אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצר פגום ✔דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור מוצר פגום, איך לשכנע בנים, איך לשכנע אנשים לבחור בך, לשכנע שופט, הצלחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע בחור, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את המנהל, איך לשכנע אנשים להגיד כן, NLP מה זה, nlp הפרעות אכילה, סודות ה nlp, NLP דמיון מודרך, לשכנע את ההורים, NLP פיתוי, להתראיין לטלוויזיה, אימון עסקי, דמיון מודרך, שיטת ה nlp, התמודדות עם התנגדות במכירה, NLP קשב וריכוז, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מסרים לתת מודע, לשכנע בחורה לחזור אליך, אסטרטגיות שכנוע, לשכנע בוויכוח, לשלוט בתת מודע, איך לשכנע עובדים, שיפור יכולת שכנוע, ניתוח טקסטים, ללמוד nlp באינטרנט,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
האם כדאי לדייק בתהליך המכירה מול הלקוח?

כאשר איש מכירות עומד מול לקוח, הוא ניצב בפני השאלה החשובה האם כדאי לו לדייק ולהציג את המוצר בדיוק כפי שהוא, כולל כל היתרונות והחסרונות, או שמא עדיף להציג אותו באור חיובי במיוחד, אפילו אם זה אומר לא להיות מדויק לחלוטין. אליעד כהן מסביר כי מדובר בדילמה משמעותית שקשורה באופן ישיר ליחסים בין איש המכירות ללקוח, לאמינות שהלקוח חש, וליכולת לבצע מכירה מוצלחת.

מה המשמעות של דיוק בדיבור במכירות?

דיוק בדיבור בתהליך המכירה מתבטא בהצגה כנה ואמיתית של המוצר, ללא הגזמה או הסתרה של פרטים שליליים. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם רכב הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו לשנת 2023", אז איש המכירות צריך לומר זאת במדויק ולא להציג אותו כרכב המהיר ביותר באופן כללי, כי אז הדבר עלול להיות לא נכון. המשמעות של דיוק היא לתת ללקוח מידע מלא, מדויק, מבלי לייפות יתר על המידה או להסתיר פגמים מהותיים.

מה היתרונות של דיוק ואמירת אמת בתהליך מכירה?

אליעד כהן מפרט מספר יתרונות משמעותיים כאשר איש המכירות בוחר לדייק בדבריו מול הלקוח:
  • יצירת אמון ואמינות:

    כאשר איש המכירות מדייק, הלקוח מרגיש שהוא נמצא מול אדם ישר ואמין, שאינו מנסה להטעות אותו רק כדי לבצע מכירה.
  • חיזוק הקשר לטווח ארוך:

    לקוח שמקבל מידע אמיתי ומדויק, נוטה לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות מאותו מוכר, מכיוון שהוא בוטח בו ויודע שלא מנסים להונות אותו.
  • מניעת אכזבות ותלונות:

    כאשר הלקוח יודע מראש את האמת על המוצר, הסיכוי שיתאכזב או יגיש תלונה בעקבות ציפיות שווא יורד משמעותית.
  • תדמית מקצועית ואמינה:

    מוכר המדייק בפרטים נתפס כמומחה וכאדם מקצועי יותר, ולא רק כמי שרוצה למכור בכל מחיר.
מהם החסרונות של דיוק מוחלט בתהליך מכירה?

מצד שני, אליעד מציג גם חסרונות אפשריים של דיוק יתר:
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות באופן גלוי מדי עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • קושי להתחרות במתחרים:

    אם המתחרים בוחרים להציג את המוצרים שלהם בצורה פחות מדויקת אבל יותר "יפה" ומשכנעת, הלקוח עשוי להעדיף את ההצעה שלהם.
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר כל הפרטים, כולל החסרונות, מוצגים, הלקוח עלול להרגיש שהוא צריך לשקול את הדברים לעומק רב, מה שגורם לו לדחות את החלטת הרכישה.
האם תמיד צריך לדייק לחלוטין או שאפשר לעגל פינות?

לדברי אליעד, התשובה היא לא מוחלטת, וצריך למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב להיות כנים, אמינים ולא להטעות את הלקוח. מצד שני, לא תמיד חובה להציג בפני הלקוח את כל החסרונות עד הסוף, במיוחד אם מדובר בפרטים קטנים או לא משמעותיים שאינם משפיעים באופן מהותי על שביעות רצונו של הלקוח.

לדוגמה, אם יש מוצר שמועד האספקה שלו יכול להשתנות מעט, אפשר להגיד ללקוח "אנחנו משתדלים שהמוצר יהיה זמין בתאריך מסוים, אך ייתכן שיהיה עיכוב", וזה מדויק. לעומת זאת, לומר לו בצורה כללית "המוצר יהיה זמין מהר מאוד" זו אמירה פחות מדויקת, אם כי לא שקר מוחלט.

