אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מצביעים להצביע לך ✔יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מצביעים להצביע לך, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע אנשים לתרום, NLP לימוד עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע אשה להיות איתך, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע משקיע, לשכנע אשה לחזור, אוטוסוגסטיה, אומנות המכירה, NLP שכנוע, מניפולציות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, ניתוח תוכן של טקסטים, אומנות הראיון, איך לשכנע את החברים, NLP ומכירות, ייעוץ תקשורתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע בנים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע אשה להתחתן, ייעוץ לאישי ציבור, לשכנע בחורה לצאת איתך, התמודדות עם התנגדות במכירה, לשכנע את הילד, איך לשכנע את האשה, דרכים לשכנע, שיטות לשכנע, NLP ערכים, טיפול בהתנגדויות במכירה, NLP פוביה, סודות המשא ומתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
איך אפשר לשדרג נאומים פוליטיים ולגייס תומכים חדשים?

ההרצאה מתמקדת בניתוח פוליטי של נאומי שני פוליטיקאים מרכזיים: בנימין נתניהו ובני גנץ, תוך הצגת טיפים לשיפור יכולת השכנוע שלהם והאסטרטגיות בהן היו יכולים להשתמש כדי לגייס תומכים חדשים.

אליעד כהן מתחיל בהסבר על בקשת החסינות של בנימין נתניהו, ומסביר מדוע הנאום שלו בנושא חסינות היה שולי ולקוי מבחינה שיווקית. נתניהו טוען שהחסינות נועדה להגן עליו באופן אישי, כדי שיוכל להמשיך לשרת את העם. אליעד טוען שזו הייתה טעות. במקום להציג את החסינות כהגנה על נבחר הציבור, היה עליו להציג אותה ככזו שמגינה על העם מפני הדחה פוליטית של נבחריהם. באופן זה, המסר היה יכול להישמע כהגנה על רצון הבוחר ולא כעניין אישי של נתניהו.

אליעד מציין כי בנימין נתניהו עושה דבר חשוב בכך שהוא מדבר באופן פרסונלי, פונה ישירות לציבור ומציג את עצמו כקורבן המותקף על ידי המתנגדיו. אך הוא טוען שהנאום היה יכול להיות הרבה יותר אפקטיבי אם נתניהו היה הופך את הסיפור לאישי יותר, פונה ישירות לבוחרים ואומר להם שהחסינות לא מיועדת לו אלא למען טובת הציבור. בעיניו, נתניהו היה צריך להדגיש את העובדה שהמתנגדים לחסינות פוגעים בציבור.

בנוגע לנושא הסיקור החיובי בתקשורת, אליעד מציע שזו הזדמנות עבור נתניהו למנף את הסיקור החיובי לטובתו. במקום להתגונן או להתעלם, הוא יכול להציג את הסיקור החיובי כהוכחה לכך שהוא ראש ממשלה טוב ושהישגיו מועילים לציבור. כהן טוען שנתניהו היה צריך להדגיש שהסיקור החיובי הוא סימן לכך שהוא עושה עבודה טובה, ואם היו רק ביקורות שליליות, זה היה סימן שהוא לא מבצע את תפקידו בצורה טובה.

החלק השני של ההרצאה עוסק בבני גנץ וטעויותיו בנאום. אליעד מציין כי גנץ לא ממקד את המסר שלו בקהל הרחב, אלא בעיקר במי שכבר תומכים בו. הוא טוען שגנץ היה צריך לפנות למצביעי הימין ולהציע להם הצעות שיתאימו לצרכים שלהם, כמו ביטחון, כלכלה ובריאות, במקום להתמקד בהתקפות על נתניהו, דבר שאינו נוגע למצביעי ימין.

אליעד מציע שבני גנץ היה צריך לשדרג את נאומיו כך שיפנו לקהל יעד רחב יותר, תוך שימוש במסרים שיכולים לשכנע את תומכי הימין להצביע לו. הוא מציין כי גנץ היה יכול להדגיש את הצורך בשיפור המצב הביטחוני והכלכלי, במקום להיגרר למתקפות כלפי נתניהו שמחזקות את תומכיו. כהן מציע לו גם להשתמש בשפה פרסונלית ולהפוך את הנאום לממוקד יותר בצרכים של הבוחרים.

