אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצר ✔למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור מוצר, מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אימון אישי, איך לשכנע את הבעל, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp הדרכה, סוגסטיה עצמית, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע לקוח לקנות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע ילדים, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, אומנות המכירה, הבסיס למכירות nlp, טיפול nlp, ניתוח טיעונים, ייעוץ לפוליטיקאים, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP מטרות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP פיקאפ, NLP מכירות, לשכנע בראיון, NLP פירוש, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, ראיון קשה, סודות הסוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, סדנאות nlp, מניפולציות בטקסט, התנגדויות מכירה, לשכנע ילד, טיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את ההורים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
מה עדיף: למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר?

אחת ההתלבטויות המרכזיות בעולם העסקים היא השאלה, מהו המודל העסקי הטוב ביותר: האם עדיף למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? בשאלה הזו טמונה דילמה משמעותית שמעסיקה יזמים, בעלי עסקים ואנשי מכירות רבים, כשהמטרה היא תמיד להגדיל רווחים, לייעל את העבודה ולשפר את התוצאות העסקיות לאורך זמן.

מהם היתרונות והחסרונות במכירה של הרבה מוצרים בזול?

כאשר מחליטים למכור הרבה מוצרים בזול, המודל מתבסס על כמות גדולה של עסקאות עם רווח נמוך יחסית בכל עסקה. היתרון הברור הוא האפשרות למשוך קהל לקוחות רחב יותר, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה יותר של העסק והמוצרים, להגדיל את הסיכויים לחזרת לקוחות ולהרחיב את בסיס הלקוחות של העסק.

עם זאת, ישנם גם חסרונות משמעותיים שצריך לקחת בחשבון. מכירה בכמויות גדולות דורשת השקעה רבה בזמן, לוגיסטיקה, טיפול בשירות לקוחות וניהול מלאי אינטנסיבי יותר. ככל שכמות העסקאות גדולה יותר, כך העסק צריך להתמודד עם אתגרים ניהוליים רבים יותר, הכוללים יותר התעסקות יומיומית, יותר לקוחות שצריך לספק להם שירות, ופוטנציאל גדול יותר לבעיות ולתלונות.

לדוגמה, עסק למכירת מוצרים זולים כמו צעצועים או מוצרים לבית יצטרך להתמודד עם הרבה יותר החזרות, תלונות ושאלות של לקוחות מאשר עסק למוצרי יוקרה. המשמעות היא לא רק כלכלית, אלא גם עלולה להיות נפשית, בדמות עומס ולחץ בעבודה.

מהם היתרונות והחסרונות במכירת מוצרים יקרים בכמויות קטנות?

המודל ההפוך הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה. יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, שעונים יקרים, או דירות יוקרה, מאפשרת להרוויח סכום גדול מאוד מכל עסקה בודדת, ובכך להקטין את כמות העסקאות הדרושות להגיע לרווח הרצוי.

אך גם כאן קיימים חסרונות משמעותיים. עסק שמוכר מעט מוצרים ביוקר חשוף לסיכון גבוה יותר, משום שכל עסקה הופכת להיות קריטית. מספיק שעסקה אחת תיפול, והרווח הכולל עשוי להיפגע משמעותית. בנוסף, מכירת מוצרים יקרים דורשת בדרך כלל תהליך שיווק ומכירה מורכב ויקר יותר, הכולל השקעה גדולה במיתוג, פרסום והכשרת אנשי מכירות מומחים.

איך להחליט בין מכירה בזול להרבה לקוחות לבין מכירה ביוקר למעט לקוחות?

אליעד כהן מדגיש כי למעשה אין תשובה חד משמעית לגבי המודל העסקי האידיאלי. ההחלטה חייבת להיעשות בהתבסס על שורה ארוכה של שיקולים, ולא רק על בסיס כלכלי פשוט. השיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון הם:
  • כמה כסף נשאר בסופו של דבר לאחר כל ההוצאות?
  • מהו הזמן הנדרש לניהול העסקאות?
  • מהי רמת הלחץ והאינטנסיביות בעבודה בכל אחד מהמודלים?
  • כמה אנרגיה ומשאבים צריך להשקיע בשיווק ובמכירה?
  • איזה סוג של לקוחות העסק מושך בכל מודל עסקי?
לדוגמה, אפשר לחשוב על חנות מכוניות: האם עדיף למכור מכוניות יד שנייה רבות במחיר נמוך יחסית, או למכור מכוניות יוקרה בודדות במחיר גבוה? אין כאן תשובה חד משמעית. יתכן שאדם שמוכר מכונית יוקרה אחת בחודש מרוויח יותר מאדם שמוכר עשרים מכוניות פשוטות בחודש, אך הוא מתמודד עם אתגרים אחרים של שיווק, מציאת לקוחות, וניהול סיכונים.

