אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע אנשים לרצות ✔פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע אנשים לרצות, NLP עיגון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, nlp לימוד בחינם, nlp מזה, לשכנע אנשים בטלפון, להתמודד עם התנגדויות לקוח, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, כישורי שכנוע, לשכנע חבר להפסיק לעשן, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את בן הזוג, להתמודד בראיון, מיומנות רטורית, שכנוע ומכירות, איך למכור מוצר, ייעוץ לאישי ציבור, לשכנע טוב, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP איך זה עובד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע אמא, nlp techniques, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את הילד, להתמודד עם התנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp עוגנים, איך לשכנע, לימוד דמיון מודרך, איך לשכנע בוויכוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול בפודקאסט? מה לעשות בראיון בפודקאסט? איך להתכונן לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט?
והפעם אתן נקודת מבט, על איך לראיין אנשים בצורה נכונה? איך להתכונן כאשר מראיינים מישהו לפודקאסט? איך להפוך ראיון למוצלח? איך לדעת מה לשאול ומה לא לשאול? ואיך לעשות את זה בצורה נכונה? איזה סוגים של פודקאסט יש? מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך בפודקאסט? איך לקדם מטרות עסקיות באמצעות פודקאסט? איך להפוך פודקאסט למעניין? ועוד.

2 סוגים של ראיונות

אז קודם אקדים ואומר, כי בעיקרון צריכים לעשות הפרדה, בין ראיון שמטרתו תחקיר לדוגמה תחקיר עיתונאי, שבו מראיינים לדוגמה איזה פוליטיקאי שלא בהכרח רוצים "להוציא טוב" את המרואיין, לבין לדוגמה מצב שבו מראיינים מישהו לפודקאסט וכן רוצים להוציא טוב את האדם שאותו מראיינים.

במילים אחרות, לפעמים יש מצבים של ניגוד אינטרסים, שבו המראיין רוצה להראות שהוא יודע לחקור את המרואיין ויודע לשאול שאלות קשות ויודע לכתוש כשצריך את הפוליטיקאי המושחת שמולו, ולפעמים יש מצבים של אינטרס משותף בין המראיין למרואיין, שבו המראיין רוצה שהמרואיין יצא כמה שיותר טוב.

ראיון כאילו מקצועי

כאשר גם בהקשר הזה, בדרך כלל רוצים שמצד אחד הראיון יראה כאילו מקצועי במובן של שאלות שלא מרחמות על המרואיין ושגם בו זמנית המרואיין יצא טוב. כמו שלפעמים מנסים לעשות כל מיני "עיתונאים", שהם חפצים ביקרו של המרואיין ואז הם כאילו שואלים אותו שאלות קשות, אבל באמת אלו שאלות שנועדו לעזור למרואיין.

ובכל מקרה, כאן אני לא אדבר על שיטות איך לחקור אנשים ואיך להוציא את האמת ממישהו בלי לרחם עליו, אלא כאן אני אדבר על איך לראיין מישהו שכן רוצים להוציא אותו טוב. לא בהקשר של פוליטיקאי וכיו"ב, אלא לדוגמה ראיון מקצועי בפודקאסט וכיו"ב.

את מי רוצים לקדם: את - המרואיין / מראיין / ראיון?

אז בעיקרון יכולות להיות 3 אפשרויות ויכולים להיות כל מיני שיקולים וכל מיני מטרות כאשר רוצים לראיין מישהו בקטע טוב.

1 - להוציא את המרואיין כמה שיותר טוב. דהיינו, לקדם את האינטרסים של המרואיין. לדוגמה: אם מראיינים עורך דין שרוצה להשיג לקוחות, אז המטרה היא לגרום לעורך הדין לגייס כמה שיותר לקוחות כמה שיותר טובים בעקבות הראיון.

