אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות לקוח, איך לשכנע את הילד, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את החברים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות במכירה, אמנות השכנוע, איך לשכנע את הבעל, לשכנע ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, שפת גוף, סודות ההשפעה, מהו nlp, שכנוע עצמי, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות קניה, לימוד nlp, לשכנע את אשתי, NLP פיתוי, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, דיאטת nlp, סוגסטיה עצמית, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, מומחה בשיווק, ניתוח טקסט טיעוני, ללמוד nlp באינטרנט, לשכנע את הילד, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, איך למכור, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מודל תגמול לאנשי מכירות כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת לא אוהב למכור למה קשה למכור? לשכנע מישהו לא להיקשר הנחה משפיעה על הלקוח התפקיד של המכירות יכולת ללמד מישהו למכור קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך מי הלקוח האידיאלי? לגרום ללקוחות לרצות אותך להעביר נושא מול התנגדות לקוח איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה? בחירת חברת שיווק שכנוע מוחלט לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לקוח אחר לא היה מעוניין שיווק או מכירות לשכנע ילד לעשות דיאטה ראיון עבודה לאנשי מכירות מניפולציה פנימית צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק האם להציב יעדי מכירות? להפוך את הלקוח לחבר לטפל בהתנגדויות לקוח לקוח מרוצה צריכת מוצרי יוקרה לקרוא ללקוח בשם רשמי רצון לתת ללקוח לשכנע את עצמך להאמין איך לא לגרום למישהו להרגיש צמצום? למכור את המוצר לגרום ללקוח להישאר על הקו מניפולציות שיווקיות של מנטורים סיבת ההתנגדות של הלקוח להסביר מוצר יקר המוצרים של המתחרים nlp למכור איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? לתכנן מצגת ללקוחות מוצר דומה למכור בלי מאמץ מוצר ברמה גבוה מוצר בינוני לאפשר ללקוח לבחור לשכנע בחורה להרגיש שחסר לגרום למישהו שיש סיבה איך יוצרים אמון? לתאם פגישה עם לקוח בטלפון האם אפשר להצליח בעסק בלי למכור? שיקולים בבחירת חברת שיווק אסטרטגיות במשא ומתן לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים שווי שוק של מוצר לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לעשות כסף ממכירות הלקוח אומר איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? לפרט בהצעת המחיר ללקוח בקשה מוזרה של לקוח לשקר כדי למכור מוצר במתנה ביבי נתניהו כאיש מכירות התנגדויות של לקוח לשכנע מישהו לעשות דיאטה לשכנע אקס לחזור אליך האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? הצלחה במשא ומתן האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? אמון הלקוחות פרסומות של חברות forex מודלים לתגמול אנשי מכירות לשכנע בוחרים להצביע שיקוף והשפעה על אדם אחר מערכת יחסים עם לקוחות פחד לדבר עם לקוח לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע לגרום למישהו לא לפחד שיווק עצמי במקום העבודה נקבע מחיר של מוצר למה באמת לקוח מבקש הנחה? ביטול עסקה עם לקוח לצורך קמפיין שיווקי לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג עולם השיווק לגרום למישהו להבין איך לפרסם ללקוחות? אמון עם האקסית האם להביע הזדהות? שיחה יוצאת ללקוח מחיר ללקוח בתהליך מכירה מוצר מתאים איך למכור חוסר ידיעה? להכין חומר שיווקי איך לשכנע אותו? לשכנע בחורה להתאהב בך מומחים לשיווק באינטרנט איך לתכנן קמפיין שיווקי? מסרים שיווקים מתנגד למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, לשכנע, פרסומות בנושאי לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 12_11_2025 השעה 17:14:29 - wesi28