אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע את עצמי לא לאכול, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, טקטיקת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע עובדים, NLP קשב וריכוז, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע אישה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מניפולציות בטקסט, שתילת מחשבות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, יועץ פוליטי, מסר שיווקי, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, nlp וידאו, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, אומנות הראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מומחה בשיווק, התנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp שינוי, מאמן אישי, NLP לעסקים, איך לשכנע אנשים לבחור בך, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, NLP טיפולים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
מה זה ראפור ואיך הוא משפיע על אנשים?

ראפור הוא מושג מתקדם בתחום השכנוע וההשפעה, שפירושו "שיקוף" - כלומר, התאמה או חיקוי מתוחכם של הדפוסים ההתנהגותיים, השפתיים והפיזיים של האדם שמולך. הרעיון המרכזי בראפור הוא שאם תצליח לגרום לאדם שמולך להרגיש שאתה דומה לו, הוא יחוש קרבה אליך ויהיה פתוח לקבל את המסרים שלך. אדם אוהב ומעריך את עצמו ולכן, כשהוא מזהה השתקפות של עצמו באחר, הוא ירגיש בנוח וירצה להקשיב.

איך יוצרים ראפור נכון?

יצירת ראפור מבוססת על שיקוף עדין של האדם שמולך בשלושה מישורים עיקריים:
  • התאמת שפת גוף:

    אם האדם שמולך יושב בתנוחה מסוימת, לדוגמה עם רגליים משוכלות, תעשה זאת גם אתה. אם הוא משתמש בתנועות ידיים מסוימות, חזור עליהן באופן מתון.
  • שיקוף סגנון דיבור:

    אם הוא מדבר במהירות מסוימת, דיבור איטי או מהיר, דבר באופן דומה. כך גם בנוגע לטון או לעוצמת הקול שלו.
  • שימוש במילים וביטויים שלו:

    כשאתה חוזר על ביטויים או מילים שהוא משתמש בהם, זה יוצר תחושה של קרבה וזיקה.
הטכניקה הזו עובדת בעיקר ברמה התת - מודעת, כיוון שהאדם מזהה בך חלקים מעצמו ולכן מרגיש קרוב ובטוח יותר.

מדוע ראפור אינו מספיק יעיל לבדו?

אליעד כהן מסביר שהבעיה המרכזית בראפור היא ההנחה המוטעית שאדם מושפע בעיקר ממי שדומה לו. האמת היא שראפור הוא כלי חלקי ולא מספיק, מכיוון שאנשים מושפעים לאו דווקא ממי שדומה להם, אלא ממי שהם שואפים להיות. לאדם יש בראש דמות אידיאלית של מי שהוא היה רוצה להיות, ולכן הוא יקשיב לאדם שמשדר לו את האידיאל הזה.

איך אנשים באמת מושפעים מאחרים?

בני אדם מושפעים בעיקר מאנשים שמייצגים את מה שהם רוצים להיות ולא בהכרח מאנשים שדומים להם בפועל. לדוגמה:
  • אם אדם הוא קבצן שרוצה להפוך לאיש עסקים מצליח, הוא לא יקשיב למישהו שנראה ומתנהג כקבצן כמוהו, גם אם הוא משתמש בטכניקות ראפור מושלמות. לעומת זאת, אם יראה מולו אדם לבוש בחליפה, שמשדר הצלחה ועסקים, הוא יהיה פתוח לקבל ממנו עצות וללמוד ממנו, משום שאותו אדם מייצג את השאיפה שלו.
  • דוגמה נוספת: כאשר אדם זקוק לעצה רפואית, הוא יקשיב לרופא מוסמך ולא למישהו אחר שיושב איתו בתור לרופא, אף על פי שהאדם השני דומה לו יותר.
איך להשתמש בראפור בצורה נכונה וחכמה?