2 - להוציא את המראיין כמה שיותר טוב. דהיינו, לקדם את האינטרסים של המראיין. לדוגמה: המראיין רוצה לגרום לכך שכמה שיותר אנשים ירצו להתראיין אצלו, כי הם יחשבו שהוא מראיין מקצועי, או שכמה שיותר אנשים יחשבו שהוא איש מקצוע בפני עצמו ולא רק כמראיין אנשי מקצוע וכל מיני מטרות שונות שיכולות להיות למראיין, לתועלת שהמראיין מפיק מכך שהוא מראיין.

3 - להוציא את הראיון כמה שיותר טוב. דהיינו, לגרום לראיון להיות כמה שיותר מעניין ושיקבל כמה שיותר צפיות וחשיפה, בלי קשר למה שאנשים יחשבו על המראיין ועל המרואיין. לדוגמה, לעשות פרובוקציה בראיון, שתגרום לחשיפה של הראיון, בלי קשר למה שאנשים יחשבו שהמראיין או המרואיין.

ובזמן אמת, צריכים לדעת שיש תכנים ושאלות ותשובות שיקדמו יותר את המרואיין / את המראיין / את הראיון. ובעולם אידיאלי, כמובן לשלב בין 3 האפשרויות האלו.

איך לקדם את המרואיין?

אז אם נחשוב לרגע אחד אך ורק על טובת המרואיין בלבד, אז אם רוצים לעזור לאדם שמתראיין בפודקאסט, לשם כך צריכים להתייחס לכל התהליך של הראיון, בדיוק כמו שמתייחסים לכל תהליך אחר של הפקת חומר שיווקי ויצירת חומר שיווקי, כגון לדוגמה פרסומת וכיו"ב. רק שכאן הראיון / התכנים שיהיו בראיון, הם יהיו הפרסומת השיווקית של אותו מתראיין.

וכאשר באים להפיק חומר שיווקי עבור מישהו, מה שנכון לעשות, זה קודם כל איתור צרכי הלקוח. כאשר הלקוח הוא האדם שאותו הולכים לראיין. דהיינו, שקודם כל צריכים להבין מהמרואיין, מה המטרות העסקיות / האישיות שלו שהוא רוצה להשיג מהראיון? מי הוא רוצה שייחשף לראיון? איך הצופים / השומעים של הפודקאסט ייחשפו לתוכן? איך הם יגיעו אליו? מי קהל היעד של התוכן? מה אנחנו יודעים על קהל היעד הזה? איזה קהלי יעד היינו רוצים שהתוכן ימשוך? איך היינו רוצים שהתוכן ישפיע על השומעים / צופים של הפודקאסט? מה ייחשב להצלחה מבחינת הפודקאסט? אולי אפילו יש דרך למדוד את ההצלחה של הפודקאסט?

במילים אחרות, צריכים לחשוב טוב, על המטרות של הראיון שהמרואיין מתראיין לפודקאסט, ובהתאם לזה לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחשוב, מה הגיוני לשאול בראיון, ומה הגיוני לענות, כדי להעביר את המסרים בצורה נכונה. המתקדמים, גם יעשו סימולציות לפני הראיון, או יחשבו גם על באיזה מילים בדיוק להשתמש כדי להעביר מסרים ספציפיים וכיו"ב. בדיוק כמו שמפיקים כל פרסומת וכל תוכן שיווקי אחר.

ושוב, כאן בסך הכל מדובר בחומר שיווקי, בצורה של ראיון לפודקאסט. אבל צריכים לדעת לעשות ניתוח שיווקי והתאמה שיווקית של הפודקאסט, בהתאמה אישית לצרכים של האדם שאותו רוצים לראיין.

אוסיף ואומר, שבדרך כלל רוב ככל אלו שמתראיינים וגם רוב אלו שמראיינים, לא באמת יודעים לעשות את הדברים האלו לעומק. כי המרואיינים, בדרך כלל הם טובים בתחומם המקצועי, אבל לא בשיווק באופן כללי. ואלו שמראיינים, הם אולי יודעים לראיין בצורה חביבה וטובה ונחמדה, אבל גם הם לא מומחים בשיווק. ואני לא אומר שאף אחד לא מבין בזה כלום. אני כן אומר, שרוב המראיינים, גם אלו שנחשבים למראיינים טובים, (שצריך בכלל להבין איך זה נמדד שמישהו מראיין טוב), גם הם לא באמת מומחים בהבנה עסקית של האדם שאותו הם מראיינים.

