... שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה
הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב ... יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, ... אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר ... סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, ... לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את ... אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח ... לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ... טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או ... שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, ... זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם ... המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם ... אומר שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? ... של הלקוח שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן ה