אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח אומר יקר לי ✔תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח אומר יקר לי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע אשה לחזור, NLP מה זה, לשכנע עובדים, לשכנע את הבוס, לשכנע בת זוג, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP תקשורת, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את המנהל, שפת גוף, לדעת לשכנע, NLP מטרות, NLP פחדים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שינוי הרגלים nlp, ייעוץ מנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, ספרים nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך להצליח למכור, איך לשכנע גבר, הגדלת מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מה זה לשכנע, מאמן אישי, הצלחה בשכנוע, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, אסטרטגיות שכנוע, ספר nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, סודות הרטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי.

אז נניח לדוגמה שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה להעלות את המחיר של העגבניות, איך תוכל לדעת מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אפשרות אחת היא, שאם תמכור ביותר יקר, תרוויח יותר כסף. אפשרות שניה היא, שיקנו ממך פחות ותרוויח פחות כסף. ואפשרות כמובן אמצעית, שתרוויח את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי.

בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי.

ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם לזה, תוכל לצפות מה יקרה אם תעלה את המחירים.

לדוגמה, נניח שאתה מוכר עגבניות ותביא לחנות הירקות שלך, כמה סוגים של עגבניות ולכל סוג תיתן מחיר שונה, או אפילו לדוגמה לאותו סוג של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר.

כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות.

אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף.

במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ללקוחות שלך חשוב יותר הכסף או האיכות של המוצר, האם הלקוחות שלך מאמינים שמוצר יקר הוא מוצר טוב, או שאולי הם מאמינים שמוצר זול הוא מוצר שכדאי לקנות אותו.

אתה בעצם רוצה להיכנס לראש של הלקוחות שלך, להבין איך הם חושבים, איך הם מתייחסים לכסף, מה עובר להם במוח, מה יקרה אם תבקש יותר כסף על המוצר שלך.

ויש כל מיני דרכים לדעת מה קורה במוח של הלקוחות שלך. זה יכול להיות לדוגמה להסתכל על הבגדים של הלקוחות שלך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח אומר יקר לי, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוח אומר יקר לי, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת שירות טוב ללקוח לקוחות משמיצים בגוגל להצליח בשכנוע עקיף בעד ונגד nlp לגרום לאנשים nlp שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה מוצר יחודי להתמודד עם לקוח בעייתי למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך שיווק פרובוקטיבי איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? טיימינג של שכנוע עקיף לשכנע מישהו להצביע למפלגה איתור צרכים עם לקוח לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים מי צריך עוד לקוחות? להצליח לשכנע אנשים פחד לעשות מניפולציות לשכנע אנשים להאמין לך למה לאתר את צרכי הלקוח? הרצון הפנימי של הלקוח חוויית אמון איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? למכור עם אנרגיה למכירות שתילת מחשבות למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? לשלוט בתת מודע תהליך של שכנוע המוצר יקר לשכנע בחור לרצות אותך איך לטפל בהתנגדויות לקוח? רטוריקה ניהולית איזה חומר שיווקי להכין ראשון? לקוח של המתחרים לאיזה לקוח למכור קודם? באז שיווקי לשכנע ילד לעשות שיעורי בית מתי להציג ללקוח? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? מוטיבציה לאנשי מכירות לגרום ללקוח לקנות מוצר לגרום למישהו להתגרש מאשתו לגרום למישהו להרגיש חבר שלך להיות יועץ של הלקוח מסרים שכנועים מוצרים אוטומטים להתמודד עם לקוחות בעייתיים יצירת אמון באמצעות איש מכירות כמו רובוט מה התפקיד של השיווק? להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לתכנן את הכנת חומרי השיווק להתנגד לבקשה של לקוח לקבל את ההצעה של הלקוח למכור ידע העלאת מחיר ללקוחות להבין לקוחות אנשי מכירות בראיון עבודה האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? שכנוע גלוי או שכנוע סמוי למה לא לתת הנחה ללקוח? קורס לאנשי מכירות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני לשכנע ילד לאכול ירקות לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים ליצור תוכן שיווקי לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך למכור עם חשק ליצור אמון עם האקסית לגרום למישהו להתרחק באיזה מילים להסביר ללקוח? טראומות של לקוח לקוח לא רוצה לקנות למכור עם ביטחון עצמי התמודדות עם מוצרים מתחרים לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר לשכנע אנשים לאהוב אותך שיווק ללקוחות מה לעשות כשאין לקוחות? פיתוח מיומנויות ראפור למה הלקוח מעדיף להתכתב? שימוש במילים של הלקוח חוסר הסכמה עם לקוח הלקוח מחליט מכנה משותף עם לקוח לשכנע מישהו להצביע בלי איש מכירות הסוד להצליח במכירות רצון לקבל מהלקוח כוונת שכנוע איך לשכנע שאתה מומחה? לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים שיפור יכולת שכנוע יכולת רטורית איך ליצור קרבה עם לקוח? הכנסת עיזים למשא ומתן כמה לשלם על מוצר? לשכנע בעל מקצוע סודות השכנוע וההשפעה של אובמה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, פרסומות, תת מודע בנושאי לקוח אומר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.3750 שניות - עכשיו 27_10_2025 השעה 06:30:37 - wesi28