אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מומחה במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, NLP טראומה, התמודדות עם התנגדויות מכירות, איך לשכנע מישהו, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התנגדות מכירה, לימוד דמיון מודרך, NLP שיטות, איך לשכנע עובדת, סדנת מכירות, להתמודד עם התנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע את בעלי, NLP פיתוי, חוקים בשכנוע והשפעה, לשכנע אשה להיות איתך, יועץ אסטרטגי, איך לשכנע בוויכוח, אומנות התקשורת, שאלות קשות בראיון, איך למכור יותר, איך לשכנע את עצמך, אסטרטגיות משא ומתן, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע עובדים, לשכנע ילד, להתמודד עם התנגדות של לקוח, NLP לימוד, NLP טיפול בחרדה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות?

כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: "אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר", הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת.

אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם "לעצור ולהתבונן", זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות.

לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד "אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון", כדאי לומר: "אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח". בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות.

מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות?

כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה שהעובד ירגיש שהוא מקבל משהו בתמורה למאמץ שלו. אליעד מדגים זאת על ידי כך שהוא אומר שאם העובד מתבקש להוסיף עוד שעה ביום להתבוננות במטרה לשפר את יעילותו, הוא עלול לתפוס זאת כמעמסה נוספת. העובד יחשוב לעצמו: "אני עובד קשה תשע שעות, ועכשיו אני צריך להוסיף עוד שעה? בשביל מה?".

הדרך של אליעד להתמודד עם ההתנגדות היא ליצור אצל העובד אינטרס ברור. למשל, אם תגיד לעובדים: "אם תוסיפו שעה להתבוננות וחשיבה, תוכלו בתוך כמה שבועות לבצע את אותה כמות עבודה בפחות זמן", העובדים עשויים לראות בכך רווח אמיתי - לעבוד פחות שעות או לפחות באותה כמות שעות, אך בפחות לחץ.

אליעד מציין שגם אם לא ניתנת לעובדים תמורה כספית ישירה על ההתייעלות, חשוב שההתייעלות לא תבוא על חשבונם, אלא שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד.

איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד?

אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ בשבילו, הדבר יוביל בהכרח לתחושת מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: "אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר", ברור שהם לא יתמסרו לתהליך.

כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא באמת רוצה בטובתם האישית והמקצועית, ושהתייעלות תביא לתחושת נינוחות, תחושת הצלחה, ואפילו להגשמה עצמית גבוהה יותר בעבודה.

אליעד ממליץ לדבר בשפת העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: "האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?". כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם.

מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים?

אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות לעובדים איך באמצעות התייעלות, הם יכולים לא רק לעבוד פחות קשה, אלא גם להשיג יותר...
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
...בקול רם, אפשר ללמוד מפרטים קטנים כמו שינוי קצב הנשימה, תנועת יד קלה, כיווץ של שרירי הפנים או הגוף, דיבור מהוסס או להיפך - דיבור נלהב. כל אלה מסמנים מה מרגיש הצד השני גם בלי שהוא אומר זאת במפורש. כך, בזכות פיתוח אינטליגנציה כללית והתבוננות מתמדת הן בעצמך והן בפרטנר שלך, נוצרת יכולת של אינטליגנציה מינית. היכולת הזו מאפשרת להבין לעומק מה האדם השני מרגיש, מה הוא צריך ומה יחזק את החוויה המשותפת. שיהיה בהצלחה. איך לפתח את השכל באופן כללי איך לקרוא אנשים...
דייט ראשון לאן לצאת? לאן ללכת בדייט ראשון? איפה לקבוע דייט ראשון? איך להצליח בדייט ראשון? איך לגרום למישהו להתאהב בך בדייט ראשון? איך לגרום להתאהבות בדייט ראשון? איך ליצור התאהבות בדייט ראשון? איך להכיר בדייט ראשון? איך לעשות דייט מוצלח? טיפים להיכרויות, אימון לזוגיות, הצלחה בדייט ראשון, מקומות לדייט ראשון, המלצות לדייט ראשון, רעיונות לדייט ראשון, איך להקליל דייט ראשון? איך לשבור את הקרח בדייט ראשון? לאן לצאת בדייט ראשון? איך לגרום לה להתאהב בך?
...לפני הקשר הזוגי. והקשר החברי, הגיוני שהוא יהיה מבוסס גם על תחביבים משותפים. וגם בגלל זה הגיוני לעשות את הדייט הראשון, במשהו שהוא תחביב משותף של שני הצדדים, ושגם במהלכו יהיה ניתן להכיר אחד את השני ולראות אם יש התאמה וכולי. אוסיף, כי אם לדוגמה החלטת שאתה רוצה לגרום לה להתאהב בך, בלי קשר לזה שהיא תכיר אותך ושאתה תכיר אותה, אז צריך לכוון יותר ל - לעשות ביחד פעילויות משותפות, שהיא אוהבת לעשות אותן, גם בלי קשר לאם גם אתה אוהב לעשות את הפעילויות האלו וגם...
מנטורים ופולחן אישיות, להיצמד לאמת שלך, מה האינטרס של מנטורים? סגידה אישית, למה להיות מנטור? מניפולציות של מנטורים, פולחן מנהיגות, גורואים, מורים רוחניים, למה לא צריך מנטור? האינטרס של אליעד כהן, האינטרס של משה רבנו, מיתוג עצמי
מנטורים ופולחן אישיות, להיצמד לאמת שלך, מה האינטרס של מנטורים? סגידה אישית, למה להיות מנטור? מניפולציות של מנטורים, פולחן מנהיגות, גורואים, מורים רוחניים, למה לא צריך מנטור? האינטרס של אליעד כהן, האינטרס של משה רבנו, מיתוג עצמי
...האישיים המסתתרים מאחוריה. כהן מוסיף כי גם אם העצות של המנטור מועילות, עדיין יכול להיות שהאינטרס המרכזי שלו הוא הצורך באהבה והערצה. לטענתו, מנטור שמנסה לגרום לך להעריץ אותו, בסופו של דבר פועל למען עצמו יותר מאשר לטובתך האישית. מה האינטרס של אליעד כהן עצמו? אליעד כהן מתייחס גם לאינטרס האישי שלו, ואומר בבירור כי אנשים לא צריכים אותו באופן עקרוני. הוא מודה כי התובנות שהוא משתף נולדו מתוך התבוננות עצמית וחקירה פנימית שהוא ערך לבד. ההשראה המרכזית שלו הגיעה...
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
...גדול, הוא עלול להרוויח פחות לעומת תרחיש שבו הוא מוכר את אותם הרכבים במחיר המלא לקונים אחרים. דוגמה להמחשה - חנות עגבניות דמיינו חנות ירקות שבה כל קילוגרם עגבניות נמכר בעשרה שקלים. אם מגיע לקוח ומבקש לקנות את כל העגבניות בחמישה שקלים לקילו, לכאורה המוכר עדיין מרוויח. אבל אם הוא היה מוכר את העגבניות במחיר מלא ללקוחות אחרים, הוא היה מרוויח יותר - אפילו אם לא כל הסחורה הייתה נמכרת. דוגמה מתחום השירותים - עורך דין אם עורך דין גובה 1,000 שקלים לשעה ומקבל...
איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? איך לענות על שאלה מכשילה? איך לזהות מניפולציות?
...עם עצמך, למה הבן אדם השני שאל אותך את מה שהוא שואל. או שתברר עם האדם השני, בצורה ישירה או עקיפה, למה הוא שואל את מה שהוא שואל, ומה בדיוק הוא מנסה להבין. ואז הרבה פעמים תגלה ותראה, שאתה בהחלט כן יכול לענות לאדם השני על מה שהוא באמת רוצה לשאול, בלי לענות לו על מה שהוא שאל בפועל. והוא יהיה מרוצה, גם בלי לשים לב, שלא ענית לו למה שהוא שאל בפועל. ובנוסף, אם מישהו שואל אותך שאלה בצורה מסוימת, ונניח שאתה כן עונה לו למה שהוא שאל. אבל לא ממש הבנת, מה באמת...
