אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח אומר יקר לי ✔הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח אומר יקר לי, לשכנע את בן הזוג, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, ייעוץ מנהלים, לשכנע מישהו, לימוד nlp בחינם, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, אימון עסקי, שפת גוף, NLP ודמיון מודרך, חוקים בשכנוע והשפעה, לשכנע את אשתי, לשכנע מורה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התנגדויות מכירות, NLP פירוש, לשכנע בעל, טכניקות nlp, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע גבר לחזור, להתראיין בטלוויזיה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע את המנהל, NLP פוביה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, nlp מטפל, לשכנע אמא, קורס דמיון מודרך, שיטה לשכנוע ההמון, NLP שפע, להתמודד עם התנגדות במכירות, ניתוח טקסט טיעוני, מומחה במכירות, nlp למתחילים, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד.

וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה נותן לו את ההנחה.

כי אם אתה נותן ללקוח הנחה סתם כך והלקוח לא מבין ולא חושב שיש סיבה מאחורי ההנחה, אז זה גורם ללקוח לחשוב שהמחיר שביקשת ממנו, הוא אקראי ולא מדויק.

ואני אסביר, ברמת העיקרון בן אדם רוצה לעשות עסקה טובה. ולפעמים מישהו מבקש הנחה כי אין לו כסף ולפעמים הלקוח מבקש הנחה, לא כי אין לו כסף, אלא כי הוא חושב שהוא יכול לעשות עסקה יותר טובה ולסגור על מחיר יותר זול.

וכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, לפעמים הוא מבקש את ההנחה, לא בגלל שהוא באמת רוצה לקבל הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה עסקה טובה, דהיינו, להיות בטוח שאי אפשר לרכוש את המוצר הזה ביותר זול. דהיינו, שלפעמים הלקוח רוצה לדעת שאין אפשרות לקבל הנחה, כדי לדעת שהוא באמת רוכש את המוצר, במחיר הכי זול שניתן לרכוש אותו.

ואדרבה, אם תיתן ללקוח הנחה, זה יכול לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה סופי. ואז זה יכול לגרום לו לחשוב, שאולי גם עכשיו אתה יכול לתת לו עוד הנחה נוספת. ודווקא בגלל זה הוא עשוי שלא לרכוש ממך. לעומת אם לא תיתן לו שום הנחה, שזה יכול לגרום לו להבין שזה המחיר האמיתי של המוצר.

כי הלקוח רוצה גם שהעסקה תהיה הוגנת. דהיינו, ללקוח אין בעיה שתרוויח כסף, על עלות הייצור שלך, אבל הלקוח לפעמים רוצה לדעת שאתה לא מרוויח עליו יותר מידי כסף. דהיינו, הלקוח רוצה להרגיש שהמחיר שהוא משלם לך, מגלם את עלות הייצור שלך ועוד רווח בסיסי כלשהו, שהוא חושב שמגיע לך.

והלקוח מניח, שאתה לא תיתן לו הנחה, שהיא תכניס אותך להפסד. ולכן הלקוח מניח שההנחה שאתה תיתן לו, היא תיעצר בעלות הייצור שלך + רווח בסיסי כלשהו. וכאשר אתה עוצר במחיר הכי זול, שם הלקוח משוכנע שהוא הגיע למחיר ההוגן בעיניו של העסקה, שבה הוא מוסיף כמה אחוזי רווח על עלות הייצור. אבל הוא לא ירצה שתרוויח הרבה כסף על חשבונו.

שזה בעצם אומר, שהרבה פעמים לקוח מבקש הנחה, כדי להיות בטוח שהעסקה הוגנת מבחינתו, כדי לרדת למחיר הנמוך ביותר שהוא יכול להשיג, גם כדי לעשות את העסקה הכי טובה מבחינתו וגם כי הוא רוצה להרגיש שאתה לא עושה עליו יותר מידי אחוזי רווח מבחינתו. והכל כמובן זה בסיפורים שהלקוח מספר לעצמו בראש של עצמו.

