אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח אומר יקר לי ✔האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח אומר יקר לי, אסטרטגיות שכנוע, לשכנע את בעלי, יצירת עוגנים nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, מומחה בשיווק, הכנה לראיון, לימוד nlp בחינם, טקסט שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע אשה לחזור, לשכנע בנות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, nlp הפרעות אכילה, NLP דיכאון, טכניקות nlp, איך לשכנע את חברה שלך, טכניקות משא ומתן, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, מיומנויות מכירה, איך לשכנע גבר להתחתן, סודות המכירה, טיפים למכירה, כיצד לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, טיפול בהתנגדויות מכירות, אומנות הסוגסטיה, NLP לימוד, NLP מטרות, להעביר מסר תת הכרתי, טיפול בהתנגדות, איך לשכנע את החברה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:38האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ או שההתנגדות של הלקוח אמיתית?

במכירות יש משפט נפוץ בקרב אנשי מכירות שטוען שכאשר לקוח אומר ש"המוצר יקר לי" או "אין לי כסף לזה", הוא בעצם משתמש בזה כתירוץ בלבד, וזאת אף פעם לא הסיבה האמיתית לכך שהוא לא קונה. אליעד כהן בודק את ההיגיון מאחורי התפיסה הזו ומנתח לעומק האם באמת התנגדות הקשורה למחיר היא תמיד רק תירוץ או שיש לה יסוד אמיתי.

מי באמת המציא את הרעיון שהמחיר הוא רק תירוץ?

אליעד מסביר שאם נבחן לעומק מי יצר את הרעיון הזה שהמחיר הוא רק תירוץ, נמצא שלא מדובר באנשי המכירות עצמם. אנשי המכירות לא קמו יום אחד והחליטו לומר שהלקוח משקר להם כשהוא אומר שהמוצר יקר. מי שיצר את המשפט "המחיר הוא רק תירוץ" הוא דווקא מי שרוצה למכור קורסים וסדנאות לאנשי מכירות עצמם, כמו קורס NLP או הדרכות בתחום המכירות.

מדוע דווקא אלו שמוכרים קורסי מכירות המציאו את הרעיון הזה? כי הם ידעו שהבעיה הגדולה ביותר של אנשי מכירות היא ההתנגדות השכיחה ביותר - התנגדות המחיר. אם איש המכירות ישתכנע שהמחיר הוא רק תירוץ, הוא יאמין שקיימת טכניקה או שיטה סודית שאם רק ילמד אותה, הוא יוכל להתגבר על התנגדות המחיר. ואז יהיה קל יותר לשכנע אותו להצטרף לקורס מכירות או לסדנת NLP שתבטיח לו לגלות את "הסוד" לטיפול בהתנגדויות של לקוחות.

האם המחיר הוא באמת רק תירוץ?

אליעד מדגיש שהמציאות מורכבת יותר. מצד אחד, לפעמים המחיר הוא באמת הגורם המרכזי שבגללו לקוח לא קונה מוצר. לדוגמה, אם מורידים את מחיר המוצר בחצי, בדרך כלל יהיו אנשים שיקנו אותו כי המחיר יהפוך לנגיש עבורם. המשמעות היא שלפעמים אכן יש התנגדות אמיתית של כסף - הלקוח פשוט לא יכול להרשות לעצמו את המוצר במחיר הנתון.

מצד שני, יש היבט נוסף לפיו המחיר יכול להיות רק תירוץ. במצב כזה, כשלקוח אומר "המוצר יקר לי", הוא בעצם מתכוון לומר: "לא השתכנעתי שהמוצר שווה את הסכום הזה". כלומר, הבעיה האמיתית היא שהלקוח לא רואה מספיק ערך או תועלת במוצר ביחס למחיר המבוקש. אם הלקוח היה מאמין שהמוצר נותן לו ערך רב יותר מהכסף שהוא משלם, הוא היה מוכן לשלם אפילו מחיר גבוה. מנקודת מבט זו, הבעיה היא בערך הנתפס של המוצר ולא במחיר עצמו.

האם נכון לומר ש"מחיר הוא תמיד רק תירוץ"?

