אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח מתנגד למחיר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח מתנגד למחיר, לשכנע אשה לחזור, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע אבא, התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, nlp תרגול, NLP שפת גוף, NLP לימודים, לשכנע את הבנק, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מומחה מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע משקיע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה, שפת גוף, מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp שיטת טיפול, NLP טיפים, NLP טכניקות, nlp הדרכה, איך להשפיע על אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע גבר להתחתן, איך לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע גבר, NLP שתילת מחשבות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע טוב, לשכנע את הלקוח, כיצד לשכנע אנשים, תשובות לשאלות בראיון, שיטות nlp, טקסט טיעוני, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח מתנגד למחיר, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוח מתנגד למחיר, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לשנוא אותך לקוח מבטל ברגע האחרון לתכנן את הכנת חומרי השיווק לשכנע מישהו לשנות את דעתו עליך ליצור סוגסטיה לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני יקר ללקוח מרגיש שאני גונב את הלקוחות למכור שירות גרוע להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל אובדן לקוחות והעלאת מחירים מנהלי שיווק תרתי משמע בשכנוע להציג ללקוח הטבת הנחה לשכנע מישהו לשנות את דעתו מניפולציות רכישה מצב הרוח של הלקוח להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת האם לתת הנחה ללקוחות? לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לקוח רווחי זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי ללקוח קשה לקבל החלטה שליטה בתת מודע לגייס איש מכירות מה הלקוח מקבל מהמוצר? לשאול את הלקוח שאלות התאמה לקוחות לגרום למישהו לא לריב ליצור התניה משכנעת איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? למצוא לקוחות איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... שיווק קורסים באינטרנט טעויות במכירות האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? להצליח למכור את עצמך ניהול משא ומתן למתקדמים איך לשכנע שופטים? אני לא מצליח למכור שכנוע טכניקות ויכוח לגרום ללקוח לחזור אליך צרכי הלקוח איך לא לשכנע מהר מידי? לתת סיבה להנחה ללקוח יצירת חוסר אמון נסיגה במשא ומתן שאלות סינון ללקוח לקוח שואל שאלות לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו מיינדסט של איש מכירות לשכנע מישהו להתעניין אווירה של אמון אמון לשכנע אנשים לחשוב לגרום למישהו לעשות משהו לתת ללקוח הנחה טכניקת nlp איך יוצרים שכנוע עצמי? להיות מנהיג משכנע הדגמת ראפור מוצרים פגומים לטפל בלידים של לקוחות איפה למצוא לקוחות חדשים? למכור מוצרי מידע לגרום ללקוח למכור לך את עצמו בניית תהליך שיווקי מה התקציב של הלקוח? אסטרטגיית שכנוע למה לקוח צריך לחשוב על זה... לקוח מפחד להחליט למכור ללקוחות את המוצר להקטין את עלויות השיווק טעויות בשכנוע איך לגרום למישהו לעשות? לפרוץ לתת מודע איך להציג ללקוח מוצר? להציג ללקוח הנחה על מוצר השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט לא מצליח למצוא מנהל שיווק לגרום ללקוח להיות נאמן להתאים את המוצר ללקוח למכור שטחי פרסום איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? אופי של אנשי מכירות איך לא למכור ללקוח? לגרום למישהו לרצות סקס הפצת חומר שיווקי איך לשכנע מישהי? שיקוף של הלקוח לשכנע אדם לייצר מודעות למוצר נגד nlp ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה לגרום למישהו להיפרד בצורה יפה למכור בצורה אישית האם לתת אמון מחדש? מה השאלות של הלקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, לשתול מחשבות, NLP בתחום לקוח מתנגד למחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.1074 שניות - עכשיו 19_12_2025 השעה 07:25:35 - wesi28