כיצד לתכנן נכון את המודל העסקי?

הדרך הטובה ביותר, לפי אליעד כהן, היא לבצע ניתוח מקיף ומעמיק של שני המודלים. הוא מציע לבצע תסריטים פשוטים אך מפורטים:
  • ראשית, לכתוב תסריט שבו העסק מוכר הרבה מוצרים בזול ולבדוק כמה נשאר בסוף היום מבחינת רווח נקי, זמן שהושקע, ומאמץ.
  • שנית, לכתוב תסריט שבו העסק מוכר מעט מוצרים ביוקר ולבדוק את אותם השיקולים בדיוק.
  • אפשר גם לנסות ליצור שילוב ביניים: למכור מוצרים זולים לצד מוצרים יקרים, ולבדוק איזו מהאפשרויות מביאה תוצאות טובות יותר.
אם קשה להחליט מראש מה טוב יותר, הפתרון הפשוט ביותר הוא לבצע ניסוי עסקי. אפשר לתמחר חלק מהמוצרים בזול וחלק אחר ביוקר, לראות איפה העסק מרוויח יותר, וכך להחליט איזו אסטרטגיה מתאימה יותר לעסק הספציפי.

איך לבדוק בפועל את המודל העסקי?

למי שמתלבט ואינו יודע בדיוק איך לנהל את הניסוי העסקי, אליעד כהן ממליץ על פתרון פשוט נוסף: להחזיק במלאי העסק שלוש רמות מחיר של מוצרים - זול, בינוני ויקר. לאחר תקופת בדיקה, אפשר לבחון איזה סוג של מוצרים נמכר יותר, איזה מהם מניב את הרווח הגבוה ביותר, וכך להחליט באיזו דרך להמשיך את הפעילות העסקית.

הגישה הזאת מאפשרת לקבל החלטות מושכלות ולא לפעול מתוך ניחוש בלבד. חשוב להבין שלא קיימת "שיטה מנצחת" שתמיד עובדת: לפעמים מודל המכירה הזולה עובד מצוין בעסק מסוים, ולפעמים דווקא מודל המכירה היקרה הוא שמצליח יותר. הכל תלוי בתכנון נכון, בניתוח התוצאות ובהתאמה אישית של האסטרטגיה העסקית לצרכים הייחודיים של העסק שלך.
מהו המודל העסקי הכי טוב? האם למכור הרבה בזול או מעט ביוקר?

במסגרת השאלה הזו, נבחנים שני מודלים עיקריים של מכירה: למכור הרבה מוצרי זול או למכור מעט מוצרי יקר. השאלה הזו מציבה את הדילמה בין הרווחים הפוטנציאליים ממכירה של מוצרים במחיר נמוך בכמויות גדולות, לבין מכירה של מוצרים במחיר גבוה, אך בכמויות קטנות יותר. עם זאת, התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, ויש מספר גורמים שיכולים להשפיע על התשובה.

ההבדל המרכזי בין המודלים הוא בגובה הרווחים בסופו של יום. השאלה המרכזית היא לא האם למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, אלא כמה הרווחת בסופו של יום לאחר כל ההוצאות וההוצאות הכרוכות בעסקאות.
  • כשהמכירה מתבצעת במחיר נמוך עם כמות גבוהה של עסקאות, עשויים להיות עלויות נוספות, כמו הזמן שדרוש לתמוך בעסקאות הרבות או אופי העבודה השונה.
  • מנגד, אם נמכרים מוצרים יקרים, אפשר להרוויח יותר על כל יחידה, אך כמות העסקאות תהיה קטנה יותר, וייתכן ויתעורר הצורך להתמודד עם אתגרים של שיווק ומכירות.
כדי לדעת מה עדיף, עליך לבצע תכנון מדויק. תסריט אחד הוא לדמיין שאתה מוכר הרבה בזול. כמה הרווח שלך בסופו של יום? האם הזמן שהשקעת והמאמץ שווה את התמורה? תסריט נוסף הוא למכור מעט ביוקר. כמה נשאר לך בסוף אחרי כל ההוצאות?

המשמעות היא שיש יותר שיקולים מאשר רק השיקול הכלכלי. לדוגמה, ייתכן שאם תמכור הרבה בזול, תצטרך לעבוד הרבה יותר ולהתמודד עם יותר לקוחות, מה שיכול להוביל לשחיקה או לעבודה אינטנסיבית מדי. מצד שני, מכירת מוצרים יקרים יכולה להיות פחות אינטנסיבית, אך עם אתגרים שונים כמו פחות לקוחות שיכולים להרשות לעצמם את המוצר.

