטי הוא בתחושה של קונפליקט, אחר כך אם אנחנו נגיד לו "אוקי אז בא נעשה משהו אחר" שהוא רוצה אותו יכול להיות שגם על זה הוא יגיד שהוא לא רוצה למה כי נוצרה אווירה של קונפליקט הלקוח במוח שלו חווה שהוא היה בקונפליקט איתנו הבן אדם השני חווה, מבקשים ממישהו בקשה והוא אומר "לא אני לא מעוניין" הדבר הזה יוצר קונפליקט עם הבן אדם יוצר תחושה לא נעימה.

ולכן כאשר מבקשים ממישהו בקשה אומרים למישהו איזה משפט ויודעים מראש שאולי הוא לא יסכים מה שצריך לעשות זה שכאשר מבקשים ממנו את הבקשה לבקש אותה בצורה אפשרית אבל לא מחויבת אפשרית אבל לא הכרחית, שזה אומר בפועל להגיד לו לדוגמה נגיד במקום להגיד לו "אתה רוצה גם את החבילה?" להגיד לו "אתה יודע יש אפשרות שתיקח גם עוד חבילה אם אתה רוצה בכך" או " אתה יודע רק אם אתה רוצה יש אפשרות שתיקח עוד חבילה מסוימת אבל אם לא זה גם בסדר" לדוגמה.

דהיינו, מראש להכיל את ההתנגדות האפשרית שלו למה שהולכים להגיד, לדוגמה עוד דוגמה נגיד רוצים להציע למישהו להיפגש איתו אז אם אומרים לו "בוא ניפגש היום", עכשיו אם הוא יגיד לא בעצם מה קרה? אז הוא אמר לכאורה אמר לא הוא לא רוצה מחר אם הוא נגיד רוצה להיפגש הוא יגיד שכן או שלא אבל ברגע שאמרנו "בוא ניפגש היום" או אפילו אמרנו לו בצורה של שאלה "אתה רוצה להיפגש היום?", אפילו נניח שאמרנו ככה אם הוא אמר לא אז בעצם בראש שלו נוצרה לו מחשבה שאומרת לו "אני בקונפליקט עם הבן אדם השני, מה שהבן אדם השני אומר לי אני אומר לו לא".

נוצר קונפליקט נוצרה תחושה לא נעימה ואז למחרת כשנשאל אותו "אתה רוצה להיפגש?" הוא גם כן כבר במוח שלו בתחושה לא נעימה "אתמול אמרתי לא, הבן אדם הזה אני מסוכסך איתו" למרות שיש כאלה שיגידו הוא בתחושה לא נעימה אז עכשיו הוא יגיד כן, אוקי אבל זה לא קשור לעניין. עכשיו אני אדבר על ההיבט שברגע שהבן אדם יתרגל להגיד לא אז הוא בעצם בתת מודע שלו הוא נמצא איתנו בתחושה של קונפליקט, עכשיו אומנם יש מצבים שבהם הבן אדם לא רוצה להיות איתנו בקונפליקט ולכן אנחנו דווקא נגיד לו "תקשיב בוא ניפגש היום" ואז הוא יגיד "לא רוצה, לא יכול נגיד אני מתנצל לא מסוגל" ואז למחרת נגיד לו עוד פעם "בוא ניפגש היום" ואז בגלל שלא נעים לו אז הוא יגיד "בסדר בוא ניפגש".

אוקי יש מצבים שהבן אדם בטוח לו שהוא לא רוצה לריב איתנו ואז אם אנחנו דווקא כן נדבר איתו בצורה מחויבת, אנחנו כן נדבר איתו בצורה שהוא כאילו חייב אנחנו כן נדבר איתו בצורה שלא מכילה את האפשרות שהוא לא יסכים איתנו ממילא מאחר שהוא מאוד מאוד לא רוצה להיות איתנו בקונפליקט לכן דווקא זה שמדברים איתו בצורה שיוצרת קונפליקט, זה מפעיל עליו לחץ לא להיות איתנו בקונפליקט ולהסכים עם מה שאומרים לו.

אוקי ולכן לדוגמה עוד במערכות יחסים כאלה ואחרות נגיד שאחד מהאנשים לא רוצה להיות בקונפליקט אז דווקא שם כן אפשר ללחוץ את הבן אדם ודווקא לא לתת לו את האפשרות לברוח ממה שרוצים אבל כן ללחוץ אותו כדי שהוא בסוף ירגיש לא בנוח כי הוא לא רוצה להיות בקונפליקט ואז הוא יגיד כן, אוקי אבל יש לזה חיסרון כי אם יותר מדי באים לבן אדם יגיד לא, לפני החיסרון שבזה אבל לא בכל מערכות היחסים זה ככה כי לדוגמה אם נגיד לקוח, לקוח לא אכפת לו מה אכפת לו הוא לא מחויב לך לכלום הוא יגיד לך לא ובזה הוא יסגור את הסיפור לכן במקרים כאלה שאנחנו רוצים שהוא בסוף יגיד לנו כן ושהוא לא יחשוב לעצמו במוח שלו כשהוא אומר לנו לא במקרים כאלה אנחנו כן צריכים מראש ברגע שאומרים לו משהו שאנחנו לא חייבים שהוא יסכים איתנו אז להגיד את זה בצורה שמראש מכילה את האפשרות שהוא לא יסכים איתנו.