מהו המצב האידיאלי במכירות מבחינת אמירת האמת?

המצב האידיאלי שאליעד מתאר הוא מצב שבו המוצר הוא כל כך איכותי וטוב, שניתן לדייק ולהגיד ללקוח את כל האמת, כולל חסרונות, ועדיין לגרום לו לרצות לקנות. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או להסתיר מידע, מכיוון שהלקוח יזהה את הערך האמיתי וירצה לרכוש למרות הכל.

יחד עם זאת, אליעד מציין שאין חובה להיות "דתי פנאטי" בכל הקשור לאמירת האמת, כלומר, לא חובה לפרט באדיקות כל חיסרון קטן, אלא לשמור על איזון בריא בין דיוק לבין הגמישות שנדרשת כדי לקדם מכירה יעילה.

כיצד הדיוק בדיבור משפיע על אמון הלקוח?

אחת הנקודות החשובות שאליעד מדגיש היא שדיוק בדיבור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון ואמון. אנשים רבים סולדים מאנשי מכירות מכיוון שהם מניחים מראש שהמוכר מעוניין רק בכספם ומוכן לומר כל דבר כדי למכור. דווקא בגלל זה, איש מכירות שמדייק ונותן מידע אמיתי נתפס בעיני הלקוח כאיש מקצוע ואמין, מה שמשפר את הסיכויים לבצע את המכירה בהצלחה.

עם זאת, אליעד חוזר ומדגיש שלא צריך להגזים עם הדיוק - לא חובה לחשוף כל פרט קטן וחסר חשיבות. האיזון הנכון הוא המפתח להצלחה במכירות.

לסיכום: איך כדאי לנהל את תהליך המכירה?

לסיכום, אליעד כהן מבהיר שדיוק בדיבור במכירות הוא כלי רב - עוצמה ליצירת אמון ואמינות. הלקוחות מעריכים מוכרים כנים ופתוחים, ולכן יש יתרון משמעותי בדיוק. עם זאת, לא צריך להתעקש יתר על המידה על כל פרט שלילי. המטרה האמיתית היא למכור מוצרים איכותיים וטובים, שיאפשרו להציג את האמת בצורה גלויה וללא חשש, ועדיין לשכנע את הלקוח לבצע רכישה מתוך הבנה מלאה של היתרונות והחסרונות.
האם כדאי לאיש מכירות לדייק בדיבור שלו מול הלקוח?

כאשר איש מכירות מציג מוצר ללקוח, הוא עומד בפני דילמה: האם לדייק בכל פרט ופרט בנוגע למוצר, גם אם זה אומר שהמוצר ייראה פחות אטרקטיבי, או שמא לשים דגש רק על היתרונות ולנסות להציג אותו באור החיובי ביותר, גם אם זה אומר שלא כל מה שנאמר מדויק לחלוטין?

מה המשמעות של דיוק בדיבור?

דיוק בדיבור משמעו להציג את המוצר בדיוק כפי שהוא - לא להגזים ביכולותיו, לא להסתיר חסרונות, ולא ליצור מצג שווא. לדוגמה, אם רכב מסוים הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו בשנת 2023", אז לומר זאת במדויק ולא לטעון שהוא "הרכב המהיר ביותר" באופן כללי, שעלול להיות לא נכון.

יתרונות הדיוק בתהליך המכירה
  • יצירת אמון:

    הלקוח חש שאיש המכירות אמין ואינו מנסה "לדחוף" לו מוצר בכל מחיר.
  • בניית מערכת יחסים ארוכת טווח:

    כאשר הלקוח מרגיש שהמידע שהוצג לו היה מדויק, הוא ייטה לחזור ולרכוש שוב בעתיד.
  • הימנעות מתלונות ובעיות:

    כאשר הלקוח מקבל מידע מדויק, יש פחות סיכוי שיתאכזב ויגיש תלונות.
  • יצירת תדמית מקצועית:

    איש מכירות שמדייק נתפס כמומחה ולא רק כמי שמנסה למכור בכל מחיר.
חסרונות אפשריים של דיוק מוחלט
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • חוסר גמישות:

    לקוחות רבים רגילים לשמוע שיווק "יפה" ולאו דווקא מדויק, כך שאם תתעקש על דיוק מוחלט, הם עשויים להעדיף הצעה ממתחרה שמציג את המוצר בצורה יותר "משכנעת".
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר נותנים ללקוח את כל המידע, כולל היתרונות והחסרונות, הוא עלול להרגיש שהוא צריך לשקול יותר מדי ולדחות את ההחלטה.
אז מה עדיף? דיוק או הגזמה?

