אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצר יקר ללקוח ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור מוצר יקר ללקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים למכירה, הצלחה בשכנוע, NLP איך זה עובד, nlp הפרעות אכילה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע עובדת, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע, התמודדות עם התנגדות מכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, לשכנע הורים, ניתוח תוכן של טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, להתראיין לטלוויזיה, איך לנתח טקסטים, מדריך ל nlp, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, סוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP שפע, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, דמיון מודרך nlp, שיפור כושר שכנוע, לשכנע את עצמי, טכניקות nlp, איך לשכנע לקוחות, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, התנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע אנשים, איך לשכנע את בן הזוג,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצר יקר ללקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, למכור מוצר יקר ללקוח, איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום למישהו לקבל את עצמו? תוכן פרסומות לגרום ללקוח לחזור שיווק למתחרים התחייבות ללקוח על התוצאה אמון עם האקס להיות חבר של הלקוח לשכנע מישהו לא לקנא בך קושי למכור מוצר טקטיקות משא ומתן לשכנע מישהו לשתף אותך חומרי שיווק אורגני לשכנע לקוח לחזור לגרום ללקוח להרגיש בנוח להצליח בתור איש מכירות קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך לגרום למישהו להשיב להשפיע על הרצון למכור בצורה חכמה כתיבה שכנועית רמת הוודאות של הלקוח בעסקה יצירת אמון עם הלקוח להפר אמון איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לשקר את הלקוח? איך לשכנע בחורה? להצליח למכור ללקוח למכור בכיף לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח שפת הגוף של הלקוח למכור למישהו פרסום לשכנע אנשים להאמין למה לא לעשות ראפור? לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית עזרה לאנשי מכירות איך ליצור ראפור? לפרסם את המחיר ללקוח הדרכת אנשי מכירות מתחילים סדנא למכירות לגרום למישהו להרגיש אשם למה קשה לי למכור את עצמי? תעריף של מוצר ללקוח קשה להחליט הטבה ללקוח למצוא לקוחות אחרים לשכנע את האקסית לשדר מקצועיות ללקוח האם לגייס איש מכירות? להתמודד עם דחייה של לקוח בחירה ללקוח גיוס איש מכירות למה חשוב ללמוד מכירות? לקוח לא טוב שימוש במפורסמים בפרסומות הלקוח כאיש מכירות למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות משפך שיווקי צר למכור בקלות איזה חומר שיווקי חייבים להכין? למכור מוצר בלי חשק ניהול משא ומתן עם אויב תכנות התת מודע למכור מוצר שלא שווה למכור אותו האם ללכלך על מוצרים? ללמד אנשי מכירות איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? שינוי עמדות לגרום למישהו לרצות להיות איתך בזוגיות איך יוצרים אמון אישי? מוצר סוג ב... ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט להיות מסוגל לשכנע לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך נקודת המבט של הלקוח מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לשכנע אנשים בכל דבר טיימינג של שכנוע לקוח לא רוצה לקנות למכור חוסר ידיעה כידיעה איתור צרכים של הלקוח האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? לגרום למישהו לרצות להיות איתך פגישה פיזית עם לקוח לא כל אחד יכול למכור לגרום למישהו לא להתנגד זיהוי מניפולציות איך לרכוש את אמון הלקוח? ביקורות חיוביות של לקוחות לאבד את האמון של הלקוח מתנגד לרכישת מוצר לאתר את צרכי הלקוח התנגדות מכירות המוצר הכי זול להרגיש הזדהות התמודדות עם מוצרים מתחרים לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני לשכנע מישהו שאפשר להשתנות להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור ליהנות למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, פרסומות, מומחה שיווק בתחום למכור מוצר יקר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.8125 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 12:20:51 - wesi28