שאל את עצמך: האם היית לוקח את אותו מראיין להפיק לך פרסומת שיווקית לעסק שלך, או שלדעתך אותו מראיין מומחה בלראיין אבל לא בהפקת חומרי שיווק? אם התשובה שלך היא, שהמראיין שמראיין אותך, לא היית נותן לו לנהל את השיווק שלך, או שאתה לא רואה בו מומחה שיווק, אז כנראה שהוא לא יהיה מומחה בלראיין אותך. כי הראיון, הוא הפקת חומר שיווקי לכל דבר ועניין.

מה שאומר, שאו שצריכים להתראיין אצל איש שיווק, או שצריכים איש שיווק שיגיד לך איך להתראיין ולמרואיין איך לראיין אותך. ושוב, הכל מתוך הבנה, שמדובר על הפקת חומר שיווקי לכל דבר ועניין.

איך לקדם את המראיין?

ואם נחשוב רק על התועלת של המראיין, נצטרך לשאול, מה בעצם המטרה של המראיין בכך שהוא עושה את הפודקאסט? האם הוא מוכר שירותי ראיון שהוא מראיין אנשים? האם הוא רוצה כמה שיותר צפיות בתכנים שלו, גם בלי קשר לאיך ולמה שיחשבו על היכולת שלו לראיין? האם הוא מנסה לקדם את עצמו בתור מראיין מקצועי? האם ואולי הוא בעצמו איש מקצוע, שמראיין אנשי מקצוע אחרים. ואולי הוא רוצה שיחשבו שהוא איש מקצוע, בזכות זה שהוא מראיין אנשי מקצוע? ואולי הוא מנסה למכור מוצר לצופים, בזכות זה שהוא יוצר את הפודקאסט?

בקיצור, קודם כל ננסה להבין מה המטרות של המראיין. לאחר מכן, בדיוק כמו קודם, ננסה להבין, מי קהל היעד שאמור לרכוש את השירות שאותו רוצה למכור המראיין. ומה אמור לחשוב אותו קהל יעד, כדי שהוא ירצה לרכוש את אותו השירות מהמראיין.

אם לדוגמה המראיין רוצה להיתפס כאיש מקצוע בתחום ספציפי, לדוגמה איש נדלן שמראיין אנשי נדלן אחרים, במקרה כזה ננסה להבין מי קהל היעד של אותו מראיין ומה הוא רוצה שהם יקנו ממנו, לדוגמה נניח שהוא רוצה למכור להם שירותים של ליווי מקצועי כלשהו. בהתאם לכך ננסה להבין מה צריך לקרות כדי שאותם מאזינים של הפודקאסט, יצרו קשר עם אותו מראיין וירצו ויסמכו עליו לבצע איתו עסקאות כאלו ואחרות. בהתאם לכך נצטרך לעשות התאמה של הראיון, כדי שהמראיין ישדר לקהל היעד את מה שהוא רוצה לשדר.

במילים אחרות, לפעמים הפודקאסט הוא סוג של חומר שיווקי שנועד לקדם גם את המראיין עצמו. ולא רק כשירות שנותנים לאותו אדם שמראיינים אותו.

יתכן גם שהמראיין רוצה שעוד אנשים ירצו להתראיין אצלו. ואז צריכים להבין, מי בדיוק הוא רוצה שירצה להתראיין אצלו. למה ומה יכול לגרום להם לרצות להתראיין אצלו. ובהתאם לזה להתאים ולדייק את הצורה של הראיון, כדי שעוד אנשים ירצו להתראיין אצלו.