בנוגע להבדלים בין המסרים של נתניהו לגנץ, אליעד מציין כי נתניהו מצליח למתג את עצמו באופן חזק, גם אם יש לו הרבה מתנגדים. הוא מציע לגנץ ללמוד מנתניהו ולהפוך את המסרים שלו ליותר ממוקדים ובעלי רלוונטיות עבור קהל יעד רחב יותר.

לסיכום, אליעד מציע למועמדים פוליטיים להשתמש בטכניקות שיווקיות מתקדמות, לפנות לציבור בצורה פרסונלית ולהתמקד בצרכים האמיתיים של הבוחרים. הוא טוען ששימוש בשפה מכוונת ופרסונלית יכול לשדרג את הנאום ולהפוך אותו ליותר אפקטיבי בשכנוע ציבור רחב.
שאלה: מהו ההקשר הכללי של הדיון ומדוע הוא עוסק בבקשת החסינות של בנימין נתניהו?

התשובה מתחילה בהסבר על כך שבנימין נתניהו ביקש חסינות. עולה פה השאלה כיצד נאומיו סביב החסינות, ובעיקר הנאום שבו הוא מסביר שהוא מבקש את החסינות כדי להמשיך לשרת את העם, יכלו להיות משודרגים מבחינה שיווקית ורטורית. כמו כן, ישנה התייחסות לנאום הנגדי של בני גנץ, שבו הוא מבקר את בקשת החסינות של נתניהו אך עושה זאת באופן שלא מצליח לשכנע מצביעים חדשים.

שאלה: איזו טעות עשה בנימין נתניהו בדרך שבה הציג את בקשת החסינות שלו?

התשובה מתמקדת בכך שנתניהו הציג את החסינות כמשהו שמגן עליו - על נבחר הציבור - כדי שיוכל להמשיך לשרת את העם. הטענה היא שזוהי טעות, מפני שהגישה השיווקית היעילה יותר היתה להציג את החסינות ככזאת שמגינה קודם כל על העם, על רצון הבוחר, כדי שלא יוכלו להדיח את הנציג שנבחר על ידם.

שאלה: איך בנימין נתניהו יכל לשדרג את המסר בנאום החסינות שלו?

תשובה מפורטת מציגה אפשרות שבה נתניהו היה מדגיש כי החסינות מבטיחה את הגנתו של הציבור מפני הדחה פוליטית של מי שהציבור בחר בו.
  • במקום לומר "החסינות מגנה עלי, הנבחר, כדי שאוכל לשרת אתכם", היה עליו לומר "החסינות מגנה עליכם מפני אלה שרוצים להדיח את שליחכם".
  • הוא היה צריך לפנות לבוחרים בצורה פרסונלית ולהסביר: "אתם בחרתם בי, אתם רוצים להמשיך לקבל ממני שירות, ולכן מי שמתנגד לחסינות שלי, בעצם פוגע בכם".
  • בדרך זו, היתה נוצרת תחושה שהחסינות אינה רק עניין פרטי של נתניהו אלא עניין ציבורי המקדם את האינטרסים של העם שבחר בו.
שאלה: באיזה אופן היה נתניהו יכול להפוך את נאומו לפרסונלי וממוקד יותר בקהל שלו?

התשובה מדגישה שנתניהו היה צריך למקד את המסר כך ש"אתם" - הציבור - תופיעו מרכזיים בנאום.
  • במקום לשדר "הם (היריבים) נגד נתניהו", עליו להצהיר "הם נגדכם, הבוחרים, כי אתם בחרתם בי".
  • להשתמש בשפה של "אנחנו" מול "הם": "אני ואתם נמצאים יחד, ואילו הם - אויבים, שמאל, בוגדים - רוצים לפגוע בכם דרך הפגיעה בי".
  • להכריז שהוא יוצא למאבק חסינות לא למענו, אלא למען הציבור, וכי כל הרדיפות נגדו הן בעצם רדיפות נגד רצון הבוחר.
  • להציף דוגמה כמו "אני מוכן שיעמידו אותי לדין, יגידו לי שאני בוגד, יכנו אותי בכל שם - העיקר לשרת אתכם".
שאלה: כיצד נתניהו יכל למנף את סוגיית הסיקור החיובי בתקשורת לטובתו?

