אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו לחזור ✔טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו לחזור, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp לאנשי מכירות, NLP למטפלים, איך למכור מוצר, איך לשכנע את חברה שלי, התנגדות לקוח, סדנת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה, אמנות הנאום, NLP תרגילים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, אימון עסקי, NLP ביקורת, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, קורס nlp, איך לשכנע את אשתי, ייעוץ אישי למנהלים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדות קניה, פסיכוקיברנטיקה, NLP טיפול בחרדה, nlp מטפל, שינוי הרגלים nlp, NLP הגדרה, טיפול בהתנגדות במכירה, הכנה לראיון בטלוויזיה, התמודדות עם התנגדות מכירה, לשכנע ללכת לרופא, תעמולה, איך לשכנע בחור, התניה קלאסית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
מהם הטעויות הנפוצות בפרזנטציה מוקדמת מידי ואיך להימנע מהן?

כאשר אדם מנסה למכור מוצר, בין אם מדובר במוצר ממשי או במכירה של עצמו במערכת יחסים, אחת הטעויות הגדולות היא הצגת המוצר או "האני" מוקדם מדי, ללא הכנה מספקת. טעויות כאלו עשויות לגרום לאובדן אמון ולדחייה מצד הלקוח או בן הזוג. אליעד כהן מסביר את החשיבות של הכנה והתאמת המוצר או השינוי לפני הצגתו מחדש, על מנת שלא יתקבל כ"מה שחדש הוא לא חדש".

מה קורה כאשר הצגת המוצר מוקדמת מידי?

המצב השכיח ביותר הוא כאשר אדם מאמין במוצר שלו ובטוח שהוא טוב. הוא מציג אותו ללקוח או בן הזוג, אך לא מקבל את התגובה הרצויה. אם הלקוח או בן הזוג מסרבים לקבל את המוצר, התחושה הראשונה היא לחץ. בתגובה לכך, האדם ממהר לעשות שינוי, אך בדרך כלל זהו שינוי שטחי. לדוגמה, במקרה של מכירת מוצר, האדם משנה מעט את המוצר, עוטף אותו בעטיפה חדשה ומציע אותו שוב ללקוח. אך מה קורה כאשר הלקוח בודק את המוצר ומגלה שמדובר בדיוק באותו המוצר, רק עם עטיפה חדשה? במקרה כזה, הלקוח לא רק שיבטא תסכול על כך שהמוצר לא השתנה מספיק, אלא יתחיל לאבד אמון במוכר. אם הוא ייתקל בתהליך זה מספר פעמים, המוצר ייתפס בעיניו ככישלון ולא יוכל לשוב לתשומת ליבו.

האם זהו המצב גם במערכות יחסים?

אליעד כהן מציין כי אותה טעות קיימת גם במערכות יחסים. אדם שמנסה להחזיר את בן הזוג לשעבר ומבצע שינוי שטחי, כמו שינוי התנהגותי קטן כדי להרשים את הצד השני, ייתקל בהתנגדות. בני הזוג מזהים את השינוי כלא אמיתי, אלא רק כמאמץ זמני שנעשה כדי להרשים, מה שגורם לאיבוד האמון. כאשר אדם מנסה להחזיר אהבה או מערכת יחסים, אם הוא לא מבצע שינוי פנימי ומעמיק, אלא רק "מתקן את המוצר" בצורה חיצונית, לא תהיה לו הצלחה.

כיצד להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן זוג?

במקום למהר להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר לא מתאים? האם שיווק המוצר לא נכון? האם הבעיה נובעת מהלקוח או מהמוצר עצמו? יש לבצע שינוי מהותי ומעמיק לפני שניתן להציג את המוצר או את מערכת היחסים מחדש. לשנות את המוצר רק בעטיפה חיצונית לא יפתור את הבעיה, אלא יוביל לאובדן אמון נוסף.

מתי הזמן הנכון לבצע פרזנטציה מחודשת?

