אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח אומר יקר לי ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח אומר יקר לי, NLP, לשכנע בן זוג, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, להתמודד עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע את אשתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, איך לשכנע את בן הזוג, סוגסטיה עצמית, לשכנע את אמא, טיפים לשכנע, ללמוד רטוריקה, לשכנע ללכת לרופא, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, טיפול זוגי nlp, לשכנע גבר להביא ילד, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, איך לשכנע לקוח, לשכנע את הבעל, מיומנויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע מורה, לשכנע מישהו, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ניתוח טקסטים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להשפיע על אנשים, מומחה בשיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, לימוד דמיון מודרך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח אומר יקר לי, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח אומר יקר לי, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מכירות ושכנוע מוצרים למכור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח להתמודד עם לקוחות בעייתיים איך לא לדפוק לקוח? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך אפשר לשכנע אנשים? לגרום למישהו להרגיש טוב לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך הרמוניה עם לקוח להיות כנה עם לקוח מניפולציות של מנהיגי כתות ביטחון עצמי של איש מכירות למכור ללקוח את שיחת המכירה לענות לשאלה של לקוח בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? איש מכירות עשיר הסוד לאנשי מכירות אסטרטגיות שיווק הצגת מידע ללקוח איך לשכנע אנשים שאתה חכם? איך לעודד עובדים למכור יותר... להתמודד עם מצב של קושי למכור לקוח חשדן עלויות של מוצר קורס nlp לגרום למישהו ללכת מיתוג מוצר יקר לקנות את האמון של הלקוח לתת אמון מחדש אחרי בגידה מניפולציות פרסומיות מה הלקוח רוצה? איש מכירות שקרן למכור למינימליסט איך להציג ללקוח הנחה? לקבל הנחה על מוצר למדוד את איכות השיווק איך לדעת מתי הלקוח משקר? מריבה עם לקוח לקוחות במהירות לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה ראיון עבודה כאיש מכירות התנגדות של הלקוח לשכנע לקוח עצוב לתכנן את מסע הלקוח הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף המשפך השיווקי לא עובד לקוח לא רוכש מוצר יקר מחלקת מכירות נשים בפרסומות בטלוויזיה מניפולציה עצמית שיטות שכנוע אנשים לגרום למישהו לא לחזר אחריך מכירות מדלת לדלת לקוח ביטל את העסקה איך לשכנע בחור? מסמך שיווקי סרטון שיווקי תזמון הצגת המחיר ללקוח להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות לרמוז ללקוח לגרום למישהו ברעיון טקטיקות משא ומתן פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים להסביר ללקוח את המחיר להתמחות במכירות לקוח של המתחרים מניפולציות רגשיות פרסום למוצרי יוקרה למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? להפוך את הלקוח לחבר מעורבות רגשית מול לקוח לשכנע מישהו לעשות דיאטה לשכנע שאתה איש מקצוע ראפור עם התת מודע האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף קורס שכנוע ניהול מנהלי מכירות האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? לחשוף ללקוח את המחיר ניהול משא ומתן עם אויב מכירות ללקוח איך למכור משהו למישהו? לשכנע מישהו לשנוא אדם להשיג המלצות של לקוחות לגרום ללקוח להבין את התמחור איך להאמין במוצר שלי? לקוח רוצה התחייבות על תוצאות לקוחות אקראיים למכור כשאתה בלחץ לגרום למישהו לרצות להיות איתך לתכנן הכנת חומרי שיווק סוגסטיה איך לשכנע בבית המשפט? באיזה מילים להסביר ללקוח? לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו מתי לא לשכנע? איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? לשכנע מישהו להפליל את עצמו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, קואצינג, דיבייטינג בנושא לקוח אומר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9854 שניות - עכשיו 27_10_2025 השעה 04:03:15 - wesi28