במילים אחרות, אם חושבים על התועלת של המראיין, ננסה לחשוב מה התוצאות שהיה רוצה להשיג המראיין מהראיון, ובהתאם לכך נתאים את צורת הראיון.

איך לקדם את הראיון?

יתכן גם שמטרת העל המוצהרת היא להשיג כמה שיותר חשיפות וכמה שיותר צפיות בראיון. ואז אולי ירצו ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה כזו או אחרת, בלי קשר למה שיחשבו על המראיין או אפילו על המרואיין. וגם אז נגדיר, מה בדיוק המטרה, מי קהל היעד שהיינו רוצים שייחשף כמה שיותר לסרטון ומכאן נגזור לגבי מה ואיך הגיוני לעשות בראיון כדי "לשבור את האינטרנט" ולהשיג כמה שיותר צפיות.

מה המטרה שלך?

ולכן מה שצריך לעשות, זה לחשוב מה המטרות שהיית רוצה לקדם בזכות הראיון. בהתאם למטרות האלו צריכים להגדיר את תוכן הראיון, את מבנה הראיון, את הסדר של השאלות והתשובות של הראיון. לצד זה אפשרי גם להתאים את המיקום הפיזי של הראיון, את התאורה של הראיון, את האווירה של הראיון, את זווית הצילום וכולי, את כל מה שמכיל הראיון, מעבר למלל עצמו, דהיינו, כל מה שרואים וששומעים וכולי, לאו דווקא המילים שנאמרות. את כל הדברים האלו, אפשרי להתאים לפי המטרות השונות.

כאשר כמובן האידיאל הוא, שיהיה תסריט ראיון, שיקדם גם את המרואיין גם את המראיין וגם את הראיון עצמו, שזה בעצם שילוב של אפשרויות שונות בהתאם למטרות השונות.

מבנים שונים של ראיון - נקודות למחשבה

ועכשיו אתן נקודות למחשבה לגבי צורות ושיטות ראיון שונות. לאו דווקא לפי סדר חשיבות מסוים.

את מי מעניין תוכן השיחה של הפודקאסט?

אחת האפשרויות לבחון את התוכן של הראיון בפודקאסט, היא לשאול, האם ועד כמה התוכן של השיחה מעניין את המראיין / את המרואיין / את הצרכנים של הפודקאסט.

האם המראיין שואל שאלות שמעניינות אותו כאדם? אם לא היו מצלמות והוא היה מדבר עם אותו אדם, האם זה מה שהוא היה שואל אותו? נניח שאתה כמראיין היית פוגש את המרואיין לקפה, או לשיחה שבה אתה יכול לשאול כל מה שבא לך, בלי שום מטרה ספציפית, האם זה מה שהיית שואל? האם זה מה שהכי מעניין אותך לגבי המרואיין?

ומאותה נקודת מבט, אם המרואיין היה יכול לבחור לדבר על מה שבא לו, על מה שמעניין אותו, האם זה התוכן שהוא היה מדבר עליו? האם באמת המרואיין נהנה לדבר על מה שמדברים איתו? על מה המרואיין נהנה לספר? מה הוא נהנה לבטא? על מה הוא רוצה לדבר? האם המרואיין עונה על השאלות מתוך נימוס או מתוך מטרה עסקית, או שאולי הראיון באמת מעניין את המרואיין שמתראיין.

ומאותה נקודה בדיוק, האם המאזינים של הפודקאסט, באמת מעניין אותם לשמוע את התוכן של הפודקאסט. מעבר לכך שאולי הפודקאסט הוא תוכן שיווקי שמעביר להם מסרים לתת מודע, האם התוכן עצמו תורם להם? האם הוא מעניין אותם? אם המאזינים היו צריכים לבחור את השאלות, האם אלו השאלות שהם היו בוחרים לשאול? מה המאזינים היו רוצים לשאול ולדעת מהמרואיין? עד כמה הראיון עונה ליצר הסקרנות של הצופים של הפודקאסט?

איזה תחושות יוצר התוכן?