האידיאל הוא למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב לשמור על אמינות ולא להטעות את הלקוח, אך מצד שני, אין צורך להכביר במידע שלילי שלא תורם למכירה. כלומר, אם יש חיסרון מסוים שאין לו חשיבות מהותית ללקוח, אין צורך להדגיש אותו, אך אם מדובר בפרט שעלול להשפיע על שביעות רצונו - עדיף להיות גלוי.

המודל האידיאלי: מוצר טוב ומכירה כנה

המטרה היא למכור מוצרים כל כך טובים, שאפשר יהיה לדייק במידע ועדיין לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או לטשטש מידע - הלקוח יבין בעצמו שהוא מקבל ערך אמיתי.

לסיכום

דיוק בדיבור יכול לשפר את האמינות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוח, ולחזק את הקשר בין הלקוח לאיש המכירות. יחד עם זאת, אין צורך להיות פנאטיים - אפשר לדייק מבלי להדגיש יותר מדי את החסרונות. האידיאל הוא למכור מוצרים טובים כך שגם כאשר האמת כולה מוצגת - הלקוח ישתכנע לבצע את הרכישה.
האם להיות כנה עם הלקוח? האם לומר ללקוח רק את האמת? האם להיצמד לאמת בתהליך מכירה? האם לדייק בדיבור עם לקוח? כמה להיות כנה עם הלקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לגרום ללקוח להאמין בך? לשקר בתהליך מכירה, שקרים של אנשי מכירות, לומר את האמת בתהליך מכירה, למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצר פגום, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למכור מוצר פגום, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה זה שיווק יעיל? לא יכול לשכנע מוקד מכירות טלפוני מכנה משותף עם לקוח להבין נכון את הלקוח לשכנע מישהו לא להאמין משכנעים לקוחות להתחבר ללקוח מכירות שטח סוגים של צרכים של הלקוח בעיית תקשורת עם הלקוח לשכנע מישהו לאהוב רק אותך לעצור לקוח לעבור ראיון לאיש מכירות מתי להיות רע ללקוח? לשכנע פקידים איך יוצרים אמון? למדוד את איכות השיווק לקבוע יעדי מכירות למכור שירות חדש למכור בכל מצב להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח התנגדות במכירות טיפול בהתנגדויות לקוחות לגרום למישהו להיקשר לגרום למישהו לא לעשן לתת בך אמון להכיר את עולם המושגים של הלקוח כמה מוצרים להחזיק במלאי? לימוד nlp למתקדמים סוגים של מניפולציות לעשות מניפולציות על הלקוח לגרום למישהו לשנוא את עצמו אסטרטגיה שיווקית לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... להישמע חכם בעיני הלקוח לגרום למישהו להודות למכור את עצמך בזוגיות למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? לגרום למישהו לא להתאהב עדויות של לקוחות מרוצים כמה המוצר באמת שווה? כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? למכור באופן אוטומטי לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? שיווק ללקוחות לגרום למישהו להפליל אסטרטגיית שיווק טובה דפוסי חשיבה של אנשי מכירות שכנוע בפרסומות למה חשוב ללקוח? איש מכירות צריך לדעת לשקר איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק? איך לשווק מוצר? ניהול מכירות בטלפון התאמת העסק לסוג הלקוח לקבל התנגדות של לקוח החלטת הלקוח כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? אופי של אנשי מכירות האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? מודל תגמול לאנשי מכירות איך ללמוד לשכנע אנשים? לגרום למישהו להתייחס לגרום למישהו להגיד לך איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? שיווק נכשל מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? לשתול מחשבות לאקסית לנסות למכור ללמוד דיבייטינג איפה ללמוד nlp? למכור למרות שקשה לעבוד במכירות בקלות מתי למכור ללקוח? איך לשכנע לקוח לרכוש? ליצור ללקוחות רצון לקנות לגרום למישהו להיקשר למשהו איך לנהל משא ומתן? להסביר ללקוח מוצר פשוט לגרום למישהו לומר לך לשכנע מישהו לא לפחד מחשבות בתת מודע לשכנע מישהו להבין לגרום למישהו ליהנות מינית הקמת מערך מכירות ליצור ללקוח כאב חדש מוצר בלי יתרונות לענות ללקוח תשובה איך לתכנן את השיווק? לקוח ששואל מה המחיר מוצרי מזון לקבל סירוב מלקוח איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? לעבוד בתור איש מכירות לשכנע ילדים לאכול עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, מאמן עיסקי, שיפור מכירות בתחום למכור מוצר פגום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6885 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 02:51:57 - wesi28