אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו להסכים ✔איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו להסכים, סדנת מכירות, להתמודד בראיון, להתמודד עם התנגדות של לקוח, לשכנע בחורה לצאת איתי, לשכנע את האקס לחזור, איך לשכנע טוב, לימודי רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, להתמודד עם התנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים למכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך למכור נכון, התמודדות עם התנגדות במכירות, מה זה לשכנע, מיומנות מכירה, לשכנע לקוחות לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP המלצות, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתראיין נכון, NLP מאמרים, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, להתכונן לראיון, לימודי שכנוע, nlp עוגנים, כישורי שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, אימון אישי למנהלים, לשכנע הורה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע גבר להתחתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:58איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר.

הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין.

המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם כל בהסכמות על פרטים קטנים כמו סוג הדירה או מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח.

כיצד למנוע התנגדות בעסקה?

כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה.

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול "למה?" יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן להתקדם בהסכמות הגדולות. אם לא, חשוב להימנע מלחץ על הלקוח ולהשאיר את הדיון פתוח יותר, כך שהלקוח יוכל לשקול את ההצעה מבלי להרגיש שהסיטואציה מאולצת.
איך למכור ללקוח ולמנוע התנגדות?

אחת מהטעויות השכיחות של אנשי מכירות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה שהלקוח יסכים לקנות אותו, אך לעיתים נגרם קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד. הסכמה חלקית, מצד שני, היא כאשר הלקוח מסכים על חלק מהפרטים, אך לא על כולם. לדוגמה, הוא יכול להסכים לגור בבניין מסוים, אך לא בהכרח בקומה שצוין. הטעות הגדולה היא לנסות להשיג הסכמה מלאה לפני שנשיג הסכמות חלקיות.

מהי הדרך הנכונה למכור?

במקום לנסות להשיג הסכמה מלאה מיידית, חשוב להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות. לדוגמה, אם אנחנו רוצים למכור חופשה לסין, תחילה עלינו לשכנע את הלקוח שהוא רוצה לצאת לחופש, ואז לשכנע אותו לבחור destination מסוים. רק לאחר שהלקוח הסכים לכל ההסכמות הקטנות, ניתן לשאול אותו האם הוא מסכים עם העסקה כולה. כך נמנע מהלקוח ליצור התנגדות כבר בשלב מוקדם.

איך למנוע התנגדות בעת מכירה?

כאשר מבקשים מהלקוח להסכים להסכמה מלאה לפני שמגיעים להסכמות קטנות, תיגרם התנגדות מיידית. זה יכול להסתיים בכך שהלקוח יגיד "לא", או שהדיון יסתבך. הדרך הנכונה היא לשאול את הלקוח קודם כל על ההסכמות הקטנות ולהתקדם מהן לעבר ההסכמה הגדולה. אם הלקוח לא מסכים להסכמות הקטנות, לא כדאי להתעקש על ההסכמה הגדולה, כי זה רק ייצור התנגדות.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, במקום לשאול אותו "למה?", יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הוא עדיין לא הסכים להן. חשוב להבין על אילו דברים הוא מתנגד, ולהתחיל לשאול את עצמנו מהן הנחות היסוד הבסיסיות שהלקוח צריך להסכים להן כדי שההסכמה הגדולה תהיה אפשרית. אם נוודא שהלקוח מסכים גם לפרטים הקטנים, אפשר יהיה להתקדם בהסכמה הגדולה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות שעושים לפעמים אנשי מכירות והטעות היא כדלקמן בסופו של דבר כשמוכרים ללקוח מוצר או כשמנסים למכור ללקוח מוצר מה שבעצם רוצים זה שהוא יסכים לקנות את המוצר, דבר הכי גרוע שיכול להיות כאשר מנסים למכור ללקוח מוצר הוא שהוא פשוט יתנגד לרכישת המוצר ולכן מה שבעצם קורה זה שלפעמים יש אנשים מוכרים שיוצרים את הקונפליקט עם הלקוח בלי שהם יהיו חייבים ליצור את הקונפליקט עם הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא שהרבה מאוד פעמים כשבאים למכור מוצר לאיזה לקוח באים לשכנע אותו לבצע את העסקה, לסגור את העסקה מה שזה לא יהיה בעצם ניתן לקחת את הדבר שאנחנו רוצים שהלקוח יסכים עליו, אוקי וניתן לעשות את זה להפוך את זה להסכמה חלקית והסכמה מלאה.