לפי אליעד, לא נכון להכליל באופן גורף. אף על פי שהרבה פעמים הלקוח משתמש במחיר כתירוץ כדי לא להודות שהוא פשוט לא מוצא מספיק ערך במוצר, עדיין קיימים מקרים שבהם הלקוח באמת מוגבל כלכלית או לא רואה כיצד הערך של המוצר מצדיק השקעה כספית נוספת. לכן, אמנם יש אמת מסוימת באמירה שהמחיר יכול לשמש כתירוץ, אבל זו רק אמת חלקית.

אליעד מוסיף ומחדד שהרעיון "המחיר הוא רק תירוץ" הוא בעצמו טכניקת מניפולציה פסיכולוגית שבה משתמשים אנשים שמעוניינים למכור קורסים של NLP או קורסים של מכירות. הם מציגים את הטענה הזאת כאמת מוחלטת כדי לגרום לאיש המכירות לחשוב שאם רק ילמד מהם טכניקות מיוחדות, הוא יוכל תמיד להתגבר על ההתנגדות של הלקוחות, כולל התנגדויות הקשורות לכסף.

מה הסיבה האמיתית להתנגדויות של לקוחות במכירות?

הסיבה האמיתית להתנגדויות של לקוחות, לפי אליעד, היא בדרך כלל איזון בין שני גורמים:
  • ערך המוצר בעיני הלקוח - עד כמה המוצר נתפס כמועיל או חשוב עבור הלקוח.
  • המחיר - היכולת הכלכלית של הלקוח לשלם עבור אותו מוצר ביחס לערך הנתפס שלו.
כאשר הלקוח אומר "יקר לי", הוא יכול להתכוון לאחד משני דברים אלה או לשילוב ביניהם. לפעמים, אם הערך הנתפס עולה משמעותית, הלקוח יהיה מוכן לשלם יותר, ולפעמים לא משנה כמה ערך ייתפס, עדיין יש מגבלה אמיתית של יכולת כלכלית. כלומר, המציאות היא תמיד מורכבת ואי אפשר להכליל.

איך להשתמש נכון ברעיון "המחיר הוא רק תירוץ" במכירות?

אליעד מציע שכדי להשתמש נכון ברעיון שהמחיר הוא רק תירוץ, איש המכירות צריך להבין שישנם מצבים שבהם המחיר אכן מהווה מחסום אמיתי, ומצבים אחרים שבהם המחיר הוא רק ביטוי לכך שהלקוח אינו רואה מספיק ערך במוצר. על איש המכירות לאבחן נכון מה המקרה המדויק מול כל לקוח, ואז לתת מענה בהתאם:
  • אם הבעיה היא בערך הנתפס, איש המכירות צריך להדגיש יותר את היתרונות והתועלת של המוצר, ולהראות ללקוח כיצד הוא מקבל ערך גבוה עבור הכסף שלו.
  • אם הבעיה באמת קשורה למגבלת התקציב של הלקוח, יש לשקול הצעה של פתרונות אלטרנטיביים, כגון פריסת תשלומים, הנחות מיוחדות או מוצרים חלופיים שמתאימים לתקציב.
אליעד מסכם שצריך להשתמש באמירה "המחיר הוא רק תירוץ" לא כעובדה מוחלטת אלא ככלי אבחון כדי להבין את הסיבה האמיתית להתנגדויות, וכך לטפל נכון יותר בהתנגדויות של לקוחות במהלך המכירה.
עכשיו יש משפט שאומר אצל אנשי מכירות שאומר ככה התירוץ של המחיר הוא רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף, בן אדם בא למכור מוצר ולפעמים הלקוח אומר לו "זה יקר לי אין לי כסף לזה אין לי תקציב לזה", עכשיו יש תפיסה שאומרת שכשלקוח אומר לך "אין לי כסף לזה" או "זה יקר לי" זה תמיד רק תירוץ אף פעם זאת לא הסיבה האמיתית.

ש: מה השאלה?

