אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצרים יקרים ✔יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור מוצרים יקרים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתכונן לראיון, איך לשכנע גבר לחזור, NLP להורים, איך להשפיע על התת מודע, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, לשכנע את עצמי לא לאכול, לנסח טקסט משכנע, להתמודד בראיון, לשכנע אשה להתחתן, איך לשכנע בוויכוח, לשכנע ללכת לפסיכולוג, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP טיפול בחרדה, אימון אישי למנהלים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי, גישת NLP, nlp טכניקה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, ללמוד nlp, לשכנע לקוחות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp לצפייה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיפור יכולת שכנוע, איך לשכנע אנשים בטלפון, טכניקת nlp, לשכנע פירוש, ייעוץ רטורי, פרסומות, לשכנע אנשים לתרום,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר?

כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג "יקר" הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח אומר "יקר לי", זה אומר שביחס למצבו הכלכלי, סדרי העדיפויות שלו, או האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לו, הוא חושב שהמוצר עולה יותר ממה שהוא רוצה או יכול לשלם. במילים אחרות, אף מוצר אינו יקר באופן אובייקטיבי, אלא תמיד מדובר בעניין של תפיסה אישית של הלקוח. לכן, כדי להבין מה זה אומר באמת "יקר", צריך להבין כיצד הלקוח חושב ומה המשמעות של יקר עבורו.

האם יש מצב שבו מוצר באמת יקר?

אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא בודק זאת לפי המצב הכלכלי שלו ולא לפי המצב הכלכלי של הלקוח. לדוגמה, אם המוצר עולה 300 דולר, ואיש המכירות אומר לעצמו "אני לא הייתי קונה את המוצר הזה ב - 300 דולר", הוא שוכח שייתכן שללקוח יש מיליונים, ועבורו הסכום אינו משמעותי בכלל.

אפילו במצב קיצוני, למשל שהלקוח הוא הומלס, ויש לו רק עשרה דולר, והוא צריך לאסוף כסף נוסף כדי לקנות את המוצר ב - 11 דולר, עדיין זו לא הוכחה שהמוצר באמת יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל כך רוצה את המוצר שהוא מוכן לעשות הכל כדי להשיג אותו, אפילו לקחת הלוואה או לבקש צדקה. מבחינת הלקוח, זה הדבר שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע.

למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר?

אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש מכירות חושב שהמוצר שהוא מוכר יקר היא, שלרוב אנשי מכירות מרוויחים יחסית מעט כסף בעצמם. הם מתפרנסים בדרך כלל ממשכורת נמוכה ועמלות, ולכן הם חושבים על המחיר ביחס למצב הכלכלי האישי שלהם. הרבה מהם מוכרים מוצרים שהם בעצמם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון.

אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח.

איך להתמודד כשלקוח אומר "יקר לי"?

כשלקוח אומר "יקר לי", הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את נטל ההוכחה ללקוח עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: "למה אתה אומר שזה יקר לך?", "למה אתה חושב שהמוצר לא שווה את המחיר?", "למה אתה חושב שלא תצטרך את המוצר הזה?". המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא בסיס ברור. דרך זו מונעת מאיש המכירות להתגונן ולנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שווה, אלא מכוונת את הלקוח עצמו להתמודד עם הטענה שהוא העלה.

האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח שטוען שהמוצר יקר?

אליעד כהן מסביר שלא תמיד נכון לתת הנחה, ולפעמים דווקא מתן הנחה גדולה מדי יכול לגרום ללקוח לא לקנות. כאשר נותנים ללקוח הנחה מוגזמת או לא הגיונית, הלקוח עשוי לחשוב שמלכתחילה ניסו "לגנוב" אותו או לרמות אותו. למשל, אם איש המכירות ביקש 100 ועכשיו מבקש רק 50, הלקוח יכול לתהות האם בתחילה ניסה להרוויח עליו באופן לא הגון, ולכן עלול להימנע מרכישה בכלל. באופן דומה...
אוקי עכשיו נגיד שמישהו אומר, יש מוכר המוכר בא למכור את המוצר והלקוח אומר יקר לי עכשיו מה עושים עם זה, עכשיו השאלה היא מה האמת קודם כל מה זה נקרא "המוצר יקר" מה אתה חושב מה זה מוצר יקר כשלקוח אומר "המוצר הזה יקר" או "למה זה כל כך יקר" כן.