השימוש הנכון בראפור הוא לדעת איזה חלקים של האדם כדאי לשקף ואיזה לא. עליך לשקף רק את התכונות וההתנהגויות שהאדם אוהב בעצמו ומעריך, משום שכך הוא ירגיש קרוב אליך באופן חיובי. לעומת זאת, אם תשקף לו חלקים שהוא לא אוהב בעצמו, הוא עלול לדחות אותך ולהתרחק ממך.

לדוגמה:

אם אדם מתלונן שהוא גדל בשכונה מסוימת ורואה בכך חיסרון, אם תשקף את אותו חיסרון ותאמר שגם אתה גדלת שם, זה יגרום לו להרגיש שאתה פחות איכותי ולכן הוא עלול לדחות את דבריך.

מהן הטעויות הנפוצות ביצירת ראפור?

יצירת ראפור בצורה לא נכונה עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. הטעויות המרכזיות הן:
  • שיקוף מוגזם ולא טבעי:

    אם תחקה אדם בצורה בולטת מדי, הוא ירגיש מניפולציה.
  • שיקוף של תכונות שליליות:

    אם תשקף התנהגויות שאותו אדם לא אוהב בעצמו, הוא ירתע ממך ויתנגד לך.
  • חיקוי חסר הבנה של ביטויים או סגנון דיבור:

    שימוש במילים או ביטויים ללא הבנת המשמעות או ההקשר שלהם יגרום לתחושת חוסר אמינות.
איך להיות מודל לחיקוי ולהשפיע באמת?

הדרך היעילה ביותר להשפיע על אחרים היא להציג את עצמך כדמות שהם שואפים להיות כמוה. אדם יקשיב יותר למי שמייצג את האידיאל שלו מאשר למישהו שרק משקף לו את עצמו הנוכחי. לדוגמה, אם ברצונך להוביל או להיות מנהיג עבור אחרים, עליך לשדר הצלחה, כריזמה, ביטחון ועוצמה - תכונות שאחרים רוצים לעצמם. באופן טבעי, אנשים ירצו להתקרב אליך, להקשיב לך וללכת בדרכך, כי אתה מייצג את מה שהם הכי רוצים להיות.

לסיכום - איך להשתמש נכון בראפור?

ראפור הוא כלי יעיל ביצירת כימיה בין אישית והשפעה, אך רק בשימוש חלקי ומדויק. הוא יעבוד בצורה הטובה ביותר כאשר אתה משקף תכונות שהאדם אוהב ומעריך בעצמו. עם זאת, כדי להגיע להשפעה ממשית ועמוקה, עליך להציג לאדם את מה שהוא שואף להיות. אדם יעדיף להקשיב למודל לחיקוי מאשר להשתקפות של עצמו. לכן, הדרך הטובה ביותר להשפיע ולשכנע היא לשדר את הדמות שהוא חולם להפוך אליה.
מה זה ראפור ואיך הוא משפיע על אנשים?

ראפור הוא טכניקת שכנוע והשפעה מתקדמת שבה אדם משקף את הדפוסים ההתנהגותיים, השפתיים והפיזיים של האדם שמולו. הרעיון הוא שכאשר אדם רואה במישהו אחר השתקפות של עצמו, הוא ירגיש קרוב אליו, יזדהה איתו, ויהיה פתוח יותר לקבלת מסרים ממנו.

איך יוצרים ראפור?

כדי ליצור ראפור עם אדם אחר, ניתן להשתמש בטכניקות שיקוף כגון:
  • התאמת שפת הגוף - אם האדם שמולך יושב בתנוחה מסוימת, שב גם אתה כך.
  • שימוש באותו סגנון דיבור - אם הוא מדבר בקצב מהיר, דבר גם אתה בקצב מהיר.
  • חזרה על מילים וביטויים מסוימים שהוא משתמש בהם.
המטרה היא לגרום לו להרגיש שאתם דומים, מה שיוצר תחושת קרבה ואמון.

למה ראפור הוא שיטה לא מספיק יעילה?