נקודת התבוננות נוספת, היא לגבי התחושות והרגשות שהשאלות והתשובות והשיח, יוצר אצל המראיין, מרואיין, שומעים של הראיון. איך התוכן גורם להם להרגיש.

לדוגמה, יש שאלות שעשויות לעורר תחושות רעות אצל המרואיין, לדוגמה: על מה אתה מתחרט? מה היית עושה שונה? איזה טעויות עשית? במבט לאחור מה היית משנה? או אפילו שאלות נוסטלגיות של, מה היית אומר לעצמך לפני הרבה שנים, או איך התחלת את הכל, כל מיני שאלות שעוסקות בעבר, שאולי מעלות זיכרונות פחות נעימים. כך גם שאלות לגבי העתיד, איפה אתה רואה את עצמך בעתיד, מה אתה חושב שיקרה בעתיד, כל מיני שאלות שעשויות ליצור תחושות רעות או טובות כמובן אצל המרואיין.

כמו כן, מהצד של המראיין והשומעים, האם הם נהנים לשמוע את המידע שהם שומעים? אולי המידע שהם שומעים עושה להם רע, בדרך כזו או אחרת?

במילים אחרות, בהתאם למטרות של הראיון, אפשרי לבחון איך נושאי שיחה מסויימים ישפיעו על הרגשות של הצדדים השונים. לפעמים לדוגמה יהיה בסדר שהמרואיין ירגיש רע, למען קידום מטרה עסקית. ואולי גם טוב שהמאזינים ירגישו רע, כדי לקדם מטרה עסקית וכיו"ב. את הכל אפשרי לקחת בחשבון ולתכנן מראש.

מה ההתחדשות ומה חדש?

נקודה נוספת להתבוננות, היא, האם וכמה כמה התוכן של הראיון הוא חדש והוא מחדש משהו, לכל הצדדים. דהיינו, שיש ראיונות שהשאלות והתשובות חוזרות על עצמן מאנשים שונים, פחות או יותר אותם התכנים. וזה עשוי לשעמם את המראיין ואת השומעים. או שיש ראיונות שאותו מרואיין תמיד מקבל את אותן השאלות ועונה את אותן התשובות, בפודקאסטים שונים.

ולכן אפשרי לבחון את הראיון גם מנקודת המבט של התחדשות. אולי נשאל את המרואיין שאלות שעוד לא שאלו אותו? אולי נרצה לדבר איתו על משהו שעוד לא דיברו איתו? אולי נרצה לדבר איתו על משהו שעוד לא דיברנו עם אף אחד אחר בפודקאסט הזה? ואולי ואיך השומעים יחוו התחדשות כלשהי מלצרוך את התוכן של הפודקאסט?

מה התכלית? האם זרימה או מתוכנן מראש?

נקודת מבט נוספת שכדאי להתבונן בה, היא האם הראיון אמור להיות יותר "זורם" במובן של בלי שום תכנון מראש אלא הכל בצורה אסוציאטיבית ומה שבא ברוך הבא, או שרוצים שכן יהיה מבנה מסוים? שכן תהיה תכלית ומטרה מסוימת? מה בדיוק המטרה של הפודקאסט? האם לשרוף את הזמן מתוך שעמום או אולי גם עוד משהו מעבר?

לסיכום:

יצירת תוכן של פודקאסט, ניתן להתבונן בה מכל מיני נקודות מבט. כדאי להגדיר מה מטרת הפודקאסט. בדרך כלל התשובה תהיה שמנסים לקדם מטרה כלשהי של מישהו. בהתאם לכך כדאי לאפיין את הצרכים ביחס למטרה, קהלי יעד, מסרים ספציפיים, אפשרויות לשאלות ותשובות ספציפיות, מתוך זה שלוקחים בחשבון את כל השיקולים השונים.

התהליך הזה לא חייב להיות ארוך ומסורבל, ובדרך כלל כדאי לעשות אותו, כדי להגדיל את הסיכוי לכך שהראיון יצא טוב מכל הבחינות.