כדי להציג פרזנטציה מחודשת, יש להמתין עד שהשינוי יהיה אמיתי ובעל ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה בצורה נכונה לצרכים של הלקוח ולא רק עם עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא כי השינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. רק כאשר השינוי הוא פנימי ומעמיק, ניתן לבצע פרזנטציה מחודשת בצורה שתהיה יעילה.

מה ניתן ללמוד על השקת מוצרים לשוק?

השקת מוצר לשוק היא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של הצרכים של קהל היעד. אם המוצר לא מוכן לצאת לשוק בצורה הטובה ביותר, סביר להניח שהוא ייתקל בדחייה מצד השוק. הצגת מוצר בצורה חפוזה ללא הבנת הצרכים האמיתיים של הלקוח תוביל לכישלון. יש להימנע מהצגת פרזנטציה מוקדמת מדי, ויש להמתין עד שהמוצר באמת מוכן להתמודדות עם השוק.

סיכום
  • הצגת פרזנטציה מוקדמת מדי או חזרה עליה ללא שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח.
  • תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין התקדמות אמיתית.
  • כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה הסיבה לסירוב ולבצע שינוי עמוק ורלוונטי.
  • יש לתזמן את הפרזנטציה המחודשת רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים.
מה הטעות הקריטית בפרזנטציה מוקדמת מדי?

אחת הטעויות הגדולות שאנשים עושים כשהם מנסים למכור מוצר - בין אם זה מוצר ממשי או "למכור את עצמם" במערכת יחסים - היא הצגת הפרזנטציה מוקדם מדי וללא הכנה מספקת. כאשר אדם רוצה למכור משהו, הוא בטוח שהמוצר שלו טוב ולכן מציג אותו ללקוח. אך אם הלקוח מסרב, המוכר עשוי להרגיש לחץ ולנסות לשנות את המוצר באופן שטחי במקום להבין מה בדיוק לא עבד בפעם הראשונה.

איך חוסר סבלנות פוגע באמון של הלקוח?

כאשר אדם מציג מוצר, מקבל סירוב, ואז משנה את המוצר מעט ומנסה שוב לשכנע את הלקוח - הלקוח מזהה שמדובר כמעט באותו המוצר. במקרה כזה, לא רק שהמוצר לא משתנה מספיק, אלא שהלקוח מתחיל לאבד אמון במוכר, כי הוא מרגיש שהוא מקבל משהו "ממוחזר" ולא פתרון אמיתי. אם אותו תהליך חוזר על עצמו כמה פעמים, הלקוח עלול לאבד כל אמון במוצר או במי שמנסה למכור אותו.

איך זה קשור להחזרת אהבה ולמערכות יחסים?

אותה טעות מתרחשת גם כאשר אדם מנסה להחזיר אקס / ית. אדם מבצע שינוי שטחי, חוזר לאקס ומנסה להוכיח שהשתנה. אך אם בן / בת הזוג מזהים שהשינוי אינו מהותי, אלא רק תיקון שטחי כדי להרשים, הם לא ישתכנעו, ואף יאבדו אמון בכך שאכן מדובר בשינוי אמיתי.

איך להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן / בת זוג?

במקום למהר לעשות פרזנטציה מחדש, יש להבין לעומק את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר באמת לא מתאים? האם משהו בשיווק שלו לא נכון? האם הבעיה היא בלקוח או במוצר? רק לאחר הבנה עמוקה של הבעיה ניתן לבצע שינוי אמיתי ורלוונטי ולא שינוי חיצוני בלבד.

מתי הזמן הנכון לעשות פרזנטציה מחודשת?

יש להמתין עד שהשינוי הוא אמיתי ובעל ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה לצרכים של הלקוח ולא רק קיבל עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא שהשינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. אחרת, כל פרזנטציה חוזרת תגרום לאובדן אמון נוסף.

מה ניתן ללמוד מכך על השקת מוצרים לשוק?

כשמוציאים מוצר לשוק, חייבים להבין מראש מה קהל היעד באמת רוצה. אם השקת מוצר מתבצעת מהר מדי, ללא הבנת הצרכים, קיים סיכון שהמוצר ייכשל והשוק יפתח כלפיו התנגדות. לכן, חשוב לוודא שהמוצר אכן מוכן, ולא להאיץ פרזנטציה שתגרום לדחייה נוספת.

