אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע עובדים ✔התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע עובדים, nlp הדרכה, NLP תבניות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה, NLP דמיון מודרך, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, חומר על nlp, איך לשכנע טוב, איך לשכנע אנשים, לשכנע פירוש, nlp שיטת טיפול, הרצאות nlp, NLP עצמי, איך לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, התמודדות עם התנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, דיבייטינג, מומחה שיווק, איך למכור רעיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מומחה במכירות, איך לשכנע אשה להיות איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את בעלי, איך אפשר לשכנע אנשים, לימודי שכנוע, איך לכתוב טקסט, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לדעת לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות?

כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: "אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר", הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת.

אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם "לעצור ולהתבונן", זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות.

לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד "אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון", כדאי לומר: "אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח". בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות.

מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות?

כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה שהעובד ירגיש שהוא מקבל משהו בתמורה למאמץ שלו. אליעד מדגים זאת על ידי כך שהוא אומר שאם העובד מתבקש להוסיף עוד שעה ביום להתבוננות במטרה לשפר את יעילותו, הוא עלול לתפוס זאת כמעמסה נוספת. העובד יחשוב לעצמו: "אני עובד קשה תשע שעות, ועכשיו אני צריך להוסיף עוד שעה? בשביל מה?".

הדרך של אליעד להתמודד עם ההתנגדות היא ליצור אצל העובד אינטרס ברור. למשל, אם תגיד לעובדים: "אם תוסיפו שעה להתבוננות וחשיבה, תוכלו בתוך כמה שבועות לבצע את אותה כמות עבודה בפחות זמן", העובדים עשויים לראות בכך רווח אמיתי - לעבוד פחות שעות או לפחות באותה כמות שעות, אך בפחות לחץ.

אליעד מציין שגם אם לא ניתנת לעובדים תמורה כספית ישירה על ההתייעלות, חשוב שההתייעלות לא תבוא על חשבונם, אלא שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד.

איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד?

אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ בשבילו, הדבר יוביל בהכרח לתחושת מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: "אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר", ברור שהם לא יתמסרו לתהליך.

כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא באמת רוצה בטובתם האישית והמקצועית, ושהתייעלות תביא לתחושת נינוחות, תחושת הצלחה, ואפילו להגשמה עצמית גבוהה יותר בעבודה.

אליעד ממליץ לדבר בשפת העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: "האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?". כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם.

מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים?

אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות לעובדים איך באמצעות התייעלות, הם יכולים לא רק לעבוד פחות קשה, אלא גם להשיג יותר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע עובדים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע עובדים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להפחיד את הלקוח? להצליח בעבודה במכירות חשיפה בשיווק ממומן אימון אישי לאנשי מכירות שיווק ללקוחות למכור מוצר בזול לגרום למישהו לסלוח לך לכתוב מסר משכנע איך להצליח לשכנע? רשימת חומרי שיווק לקרוא ללקוח בשם פרטי למכור ללקוח מוצר בהנחה למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום? לנסח מכתב משכנע לגרום למישהו לאהוב לעבוד לשכנע מישהו לתת בך אמון משא ומתן על מחיר לגרום למישהו להאמין כאבים של לקוח מוח של איש מכירות חוויית לקוח הרמוניה עם לקוח שיטות לנהל משא ומתן מה זה שיווק גרוע? לתאם בטלפון פגישה עם לקוח לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם ליצור סנכרון עם לקוח למכור המון אם אתה שונא למכור לשכנע ילד לעשות שיעורי בית טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח מוצר לא מספיק טוב לשכנע לקוחות שכנוע להגדיל כל אחד יכול למכור להתחבר ללקוח טעויות של מנהלי שיווק מסרים סמויים בפרסומות לגרום למישהו לאהוב את החיים ראיון עבודה לאיש מכירות איך לתמחר מוצר? לקוח השאיר פרטים בטעות לגרום למישהו לרצות סקס מושגים של לקוח סינרגיה עם לקוח משימות של איש מכירות משפך מכירות הגדלת כמות לקוחות לגרום ללקוח לרכוש מוצר אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מוצר יוקרה אימון לשיווק ליצור תחושת קרבה עם הלקוח לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו פרסומות בתשלום למכור לאנשים קורסים לפרסם את המחיר ללקוח לגרום למישהו לכבד לשקם אמון קורס nlp תלונות של לקוחות למה הלקוח לא רוצה? לא מצליח למכור ללקוחות שביעות רצון הלקוח שכנוע ברמת הפוטנציאל לעשות שטיפת מוח ללקוח לפטר את הלקוח לעבוד עם לקוח שעושה צרות מה זה שיווק? לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח התנגדות אמיתית של הלקוח להשתמש במוצר בחינם מנטור מכירות משכנע לקוחות משלמים לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע שאתה צודק חסרונות מוצר מכירות בטלפון לגלות אמפתיה כלפי הלקוח הרחבת המשפך השיווקי לבנות אמון אחרי בגידה לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח להרגיש הזדהות להשפיע על תת המודע לפרוץ לתת מודע אמפתיה כלפי לקוח טעויות בשיווק סוגים של לקוחות תחושה של קרבה עם לקוח החדרת מסרים לתת מודע יותר קל לשכנע שכנוע בצורת שאלה למכור עם אנרגיה למכירות מסרים של קמפיין שיווקי מה התקציב של הלקוח? לגרום למישהו דתי לשכנע את האקס עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, השפעה, דמיון מודרך בתחום לשכנע עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 13:28:22 - wesi28