וכל זה אומר במילים אחרות, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, ללקוח יש כל מיני סיפורים בראש שלו, למה הוא מבקש הנחה ולא בהכרח שהלקוח רוצה באמת לקבל את ההנחה ולא בהכרח שבאמת אין לו כסף לשלם וכולי.

וגם אם אתה כבר נותן ללקוח הנחה, ללקוח יש בראש שלו סיפור על כמה הנחה נראה לו הגיוני שאתה תיתן לו. ואם ההנחה תהיה גדולה מידי, זה עלול לגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה בכלל. כי זה יגרום לו לחשוב שאתה מרוויח עליו הרבה מאוד כסף, כי אחרת איך זה שאתה מוכן לתת הנחה כ"כ גדולה מבחינתו. ואולי גם עכשיו אחרי ההנחה, אולי אפשרי לקבל עוד הנחה מאוד גדולה.

ועוד נוסיף ונעמיק, כאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה והחלטת לתת לו הנחה, אתה צריך לדעת איך לתת לו את ההנחה ואיך להציג את ההנחה ללקוח, כי חלק מהעסקה, זה הסיפור שיש ללקוח בראש שלו, לגבי ההנחה שאתה נותן לו. והצורה שאתה נותן הנחה ללקוח, יכולה להשפיע על הסיפור שאתה נותן ללקוח את ההנחה. ויכולה להשפיע על קיום העסקה.

וגם אם תיתן ללקוח את ההנחה שהוא ביקש, הוא יכול להרגיש רע מהצורה שנתת לו את ההנחה ואז להגיד לך שיש לו עוד ספקות ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח.

אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו את ההנחה ושההנחה לא ניתנת לו סתם כך. כי הנחה בלי סיבה, גורמת לתמחור שלך, להיראות אקראי ולא רציני. כי אם המחיר משתנה סתם כך בלי סיבה ברורה, אז מראש המחיר שביקשת, כנראה שהוא לא היה רציני וכולי.

אז איך לתת הנחה ללקוח? תשובה: אז יכולות להיות לכך כל מיני אפשרויות וסיבות. והלקוח בכל מקרה יספר לעצמו בראש שלו, כל מיני סיפורים למה אתה נתת לו הנחה. אבל כדאי לך לגרום ללקוח להבין שהוא מקבל ממך הנחה, בתמורה לכך שהוא הלקוח נותן לך משהו, בתמורה להנחה הזאת.

לדוגמה, הלקוח מבקש הנחה, ואז אתה שואל את הלקוח, האם תרצה לרכוש עוד מוצר ולקבל הנחה על המוצר הנוסף? מה אתה אומר שתקדים את התשלום ובתמורה לכך אתן לך הנחה, בגלל שיפור תנאי התשלום? או שאולי בתמורה להנחה, אני רוצה לצלם את העבודה ולהשתמש בחומרי הצילום כחומרי שיווק לצורכי שיווק וכיו"ב?

דהיינו, תנסה לבקש מהלקוח משהו, בתמורה לכך שהוא רוצה הנחה. שהלקוח יתן לך משהו בתמורה לכך שהוא מקבל הנחה. והתמורה הכי טובה שהלקוח יכול לתת לך בתמורה להנחה, זה כמובן עוד כסף. דהיינו, הלקוח רוכש עוד מוצרים ועוד שירותים ועליהם הוא מקבל הנחה. כי ככה ההנחה הכי הגיונית ללקוח מבחינה מסחרית.

כי ככל שהרכישה יותר גדולה, אז בדרך כלל העלות השולית של הייצור יורדת, דהיינו, העלות לייצר את יחידת הייצור האחרונה, בדרך כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה שלו.

או אפשרות נוספת לדוגמה, היא, לתת ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז לתת ללקוח הנחה עתידית על הרכישות העתידיות שלו. לדוגמה, הרכישה החמישית שלך, תהיה בחינם. במידה והלקוח לא צריך כרגע עוד יחידות של המוצר.