למרות הפופולריות של ראפור, השיטה הזו אינה מושלמת. היא מתבססת על ההנחה שאדם יושפע בעיקר ממי שהוא דומה לו. אך האמת היא שאדם מושפע לאו דווקא ממי שדומה לו, אלא ממי שהוא היה רוצה להיות.

איך אנשים באמת מושפעים מאחרים?

בני אדם אינם מושפעים מעצמם או מאנשים הדומים להם, אלא ממי שהם שואפים להיות. כלומר, אם אתה רוצה להשפיע על מישהו, עליך לשדר לו שאתה מייצג את מה שהוא שואף להיות.

לדוגמה:

אם אדם מסוים הוא קבצן ורוצה להיות איש עסקים מצליח, האם הוא יקשיב למישהו שמזכיר אותו (כלומר, עוד קבצן)? לא בהכרח. אך אם הוא יראה מולו אדם לבוש בחליפה ומקרין הצלחה, הוא ייטה יותר להקשיב לו.

איך להשתמש בראפור בצורה חכמה?

כדי להשתמש נכון בראפור, יש לשקף לאדם רק את החלקים שהוא אוהב בעצמו. אם הוא גאה בהתנהגות מסוימת, שיקוף שלה ייצור חיבור. אבל אם יש לו תכונה שהוא לא אוהב, שיקוף שלה עלול לגרום לו לדחות אותך.

לדוגמה:

אם אדם מתלונן על כך שהוא בא מחברה מסוימת ורואה בכך חיסרון, אל תנסה להתחבר אליו על ידי אמירה שגם אתה משם - זה רק יגרום לו לזלזל בך.

איך להיות מודל לחיקוי ולהשפיע על אחרים?

אם אתה רוצה לגרום לאנשים להקשיב לך וללכת אחריך, חשוב שתשדר להם שאתה מה שהם רוצים להיות. כשאדם רואה בך דמות שהוא מעריץ, הוא יטה להקשיב לך ולקבל את דבריך ללא התנגדות.

מהן הטעויות הנפוצות ביצירת ראפור?
  • שיקוף מוגזם ולא טבעי - אם מחקים אדם באופן בוטה, זה עלול לגרום לו להרגיש מניפולציה.
  • שיקוף של תכונות שליליות - אם האדם לא אוהב משהו בעצמו, שיקוף שלו יגרום לו להתרחק ממך.
  • שימוש לא נכון בתקשורת - חיקוי של ביטויים מסוימים ללא הבנה של המשמעות שלהם עלול ליצור אנטגוניזם.
איך להשתמש נכון בראפור כדי להשפיע על אנשים?

במקום לנסות להיות דומה לאדם שמולך, התמקד בלהיות מה שהוא שואף להיות. ברגע שהוא יזהה בך את האידיאל שלו, הוא יהיה פתוח יותר לקבלת המסרים שלך.