עכשיו מה שהתחלתי להגיד קודם זה שגם אם מישהו נגיד אנחנו אומרים "הוא חייב להסכים איתנו" ואנחנו רוצים לגרום לו להרגיש לא בנוח בזה שהוא לא מסכים איתנו כדי שבסוף הוא יגיד כן. צריך לשים לב שזה די מסוכן, למה יש פה סכנה מסוימת? בגלל שברגע שהוא בקונפליקט איתנו הוא בעצם מצד אחד בקונפליקט איתנו ומצד שני הוא גם נמצא בקונפליקט עם עצמו, למה בקונפליקט עם עצמו? כי מצד אחד הוא אמר לנו לא הוא לא רוצה נגיד להיפגש, אז למה הוא אמר לא? כי זה עושה לו טוב הוא לא רוצה להיפגש פשוט הוא מעדיף לא להיפגש מצד שני זה עושה לו רע כי הוא לא רוצה להיות בקונפליקט איתנו ואז בעצם הוא נמצא בקונפליקט עם עצמו מעצם זה שהוא נמצא בקונפליקט איתנו כי הוא לא יודע מה לעשות אם הוא יגיד לנו כן יהיה לו רע, אם הוא יגיד שהוא רוצה להיפגש יהיה לו רע אם הוא יגיד שהוא לא רוצה להיפגש גם יהיה לו רע.

ולכן הוא בקונפליקט איתנו ואז מה שעלול לקרות שמרוב זה שהבן אדם נמצא בקונפליקט עם עצמו הוא בעצם פתאום משכנע את עצמו "לא אכפת לי להיות בקונפליקט עם הבן אדם הזה", אומרים לו "אתה רוצה להיפגש" הוא יגיד לא ואז הוא יתחיל להרגיש רע עם עצמו "רגע אבל אני נמצא בקונפליקט אני לא רוצה להיות בקונפליקט עם הבן אדם" ואז המוח שלו מתחיל לשכנע אותו "אבל מי אמר תהיה בקונפליקט עם הבן אדם השני" ואז בעצם פספסנו אותו. אוקי לכן לפעמים כשמנסים להפעיל לחץ על בן אדם לגרום לו להרגיש לא בנוח לפעמים דווקא מרחיקים אותו וזה דווקא גורם לו להתחיל להרגיש בנוח עם זה שהוא אמר לנו שהוא מסרב לנו ואז הוא בעצם מרגיש בנוח עם עצמו ובזה נגמר כל הדיון כולו.

אוקי עכשיו ולכן כפי שאמרתי בהתחלה כאשר מדברים עם בן אדם אז צריך לשים לב שאם חוששים שתיווצר תחושה של קונפליקט מכך שהולכים להציע לו איזו הצעה והוא עלול להגיד לא, לסרב להתנגד להצעה או מעלים רעיון והוא עלול להתנגד לרעיון צריך מראש להעלות את הרעיון הזה כאפשרי ולא כמחויב דהיינו, מראש לתת פתחון פה לכך, להגיד לו "אין בעיה גם אם תגיד לי שלא זה גם בסדר". אני אתן עוד דוגמה נגיד שמביעים סתם איזה רעיון איזה דעה ואומרים מראש אולי הבן אדם השני יתנגד לדעה הזאת אנחנו לא רוצים ליצור איתו קונפליקט אז במקום להגיד "אתה יודע אתה אומר ככה אבל ככה וככה" במקום להגיד בצורה כזאת כי אז הוא יגיד "מה פתאום מה אתה חושב הפוך" ובלאגן, אפשר להגיד לו "תראה אתה אומר ככה אבל אתה יודע למרות שאני מבין אותך נכון, אבל אתה יודע יכול להיות שאולי יש עוד אפשרות לראות את הדברים טיפה שונה למרות שגם מה שאתה אומר זה נכון".

בעצם מה אמרנו? נתנו לו לראות אפשרות אבל מראש כבר חלנו מראש כבר נתנו אופציה לזה שהוא יגיד לנו "לא אני לא רואה את זה ככה" ואז בעצם אנחנו מראש מאפשרים לכך שגם כשהוא יגיד לנו לא אנחנו בעצם לא ניצור תחושה לא נעימה ותחושה של קונפליקט. עכשיו עוד פעם יש דברים שבהם אנחנו לא בשום פנים ואופן שהבן אדם יגיד לא, לא רוצים שהוא יסרב לא רוצים שהוא יתנגד ואז במקרים כאלה זה לא רלוונטי כי אז אומרים לו את מה שרוצים ויסכים יסכים לא יסכים לא יסכים, אבל במקרים אחרים שלא מחויב לנו שהוא יסכים איתם ואנחנו לא רוצים ליצור מצב שהוא בראש שלו יחווה שהוא בקונפליקט איתנו שלא אכפת לו מהרצון שלנו כי אם אומרים לבן אדם משהו והוא אומר "לא רוצה" אז בעצם כמו במילים אחרות להגיד "לא אכפת לי ממה שאתה רוצה" ובתת מודע של הבן אדם כשמבקשים ממנו משהו והוא מסרב בתת מודע שלו זה כמו להגיד "לא אכפת לי ממה שאתה רוצה".