האם יש יתרון במכירת מוצרים זולים או יקרים?

שאלה נוספת שמעלה הדיון היא אם עדיף להתמקד במוצרים זולים או במוצרים יקרים. לדוגמה, מכירת מכוניות יוקרה לעומת מכירת מכוניות יד שנייה במחיר נמוך. גם כאן אין תשובה חד משמעית. כל אחד מהמודלים יכול להיות משתלם יותר בתנאים שונים. ייתכן שמי שמוכר מכוניות יוקרה יוכל להרוויח יותר בעסקה אחת, בעוד שמי שמוכר מכוניות זולות ידרוש יותר עסקות כדי להגיע לרווח דומה.

ההמלצה היא לבדוק את האפשרויות על פי מטרותיך האישיות ולתכנן ניסויים. לדוגמה, ניתן לנסות למכור מוצרים במחיר גבוה ומוצרים במחיר נמוך, ולראות מה מביא תוצאות טובות יותר.
  • אם לא ברור לך איזה מודל מתאים לעסק שלך, תוכל לנסות למכור גם מוצרים זולים וגם יקרים, ולבחון איזה מהם מביא יותר רווח.
  • אם אין אפשרות למכור את שניהם, תוכל להחזיק מגוון מוצרים שונים: זול, בינוני ויקר, ולבחון איזו קטגוריה מביאה יותר רווח.
לסיכום, אין תשובה חד משמעית לשאלה "מה עדיף", שכן כל מודל עסקי טומן בחובו יתרונות וחסרונות. חשוב לבחון את האפשרויות, לנסות ולהתנסות, ולהתאים את המודל העסקי למטרות האישיות שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצר, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למכור מוצר, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פרסומות בתשלום טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח לקוח מפחד לטעות לשכנע מישהו לא לרצות אותך להשפיע על הרצון לשכנע מישהו להתגעגע אליך איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? לגרום למישהו להצביע המשמעות של לתת הנחה ללקוח לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך המוצר הכי טוב ליצור אוטוסוגסטיה לפרסם ללקוחות האם אפשר ללמוד למכור? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? משפך שיווקי בחינם אופי גרוע של איש מכירות בניית אמון מחדש שכנוע עסקי הלקוח הוא לא אתה למכור חוסר ידיעה כידיעה אנרגיה למכירות לתת ללקוח לבחור לשכנע חולה נפש לקבל טיפול האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? רמת הוודאות של הלקוח בעסקה לשכנע מישהו לשתף לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות תודה משכנעת יצירת אמון להציג ללקוח הנחה לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... מתי ראפור רע? חייב לעשות איתור צרכי הלקוח הגדלת מחזור מכירות לבחור חברת שיווק תוכן שיווקי פרובוקטיבי לנתח התנגדות לקוח הלקוח לא צודק להציג הנחה ללקוח לענות ללקוח ששואל שאלה השקעה בשיווק לטווח רחוק לשכנע באמצעות הומור למכור כל מוצר לגרום למישהו להצדיק אותך לגרום למישהו להרגיש חייב לך להיות לא נחמד ללקוח האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? לגרום ללקוח לתת בך אמון מוצר לא רווחי אסטרטגיות לניהול משא ומתן אנשי מכירות אחרים התמודדות של אנשי מכירות תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות להציע כמה הצעות גרועות ללקוח מה המוצר נותן ללקוח? מקצועיות בעיני הלקוח תוכנית יעדים מכירות איך ללמוד לשכנע? לייעץ ללקוח לדבר ללקוחות שלך לסנן לקוח איך לענות ללקוח ששואל? חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים לגלות ללקוח סודות לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך להתמודד עם תחרות שיווקית הגדלת לקוחות למכור ללקוח עצוב כישורי שכנוע למה לאתר את צרכי הלקוח? הבעת הזדהות הדרכת מכירות לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות ההשפעה של ברק אובמה פרובוקציה שיווקית להתחייב ללקוח על התוצאה לשכנע מישהו לא להתאבד לגרום ללקוח לעבוד איתך לשכנע מישהו לחשוב לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר שיווק באופן כללי מסע הלקוח לשכנע לקוח להרגיש טוב לגרום למישהו לא ליהנות לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם איך לבנות אמון עם לקוח? לא לדבר על המוצר שיווק ומכירות לאפשר ללקוח לבחור להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך ליצור ראפור איך לעשות שיווק? לגרום למישהו להבין שכר איש מכירות לא רוצה למכור לשכנע אקסית להתגעגע אליך להכניס עיזים למשא ומתן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, משא ומתן, קאוצינג בתחום למכור מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4844 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 16:12:57 - wesi28