לסיכום

ראפור הוא כלי חשוב ליצירת קשרים והשפעה, אך הוא אינו מספיק בפני עצמו. כדי לשכנע אדם באמת, עליך לשדר לו שאתה מייצג את הדמות שהוא שואף להיות. אנשים מקשיבים לא רק למי שדומה להם, אלא בעיקר למי שהם רוצים להיות.
איך להשפיע על אנשים? להיות מה שהוא רוצה להיות, איך להיות מודל לחיקוי? איך להיות מנהיג? איך לגרום לאנשים לרצות להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לא ליצור ראפור? איך ליצור הזדהות? טעויות ביצירת הזדהות, מתי ליצור הזדהות? מתי לא ליצור הזדהות? להיות מה שהוא רוצה שתהיה, מה זה ראפור? שיטת ראפור, חוסר ראפור, הדגמת ראפור, ראפור תקשורתי, ראפור מה זה, תרגיל בראפור
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 1
...לו. אם אנחנו מבינים את המקום שבו הוא נמצא, נוכל לגשת אליו בצורה יותר מתאימה. יש להבין, כי ברוב המקרים, הוא לא מסרב ללמוד באופן כללי, אלא פשוט לא מעוניין ללמוד את הנושא הספציפי שאנחנו מציעים לו. למשל, אם ננסה לדבר איתו על נושא שהוא לא אוהב, הוא יפגין חוסר עניין ואפילו יגיב בזלזול. כדי לגבור על ההתנגדות של הילד, יש לגשת אליו מתוך הבנה ולא מתוך גישה פסקנית. אם אנחנו מדברים אליו בצורה לא מאיימת ולא מצמצמת, הוא יוכל להרגיש חופשי יותר להקשיב ולהבין. כאשר...
משפחה דתית, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, מחזירים בתשובה, טכניקות לשכנוע, טכניקות ויכוח, יהדות, בחירה חופשית, לשמור מצוות, מתן תורה, שמירת מצוות, חוזרים בתשובה
...מדגים זאת בדימוי של לדבר עם הקיר - גם אם אתה לא מסכים עם הקיר, אתה לא פוגע בו ולא מכריח אותו להשתנות, אתה פשוט מניח לו כפי שהוא. הגישה שלו היא להכיר בכך שלאנשים יש אמונות שונות, וצריך לתת להם את המרחב שלהם, בלי להציק או לנסות לכפות עליהם את דעותיך. מדוע קשה לאנשים דתיים לשמוע דעות שונות? אליעד מסביר שאנשים רבים, במיוחד בחברה הדתית, חוששים לשמוע דעה שונה משלהם, משום שזה מערער את כל תפיסת עולמם. האדם הדתי השקיע את כל חייו באמונה מסוימת, וברגע שהוא...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
...מראש, פשוט תן ללקוחות להתנסות בייעוץ הראשוני ולראות אם זה מתאים להם. אם אתה מוכר תוכנה - תן גרסת ניסיון מלאה ולא מוגבלת, כך שהמשתמשים יכירו את היתרונות לפני שהם משלמים. אם אתה מוכר מוצר פיזי - תן דוגמיות חינם, כמו שעושים בחנויות מזון עם טעימות של מוצרים. אם אתה מעצב גרפי - הצע עיצוב בסיסי חינם או הדמיה ראשונית ללקוח פוטנציאלי. מדוע יועצי שיווק לא ממליצים על כך? רבים מיועצי השיווק עוסקים יותר בשכנוע ומכירה אגרסיבית מאשר במתן ערך אמיתי. הם יוצרים תחושת...
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
...לכל המצבים. הוא מדגיש שהשאלה אם עדיף שכנוע מהיר וחזק או איטי ובהדרגה תלויה בכמה גורמים: האופי והפסיכולוגיה של האדם אותו רוצים לשכנע. התוכן והמורכבות של הטיעונים שעומדים לרשות המשכנע. היכולת של המשכנע להסביר ולפרט את הטיעונים בצורה משכנעת. לדוגמה, הוא מתאר מצב בו מישהו דורש מכם כסף שאתם לא רוצים לתת לו. במקרה כזה, או שתגרמו לאותו אדם לחשוב שהבקשה שלו לא מוצדקת (שכנוע עובדתי), או שתשכנעו אותו שיהיה לו משתלם יותר לוותר (שכנוע תועלתי). אליעד ממליץ במצבים...
העברת נטל ההוכחה, נוסחה לא להרגיש רע, ביטחון עצמי, איך להאמין בעצמך? להיפטר ממחשבה שלילית, לחשוב חיובי, חשיבה חיובית, להיות מאושר, שכנוע, חובת הבאת הראיות, רטוריקה, חשיבה שלילית
