אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע עובדים ✔תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע עובדים, לימודי שכנוע, סודות הסוגסטיה, שיטה לשכנוע ההמון, איך למכור רעיון, גישת ה nlp, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע לקנות, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לשכנע טוב, לכתוב טקסט משכנע, איך לנצח בוויכוח, הכוח לשכנע, שיפור יכולת הדיבור, התמודדות עם התנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מיומנויות שכנוע, דמיון מודרך nlp, לשכנע בוויכוח, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, יחסי ציבור, איך לשכנע לקוחות לקנות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, ספרים nlp, מה זה nlp, אסטרטגיות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שכנוע ושינוי עמדות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע הורה, לשכנע מורה, איך להשפיע על אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע מישהו, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, ללמוד לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים?

בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים.

אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית.

האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי?

אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו:
  • גישה ראשונה היא לתגמל את העובדים על פי התוצאה הסופית בלבד. כלומר, לומר לעובדים: "אני משלם לכם רק לפי התוצאה הסופית (הבטון שיוצר) ". בדרך זו, כל עובד יהיה בעל אינטרס לדאוג שהעובד השני יבצע את עבודתו כראוי. אליעד מדגיש שהבעיה בגישה זו היא שהעובדים יכולים להרגיש חוסר צדק, כי הם יגידו "למה אני צריך להיות תלוי בעובד אחר?".
  • גישה שנייה היא לתגמל כל עובד בנפרד על החלק שבאחריותו בלבד. הבעיה בגישה זו היא שעובד יכול לבצע את חלקו, אבל אם הצד השני לא עשה את חלקו - העבודה תיכשל בסופו של דבר. העובד הראשון ירגיש מתוסכל כיוון שהעבודה לא הושלמה, ולמעשה הוא עשה את שלו לשווא.
  • גישה שלישית, שאליעד מציע כאפשרות הטובה ביותר, היא שילוב של שתי הגישות הקודמות: העובד יקבל תגמול הן על החלק שהוא אחראי עליו באופן אישי, והן על התוצאה הסופית הכוללת. בדרך זו, העובד ירגיש שיש לו אחריות אישית אבל גם יהיה לו תמריץ לדאוג שהעובדים האחרים יפעלו כראוי.
כיצד להתנהל כאשר העובדים אינם משתפים פעולה בגלל אגו?

אליעד מוסיף עוד הסבר ואומר שאחת הבעיות המרכזיות באי שיתוף פעולה בין עובדים נובעת מבעיות של אגו וממשחקי כוח. במקרים כאלה, הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה.

אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או להעניק תגמולים כספיים נוספים כדי לפתור קונפליקטים, הוא למעשה ייצור מצב שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי.

מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן?

דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות:
  • להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור.
  • ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על ידי המנהל שמעל שניהם.
  • לבנות מערכת של פיקוח שתמנע מראש את חוסר הסנכרון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע עובדים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע עובדים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתאים את המכירה לצרכי הלקוח שיווק ברשתות חברתיות לרכוש את אמון הלקוח למכור עם חשק לבנות אמון לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות חומרי שיווק עקיף אסטרטגיות ניהול משא ומתן איך לעשות ראפור? מומחה שיווק להציג את המוצר ללקוח ליהנות למכור שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים להיות חזק או חלש במשא ומתן לגרום למישהו להיקשר אליך תקלה יזומה במוצרים לקוחות שרוצים לרכוש ממך מוצר מדף אובדן לקוחות והעלאת מחירים קמפיין שיווקי לשכנע אנשים לא חכמים לשכנע מישהו להקשיב איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? לקוח לא סומך על עצמו למכור בהתכתבות איך לסרב ללקוח? לגרום לאנשי המכירות שתילת מחשבות בדייט מוצרים אוטומטים איך למכור מחיר יקר? לגרום למישהו לחשוב עליך מסרים בתת מודע לחץ על לקוח משפך שיווקי צר האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? לגרום למישהו לא לקנא בך לתמחר מוצר ביוקר להתגונן ממניפולציות לדבר עם לקוחות מתי לומר את המחיר ללקוח? טיפים לאנשים מכירות להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות להיראות כמו איש מכירות תועלת של לקוח מהמוצר לשכנע גולשים מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? לשכנע אדם לשנות את עמדתו מי יודע לשכנע? איש מכירות לא מקצועי כמה כסף יש ללקוחות שלך? בניית אמון עם לקוח לגרום לאקס לתת בך אמון הקמת מערכת מכירות איך יוצרים אמון? משא ומתן בחוסר תום לב להצליח בתור איש מכירות חומרי שיווק נכונים לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו איך לעשות פרזנטציה ללקוח? לקוח לקוח עושה השוואה מנטור למכירות מצב שאין מכירות לגרום ללקוח להישאר על הקו יתרונות לימוד nlp הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה שיחה יוצאת עם לקוח לקוח מכחיש פניה למכור בלי חשק איך לתת אמון מחדש? לשכנע מישהו להיזכר לקוח מתנגד איך לעשות מניפולציה על מישהו? למה הלקוח מעדיף להתכתב? שיקולים בבחירת חברת שיווק למכור מטבח שיווק גלוי או שיווק סמוי איך יוצרים אמון אישי? לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך לשכנע מישהי לחשוב לשכנע מישהו שיש לו בחירה להגדיל מכירות איך למכור מוצר זול? לגרום למישהו להסכים לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים איך לדבר עם לקוח בשפה שלו? ניהול המכירות והשיווק בארגון לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית הדרכת מכירות לקנות בזול למכור ביוקר איך לא להישחק במכירות? להגיד ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות? לגרום למישהו להתאהב בך בדייט איך לגרום ללקוח לחשוב? לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך דוגמאות לשתילת מחשבות להשקיע בלקוחות התאמת המחיר ללקוח האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, דמיון מודרך, מניפולציות בתחום לשכנע עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 13:27:51 - wesi28