התשובה טוענת שנתניהו נשאר תקוע במסר כי "אין סיבה להאשים אדם על שקיבל סיקור חיובי". במקום זאת, הוא יכל לפתח קו טיעון יעיל בהרבה:
  • להדגיש שהתקשורת ברובה נגדו, ודווקא מפני שהוא ראש ממשלה טוב ומביא הישגים לעם, לפעמים גם בתקשורת העוינת שלו מופיעים דברים חיוביים.
  • להכריז: "אתם (הציבור) צריכים לשמוח שיש סיקור חיובי לראש הממשלה, כי אם היתה רק ביקורת שלילית, זה היה סימן שאני לא עושה דברים טובים עבורכם".
  • להפוך את הנרטיב כך שהסיקור החיובי מצביע על הישגים אמיתיים, ולהאשים את מתנגדיו בכך שהם כנראה מעדיפים ראש ממשלה כושל שיקבל רק ביקורת שלילית.
  • לשוב ולחבר זאת אל "אתם" - העם - ולהגיד שהסיקור החיובי מוכיח שאכן נעשו פעולות טובות לטובת הציבור.
שאלה: מה הקשר לדבריו על "אני אלוהים וכולם אלוהים" ולעניין ההשוואות בין אנשים?

בתוך ההסבר המפורט, מופיעה אמירה כללית: "אני אלוהים, אבל גם כולם אלוהים במידה שווה". זו דרך לומר שאין כאן טענה שמישהו באמת עליון על האחר, אלא שיש שוויון ערך בין כולם. במקביל, נטען שנתניהו "לא מספיק חכם כמו שהוא חושב" ושנאוומיו אמנם טובים ביחס למתחרים, אבל הם עדיין יכולים להיות משודרגים הרבה יותר.

שאלה: כיצד הקטע עובר לעיסוק בבני גנץ ומדוע מכונה "ליצן"?

התשובה טוענת שבני גנץ מקבל יחס מזלזל ("ליצן") בשל האופן שבו הוא נואם, ואינו נתפס כחכם בתחום הרטוריקה. יחד עם זאת, מובהר שאין הכרח שהוא רע, או פחות טוב כמדינאי. אלא, הטענה היא שמבחינת שכנוע והעברת מסרים, הוא איננו ממוקד דיו בקהל שלא הצביע לו עד כה.

שאלה: מהו הטיפ השיווקי שניתן לבני גנץ כדי לשכנע יותר אנשים להצביע לו?

התשובה מבהירה שאם בני גנץ היה רוצה להגדיל את כוחו הפוליטי, היה עליו לפנות למי שלא הצביע לו בעבר - כלומר, למצביעי נתניהו והימין - ולהציע להם משהו שיהיה רלוונטי לצרכים שלהם.
  • בני גנץ לא צריך לדבר לאלה ששונאים את ביבי ממילא, כי הם כבר תומכים בו.
  • במקום לומר "ביבי מושחת, ביבי פוגע במדינה", היה צריך לדבר על צרכי מצביעי הימין - למשל ביטחון, מצב כלכלי, מצב רפואי - ולהסביר איך הוא יטפל בזה טוב יותר מביבי.
  • הוא היה צריך להדגיש: "אני מתבייש שראש ממשלה מתעסק בחסינות במקום לטפל ברקטות או במערכת הבריאות", וכך לבוא ממקום המדבר על ביטחונם של תומכי הימין.
  • בכך, הוא היה מנסה למשוך קולות של מי שמצביע לביבי. כי המתקפה השמאלית הקלאסית של "ביבי מושחת" בדרך כלל מחזקת את תומכי ביבי סביבו.
שאלה: מדוע נטען שיש חוסר הבנה בכחול לבן לגבי גיוס מצביעי ימין?