העברת נטל ההוכחה, נוסחה לא להרגיש רע, ביטחון עצמי, איך להאמין בעצמך? להיפטר ממחשבה שלילית, לחשוב חיובי, חשיבה חיובית, להיות מאושר, שכנוע, חובת הבאת הראיות, רטוריקה, חשיבה שלילית
...העצמי בתהליך? אליעד מציין כי ביטחון עצמי לא מגיע מנסיון להוכיח לעצמך שאתה מוצלח או ראוי, אלא מתהליך של קבלה עצמית ושל אמונה פנימית. אדם צריך להפסיק לנסות להוכיח את עצמו כל הזמן, ובמקום זאת פשוט לפתח את האמונה הפנימית שהוא מסוגל להצליח, בלי להידבק להוכחות חיצוניות או להימנע מהכישלונות. האם אפשר לדעת באופן מוחלט אם נצליח או לא? בהרצאה יש התמקדות בשאלה המרכזית האם ניתן לדעת באופן מוחלט אם נצליח או לא. אליעד מסביר כי כל ניסיון להוכיח את הצלחתנו או כישלוננו...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
...טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים. - יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר. לא צריך יתרונות - צריך יכולות ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם...
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
...מתכנן להביא, במקום להסתפק בהבטחה מעורפלת לתקווה. איך להגיב לטענות על סקרים וקואליציה? כאשר נשאל הרצוג על בעיות ביצירת קואליציה, אליעד טוען שהשימוש במילים אני לא מקבל את זה היה שגוי, מכיוון שמשמעותו שאולי זה נכון, אך הוא אישית אינו מסכים. עדיף היה לענות באופן חד משמעי: זה שקר או זה לא נכון, וכך להראות ביטחון עצמי גבוה יותר. כיצד להתייחס ליריב פוליטי במהלך ראיון? אליעד מבהיר כי הרצוג שגה כשקרא לבנימין נתניהו ראש הממשלה ולא ביבי. השימוש בכינוי הרשמי...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
...את העלות של השוק את העלות של הלקוחות, לייצר לעצמם את המוצר הזה, לבין השאלה הנל, של כמה באמת עולה לייצר את המוצר הזה. כמו כן צריכים גם להפריד את השאלה של, האם בכלל כדאי לייצר את המוצר הזה בעלות הזאת? האם אכן יש לקוחות שצריכים את המוצר הזה, שעלות הייצור שלו גדולה? האם הלקוחות צריכים את התועלות של המוצר? כמה לקוחות כאלו יש? כמה יעלה למצוא אותם? האם ולכמה לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה...
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
...מגיב כלפיו בצורה חברית ומנסה לעזור לו להשיג את התוצאה הכי טובה, ולא היית מנסה לעשות עליו איזו מניפולציה כדי למכור לו בכח. אז ברמת העיקרון, אם יש לך ספק, איך לענות ללקוח, אז התשובה היא, כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך. תתחבר ללקוח, תראה בו את החבר הכי טוב שלך, תנסה להבין אותו, תנסה לעזור לו, אל תנסה למכור לו. בדרך הזו, יש יותר סיכוי שתצליח לסגור איתו עסקה, במידה ובאמת מתאימה לו העסקה. ואוסיף: העצה הנל טובה כברירת מחדל במידה ואין לך מושג איך הכי...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
...שלו, שהוא, לא, מנסה לשכנע את הלקוח שהוא המוכר צודק, אלא אך ורק לנסות לגרום ללקוח להבין שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק. כי הספק של הלקוח שהוא עצמו צודק, קודם לוודאות של הלקוח שהמוכר צודק. ולכן על המוכר לשאול את עצמו, מה אני המוכר מנסה לשכנע את הלקוח? האם אני מנסה לשכנע אותו שאני המוכר צודק? או שאני המוכר מנסה לטעת ספק בלב של הלקוח, שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק ושאולי הוא טועה. וכאשר המוכר לא ינסה להקדים את המאוחר, הוא בסיכוי יותר גבוה יצליח לשכנע את הלקוח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, אימון עיסקי, מאמן עיסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 16:09:03 - wesi28