ש: אז תמיד יש כמה אפשרויות זאת אומרת שהוא יכול להציג את המוצר הזה בדיוק במקום אחר, אוקי יכול להיות שהמוצר הזה טוב בשבילו אבל אין לו מספיק כסף.

אליעד: עכשיו בא נראה מה האמת בא נראה מה האמת כשבן אדם אומר המוצר יקר יש נגיד אנשי מכירות שאתה אומר לו מה הבעיה שלך הוא אומר "אני חושב שהמוצר שאני מוכר הוא יקר" נגיד אלו שעובדים נגיד בעגלות הוא עכשיו מוכר לא יודע מה קרם עיניים בשלוש מאות דולר נגיד אז הוא אומר "זה יקר אני לא יכול למכור מוצרים יקרים" עכשיו השאלה היא קודם כל מה זה נקרא מוצר יקר, עכשיו על פי פשוטו מה זה יקר יקר זה כסף שזה עולה הרבה כסף נכון.

ש: יחסית למה למוצר עצמו כי אם זה היה יהלום אז נגיד הם כן היו משלמים תלוי מה המוצר בעיניך השווי של המוצר הוא נמוך יותר ממה שדרשו עליו.

אליעד: עכשיו אבל השאלה היא מה האמת למה זה ככה במה זה תלוי.

ש: כי אתה משווה את זה לדברים אתה עושה השוואה למשל סתם לדוגמה אני עכשיו ראיתי איזושהי חולצה ואני אומרת החולצה הזאת נורא יקרה עכשיו למה אני אומרת את זה כי יודעת שיש אפשרות להשיג את אותו מוצר במחיר יותר זול.

אליעד: בדיוק אותו אחד בדיוק אחד לאחד?

ש: או שאפילו משהו שהוא דומה והוא מספיק לי זאת אומרת שזה מספק אותי זה טכנית משהו שיספק אותי.

אליעד: אוקי עכשיו מה אני רוצה לחדד אני רוצה לחדד קודם כל מעולמי עולמים לא היה מוצר יקר אין מוצר שהוא יקר, עוד פעם מוצר זה משהו חפץ אבל אין מוצר שהוא יקר אין דבר כזה מחיר יקר ואין דבר כזה מוצר יקר, שנייה יקר זה תמיד ביחס למישהו עכשיו ביחס למה זה תלוי ביחס ללקוח זה תלוי ביחס לכמה כסף יש לו זה תלוי ביחס לסדרי העדיפויות שלו תלוי ביחס לאלטרנטיבות שלו תלוי ביחס לתועלות של המוצר זה תלוי ביחס לכל מיני דברים נכון, עכשיו רוב הסיכויים עכשיו מה שקורה בדרך כלל שאלא שעובדים במכירות כמה הם מרוויחים קצת נכון אלו שעובדים במכירות בדרך כלל מרוויחים קצת הם מרוויחים מילים פלוס עמלות מרוויחים מילים פלוס שני שקלים ופלוס.

עכשיו שנייה רוב אלו שעובדים במכירות אין להם הרבה כסף רוב האנשים שעובדים במכירות אין להם הרבה כסף חלק גדול מהאנשים שעובדים במכירות מוכרים מוצרים שהם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות את המוצרים האלה, עכשיו זאת אומרת כשהוא אומר "אני לא הייתי מוציא את הסכום הזה על המוצר הזה" ואז מה קורה לך בראש אתה אומר "כן אני לא הייתי קונה את המוצר הזה בסכום שאני מוכר אותו אז למה כי אני חושב שזה לא שווה את הכסף לי למה כי אין לי הרבה כסף" אז מה קורה אז הוא אומר "אז איך אני אמכור את זה לו אני מרמה אותו כי המוצר יקר".