וזה לא משנה גם אם בן אדם לדוגמה נגיד אומרים לו "בוא לעבודה אתה יכול לבוא לעבודה?" הוא אומר "לא אני חולה אני לא יכול לבוא לעבודה" בתת מודע של אותו בן אדם שאמר "אני חולה אני לא יכול לבוא לעבודה" בהנחה שהוא אפילו חולה ולא יכול לבוא לעבודה בתת מודע שלו עוברת לו מחשבה "לא אכפת לי מהבוס שלי מה אכפת לי מהעסק הזה לא מעניין אותי", כי אם זה היה הכי מעניין אותו בעולם אז גם כשהוא היה חולה הוא היה מגיע לעבוד הוא היה עושה את כל מה שהוא יכול כדי לבוא לעבוד. ואיפשהו בתת מודע כשבן אדם אומר לא כשהוא מסרב לאיזה משהו בעצם יש לו מחשבה "לא אכפת לי מהבן אדם השני" וכדי להימנע מזה שבתת מודע של הבן אדם שמדברים איתו גם כשהוא יסרב שלא תעבור לו המחשבה "לא אכפת לי ממה שאתה רוצה" לכן מראש שותלים לו מחשבה "אתה יודע גם אם תגיד שלא יהיה בסדר".

עכשיו מה החיסרון כמובן של זה? שאז מראש זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד "אז לא רוצה" כי מראש אמרנו לו "תקשיב אם לא תרצה זה גם בסדר" ולכן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור ללקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למכור ללקוחות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע גבר לרצות אותך איש מכירות אוטומטי למנוע שתילת מחשבות אמון עם שותפים האם לגייס איש מכירות? לגרום למישהו לאהוב את החיים לשדר אמון האם ניתן לשכנע? עבודה כאיש מכירות מה צריך כדי להיות איש מכירות? לקוח שמבריז מפגישה אסטרטגיה שיווקית לקוח פוטנציאלי לשכנע את עצמך להאמין להציע ללקוח איתור צרכים של הלקוח תכנון קמפיין שיווקי לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים למכור בכל מצב לחשוף את המחיר ללקוח להבין למה אין מכירות לכתוב מכתב בצורה משכנעת לא רוצה לרמות לקוח איך להחזיר אמון? לגרום למישהו להרגיש לא בנוח לגרום למישהו להוציא אותך מהראש אמון אחרי בגידה לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר לקבל סירוב מלקוח לנצח בדיבייטינג למכור ללקוחות להציע ללקוח מחיר בטלפון איך לעבוד במכירות? לשכנע מישהו לא לנסות ראפור עם התת מודע לשכנע ילד לסדר את החדר לגרום ללקוח להסכים איך לא לגרום למישהו להרגיש צמצום? האם לתת ללקוח הנחה? מניפולציות של מומחים אסטרטגיית שיווק טובה ייעול תהליכי המכירות לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח מניפולציות של מנטורים לעסקים איך לשכנע מישהו לעשות? למכור פגישה שיווק ועודף ביקוש בניית אמון מחדש שיווק גלוי לשכנע בדעה נגדית מומחה במכירות מוצר לא מתכלה לגרום ללקוחות חדשים nlp שיטת האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך שיטות שכנוע ליהנות מעבודה במכירות שכנוע מוקדם מידי מניפולציות הכרחיות מתי לעצור שיווק? ליצור ביקושים למוצר שלך לשכנע מישהו להפסיק לעשן לגרום ללקוחות לרצות לרכוש מוצר מושלם להגדיל את כמות המוצרים דיבייט לשתול מחשבה לעצמך לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך לגרום למישהו לאהוב לשכנע לקוח שמח טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות סדנא למכירות לגרום ללקוחות לרצות אותך טיפים לאנשי מכירות לגייס איש מכירות השפעה גלויה לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך אני איש מכירות שכנוע מוחלט למכור גם מוצרים פגומים איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט לשכנע מישהו לחשוב למה הלקוח ביטל את העסקה? לקוח לא מאמין לאיש המכירות לשכנע אישה לשכב להשפיע על רובוט למה המשפך השיווקי לא עובד? כתיבת טקסט שכנוע איך למכור חוסר ידיעה? איך לשכנע לקוחות? למכור מוצר כשאתה לא במיטבך למכור מכירות לקוח שרוצה הנחה לשכנע מישהו ליהנות תשובה שלילית ללקוח להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח לגרום למישהו לספר למכור את עצמך בזוגיות לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, משא ומתן, רטוריקה בתחום למכור ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 13_11_2025 השעה 03:58:53 - wesi28