אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע ✔התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע, שיטה לשכנוע ההמון, סודות התת מודע, טיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, מה זה לשכנע, זיהוי מניפולציות בטקסט, שיטת טיפול nlp, משא ומתן, ראפור, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התנגדות לקוח, לכתוב טקסט משכנע, nlp לאנשי מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, טקסט טיעוני, ייעוץ אסטרטגי, איך לגרום לאישה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, nlp הצלחה במכירות, איך לשכנע גבר להתחתן, טיפול ב nlp, שיווק ומכירות, nlp פסיכולוגיה, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, איך להצליח למכור, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע אנשים להגיד כן, חוקים בהשפעה ושכנוע, ניתוח תוכן של טקסטים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ניתוח טקסט טיעוני, סודות השיווק, מומחה מכירות, להתמודד עם התנגדות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות?

כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: "אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר", הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת.

אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם "לעצור ולהתבונן", זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות.

לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד "אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון", כדאי לומר: "אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח". בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות.

מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות?

כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה שהעובד ירגיש שהוא מקבל משהו בתמורה למאמץ שלו. אליעד מדגים זאת על ידי כך שהוא אומר שאם העובד מתבקש להוסיף עוד שעה ביום להתבוננות במטרה לשפר את יעילותו, הוא עלול לתפוס זאת כמעמסה נוספת. העובד יחשוב לעצמו: "אני עובד קשה תשע שעות, ועכשיו אני צריך להוסיף עוד שעה? בשביל מה?".

הדרך של אליעד להתמודד עם ההתנגדות היא ליצור אצל העובד אינטרס ברור. למשל, אם תגיד לעובדים: "אם תוסיפו שעה להתבוננות וחשיבה, תוכלו בתוך כמה שבועות לבצע את אותה כמות עבודה בפחות זמן", העובדים עשויים לראות בכך רווח אמיתי - לעבוד פחות שעות או לפחות באותה כמות שעות, אך בפחות לחץ.

אליעד מציין שגם אם לא ניתנת לעובדים תמורה כספית ישירה על ההתייעלות, חשוב שההתייעלות לא תבוא על חשבונם, אלא שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד.

איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד?

אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ בשבילו, הדבר יוביל בהכרח לתחושת מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: "אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר", ברור שהם לא יתמסרו לתהליך.

כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא באמת רוצה בטובתם האישית והמקצועית, ושהתייעלות תביא לתחושת נינוחות, תחושת הצלחה, ואפילו להגשמה עצמית גבוהה יותר בעבודה.

אליעד ממליץ לדבר בשפת העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: "האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?". כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם.

מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים?

אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות לעובדים איך באמצעות התייעלות, הם יכולים לא רק לעבוד פחות קשה, אלא גם להשיג יותר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח לא רוצה לקבל הנחה להניע עובדים למכור לשכנע אישה לקוח מזדמן למכור מוצר מאוד יקר מוצרים משלימים איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? לקוח מאוכזב של המתחרים תחרות שיווקית למה לעשות שיווק? לשנות את המוצר מה לא לדרוש במשא ומתן? ביטויים משכנעים לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לתמחר מוצר יותר יקר אפשרויות גרועות ללקוח תקלה יזומה במוצרים מודל תמחור מוצר כמה לשלם על מוצר? טעויות של מכירות טירגוט שיווקי שכנוע nlp לגרום למישהו לא להתלהב לתת למניפולציות לעבוד עליך לגרום למישהו לענות לך חומרי שיווק נכונים לשכנע אנשים בקלות לשכנע מישהו לסלוח לך למכור את עצמך בראיון עבודה איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? איך להשפיע על אנשים? שחיקה במכירות מסע לקוח קורס למכירות להגדיל חשיפה ללקוחות מתי למכור את עצמך ללקוח? מחלקת שיווק לשכנע מישהו להפסיק לעשן להתמודד עם מניפולציות סרטון שיווקי פרובוקטיבי לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך שיקולים בתמחור מוצר שכיר שעובד במכירות קושי למכור מוצר לא מושלם לשכנע מישהו לא לאהוב אותך לגרום למישהו להיזכר הנחה על מוצר איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? לגרום למישהו לרצות לעבוד לטפל בהתנגדויות לקוח מוצרי יוקרה לקמצנים איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? איך לשכנע בנקאי? מה זה מנהל מכירות? לרכוש אופי של איש מכירות לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע להיות מומחה מכירות איבוד לקוחות אמפתיה ושכנוע תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות לגרום למישהו לא להיקשר תהליך מסע הלקוח שיחה יוצאת עם לקוח חוסר השפעה איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? הצבת גבולות ללקוח יכולת לשכנע ראיון לסמנכל מכירות אין מכירות מה לעשות להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח האם אסטרטגיית השיווק טובה? שלם עם המוצר משכנעים לקוח לגרום למישהו לאהוב אותך פחות שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה איך להשפיע על הבן שלי? למכור משהו מתנגד למוצר להתפשר במשא ומתן למכור רעיון למכור את הרכב להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון לענות ללקוח שרוצה הנחה שכנוע אובייקטיבי האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? השקעה במכירות nlp דמיון מודרך תוכנית להכנת חומרי שיווק כמה חומרי שיווק ליצור? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? איש מכירות טלפוני מוצרים דומים למכור ביותר יקר המהות של השכנוע לנסות למכור ללקוח ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק ניהול משא ומתן על שכר לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה להיות תותח במכירות לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, מאמן אישי, מאמן עיסקי בתחום לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 12_11_2025 השעה 17:22:35 - wesi28