התשובה מציגה שתי נקודות עיקריות:
  • שלושה רמטכ"לים - גנץ, אשכנזי, יעלון - לא מצליחים למתג את עצמם כיותר אנשי ביטחון מביבי, אף על פי שהגיונית הם אמורים להצטייר כך.
  • אם היו להם כלים שיווקיים נכונים, הם היו "תוקפים את ביבי מימין", מבטיחים עוד יותר דברים מביבי בכל הנושאים הביטחוניים, או אפילו טוענים "אנחנו הרבה יותר חזקים ממנו ונעשה צעדים אגרסיביים יותר כדי להגן על העם".
  • אלא שהחשש הוא לאבד את אנשי השמאל הקיצוני, אבל למעשה כדי לנצח, יש צורך לגייס מצביעים מהימין - ולכן היה עליהם לאמץ מסרים "ימניים" יותר בצורה אסטרטגית.
  • בפועל, הם נשארים בעיקר במסרים של "ביבי מושחת" ואינם מושכים קולות חדשים, מה שממשיך לאפשר לביבי למתג את עצמו כבחירה יחידה עבור מצביעי הימין.
שאלה: מהי הגישה הכללית לגבי מי משקר ומי לא, וכיצד קשורה לכך אמירת "אם כבר משקרים, כדאי לעשות זאת בצורה מקצועית"?

התשובה כוללת טענה שכל הפוליטיקאים, כולל ביבי וגנץ, עוסקים בצורה כזו או אחרת במסרי שכנוע שיכולים לגלוש לשקרים או להגזמות. נטען שביבי "משקר בלי למצמץ", אבל לטענת הדובר אפשר היה "לשקר" בצורה משכנעת אפילו יותר. במילים אחרות, אם כבר משתמשים בטכניקות של רטוריקה פוליטית שמייפות את המציאות או מעצבות אותה, ראוי לעשות זאת באופן יעיל והתקפי יותר עבור הקהל שאליו אתה פונה.

שאלה: איך הדיון מסתיים ומהי ההמלצה הכללית לבוחרים?

התשובה מסכמת במספר מסרים:
  • למרות שהשיח התמקד בעיקר בטעויות הרטוריות של נתניהו ושל בני גנץ, יש מקום להזכיר שכדאי לכל אחד לבחור בעצמו את דרכו ולא "לעבוד על עצמו".
  • מי שרוצה עוד מידע על עמדות לגבי "במי לבחור" או על נושאים הקשורים בבחירות, מוזמן לחפש מקורות מידע רחבים יותר.
  • משתמע שבכולם יש צדדים טובים ופחות טובים, ובכל האמירות האלו אין בכוונה לקבוע בהכרח מי צודק. הרעיון הוא להראות כיצד הם יכלו להציג את עצמם בצורה משכנעת יותר.
שאלה: מה חשוב לזכור בנוגע להתייחסות ל"ביבי" ול"בני"?

עולה הרעיון שאין הכרח לפרש את הנתונים כאילו ביבי בהכרח חכם או גנץ בהכרח טיפש. יש כאן ביקורת על כישורי הנאום של השניים. ביבי נחשב "אשף" ביחס למתחריו, אבל גם הוא אינו ממצה את מלוא האפשרויות הרטוריות. בני גנץ, מצדו, נתפס כמי שפשוט לא מדבר כלל למי שלא אוהד אותו מראש.

שאלה: מהו הרעיון המרכזי בהיבט השכנוע הפוליטי שעולה מכל הדברים הללו?

ברמה השיווקית, ההדגשה היא:
  • פוליטיקאי צריך לפנות למי שעדיין לא בחר בו. להציע להם סיבה להזדהות עם המסר.
  • חשוב להשתמש בשפה פרסונלית, "אני ואתם" מול "הם", כדי לגייס תמיכה רגשית.
  • אם יריבייך תוקפים אותך על היבט מסוים (כמו סיקור חיובי), נצל זאת לטובתך במקום להתגונן או להתעלם.
  • התעמקות במסרים שנוגעים לצרכים האמיתיים של אנשים (ביטחון, כלכלה, בריאות) עשויה למשוך מצביעים יותר מאשר התקפות כלליות.
שאלה: האם נאמר דבר מה על עדיפות מנהיגותית או על מהות האמת שבטענות הצדדים?

ההבהרה היא שכל הדוגמאות לגבי מה ביבי או בני יכלו לעשות, אינן מעידות בהכרח על נכונותן המוסרית או המדינית של האמירות. מדובר בהדגמה ליישום כללי שכנוע, אסטרטגיה פוליטית, והבנת שפת בוחרים. נאמר גם שהדובר לא בהכרח מצדד באיש מהם, אך מציג דרכים לשכלל את הנאום.

שאלה: מהי ההמלצה האחרונה שניתנת למי שרוצה מידע נוסף?