אליעד: קודם כל יש תפיסה כזאת עכשיו השאלה אם התפיסה הזאת נכונה או לא נכונה, מה ההיגיון שלה מה החוסר היגיון שלה האם באמת זה נכון שהתנגדות של לקוח שאומרת "אין לי מספיק כסף" זה רק תירוץ האם זאת האמת, כאילו אף פעם זה לא באמת הכסף.

ש: אז זה לא תמיד נכון יכול להיות שיש מקרה שזה אמת, איך אומרים אז זאת הסיבה האמיתית אין לו מספיק כסף יש לו תקציב והערך שהוא מקבל לא שווה לו להתאמץ עוד כדי להביא עוד כסף.

אליעד: זאת אומרת שהבעיה היא בערך שהוא מקבל.

ש: הוא לא צריך את הערך הזה.

אליעד: זאת אומרת שהוא לא צריך את הערך הזה זאת אומרת הבעיה עוד פעם בערך.

ש: אין לו כסף זה הכסף שיש לו.

אליעד: יש "זה הכסף שיש לו" ויש "הוא לא צריך את הערך" זה משהו אחר. אז קודם כל בא נלך על משהו אחר למי מחויב למי יש אינטרס לומר שכסף זה רק תירוץ?

ש: למוכר.

אליעד: לא נכון מה קשור עכשיו, מה האינטרס של המוכר להגיד כסף זה לא באמת ההתנגדות האמיתית זה רק תירוץ?

ש: האינטרס שלו זה שהוא ימצא לעצמו אולי שיטה איך לשכנע אותו לקנות.

אליעד: כן אבל אם זה לא נכון זה לא נכון, מה האינטרס שלו לשקר את עצמו אז הוא יכול להגיד "כל מה שלקוח אומר לי זה תירוצים אני חייב להיות מסוגל למכור" זהו.

ש: אוקי יכול להיות שהוא יגיד את המשפט הזה כדי להכריח את עצמו.

אליעד: אתה בעצם טוען שמוכר קם בבוקר ואמר לעצמו "אוקי בא נגיד שכשלקוח אומר לי שאין לו כסף זה רק תירוץ" כאילו מוכר המציא את המשפט הזה, אני טוען שמי שהמציא את המשפט הזה זה היה מישהו שניסה למכור משהו לאנשי מכירות. יש אנשי מכירות מה אנשי מכירות רוצים? למכור, עכשיו מה הכי קשה להם? שהם לא מוכרים, מה ההתנגדות הכי נפוצה? הכסף, למה זאת ההתנגדות הכי נפוצה? כי כל מוצר כמעט אם הוא היה יותר זול היו קונים אותו.

ולכן אפשר לומר שתמיד זה איכשהו הכסף, כל מוצר תוריד אותו בחצי מחיר מישהו יקנה אותו לכן אפשר לומר שההתנגדות הכי נפוצה זה הכסף. עכשיו מישהו לדוגמה נגיד שעושה לך נגיד קורס מכירות NLP דברים כאלה והוא רוצה למכור לך כאיש מכירות את הקורס שלו, הוא אומר "מה הכי רע לך? שאתה לא מוכר נכון, למה אתה הכי לא מוכר? כי אומרים לך זה כסף" אז הוא עושה לך בכלל הפוך "כסף זה רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף".

כי אם אתה תאמין בזה זה יגדיל לך את החיסרון מזה שהלקוח אמר לך שאין לו כסף ואז תגיד "מה זה רק תירוץ מה זאת אומרת כל פעם כשלקוח אומר לי שאין לו כסף זה רק תירוץ זאת לא האמת ואם אני אדע איזה אמת אני אצליח למכור לו? כן, טוב איך אני מגלה את הנוסחה הזאת". זאת אומרת הוא ניסה למכור לך קורס מכירות ולכן הוא מכר לך שכסף זה רק תירוץ אבל מה האמת.

ש: שכסף זה גם סוג של תירוץ.

אליעד: שכסף זה אחד מהשיכולים לפעמים אין באמת מספיק כסף וכו'. עכשיו מאיזה היבט זה כן נכון מאיזה היבט כסף זה רק תירוץ? מההיבט שאם הלקוח היה חושב שהוא מקבל מספיק תועלת על המוצר ששווה לו את הכסף, כשלקוח אומר לך "זה יקר לי" זה כמו להגיד "זה לא שווה לי את הכסף, לא שכנעת אותי שיש למוצר הזה מספיק יתרונות" זאת האמת.