אבל מה האמת אם אתה חושב שאתה מוכר מוצר יקר אתה משקר למה קודם כל הבן אדם שמולך אתה לא יודע כמה כסף יש לו אתה יודע כמה כסף יש לו אולי יש לו אינסוף כסף, עכשיו לא רק שאתה לא יודע כמה כסף יש לו רוב הסיכויים שיש לו גם יותר כסף ממך רוב הסיכויים בדרך כלל רוב האנשים יש להם יותר כסף ממך כשאתה עובד כאיש מכירות לא מחויב אבל בדרך כלל, זה נכון או לא נכון מה אתה אומר נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה אז דבר ראשון אתה לא באמת יודע כמה כסף יש לו יכול להיות שיש לו כסף פי מאה מיליון משלך ומה שלך נראה סכום מאוד יקר עבורו זה מה שבעיניך אלף שקלים זה יקר עבורו זה חצי שקל אין לזה שום משמעות עבורו זה דבר ראשון, עכשיו בא נניח שאתה יודע בוודאות שהבן אדם הזה אין לו שקל אתה יודע בוודאות זה הומלס אין לו שקל יש לו עשרה דולר אחרונים והמוצר שלך עולה אחד עשרה דולר והוא צריך ללכת לבנק ולקחת הלוואה דולר או צריך לשדוד מישהו צריך לבקש צדקה לקחת דולר ולקנות את המוצר, אז ככה אז אם אתה לא יודע מי זה אתה אומר אולי יש לו בכיס מיליון דולר.

מההתחלה בא נלך אחרת נגיד שהמוצר שלך עולה מאה דולר ואתה אומר "וואלה זה יקר אני לא הייתי קונה את זה במאה דולר" ואז אתה אומר "כן אבל אולי הבן אדם שלידך יש לו בכיס מיליון דולר" אתה לא יודע אבל בא נניח שאתה יודע בוודאות שהבן אדם שמולך יש לו מאה דולר אחרונים ואתה יודע שהוא צריך לאכול אוכל אין לו אוכל בבית ואתה יודע שהוא צריך לאכול אוכל ובוא נקצין עוד יותר אתה יודע שהוא הומלס ויש לו עשרה דולר אחרונים והוא צריך לקנות אוכל ובשביל שהוא יקנה את המוצר ממך הוא עכשיו צריך ללכת ולבקש צדקות לאסוף מאה דולר ולקנות את המוצר ממך, האם זה אומר שהמוצר שאתה מוכר יקר לו מה האמת?

ש: האמת שלא כי יכול להיות שאותו הומלס ברגע שהוא יקנה את זה הוא ירגיש כל כך טוב יהיה לו מה שנקרא אושר בלתי רגיל שהוא יהיה מוכן לוותר על זה וזה.

אליעד: הייתי רק מחליף מילה הוא יחשוב ש... זאת אומרת שימו לב מי שמחליט אם המוצר יקר לו או לא זה אך ורק הלקוח אתה לא מחליט על המוצר אם הוא יקר או לא הלקוח יכול להיות שבן אדם יהיה לו שקל אחרון והוא יחליט שאני שווה לי לאסוף צדקה לקחת עוד כסף ולקנות את זה ולהתאבד למחרת ככה בא לו זה מה שהוא רוצה הוא רוצה לקנות את המוצר הזה כי זה עושה לו טוב כי הוא חושב שזה יעשה לו טוב, אתה תפקידך לספר לו כמה המוצר הזה טוב ובזה זה נגמר.

