אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע, טכניקות שכנוע, לשכנע את בעלי, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, אימון מכירות, איך למכור נכון, טיפים למכירות, NLP לימוד באינטרנט, לשכנע גבר לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע אישה, ספרים nlp, ניתוח טיעונים, מסרים תת הכרתיים, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP הסבר, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, אוטוסוגסטיה, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, איך לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע הורים, NLP פיתוי, לשכנע טוב, להתמודד עם התנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע בחורה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה, NLP הרצאות, סודות ההשפעה הסמויה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, גישת ה nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיווק מצליח להתמודד עם מניפולציות תמחור מוצר יקר למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? לשכנע אישה לחשוב איך לתכנן את השיווק? לשכנע את השופט לשכנע מישהו להקשיב לך איך למכור מחיר יקר? תפישת המעביד כלקוח סודות השכנוע של בנימין נתניהו לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום המוצר שלי ראוי לשכנע מישהו לא למות שאלות הכאב של לקוח להציג הנחה על מוצר מסר שיווקי מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? הכאב החדש של הלקוח יחסי לקוח ונותן שירות מחיר של מוצרים איך עובד שכנוע? לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח מומחה ל nlp לגרום למישהו להצטמצם למענך למכור ללקוח בכל מחיר אסטרטגיית מכירות לתמחר מוצר ביוקר ניהול מכירות איזה ניסוח יותר משכנע? ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים אנרגיה למכירות לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר משפך שיווקי גרוע זכותו של לקוח לשכנע אקס לא להתאהב לגרום למישהו לספר את האמת אסטרטגיה שיווקית התאמת שיטת המכירה למוצר לגרום למישהו להיות חבר שחיקה במכירות מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? אסטרטגיות שיווק למכור מוצר בהנחה איש מכירות חכם לגרום למישהו לשנות את דעתו ללמוד לקבל סירוב מלקוח איך לדעת מה הכאב של הלקוח? איך לשכנע ילדים? טיימינג של שכנוע תרתי משמע בשכנוע זיהוי כאבים של הלקוח לגרום למישהו לענות לך למצוא עבודה כאיש מכירות אמון עם שותפים מאמצי שכנוע שיטות השכנוע של ביבי נתניהו פרסומות בתשלום איך להתראיין למשרת איש מכירות? לגרום למישהו להרגיש רע עבורך לא רוצה לעבוד במכירות לרכוש את המוצר שיחה עם הלקוח סוגים של פגישות מול לקוח לשכנע מישהו לרצות משהו איך למכור פגישה? לקוח שואל בשיחת מכירה השפעה חברתית איזה חומרי שיווק חייבים להכין? כן רוצה את המוצר לגרום למישהו לאהוב להתאמן לגרום ללקוח להרגיש טוב לשכנע מישהו להתייחס איך לגרום למישהו להיפרד ממך? כמה חומרי שיווק ליצור? לשכנע ילד לרצות למשהו תורת המשחקים מנהלי שיווק איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה מערכת יחסים עם לקוחות לשכנע מישהו לענות לסקר לשכנע מישהו להאמין אסטרטגיית שיווק טובה הרגשת אמון לשכנע שופט בבית משפט למכור פריט בראיון עבודה חומר שיווקי מודפס איך לפנות ללקוח? דיבייט יצירת חומר שיווקי פחד למכור מסע שיווקי איך לבחור לקוח? מה צריך ללמוד כדי למכור? אתה לא הלקוח של עצמך לראיין לתפקיד של איש מכירות קושי למכור מוצר עם חסרונות איך לא להפעיל לחץ על לקוח? איך להסביר מוצר יקר? לא מצליח למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, שינוי עמדות, מומחה מכירות בתחום לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 12_11_2025 השעה 17:13:07 - wesi28