לדוגמה נגיד שבן אדם רוצה לקנות דירה באיזה בית נגיד באיזה בניין אוקי חדש מקבלן יש את כל הדירות בבניין, עכשיו מה אנחנו רוצים בסוף מה איש המכירות רוצה? הוא רוצה שהלקוח יגיד לו "כן אני רוצה לגור בדירה הזאת והזאת, בדירה הזאת והזאת בקומה הזאת והזאת בוא נחתום עכשיו תגיד לי מתי אפשר להיכנס לדירה" זה מה שאיש המכירות רוצה. עכשיו אפשר להגדיר שההסכמה המלאה אם נגדיר את זה אז בעצם יש לנו הסכמה מלאה על מה שאנחנו רוצים בסוף שיקרה, זאת אומרת שהסכמה מלאה מתארת את מה שהמוכר רוצה שהלקוח יסכים איתו בצורה מלאה על כל מה שהמוכר רוצה שהלקוח יקנה זה נקרא הסכמה מלאה.

יחד עם זאת יש דבר שנקרא הסכמה חלקית, מה זאת אומרת הסכמה חלקית? הסכמה חלקית פירושה החלקים של ההסכמה המלאה. לדוגמה נגיד שהלקוח הסכים הסכמה מלאה לגור בבניין בקומה 6 בדירה מספר 22 נניח, אוקי אם אנחנו בעצם ניקח את ההסכמה המלאה הזאת שלו אנחנו בעצם נראה שההסכמה המלאה הזאת מורכבת מהמון הסכמות קטנות קודם כל הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה בבניין הזה מהקבלן הזה, לגור פה לגור פה בבניין הזה לגור בדירה בגודל כזה, הסכים לעוד המון פרטים שכולם ביחד הביאו אותו להסכים להסכמה מלאה שהיא לגור פה בדירה הזאת בקומה הזאת בבניין הזה והזה וכו'.

ולכן הרבה מאוד פעמים כאשר מוכר בא למכור מוצר מה שהוא עושה, הטעות שהוא עושה היא שהוא מנסה להשיג הסכמה מלאה לפני שיש לו הסכמה חלקית, זאת אומרת הלקוח בכלל עוד לא בטוח שהסכימו איתו על כל מיני דברים בסיסיים שצריך להסכים והוא כבר אומר לו "טוב בוא נסכים עכשיו על הדירה הזאת והזאת", נניח לצורך העניין אבל הבן אדם עוד לא הסכים איתך על הדברים הבסיסיים מה אתה רוצה ממנו הסכמה מלאה ואז הוא אומר ללקוח "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" ואז הלקוח אומר לו "לא זה לא מתאים לי" ובזה נגמר הדיון או ובזה מסתבך הדיון. למה מסתבך הדיון? כי או שנגמר הדיון כי הלקוח אמר "לא מתאים לי" או שמסתבך הדיון כי בעצם כבר הלקוח לא הסכים איתך עכשיו אתה צריך לנסות לבדוק "טוב אז למה אתה לא מסכים איתי?", "כי ככה וככה", "אז בוא נסכים קודם על זה" וזה כמובן טעות.

למה? כי למה להגיע עם הלקוח למצב של הסכמה, למה להגיד ללקוח "תסכים איתי הסכמה מלאה ואז או שהוא לא יסכים או שאחר כך נצטרך להסכים איתו על ההסכמות החלקיות ומראש אפשר לוודא שיש הסכמות חלקיות. עכשיו לפעמים אם אנחנו רוצים למכור מוצר ללקוח ונגיד שזה מוצר שצריך להסכים הרבה הסכמות לפני שמסכימים להסכמה המלאה הזאת ולפעמים דווקא אם אנחנו כן נבוא ללקוח ונתחיל לעבור איתו דבר דבר יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא זה לא מתאים, אתה יודע הסעיף הזה והזה לא נראה לי לא רוצה לחתום על החוזה" ולכן לפעמים דווקא כן כדאי לקפוץ ישר להסכמה המלאה, נגיד לו "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" הוא יגיד "טוב בסדר" למה כי הוא לא שם לב לאיזה דבר כזה או אחר.