לסיכום:

- הצגת פרזנטציה מוקדם מדי או חזרה עליה שוב ושוב ללא שינוי מהותי פוגעת באמון הלקוח.

- תיקון שטחי במקום שינוי אמיתי גורם ללקוח לזהות שאין כאן התקדמות אמיתית.

- כדי להחזיר אהבה או למכור מוצר, יש להבין מה הסיבה לסירוב ולבצע שינוי עמוק ורלוונטי.

- יש לתזמן את הפרזנטציה המחודשת רק כאשר המוצר או האדם באמת מוכנים.
איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? איך להראות לה שהשתנתי? איך להראות לו שהשתנתי? למה הוא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? למה היא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? פרזנטציה רעה, פרזנטציה מזיקה, טיפול בהתנגדות לקוח
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו לחזור, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע מישהו לחזור, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? שיחת חולין עם הלקוח מאפיינים טכניים של מוצר איך הלקוח שלך חושב? לפתח יכולת שכנוע לומר ללקוח את האמת לקוח מבקש בקשה לא הגיונית חומר שיווקי למה לא רק להאמין במוצר? וודאות של לקוח בעסקה לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? לגרום למישהו לא לשקר איך לגרום למישהו לשנות את עצמו? ליצור חומרים למשפך שיווקי לקוח שעושה בעיות מניפולציות פוליטיות איתור צרכי לקוח עולם המושגים של הלקוח מסע לקוח מוצר טוב מידי למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים מכירות ללקוחות לקוח לא סומך על עצמו זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך המציאו את ה nlp? לתת ללקוח אפשרות בחירה מתי לא לעשות שיווק? השיווק כעזר של המכירות איש מכירות טיפש יצירת הזדהות לגרום ללקוחות לרצות אותך איך לעשות שיווק בצורה יעילה? למכור בלי ביטחון להציג ללקוח מחיר זול שכנוע מוסווה מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איזה מסרים להעביר ללקוחות? חבילות מוצרים איך למכור שירות יקר? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? לראיין מנהל מכירות לשכנע מישהו להפסיק להאמין למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? לשכנע מישהו להיות חבר לגרום למישהו לשכוח אותך האם להביא לקוחות חדשים? למכור שירות איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות איזה עיזים להכניס במשא ומתן? יכול לשכנע בכל דבר אומץ למכור תקציב של לקוח לקרוא את המחשבות של הלקוח יצירת אמון עם הלקוח טיפים לאנשי מכירות להשקיע בשיווק איך לא לאבד את האמון של הלקוח? למכור מוצר זול תמחור מוצרים ושירותים לגרום למישהו להרגיש רגש מסרים בפרסומות בטלביזיה לשכנע מישהו לאהוב דברים תקציב שיווקי לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך לשכנע מישהו להתאהב בך למכור שירות יקר להוציא עיזים במשא ומתן למכור ללקוח הראשון לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים הכנסת עיזים למשא ומתן איש מכירות שקרן מוצר בעטיפה לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח מוצר לא רווחי ללמוד לשתול מחשבות מניפולציות במסחר במטח שכיר שעובד במכירות למה נותנים הנחה על מוצר? בעד nlp לקוח מבקש הנחה מוגזמת לשכנע בחור לאהוב פחות לשכנע חולה נפש איך ללמוד שיווק? לשכנע מישהו לא לעשות משהו איך לעשות איתור צרכי הלקוח? לפרסם חומרי שיווק שיווק עצמי בפייסבוק לקוח חושש לקבל החלטה הלקוח מוכר לאיש המכירות למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? שיווק בשכנוע עקיף לגרום ללקוח האם להעלות את המחיר ללקוחות? מחלקת מכירות איש המכירות הכי טוב להיות איש מכירות תותח טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, שינוי עמדות, מאמן עיסקי בנושאי לשכנע מישהו לחזור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5000 שניות - עכשיו 15_11_2025 השעה 16:31:23 - wesi28