אוסיף, כי כאשר לדוגמה ראש הממשלה מתראיין, במקרים כאלו כמעט שום דבר לא ספונטאני. ועושים חזרות על המילים המדויקות של השאלות ושל התשובות. עושים סימולציות ותרחישי שיחה שונים. הכל נלקח בחשבון, גם קצב הנשימות והקצב של בליעת הרוק של המרואיין. לוקחים בחשבון כמובן את כל עניין התפאורה, תאורה, זוויות צילום, שמע, משב הרוח, קצב הדיבור, הכל נלקח בחשבון.

במילים אחרות, יש עולם שלם מאחורי תכנון של ראיון מוצלח, ואפשרי להשקיע בזה, בדיוק כמו בהשקעה בכל חומר שיווקי / יחסי ציבור אחר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול בפודקאסט? מה לעשות בראיון בפודקאסט? איך להתכונן לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע אנשים לרצות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשכנע אנשים לרצות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אובדן אמון לתת ללקוחות שירות סודות השכנוע איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? להוזיל מוצר לשכנע אישה להתאהב תכנון יעדים לאנשים מכירות למכור את הרכב מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? למכור מוצרי יוקרה האם nlp מומלץ? שווי שוק של מוצר לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? להכיר מוצר לשדר ללקוחות לשכנע בחורה לרצות לשכב איתך התנגדויות במכירות הסוד לאנשי מכירות למכור סמים מה צריך ללמוד כדי למכור? שיטות שיווק מוצרי יוקרה צורך אמיתי של הלקוח התמודדות עם לקוחות בעייתיים סדנת מכירות לשכנע אקסית לסלוח איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? לגרום למישהו להימשך אליך להרוויח ממכירת מוצרים זולים שיקולים בתמחור מוצר איך להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור? איך להציג ללקוח שירות? להגיע ללקוחות במהירות צרכים של לקוח תסריט שיחה של איש מכירות לקוח שחשוב לו רק המחיר לעבוד עם לקוח שעושה צרות איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך לא לשכנע? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? מניפולציות של נוכלים ייחודיות שיווקית לשכנע מישהו לא לרצות להתאבד תורת המכירות לגרום למישהו לסלוח לך מוצר מתאים לגרום למישהו לקבל טיפול שנאה לאנשי מכירות מוצר שלא שווה למכור אותו האם ניתן לשכנע? איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה איך המחיר משפיע על הלקוח? שימוש במילים של הלקוח איך לשכנע אותו שאת צודקת? איך למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה? ניתוח שיטות שכנוע שכנוע למנהלים מוצר לא מתאים יועץ מקצועי או איש מכירות לקבל את ההצעה של הלקוח דוגמה לטקסט שכנוע איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? תיעדוף הכנת חומרי שיווק לשכנע שאתה מנומס להצליח למכור את עצמך לתאר ללקוח את המוצר איתור התקציב של הלקוח למכור בלי חשק לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? שיווק תכנים מקצועיים לנסח משפט משכנע לשכנע לקוח לומר כן אנשי מכירות שקרנים מוצר בינוני זיהוי צרכים של הלקוח שכנוע באופן יחסי איך לשכנע אנשים עקשנים? להעביר ללקוחות ספרים על מכירות לשתול מחשבות לאקסית מה לדרוש במשא ומתן? להדריך אנשי מכירות לגרום ללקוחות ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות איך למכור פריט אקראי? לאהוב להתווכח עם לקוח מכנה משותף עם לקוח איך להתקבל לסמנכל מכירות? להיות איש מכירות יותר טוב איך להצליח לעבוד במכירות? איך מנטור מכירות משכנע עסקים? איך לגרום למישהו לשלם יותר... לתת מוטיבציה לאנשי מכירות fomo של לקוח איך ללמוד שיווק? איך לעבוד עם המון לקוחות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, סוגסטיה, מאמן אישי בנושאי לשכנע אנשים לרצות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 19_09_2025 השעה 08:16:19 - wesi28