אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח אומר יקר לי ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח אומר יקר לי, NLP ערכים, טריקים לשכנוע בטקסט, התנגדויות במכירה, איך לשכנע את בעלי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, nlp טריקים, לשכנע את המפקד, לכתוב טקסט משכנע, לשכנע בחורה לצאת איתך, שינוי עמדות, איך לגרום לבחורה, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע את ההורים, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, שאלות בראיון, הדרכה אישית, לשכנע ללכת לפסיכולוג, nlp לימוד בחינם, NLP שיווק, nlp פסיכולוגיה, להתמודד עם התנגדויות מכירות, NLP הרצאות, איך לשכנע גבר להיות איתך, התנגדויות לקוח, הכנה לראיון בטלוויזיה, התמודדות עם התנגדות לקוח, ייעוץ פוליטי, איך לשכנע בנות, לשכנע שופט, לשכנע אמא, התמודדות עם התנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, ללמוד nlp בחינם, רטוריקה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח אומר יקר לי, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח אומר יקר לי, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אנשים בכל דבר לשכנע לקוח עצוב איך ליצור אמון עם האקס? תמחור מוצר מוצר גרוע ליצור הסכמה עם לקוח לאהוב את הלקוחות שלך למכור רק מוצרים סוג א לגרום למישהו להודות בטעות הדרכת מכירות לאתר את הצרכים של הלקוח לקוח כועס לגרום למישהו להפסיק לאהוב איך לזהות את התנגדות הלקוח? חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות לגרום למישהו להרגיש מחויב למכור קרח הגדלת מכירות תהליכי מכירות איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? פגישה עם לקוחות פוטנציאלים איך לא להישחק במכירות? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לרכוש מוצר הצגת היתרונות ללקוח לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה ללמוד לקבל סירוב מלקוח לשכנע בוס המוצר הכי יקר בקטגוריה להצליח במכירות להגיע ללקוחות מה הלקוח רוצה לדעת? לקוח עושה השוואה לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו מחיר ממש לא הגיוני ללקוח איך להסביר ללקוח? לשכנע מישהו לקבל ביקורת להציג מראש את המחיר ללקוח האם איש מכירות טוב? משא ומתן ביעילות nlp מומלץ מוצר איכותי מתי לא ליצור הזדהות? מניפולציה על אנשים איך לשכנע לקוח לרכוש? לשכנע מישהו להתרגל לעשות מה לענות ללקוח? האם למכור רכב? תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר למכור את עצמי בביטחון עצמי איתור לקוחות איש מכירות צריך להיאבק בלקוח למה לגרום ללקוח? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? להציע ללקוחות לשכנע נשים איך להשפיע על אנשים? למה לא רק לאהוב את המוצר? איך לעשות שיווק סמוי? שיחת מכירות לגרום למישהו שיש לו בחירה חופשית מה זה מוצר? לקבל סירוב של לקוח לתת אמון מחדש איך לשפר כושר שכנוע? לפנות ללקוח בשמו הפרטי לשכנע קבוצה של אנשים מחיר למוצר לתת ערך ללקוח לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך להיות לא נחמד ללקוח אסטרטגיות ניהול משא ומתן עמידה ביעדי מכירות קורס למכירות אמון מחדש בקשות של לקוח לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה מה זה מכירות? לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה שכנוע פרסונאלי לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון להשתמש בראפור ליצירת כימיה לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות ניתוח רטורי המוצר הכי טוב בניית יעדי מכירות לשכנע מישהי לאהוב איך לשקם אמון? לגרום למישהו לא לאהוב למכור עם אנרגיה המוצר הכי יקר שיש מניפולציה על תת המודע איך אפשר למכור? אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן שיווק מוצרי יוקרה למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום? ליצור תוכן שיווקי לגרום למישהו להגיד את האמת ללמוד שכנוע לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, שיפור מכירות, מאמן אישי בנושאי לקוח אומר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2178 שניות - עכשיו 27_10_2025 השעה 04:03:19 - wesi28