אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח מתנגד למחיר ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח מתנגד למחיר, לשכנע שכן, לשכנע בחורה לחזור אליך, לימוד דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp וחרדות, שליטה בתת מודע, סודות התת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע אנשים, מאמן אישי, אומנות המכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, שכנוע ומכירות, ספר nlp, אוטוסוגסטיה, ללמוד nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP למאמנים, NLP איך זה עובד, איך לשכנע את ההורים, סדנת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp לימוד בחינם, NLP דיאטה, איך לשכנע הורים, להשפיע על אנשים, יצירת עוגנים nlp, NLP מה זה, לשכנע ילדים, זוגיות nlp, טכניקות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח מתנגד למחיר, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לקוח מתנגד למחיר, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור מוצר יותר יקר איך מוכרים מוצר יקר? אובדן אמון לחזור ללקוח שהשאיר פרטים לגרום למישהו לאהוב את החיים שיווק אורגני בלבד זיהוי צרכי הלקוח למה לא לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע מישהו לתת לך הנחה מכירות למתקדמים למכור למישהו משהו ראפור nlp איך עובד שכנוע? שיווק לפי תיעדופים אפשרויות בחירה ללקוח הפצת חומרי שיווק השפעה על המודעות של הלקוח להיות יותר חזק מהלקוח למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? להציג את המחיר ללקוח יצירת אמון באמצעות אמפתיה איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מתגמלים איש מכירות? שיווק מוצרי מידע ליצור אווירת אמון לקוחות שלא מכירים אותך אמון אישי מוצר מתאים לשכנע מישהו לדבר איתך שיווק ועזרי מכירה לגרום למישהו להרגיש חייב לך לשכנע את המוכר לבנות עם הלקוח מערכת יחסים לשכנע מישהו לספר לך למכור דירה איך ליצור צורך ללקוח? חוקי שכנוע להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור לשכנע בני אדם לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך שיטות מיתוג מוצרי יוקרה בתוך התת מודע לקוח לא רוצה לענות לטלפון להביא עוד לקוחות לעסק כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? לגרום למישהו להגיד לך למה לעשות שיווק ללקוחות? שיווק גרוע עלויות תמחור מוצר המחיר בעיני הלקוח ניהול משא ומתן עסקי לבנות אמון עם לקוח איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? חוויית הלקוח בתהליך המכירה להבין לקוחות לשקר ולהצליח למכור רצון הלקוחות לשחק עם התת מודע לזהות הזדמנויות לשכנע המניפולציות של ביבי ללמד למכור סוגים של חומרי שיווק שיווק לקהל היעד לשכנע מהר מידי מי מתאים לעבוד במכירות? לגרום למישהו לומר לך כן איך להסביר ללקוח? איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? מה התפקיד של השיווק? לאהוב את המוצר לגרום למישהו להתאהב לחזור בך במשא ומתן טיפים למכירות באינטרנט אפשרויות ללקוח לגרום למישהו לאהוב משהו בעיה של לקוח לקוח ממש לא מבין את המחיר שיטות השכנוע של ביבי ליצור הזדהות רגשית לתאר ללקוח את המוצר לשכנע מישהו אחר להרגיש... כריזמה במכירות איך להסביר מוצר יקר? לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון לתכנן מסע לקוח איך לשכנע מישהו לעשות? קשה למכור מוצר יקר חילוץ לאחור במשא ומתן באפשרותך להשפיע על אנשים תקציב של לקוח לשכנע מישהו לא לעשות אסטרטגיות במשא ומתן לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר להתקבל לעבודה בתור איש מכירות להסביר מוצר יקר לשפר מוצר לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות פודקאסט כחומר שיווקי לשכנע לקוח להסכים שתילת מחשבות לאקסית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, פרסומות, שכנוע בתחום לקוח מתנגד למחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7832 שניות - עכשיו 19_12_2025 השעה 07:25:49 - wesi28