אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לא רק למכור את המוצר, איך לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לשכנע אנשים, השפעה סמויה, nlp למומחים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע גבר לחזור, תשובות לשאלות בראיון, איך לשכנע הורים, לימוד nlp בחינם, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע ילדים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, טיפול אישי, nlp techniques, NLP טיפולים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מטפל nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, תשובות בראיון, הגדלת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את בן הזוג, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, מה זה לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע אנשים בכל דבר, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, אימון עסקי, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP הרצאה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
...כפי מה שמשמעות המילה חם, אלא רק קצת חם, ורק דומה למילה חם, אבל לא חם ממש. וכך גם המילה לי שגם היא מצמצמת ומחלישה את משמעות המילה חם. כי יש חם כעובדה קיימת. ויש חם לי, כעובדה סובייקטיבית ולא כעובדה אובייקטיבית. כי המילה לי, עונה לשאלה למי חם? דהיינו, החום הוא דבר סובייקטיבי ולא אובייקטיבי. והמילה לי שמצורפת למילה חם, היא בעצם הדגשה, שהחום הוא לא עובדה ברורה, שמי ששומע אותה, אסור לו להטיל בה ספק. אלא הוא עובדה סובייקטיבית, שמקור הכוח שלה, הוא המילה...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
...שהוא צריך שיהיה לו רק את אותו המוצר המסוים. ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך רק את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר. הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של המחויב מול האפשרי. כל דבר בעולם שלנו, אפשר להתייחס אליו כאל דבר מחויב, שמחויב שצריך אותו ושמחויב שהוא נכון, ושמחויב שהוא אמת, ושמחויב שהוא יהיה קיים. ובו זמנית, כל דבר ניתן גם להתייחס...
הקצנה והדחקה, דעות קיצוניות, לשכנע אחרים, למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? למה למישהו יש דעות קיצוניות? שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה, למה מעלים תמונות לפייסבוק? לשדר שהחיים שלך טובים, מוחצנות יתר, הומופוביה, זוגיות בפייסבוק
הקצנה והדחקה, דעות קיצוניות, לשכנע אחרים, למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? למה למישהו יש דעות קיצוניות? שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה, למה מעלים תמונות לפייסבוק? לשדר שהחיים שלך טובים, מוחצנות יתר, הומופוביה, זוגיות בפייסבוק
...אדם שמאמין שיש לגרש קבוצה מסוימת של אנשים ממדינה כי הוא סבור שזה הפתרון הטוב ביותר. טבעוני שמאמין שאכילת בשר היא בלתי מוסרית ורוצה להציל אנשים מלקחת חלק בניצול בעלי חיים. במקרים כאלו, האדם בטוח שהוא עושה טובה לאחרים בכך שהוא משכנע אותם לאמץ את האגנדה שלו. סיבה שנייה: הצורך הפנימי לחזק אמונה אישית לצד הרצון לעזור, קיימת סיבה נוספת שאנשים לרוב אינם מודעים לה - הצורך הפנימי של האדם לאשר לעצמו שהוא צודק. כאשר אדם לא לגמרי בטוח בתפיסתו, הוא מחפש אישור...
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
...במפגש - האם הוא רוצה להשיג משהו אישי או מקצועי? חיבור בין המטרות האישיות שלו לבין מה שאתה מציע עשוי להקל על ההיענות. איך להבין מה מניע את האנשים שסביבך? היכולת להבין אנשים תלויה ביכולת להקשיב ולהבין את המניעים העמוקים שלהם. אליעד מציין שכאשר רוצים להבין מישהו או לשכנע אותו, יש להימנע מהנחה שהאדם פועל רק מתוך תודעה שטחית או מצבים אובייקטיביים. במקרים רבים, ישנם מניעים רגשיים או תפיסות מוטעות שמשפיעות על ההתנהגות. כדי להבין את האדם, חשוב לשאול אותו...