כולם מוזמנים לחפש באתר הרלוונטי ולהעמיק בנושאים כמו "ייעוץ פוליטי", "ניתוח רעיונות", "איך לדרבן אנשים לבחור בך" וכולי. מוסבר שוב שהעיקר הוא שהבוחר לא יעבוד על עצמו ושבסופו של דבר כולנו "אלוהים" וכולנו שווים, אבל בו - זמנית אפשר למנף את הנאום לרמה גבוהה יותר של שכנוע כאשר מבינים לעומק את צרכי הקהל.
במי לבחור בבחירות? מי מתאים להיות ראש ממשלה? שיטות שכנוע פוליטיות, שיטות שכנוע של פוליטיקאים, חוק החסינות, סיקור חיובי, שכנוע פרסונאלי, יעוץ לביבי נתניהו, יעוץ לבני גנץ, יעוץ לכחול לבן, יעוץ לליכוד, ניתוח ראיון פוליטי, מי הלקוחות שלך? לדבר ללקוחות שלך, איך להיבחר לראשות הממשלה? שכנוע פוליטי, גוש הימין, גוש השמאל, בקשת חסינות לראש הממשלה, דמוקרטיה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מצביעים להצביע לך, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע מצביעים להצביע לך, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע שופט בבית משפט מניפולציות של מנהיגי כתות לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו מוצרים דומים לבנות אסטרטגיה שיווקית מוקד מכירות טלפוני נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה להגדיל מכירות של מוצר שכנוע סובייקטיבי שיקולי מכירה ללקוח לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה מתי זה כיף למכור? מניפולציות של בעלי מקצוע לקוח מאוכזב לשכנע אקסית לקנא הסיבה של הלקוח פיתוי לתת מודע לקוח אידיאלי לשכנע מישהו לחשוב משהו הקמת מערכת מכירות להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח להתמכר למוצר שלך להתחבר עם לקוח ממי ללמוד מכירות? שיווק עסקים לשכנע מישהו לתת בך אמון איך עובד שכנוע? לשכנע מישהו לאהוב דברים להשפיע על אנשים חזקים לקוח שמבקש הנחה קונפליקט עם לקוח ניסיונות שכנוע באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? לשכנע מישהו להודות בבגידה אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים לגרום למישהו להקשיב לעצות שלך לפנות ללקוח בשיחת טלפון כל אחד יכול להשתכנע במה תלוי מחיר של מוצר? לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? לשכנע לא להביא ילדים איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? פגישה פרונטאלית עם לקוח לגרום ללקוח להרגיש טוב לגרום למישהו לאהוב דברים איך לשכנע אנשים שיש לך? לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני למכור את שיחת המכירה לגרום ללקוח להיות תלוי בך שכנוע בטקסט שיווק בפייסבוק למה הלקוח לא רוצה? איך להתנגד ללקוח? מה הכי חשוב ללקוח? איך לפנות ללקוח? ליצור הזדהות לשכנע את הלקוח לסגור עסקה להכין מצגת ללקוח להציע ללקוח אפשרויות גרועות לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח לשכנע מישהו להתרחק איך להציג ללקוח שירות? מוצר יקר מידי מוצר זול ופחות טוב מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? לעשות קמפיין שיווקי לבחור משרד שיווק לבקש בצורה משכנעת טיפול בהתנגדויות במשא ומתן לגרום ללקוחות חדשים מוצרים סוג ב... לשכנע קבוצה לענות ללקוח שאומר לשכנע מישהו לדבר מניפולציה רגשית לשכנע אנשים בפייסבוק שאלות נפוצות של לקוחות לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו איך לשכנע את הלקוח לקנות? לגרום ללקוח לתת בך אמון איך למכור? איכות של מוצר איך למכור ביוקר? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מי לא צריך לעשות שיווק? לשדר מקצועיות מול לקוח לקוח שהכי חשוב לו המחיר מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? שיווק בתשלום להחליף את איש המכירות לגרום למישהו להרגיש חזק שכנוע פנימי מתי למכור בהפסד? שיטות שיווק מוצרי יוקרה הרגשת הזדהות לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות מניפולציה בשאלה לגרום למישהו לא להאמין באלוהים למכור סדנא עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, דיבייטינג, לקוחות בתחום לשכנע מצביעים להצביע לך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 01_12_2025 השעה 19:23:05 - wesi28