אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח מתנגד למחיר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח מתנגד למחיר, לשכנע הורים, nlp הדרכה, לנהל משא ומתן, לשכנע ללכת לרופא, איך לשכנע את בן הזוג, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע את המורה, nlp שינוי, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, סודות ה nlp, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, התנגדויות לקוח, nlp הפרעות אכילה, ללמוד רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP אימון אישי, ספרים nlp, איך לשכנע אנשים בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע הורה, מניפולציות בטקסט, NLP לימודים, תעמולה, ייעוץ אישי, איך אפשר לשכנע אנשים, NLP שכנוע, התמודדות עם התנגדות של לקוח, ניתוח טיעונים, אוטוסוגסטיה, לשכנע את בן הזוג, nlp למתחילים, NLP לימוד עצמי, איך לגרום למישהו,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח מתנגד למחיר, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוח מתנגד למחיר, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להפחיד את הלקוח שכנוע והעברת מסרים ניתוח סיבתיות ומכירות ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט איך להבין לקוח? הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף להתנסות במוצר בחינם צוות מכירות לבחור מנהל שיווק שיווק סמוי לשכנע מישהו להאמין לך ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות לשכנע לקוח להסכים חיסרון של הלקוח לשכנע בוס למכור בשיחת טלפון הרגלי צריכה של לקוחות לגרום ללקוח להתמכר לתת ללקוח אפשרויות בחירה לענות ללקוח כמה זה עולה להציג הנחה על מוצר מה קובע את מחיר המוצר? המוצרים של המתחרים איך לשכנע לקוח לקנות? לשכנע מהר מידי תכונות של מוצר שיווק ועזרי מכירה איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? להתקבל לעבודה כאיש מכירות לשכנע שופטים בבית משפט לשחרר לקוח חוויית לקוח הלקוח מתנגד למחיר אמון עם לקוח דינאמיקה במשא ומתן איך להיות בטוח במוצר שלי? איפה כדאי ללמוד nlp? לשכנע את אבא פרצה בתת מודע עבודה במכירות למכור בלי חשק לשלוט בתת מודע ניהול מחלקת מכירות לשכנע לקוח להרגיש טוב לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון הזדהות עם בעלי חיים לפגוש לקוח לקוח שעושה בעיות להסביר ללקוח למה המוצר יקר המוצר הכי יקר בקטגוריה למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? בניגוד לציפיות של הלקוח בעיה של לקוח בלי פתרון ליצור אמון עם האקסית לקוח מפחד להחליט חסרונות של מוצר roi שיווקי לשכנע אקסים לסלוח איך מראיינים אנשי מכירות? תמחור הגיוני ללקוח לגרום למישהו לרצות לעזור לך מתי לשחרר לקוח? לקוחות מזדמנים טכניקות של nlp למתחילים חומר מקצועי בצורה שיווקית לשבח מוצר לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר מה זה מוצר? שיווק אורגני האם אפשר ללמד למכור? לעשות טוב ללקוח לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך למכור את שיחת המכירה לטפל בהתנגדויות לקוח להשפיע על לקוח לחץ על לקוח טיפים לשכנוע אנשים לבנות עם הלקוח מערכת יחסים האפשרויות האחרות של הלקוח שכנוע הפוך דרכי שכנוע בפרסומות מניעת מניפולציות טכניקת nlp איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך ליצור צורך ללקוח? מניפולציות שכנוע לגרום למישהו לאהוב סקס לשכנע את עצמך לא לעשן מומחה לשכנוע האם לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? פרסום חומרים שיווקיים לקוח שלא רוצה לקנות לגרום לאקסים לתת בך אמון מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מוצר שלא כדאי למכור אותו תורת המשחקים במשא ומתן לגרום ללקוח לומר לך את האמת מוצר בלי תקלות לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מכירות, מומחה מכירות בתחום לקוח מתנגד למחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3281 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 23:54:56 - wesi28