הכל זה רק מחשבה, לכל דבר יש הפך, שום דבר אינו אין סופי, איך לנצח בויכוח? רטוריקה, לוגיקה, איך להוכיח ששום דבר אינו מוחלט? איך להתווכח עם אלוהים? מה לענות לאלוהים? בית דין של מעלה, תוכיח שאתה אלוהים, מי נתן את התורה?
הכל זה רק מחשבה, לכל דבר יש הפך, שום דבר אינו אין סופי, איך לנצח בויכוח? רטוריקה, לוגיקה, איך להוכיח ששום דבר אינו מוחלט? איך להתווכח עם אלוהים? מה לענות לאלוהים? בית דין של מעלה, תוכיח שאתה אלוהים, מי נתן את התורה?
...להשתמש במילים אחרות כמו תודעה, הכרה, או הבנה, אבל כל המושגים האלה יהיו מעורפלים באותה מידה, כי הוא בעצמו לא יוכל להגדיר באופן מוחלט מה זו מחשבה ללא ההפך שלה. אליעד מדגים מצב שבו האדם נשאל מהי מחשבה?, והאדם עונה שזו אנרגיה שנובעת מהקיום. אך כשנשאל מה זה בדיוק אומר אנרגיה או קיום, האדם שוב יתקשה להסביר זאת בלי להשתמש במילים נוספות שיצטרך גם להסביר. בכך הוא מוכיח שאף מושג אינו עומד בזכות עצמו, אלא תלוי תמיד במושגים אחרים שנותנים לו משמעות. זה מוכיח...
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
...לבדוק את התוצאות בעצמו. הוא מציין שלעיתים קרובות, אנשים מנסים למכור דעות אישיות שלהם כעובדות מוחלטות, וזה יכול לפגוע באמינות של הטיעונים שלהם. האם שכנוע יכול להיות על בסיס תחושות אישיות בלבד? אליעד מציין כי יש להימנע משימוש בידע אישי בלבד כדי לשכנע מישהו. הוא לא ממליץ למכור רעיונות שלא נתמכים בעובדות מדעיות ברורות, ובמקום זאת מציע להציע לאדם לנסות ולבדוק בעצמו, תוך שימת לב למגבלותיו האישיות. סיכום הגישה של אליעד כהן בנושא תזונה ושכנוע היא גישה שמבוססת...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
...שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ממך. וגם שלא כדאי לו לרכוש את המוצר של המתחרים שלך. ואם לדוגמה אתה מתמקד רק בלהסביר את היתרונות של המוצר שלך, יתכן שהלקוח בסופו של דבר ירכוש מוצר מתחרה למוצר שלך, בגלל יתרונות אחרים שיש במוצרים של המתחרים שלך. וכאשר אתה...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
...שלהם והסביבה שלהם. ולכן הם ירכשו רכב יותר זול ומוצר יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי. ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
...שלב ראשון עליך לאהוב את עצמך באמת. אין דרך קיצור. אם לא תצליח לאהוב את עצמך באמת, לא תצליח לגרום לאף אחד אחר, לאהוב את עצמו באהבה עצמית אמיתית. לכל היותר, תצליח לגרום לו לאהוב את עצמו, בגלל סיבות חיצוניות כלשהן, שזו כמובן לא אהבת אמת כנל. ולכן, בשלב הראשון, על האדם לנסות להגיע לאהבה עצמית אמיתית כלפי עצמו. בשלב השני, עליך לאהוב את זולתך באהבה אמיתית, שאינה תלויה בדברים חיצוניים כלשהם. אחרי שתאהב עצמך באמת, תבין מהי אהבה עצמית אמיתית, ותהיה מסוגל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לא רק למכור את המוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לא רק למכור את המוצר, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לא רק למכור את המוצר, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, שיפור מכירות, קאוצינג בתחום לא רק למכור את המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2422 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 16:22:06 - wesi28