יש פרספקטיבה שהמוצר הזה טוב יש פרספקטיבה כזאת יש פרספקטיבה שהצורה מחויבת "שזה הכי טוב בעולם זה טוב" יש פרספקטיבה כזאת יפה, אתה בטוח שזה לא הכי טוב בעולם אתה לא בטוח שזה לא הכי טוב בעולם נכון זה הכל אתה תפקידך לספר לו כמה המוצר הזה טוב, עכשיו המחשבה שאומרת המוצר הזה יקר היא מחשבה שקרית כי יקר זה תמיד ביחס ללקוח זה אף פעם לא ביחד אליך אתה לא באמת יודע כמה כסף יש לו וגם אם יש לו כסף זה ביחס לאלטרנטיבות שלו וביחס לאפשרויות שלו.

עכשיו עוד דבר כשמישהו אומר לך "יקר לי" רוב הסיכויים שאותו חודש אפילו באותו יום אפילו באותה שעה הוא הוציא הרבה יותר כסף מהמוצר שביקשת ממנו על דברים אחרים עכשיו אם אין לו כסף אז איך הוא הוציא כסף על זה ועל זה ואין לו כסף.

ש: זה קרה לי היום.

אליעד: נכון עכשיו כשמישהו אומר אין לי כסף עכשיו את אולי מעדיפה לחשוב שזה יקר זה מה שאת מעדיפה לחשוב אבל מה האמת כי אולי זה גם תירוץ למה הוא לא קונה לא בגלל שאני לא מוכר לו טוב בגלל שזה יקר אבל מה האמת האמת היא שהוא פשוט לא משוכנע שהמוצר הזה מספיק טוב זה העניין. עכשיו מה קורה כשמישהו נותן הנחה ללקוח על מוצר מה קורה אם אתה אומר "אני אתן לך הנחה" מה קורה אז יש כל מיני סוגים של הנחה אבל אם נותנים ללקוח הנחה לא הגיונית לפעמים הלקוח לא יקנה את המוצר בגלל שנתת לו הנחה גדולה מדי למה.

ש: הוא חושב שהמוצר לא שווה ולכן הורדת לו את המחיר כי בא נגיד אין ביקוש אז הוא הוריד לך אם היה כזה ביקוש.

אליעד: לא גם אם הוא ראה שיש ביקוש, קודם כל מה שאת אומרת זה נכון אבל הוא חושב שאתה מרמה אותו הוא אומר לך "אם ביקשת קודם מאה ועכשיו אתה לוקח מחמישים אז מה קודם, מה אתה עדיין מרוויח אז מה קודם גנבת אותי בחמישים אז אולי עכשיו אתה צריך לקחת לי שקל ואתה לוקח לי חמישים לא רוצה לקנות את המוצר" זאת אומרת שלפעמים דווקא זה שאתה תוריד לו את המחיר זה יגרום לו לא לקנות ממך.

ש: באופן כללי אם אתה מתמחר זול מדי זה יכול לדחות אנשים.

אליעד: תלוי ביחס לציפייה שלהם.

ש: בדיוק.

אליעד: נכון אם עכשיו לדוגמה אתה תגיד יש לי רכבים אני מוכר אותם אלף עולה הרכב משהו פה לא הגיוני כאילו אם אתה תהיה רציני יגידו משהו פה לא הגיוני אתה היית מפחד לנסוע ברכב שעולה אלף שקל משהו פה חשוד. עכשיו הרעיון הוא בגדול תפיסתית האם מוצר הוא יקר או לא יקר אז אמרנו שזה תלוי בפרספקטיבה, עכשיו שימו לב את האינטרס שלך שהוא יסביר למה זה יקר לא שאת תסבירי למה זה לא יקר, את הבנת כשמישהו אומר "זה יקר לי" יש כמה גישות גישה אחת אומרת אוקי בא נסביר לו למה זה לא יקר למה זה טוב למה זה פה למה זה שם אבל הכיוון הכללי צריך להיות שהוא יגיד למה זה יקר "למה אתה אומר שזה יקר למה אתה חושב שזה יקר ולמה אתה חושב שזה לא יעזור לך למה אתה חושב שלא צריך את זה" לא משנה שהוא הוא יצטרך להסביר כדי לשים את נטל ההוכחה עליו.

