אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצר יקר ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור מוצר יקר, טיפול ב nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, עזרה איך לשכנע, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, אימון אישי, טכניקות מכירות, התניה קלאסית, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, מכירות, NLP דמיון מודרך, טיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע אנשים לבחור בך, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך למכור, NLP הרצאה, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP שפע, אומנות הפרזנטציה, ניתוח טקסט טיעוני, איך לשכנע את עצמך, NLP שפת גוף, טיפול nlp, מיומנות מכירה, לשכנע אשה לחזור, לשכנע עובדת, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לנסח טקסט משכנע, לשכנע בוויכוח, להצליח למכור, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע אבא, גישת ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, ייעוץ רטורי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצר יקר, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, למכור מוצר יקר, איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להגדיל את המכירות? להציע הצעה נגדית ללקוח מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? חסרונות מוצר הלקוח מתנגד למחיר השכנוע וההשפעה של ברק אובמה איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק איך לשכנע מצביעים? לגרום למישהו לרצות להקשיב לך לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס שיפור ביצועי קמפיין שיווקי משפטי שכנוע לבקש בצורה משכנעת הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות פסיכולוגיה של מכירות איך לעצב חומר שיווקי? שיטות שכנוע פוליטיות להאמין במוצר של עצמך בתהליך שכנוע לקוח לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח רמת הוודאות של הלקוח בעסקה איך חבילות משפיעות על הלקוח? גיוס מנהל שיווק מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? החדרת מוצר איך למכור את עצמך לאקס? לדבר עם התת מודע לשכנע משוגעים לשכנע מישהו להבדיל לעשות ייסורי מצפון ללקוח לשכנע מישהו לקנות איש מכירות מצליח השמה לאנשי מכירות טיפול בהתנגדות של לקוח להכין כל חומר שיווקי למכור גם מוצרים פגומים חסרונות של מוצר מוצר שקשה למכור אותו שכנוע מוחלט למכור גם את המתחרים אנשי מכירות מרמים לקוחות הכשרת אנשי מכירות למכור בכיף מכירות לאנשי מכירות לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה לגרום למישהו לא לנסות לגרום למישהו לא ליהנות תסריט שיחה יוצאת ללקוח למה הלקוח לא סומך עליך? איך לשכנע שופט בבית משפט? אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן מחלקת שיווק למה הוא מתנגד למכור? שיווק באופן כללי לגרום למישהו להפסיק להאמין תזמון של שכנוע בקשה מוזרה של לקוח לתת ללקוח למכור לך איך ללמוד לשכנע אנשים? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? שיווק מוצר לידים של לקוחות תורת שכנוע המסע שהלקוח עובר גיוס לקוחות האם לקנות או למכור? מניפולציות של מאמנים לגרום למישהו לקבל עזרה מכירות עם AI איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים לקוח מעדיף להתכתב לגרום למישהו לחשוב שהשתנית טריקים לשכנוע מומחה שיווק לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט לשכנע בעל מקצוע לשכנע מישהו לאהוב רק אותך מוצר מתכלה פרסום חומרים שיווקיים איכות מוצר איך לשפר את המשפך השיווקי? שיטות לשיווק עצמי למה המוצר מתומחר במחיר הזה? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? לגרום ללקוחות לאהוב אותך כוונת שכנוע להשתכנע סודות השכנוע של בנימין נתניהו נקודות הכאב של הלקוח לשתול לעצמך אמונה בתת מודע במה תלוי אם תהנה למכור? שיווק לא יעיל לגרום למישהו להרגיש טיפש יועץ מקצועי או איש מכירות מה לדרוש במשא ומתן? לגרום ללקוח לחזור איך לגרום ללקוח לחשוב? למה חשוב ללקוח מי המוכר? לדבר עם הלקוח בשפה שלו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, משא ומתן, שינוי עמדות בנושאי למכור מוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2041 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 03:29:35 - wesi28