אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע עובדים ✔התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע עובדים, אומנות הנאום, יחסי ציבור, לשכנע אנשים לתרום, איך לשכנע אנשים להגיד כן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך ליצור הזדהות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP עצמי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP ספר, יצירת עוגנים nlp, לשכנע אמא, שינוי הרגלים nlp, איך למכור נכון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp הפרעות אכילה, מדריך ל nlp, ייעוץ לאישי ציבור, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את ההורים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך למכור, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP שפע, ללמוד nlp בחינם, מניפולציות בטקסט, NLP טיפולים, לשכנע אשה לחזור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות?

כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: "אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר", הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת.

אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם "לעצור ולהתבונן", זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות.

לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד "אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון", כדאי לומר: "אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח". בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות.

מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות?

כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה שהעובד ירגיש שהוא מקבל משהו בתמורה למאמץ שלו. אליעד מדגים זאת על ידי כך שהוא אומר שאם העובד מתבקש להוסיף עוד שעה ביום להתבוננות במטרה לשפר את יעילותו, הוא עלול לתפוס זאת כמעמסה נוספת. העובד יחשוב לעצמו: "אני עובד קשה תשע שעות, ועכשיו אני צריך להוסיף עוד שעה? בשביל מה?".

הדרך של אליעד להתמודד עם ההתנגדות היא ליצור אצל העובד אינטרס ברור. למשל, אם תגיד לעובדים: "אם תוסיפו שעה להתבוננות וחשיבה, תוכלו בתוך כמה שבועות לבצע את אותה כמות עבודה בפחות זמן", העובדים עשויים לראות בכך רווח אמיתי - לעבוד פחות שעות או לפחות באותה כמות שעות, אך בפחות לחץ.

אליעד מציין שגם אם לא ניתנת לעובדים תמורה כספית ישירה על ההתייעלות, חשוב שההתייעלות לא תבוא על חשבונם, אלא שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד.

איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד?

אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ בשבילו, הדבר יוביל בהכרח לתחושת מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: "אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר", ברור שהם לא יתמסרו לתהליך.

כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא באמת רוצה בטובתם האישית והמקצועית, ושהתייעלות תביא לתחושת נינוחות, תחושת הצלחה, ואפילו להגשמה עצמית גבוהה יותר בעבודה.

אליעד ממליץ לדבר בשפת העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: "האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?". כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם.

מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים?

אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות לעובדים איך באמצעות התייעלות, הם יכולים לא רק לעבוד פחות קשה, אלא גם להשיג יותר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע עובדים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע עובדים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להזדהות יותר מידי לתת לאנשים את המוצר בחינם איך לעשות אוטוסוגסטיה? האם חייבים לשקר את הלקוח? שיפור תהליכי השיווק לקוחות מתלוננים בפייסבוק לקוחות רעים למכור פריט אקראי למישהו אקראי התחייבות ללקוח על התוצאה עצבות של לקוח איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? לקוח אומר אין לי כסף לקוחות יבואו דווקא אלי הפרת הסכמים על ידי לקוחות לקוחות משמיצים אותי באינטרנט לבנות שיטה למכירות לתאר ללקוח את המוצר ליצור חוסר אמון מלאי מוצרים סימולציות משא ומתן טכניקת מניפולציה החזר ההשקעה של השיווק פגישת היכרות עם לקוחות לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו לשתול מחשבות לאקסית הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף הדרכת אנשי מכירות מתחילים להשתמש בראפור ליצירת כימיה לקוח שרוצה לבטל עסקה לבנות אמון מוטיבציה לאנשי מכירות למכור על הנייר השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק לקוחות עם בקשות מוזרות לגרום לקונה למכור את עצמו מתי למכור את עצמך ללקוח? פסיכולוגיה מול nlp מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? לשכנע מישהו להודות בגניבה שאלה של לקוח בלי תשובה אספקת שירותי בניה ללקוח לגלות אמפתיה ללקוח איך להציג ללקוח? לקוחות פוטנציאליים נכונים להכיר מוצר מוצרי פרימיום למכור בלי לתת הנחה איך למכור בית? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו אין פתרון ללקוח נקודות התורפה של הלקוח למכור מוצרים לקוחות מלחיצים למכור או לקנות אתה איש מכירות לגרום למישהו לייסורי מצפון לגרום ללקוחות לאהוב אותך כמה הלקוח מבין את המוצר? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? לשכנע מישהו להיות בטוח שכנוע כסף לעשות כסף ממכירות לקוחות קשים איך לסגור עסקה עם לקוח? איך לפגוש לקוח? לשכנע מישהו להתרחק אמון עם הלקוח תקציב של לקוח לקוח שעושה בעיות עם התשלום משפך שיווקי גרוע לשנות מחיר של מוצר הכשרת אנשי מכירות אין מכירות מה לעשות לשכנע שיש סיבה לגרום למישהו לשכוח מישהו איך לתת אמון מחדש? איזה צרכי לקוח לא לאתר? לגרום ללקוחות לרצות לרכוש לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים משפך שיווקי אורגני איך לשכנע את האקסית? למכור מוצר חדש לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה מה הכי חשוב להסביר ללקוח? איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? מידע מקצועי ללקוח לגרום ללקוח לרצות לקנות למכור את המוצר הטוב ביותר האם nlp מומלץ? לשכנע בחור לאהוב פחות רשימת חומרי שיווק בעד ונגד nlp איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? לשכנע אנשים שאתה חכם צורכי הלקוח איך לשכנע שופט? חסרונות המוצר של המתחרים הפצת חומרים שיווקיים שיווק עצמי בפייסבוק איך ללמוד לשכנע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מכירות, אימון מכירות בנושא לשכנע עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 07:11:17 - wesi28