אבל אף על פי כן יש הרבה מאוד מקרים שבהם אי אפשר ואסור מההיבט שרוצים לשכנע ולמכור ללקוח, מההיבט הזה אסור לבקש מהלקוח להסכים הסכמה מלאה למה כי הוא עוד לא בשל בכלל להסכמה מלאה קודם כל צריך להסכים איתו על הסכמות חלקיות. כשבאים לשכנע מישהו במשהו קודם כל צריך לפני שמשכנעים אותו לטוס לסין, קודם כל בוא תשכנע אותו שהוא רוצה לטוס, בוא תשכנע אותו שהוא בכלל רוצה לצאת לחופש, בוא תשכנע אותו שהוא לא כל כך אוהב את העבודה שמגיע לו חופש הוא צריך חופש, במיוחד הוא יכול לקחת חופש באיזה בית מלון שיהיה בית מלון בחו"ל וכו' ואחר כך לשכנע אותו לטוס לסין לנופש. אי אפשר יש להגיד לו "טוב אתה רוצה לטוס לסין לנופש?", "לא אני לא רוצה לטוב לסין לנופש" למה כי הוא עוד לא הסכים על הדברים הבסיסיים.

ולכן הרבה מאוד פעמים כשרוצים לשכנע מישהו צריך לשים לב שאם יש חשש סביר שהוא לא הולך להסכים למה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף אז לא צריך ללחוץ יש להגיד לו שיסכים עם מה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף כי זה דווקא יצור את ההתנגדות, זה דווקא יצור תוצאה הפוכה אם נגיד לו "בוא תסכים" לפני שהוא התבשל לפני שהלקוח התבשל אז או שזה יגרום לו להגיד "לא מסכים" ובזה נגמר הדיון או שזה יגרום לו להביע התנגדות ואז נצטרך להתחיל מהתחלה לבדוק "למה אתה לא מסכים בא נתחיל לעבור סעיף סעיף". ולכן מראש צריך לקחת את ההסכמה המלאה גם אם הבן אדם צריך לשאול את עצמו "מה הרעיון שאני רוצה לשכנע את הבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לבקש מהבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לגרום לבן אדם השני לעשות?" לקחת את הדבר הזה ולפרק אותו לחלקים קטנים, "אוקי בשביל שהוא יעשה את זה ואת זה הוא צריך להסכים לזה ולזה" קודם כל בא נראה שהוא מסכים לדברים הבסיסיים.

בלי זה אין בכלל טעם להמשיך את הדיון קודם כל להשיג הסכמה קטנה, המהות של מה שאני מציע עכשיו ממליץ היא קודם כל תשיג הסכמות קטנות כאשר כל ההסכמות הקטנות הוסכמו עכשיו ההסכמה הגדולה מתבקשת מאליה, "עכשיו זה טוב אז איפה חותמים? חותמים פה" סגרנו את הדיון. אבל אם קופצים מהר מדי להסכמה הגדולה הרבה פעמים מפסידים את כל העסקה בגלל שנוצר קונפליקט, ואני אחדד כי אם מישהו אומר "אין בעיה אז אני אגיד לו בוא תחתום ואז הוא יגיד אני לא רוצה ואז אשאל אותו למה אתה לא רוצה, ואז נבדוק על מה הוא לא מסכים ואז נלך ונעבור סעיף סעיף", זאת טעות למה כי כבר נוצרה תחושה של חוסר הסכמה שהיא מקשה על סגירת העסקה.

כפי שהסברתי בפעם אחרת אם יש תחושב של חוסר הסכמה באוויר גם אם בסוף זה יתאים ללקוח יש יותר סיכוי שהוא יגיד לא כי כבר נוצרה תחושה של אי הסכמה, כבר הוא חושב שהולכים לדפוק אותו. כמובן שיש מקרים שבהם אם אנחנו יותר מדי נכנס לפרטים של ההסכמות הקטנות אנחנו בסוף נפסיד את ההסכמה הגדולה כי הלקוח בעצם יגלה מה לא מתאים לו בפרטים הקטנים, זאת אומרת אם נגיד למישהו "תראה אם אתה בטוח שככה ואתה בטוח שככה אז ככה וככה" יכול להיות שהוא יגיד "לא אני לא רוצה את זה, אני לא בטוח שככה וככה" ולעומת זאת אם אנחנו נגיד לו "טוב אז בא תעשה ככה וככה" הוא יגיד "יאללה בא נעשה ככה וככה" דווקא את הדבר הגדול. ולכן כל מקרה לגופו אבל אף על פי כן באופן יחסי ברגע שרוצים להביא בן אדם להסכמה גדולה צריך להתחיל עם הסכמות קטנות ולא לקפוץ מהר מדי להסכמה הגדולה כי אז ייווצר קונפליקט גדול מדי.