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
...מהטענות עצמן ומקשה על קיום דיון אמיתי ואובייקטיבי. האם יש הבדל בין לגופו של עניין לבין לגופו של טוען? אליעד מסביר שיש הבדל ברור בין להתייחס לגופו של עניין לבין להתייחס לגופו של טוען. לגופו של עניין פירושו לבדוק את אמיתות הטענה באופן אובייקטיבי, ללא תלות במי שהעלה אותה. לגופו של טוען הוא מצב שבו במקום לבדוק את הטענה, מתייחסים לתכונות האדם שהעלה אותה כדי לפסול אותה מראש. ההבדל הזה חשוב לשיח יעיל והוגן. לסיכום, כיצד לנהל דיון טיעוני נכון ואובייקטיבי...
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
...לדוגמה, אם מתגמלים עובד לפי תוצאות מכירה, כדאי לשלב גם מדדים של שביעות רצון לקוחות, איכות השירות, ואפילו עמידה בתקציבים, כך שהעובד לא יתמקד רק בכמות המכירות אלא גם באיכות הכוללת של עבודתו. מדוע הגדרת המושגים חשובה במיוחד בתגמול עובדים בכירים? כאשר מגדירים מודל תגמול לעובדים בכירים, חובה להגדיר במדויק מושגים כמו רווח, מחזור, ומכירות. ההגדרה המדויקת מונעת מצבים שבהם העובד יכול לעשות מניפולציות על הנתונים. חשוב להגדיר מראש מי קובע את הנתונים, מתי נקבעים...
לא רוצה לחיות, רוצה למות, מניעת התאבדות, איך לגרום למישהו לא להתאבד? למנוע התאבדות, לגרום למישהו לא לרצות להתאבד, למה לא להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, התאבדויות, חשק למות
לא רוצה לחיות, רוצה למות, מניעת התאבדות, איך לגרום למישהו לא להתאבד? למנוע התאבדות, לגרום למישהו לא לרצות להתאבד, למה לא להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, התאבדויות, חשק למות
...אליעד כהן מציין כי ישנם שני סוגים של אנשים שמביעים את המשפט אני לא רוצה לחיות. יש את אלו שיכולים לומר את זה מתוך תחושת חוסר אכפתיות למצבם או תחושת תסכול, אבל לא מתוך רצון אקטיבי למות. לעומת זאת, ישנם אנשים שלמרות שהם מביעים את חוסר הרצון לחיות, הם בעצם מחפשים משהו שממנו יברחו, או משהו שיספק להם תחושת טוב. מהו הקשר בין הרצון למות לרצון להימנע מהסבל? כחלק מהבנת המצב, אליעד מסביר את הקשר בין רצון למות לרצון להימנע מהסבל. הרבה פעמים כאשר אדם אומר שהוא...
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
...מוכנים להקשיב כלל? לא כל אדם פתוח לשכנוע, וישנם אנשים שלעולם לא יקשיבו לך. אליעד מציע לא להתמקד בהם, אלא באנשים שבאמצע - אלו שכן פתוחים לדיון ולשכנוע. במקום לנסות לשכנע אנשים חסרי גמישות מחשבתית, צריך להתמקד באלו שפתוחים מעט יותר. בדרך כלל, האנשים שבאמצע הם אלו שניתן באמת לשנות את דעתם. האם תמיד ניתן לשנות את דעתם של אנשים בפייסבוק? אליעד מבהיר שלא תמיד ניתן לשנות את דעתו של אדם, אך השימוש בשיטות הנכונות מעלה משמעותית את הסיכויים לכך. הדרך הנכונה...
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה
...מדבר עם הלקוח על האפשרויות שלו, מול ספקים אחרים ואתה אומר ללקוח שיחשוב על זה שאין לו ספק אחר, האם יש לך ספק אחר, הרי שזה בעצם סוג של איום, שאתה לא תעבוד איתו ושאם הוא יתעקש, הוא לא יקבל עסקה יותר טובה. דהיינו, לומר ללקוח האם יש לך אפשרות יותר טובה מלהתפשר ולהסכים איתי, זה כמו לומר ללקוח, אם לא תתפשר איתי, אתה הלקוח תידפק. כי אני אבטל את העסקה ואתה תיאלץ לסגור עסקה פחות טובה. במילים אחרות, אנחנו רומזים ללקוח, שמבחינתנו לסגת מהעסקה, אם הוא ימשיך להתעקש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, טיפים, אימון אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5320 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 00:30:54 - wesi28