כן זאת האמת אבל עדיין כאילו ואז מההיבט הזה כסף זה רק תירוץ כי כשהוא אומר "זה יקר לי" זה כמו להגיד "אני לא רואה פה מספיק יתרונות עבורי" אבל אף על פי כן לפעמים באמת המוצר לא שווה את הכסף, ללקוח עבור הלקוח זה לא שווה את הכסף לפעמים באמת הכסף הוא הסיבה, באמת עובדה הוכחה תוריד את המחיר תראה שהוא יקנה אבל אף על פי כן המשפט שאומר כסף הוא רק תירוץ זה טריק של אנשים שמנסים למכור קורסים של מכירות. הבנו?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח אומר יקר לי, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח אומר יקר לי, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לעטוף מוצר האם nlp מומלץ? למכור הרבה ניתוח השיווק למה הלקוח קונה? הדרכת מכירות ראפור ליצירת כימיה מתי חשוב ללקוח מי המוכר? להתייחס לבוס כאל לקוח ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה לתאר ללקוח את המוצר האם המוצר מתאים ללקוח? לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע מתי להציג את המידע ללקוח? לשכנע לקוח לרכוש מוצר לשכנע עובדים להקשיב האם אפשר למכור? לשכנע ילד לרצות למשהו איזו הנחה לתת ללקוח? למכור ללקוח מוצר גרוע לגרום למישהו להתחתן איך לשכנע משקיע? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים מניפולציות של מועמדים להתקבל לעבודה תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה התניה משכנעת מוצרים דומים שיטות לשכנוע לקצר את התהליך של הלקוח להחליט ניתוח ראיון כמה כסף יש ללקוח? לא כל אחד יכול למכור איך למכור ביוקר? איש מכירות שטח מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? לקוחות אקראיים מוצר פשוט איך עובד שכנוע? לבחור לקוח לקוחות יציבים למכור ידע איך אפשר לשכנע אנשים? ליצור ללקוח תחושת fomo לנסח מכתב משכנע תמחור מוצרים לקוחות חדשים לגרום ללקוחות פוטנציאלים מה הלקוח חושב? למכור מכירות אנשי מכירות שקרנים דיוק במכירות לרמות את הלקוח איכות של מוצר תכונות של איש מכירות להציב גבול ללקוח תכנון משפך שיווקי לגרום למישהו להפסיק לאהוב הצגת המחיר ללקוח איך ללמוד שיווק? לדבר אל ההיגיון של הלקוח איך למכור מוצר בינוני? להיות איש מכירות מצליח תכנון תהליכי שיווק חוסר הבנה של לקוח את המחיר לגרום למישהו להקשיב עדויות של לקוחות להתמודד עם קושי למכור חומרי השיווק שחייבים להכין טעויות של איש מכירות להישחק במכירות איך למכור חוסר ידיעה? לשכנע מישהו לרצות לתת לדפוק את הלקוח להיות תוקפן כלפי הלקוח למכור כשאתה עייף למכור את עצמך בזוגיות מניפולציה רגשית לגייס סמנכל שיווק איש מכירות מוצלח לקוח מבקש הנחה מוגזמת לתמחר מוצר ביוקר ליצור אמון אצל אנשים לשדר ללקוחות להעלות קמפיין שיווקי דרך החשיבה של הלקוח לחלץ לאחור במשא ומתן איתור צרכים עם לקוח להכיר את דרך החשיבה של הלקוח התנגדות לקוח מחיר איך לשכנע אנשים שיש לך? שכנוע סובייקטיבי הדרכת מכירות לאנשי מכירות איזה מוצרים להחזיק במלאי? לטפל בהתנגדויות לקוח שיטות לניהול משא ומתן אימון אנשי מכירות שיטות שיווק לעסקים לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות לשכנע עובד לקבל עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, מומחה מכירות, מאמן עיסקי בנושא לקוח אומר יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9526 שניות - עכשיו 15_12_2025 השעה 01:39:03 - wesi28