ואני אוסיף עוד דבר הקשר הזה הרבה פעמים כשמישהו לא מסכים נגיד שכבר אמרנו לבן אדם משהו והוא אמר "אני לא רוצה את זה" אז מה שצריך לעשות זה במקום לשאול למה הוא לא רוצה את זה "למה הוא לא רוצה את זה, למה הוא אמר שהוא לא רוצה?" מה שצריך לעשות זה לבדוק מה ההסכמות הקטנות שאנחנו מניחים או מבינים שהוא צריך להסכים איתם כדי שהוא יסכים להסכמה הגדולה, מה הם הדברים הקטנים הבסיסיים מה הנחות היסוד הבסיסיות שהוא צריך להסכים איתן כדי שהוא יסכים איתנו על ההסכמה הסופית ולוודא שהוא בכלל מסכים להנחות היסוד הבסיסיות, מי אמר בכלל שהוא מסכים עם זה אתה אומר לבן אדם "למה ככה וככה?", "אבל מי אמר בכלל שככה וככה" כאילו הדברים היותר בסיסיים. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו להסכים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע מישהו להסכים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חשיבה שלילית במכירות לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך לגרום למישהו לחזור אליך יצירת קרבה עם לקוח לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות יצירת חומרים שיווקיים בקשה משכנעת לגרום למישהו להסכים איתך סרטונים שיווקיים לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה מי צריך עוד לקוחות? אסטרטגיות של משא ומתן לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לשכנע עובדים להקשיב לך לשכנע לקוח לשנות את דעתו לשכנע מישהו לשנות את דעתו זיהוי שיטות שכנוע איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? לקדם את העסק גם בלי לקוחות למכור ללקוח את ההנחה לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית חרדת מכירות איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? למכור קרח לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לשכנע שופטים לגרום למישהו לשנוא את עצמו אנשי מכירות רובוטיים מושגים של הלקוח מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח שווי אמיתי של מוצר לעודד עובדים למכור הצגת מחיר ללקוח להתקבל למנהל מכירות איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר? למה קשה למכור? שמחה של לקוח למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למכור את שיחת המכירה לשכנע בראיון בתקשורת שיווק זול לשכנע מישהו לא ליהנות ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? איך לשמר לקוח? לשווק את המוצר לגרום למישהו לאהוב אותי לשכנע מישהי לשכב בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? לקוח מפחד לקבל החלטה להתמודד עם לקוח בעייתי לא רוצה לעבוד במכירות למכור חפץ איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה? אסטרטגיית שיווק למתחילים העלאת מחירים ללקוחות שיטות שכנוע ומכירות ניתוח ראיון ביבי נתניהו להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך להעביר נושא מול התנגדות לקוח ליצור את חומרי השיווק המתאימים שכנוע בשלבים האמון של הלקוח איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? מניפולציות פסיכולוגיות מה המוצר נותן ללקוח? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? טיפים למכירות איך לגרום ללקוח לקנות ממך? יצירת חומרי שיווק איכותיים לשכנע מישהו להאמין למשהו לשכנע כל אחד לגרום למישהו לרצות סקס לגרום למישהו לא להיות תלוי בך אני אצליח למכור לשכנע מישהו לא לקנא למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? יכולת למכור משהו מניפולציות רכישה איך אפשר לשכנע? ביקורות שליליות של לקוחות לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו חוסר הבנה של לקוח את המחיר לעצור את השיווק nlp כמותג שיווקי לעבוד במכירות בקלות שיווק באמצעות תכנים מקצועיים ללמוד למכור להיות רע ללקוח רצון לקבל בשכנוע איש מכירות אנושי כמה מוצרים להחזיק במלאי? למכור בכיף כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק איך להתחמק משאלה של לקוח? לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... nlp בעבודה לשווק מוצרי יוקרה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, דיבייטינג, שכנוע בתחום לשכנע מישהו להסכים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 13_11_2025 השעה 12:07:13 - wesi28