אפשרות נוספת לתת הנחה ללקוח, היא לא באמצעות זה שהלקוח רוכש עוד מוצרים, אלא באמצעות זה שאתה מספק ללקוח עוד מוצרים, במקום לתת לו הנחה. דהיינו, שבמקום לתת ללקוח הנחה בכסף, אתה נותן ללקוח עוד מוצר, בחינם. ומבחינת הלקוח נתת לו הנחה ומבחינתך נשארת עם אחוזי רווח יותר גדולים.

במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה לרכוש עוד מוצר בתמורה להנחה, אז תיתן לו עוד מוצר בחינם, במקום לתת לו הנחה. אם הלקוח לא רוצה להוסיף עוד כסף, אז תיתן לו עוד מוצר ושירות, בעלות 0 דהיינו, בחינם. דהיינו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח אומר יקר לי, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוח אומר יקר לי, איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים על מה הלקוח צריך לחשוב לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים אופי של אנשי מכירות לגרום למישהו לרצות לחיות לחשוף מידע ללקוחות ללמוד לעשות מניפולציות מוצר לא מתאים ללקוח להישמע מתנשא כלפי הלקוח לגרום למישהו למכור מוצר מניפולציות מכירה איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? איך לבחור את הלקוח? הצעה להציע ללקוח לקוחות בעיתיים לשכנע את אבא התנגדויות בתהליך מכירות שיטות מיתוג מוצרי יוקרה איך להציג הנחה על מוצר? ללקוח אין אמון בעצמו לתמחר מוצר ללקוח לגרום למישהו להעריך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה איך לעשות מניפולציה עצמית? איזה חומרי שיווק להכין? האם למכור כמה מוצרים? הכנת חומרים שיווקיים לקוח לא רוכש מוצר יקר התאמת שיטת המכירה למוצר לא להזדהות עם הלקוח מתי להוציא את המוצר לשוק? למכור כשאתה מרגיש רע למכור מוצר יקר לשכנע אנשים בכל דבר טכניקות nlp להתיש לקוח חוסר הסכמה עם לקוח לשכנע את הלקוח לסגור עסקה מה זה שיווק? לקוחות ממליצים בפייסבוק האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? מנהל מכירות מה התקציב של הלקוח? מניפולציות של יועצי משכנתאות איך לשכנע מצביעים? הלקוח רוכש את המוצר איך לפגוש לקוח? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? מה זה שיווק טוב? לזהות את סוג הלקוח להציג ללקוח מחיר מוצר קמפיין מכירות חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים לעטוף את המוצר איך למכור מוצר גרוע? איך לדבר ללקוח? להתעקש מול לקוח בקשה לא סבירה של לקוחות שימוש בשם הפרטי מול לקוח לשווק ללקוחות חדשים למה קשה לשכנע אנשים? למכור מוצר ללקוח התאמת המחיר ללקוח בקשה לא הגיונית של לקוח התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק לשקם אמון למכור ללקוח מטבח לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך איזה סרטון שיווקי לעשות? בחירת הלקוחות שלך שמחה של לקוח לשכנע שאתה צודק מה רע באיתור צרכי הלקוח? לתת ללקוחות להשתמש במוצר לגרום למישהו לבוא לטיפול לקוחות שרוצים לרכוש ממך שלם עם המוצר איזה לקוחות כדאי לך לבחור? שיקולים בנתינת הנחה ללקוח לסרב לבקשה של לקוח לגרום למישהו לשתף אותך לאבד לקוחות לענות ללקוח בצורה חברית איזה מוצרים למכור? לגרום לתת מודע תכנים שיווקיים מקצועיים התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות לדבר נכון עם לקוח החלטת הלקוח לגרום למישהו להרגיש טוב בלעדיך לגרום ללקוח לרכוש ממך מחיר שונה ללקוחות חדשים אמון של לקוח לגרום למישהו להתגעגע תוכן קידום מכירות מיומנויות שכנוע שאלות להתנגדויות לקוחות איך ראפור עובד? למכור בשוק רווי תחרות מנהל שיווק טוב עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, השפעה, אימון עיסקי בתחום לקוח אומר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0801 שניות - עכשיו 15_12_2025 השעה 01:38:45 - wesi28