יותר קשה אם את מתחילה להסביר לדוגמה למה זה לא יקר נטל ההוכחה עליך עכשיו את כאילו שמה לו ואז הוא אומר "רגע מה שהיא אומרת זה נכון או לא נכון" את שמה את הפוקוס שלו על האם זה נכון שזה לא יקר אבל עדיף לשים את הפוקוס שלו על ההפך "אתה אומר שזה יקר למה אתה אומר שזה יקר". עכשיו בא נשאל שאלה אחרת מה הכי נכון להגיד ללקוח כשהוא אומר "זה יקר לי" מה הכי נכון להגיד עכשיו אז התשובה היא שאין לזה תשובה אבל מה כן בטוח נכון בטוח נכון שאם איש מכירות רוצה לדעת איך למכור מוצרים יקרים הוא צריך לשנות את ה - state of mind של עצמו כמוכר.

אוקי זאת אומרת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצרים יקרים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למכור מוצרים יקרים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיווק לקהל היעד איך מנטור מכירות משכנע? איך לגרום למישהו לתת? ניהול השיווק לקוחות סרק ראיון לסמנכל מכירות תמחור מוצר יקר יוצר אמון להציג ללקוח מוצר לדוגמה כמה להקשיב ללקוח? לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן מנטורים ומניפולציות מניפולציה איכותית לגרום למישהו להתמכר תמחור מוצר בטלפון להבין למה אין מכירות למכור בקלות לקרוא מחשבות במשא ומתן לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה שיווק לקוחות יבואו דווקא אלי לא יכול למכור איך למכור בית? לקוח משוגע לא נולדתי איש מכירות איש מכירות מצליח לתת ללקוח מחיר מניפולציות של יועצים עסקיים למה הלקוח לא רוצה? הדרכה לאנשי מכירות טעויות במכירות לשכנע אדם השכנוע של ביבי לקוח שרוצה הכי זול שיש להתאים את הצעת המחיר למוצר לגרום ללקוח שמח ממי ללמוד שיווק? איך לשכנע שופט בבית משפט? למה ללמוד לשכנע? לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך מניפולציות של מנטורים לעסקים לגרום למישהו לשנות את דעתו נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך רצונות במשא ומתן כוונת שכנוע nlp בעבודה לטפל בלידים של לקוחות איך ליצור אמון עם לקוח? לקוחות מתלוננים בגוגל השיווק כתוצאה של המכירות לגרום למישהו להעריך לשכנע אנשים לרצות תיעדוף לקוחות למכור גם את המתחרים להיות איש מכירות תותח איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? לגרום למישהו לא לעשות משהו טעויות של אנשי מכירות מקצועיים שיקולים בהצגת המחיר ללקוח לזהות את סוג הלקוח לקרוא ללקוח בשם רשמי להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים לגרום ללקוח להיות מוכן איך להשפיע על מישהו? מוקד מכירות מניפולציות בשכנוע לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע יכולת למכור לגרום למישהו להיקשר מניעי הרכישה של הלקוח לעשות טוב ללקוח מוכר מוצר למכור משהו אצליח למכור לקוחות שרוצים מחיר זול להשקיע במכירות לדבר עם לקוחות לשכנע מישהו לקבל את ההצעה לשכנע את התת מודע פגישה פיזית עם לקוח לגרום למישהו לאהוב סקס לקוח שואל בשיחת מכירה איזה חומרי שיווק? לשכנע את עצמך לא לעשן להתייחס אל הבוס כלקוח איך לעשות שכנוע עקיף? למכור קורס באינטרנט מניפולציות בזוגיות למכור קורס שיטות שיווק מוצר לא איכותי שיווק מצוין לשתול מחשבות בדייט מילים משכנעות לשכנע בחור לאהוב אימון מכירות לשדר ללקוח לגרום למישהו להצטמצם למענך לעבוד עם לקוח בעייתי לקוח עוזב את המתחרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, קאוצינג, שכנוע בנושא למכור מוצרים יקרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2813 שניות - עכשיו 07_12_2025 השעה 01:56:20 - wesi28