אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע עובד ✔התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע עובד, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP הרצאות, כושר שכנוע ושינוי עמדות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע אשה להתחתן, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע בחורה לשכב איתך, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע גבר להביא ילד, איך לגרום לגבר, פסיכוקיברנטיקה, התמודדות עם התנגדויות במכירה, איך לשכנע את אשתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, טיפול בהתנגדות, ראיון בתקשורת, לשכנע לקוח, השפעה על אנשים, nlp הצלחה במכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, שתילת מחשבה, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP סדנא, NLP קשב וריכוז, טיפול ב nlp, איך לשכנע את המורה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP שיטת, איך לשכנע מישהו, nlp לימוד בחינם, טיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע אשה לחזור, יועץ פוליטי, שיטת ה nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות?

כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: "אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר", הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת.

אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם "לעצור ולהתבונן", זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות.

לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד "אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון", כדאי לומר: "אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח". בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות.

מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות?

כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה שהעובד ירגיש שהוא מקבל משהו בתמורה למאמץ שלו. אליעד מדגים זאת על ידי כך שהוא אומר שאם העובד מתבקש להוסיף עוד שעה ביום להתבוננות במטרה לשפר את יעילותו, הוא עלול לתפוס זאת כמעמסה נוספת. העובד יחשוב לעצמו: "אני עובד קשה תשע שעות, ועכשיו אני צריך להוסיף עוד שעה? בשביל מה?".

הדרך של אליעד להתמודד עם ההתנגדות היא ליצור אצל העובד אינטרס ברור. למשל, אם תגיד לעובדים: "אם תוסיפו שעה להתבוננות וחשיבה, תוכלו בתוך כמה שבועות לבצע את אותה כמות עבודה בפחות זמן", העובדים עשויים לראות בכך רווח אמיתי - לעבוד פחות שעות או לפחות באותה כמות שעות, אך בפחות לחץ.

אליעד מציין שגם אם לא ניתנת לעובדים תמורה כספית ישירה על ההתייעלות, חשוב שההתייעלות לא תבוא על חשבונם, אלא שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד.

איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד?

אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ בשבילו, הדבר יוביל בהכרח לתחושת מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: "אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר", ברור שהם לא יתמסרו לתהליך.

כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא באמת רוצה בטובתם האישית והמקצועית, ושהתייעלות תביא לתחושת נינוחות, תחושת הצלחה, ואפילו להגשמה עצמית גבוהה יותר בעבודה.

אליעד ממליץ לדבר בשפת העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: "האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?". כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם.

מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים?

אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות לעובדים איך באמצעות התייעלות, הם יכולים לא רק לעבוד פחות קשה, אלא גם להשיג יותר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע עובד, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע עובד, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתאר ללקוח את המוצר להוביל את הלקוח ליהנות למכור התנגדויות לקוח פחד מהחמצה של לקוח השכנוע של התת מודע מה הצרכים של הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? להישחק במכירות כמה לאתר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו להחליף מחשבות שיווק תכנים מקצועיים לקוח קשה להתמודד עם התנגדות לקוח לשכנע מישהו לא לקנא בך לגרום ללקוח להיות נאמן מסע שיווקי לשדר ללקוח שאתה מקצועי שיטת nlp חוסר הבנה מול לקוח כיף למכור לשכנע לקוחות לקנות להצליח בעבודה במכירות ליצור התניה משכנעת לשכנע אקסים לקנא ליצור הסכמה עם הלקוח התנגדות של לקוח לעשות מניפולציות על הלקוח שיווק מוצר טעויות בתהליך שכנוע לקוח לזהות הזדמנויות לשכנע טיפול בהתנגדויות מכירות להכיר את שפת הלקוח למה לקוח אחר? מודלים לתגמול אנשי מכירות בלי איש מכירות לגרום למישהו להרגיש בנוח לגרום ללקוחות לאהוב אותך להוזיל את עלות השיווק לשתול מחשבות לאקס טקסט שכנוע למה הלקוח צריך לחשוב על זה... ללמוד דיבייט לגרום למישהו לא לאהוב אותך הסכמה עם לקוח לאיזה לקוח למכור קודם? למכור בשיחת טלפון חשיבות איש המכירות בארגון מוכר מוצר למכור למישהו מוצר לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט לקוח מבריז לעבוד עם לקוח שמפר חוזה התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל מכירות באמצעות שיווק ראיון עבודה למשרת איש מכירות מוצרים סוג ב... איך לבקש בצורה משכנעת? מתי ליצור כאב ללקוח? חוויית לקוח איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח? לשכנע מישהו להקשיב למה למכור כמה מוצרים? לשכנע מישהו להגיע מסר משכנע משבר אמון אחרי בגידה לשלם על מוצר בניית אמון עם לקוח הצורך שלך כלקוח טיפול בהתנגדויות לקוח מראש לשכנע מישהו לא לחשוד כושר שכנוע עצמי לשתול ללקוח מחשבה לשכנע ילד לעשות שיעורי בית להצליח למכור מוצר יקר לשכנע מישהו להיקשר לשכנע אדם לשנות את עמדתו לגרום למישהו להרגיש חבר שלך שאלות של כאב של הלקוח לא כל אחד יכול ללמוד למכור nlp סוגסטיה לגרום לקונה למכור את עצמו פסיכולוגיה הפוכה איך לנתח משפך שיווקי? יעוץ לאנשי מכירות איך לפגוש לקוח? מי הלקוח הכי טוב שלך? שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט האם כל אחד יכול למכור? לבנות אמון מחדש בתהליך שכנוע לקוח האם באמת אפשרי ללמוד למכור? nlp טכניקות חוסר הזדהות לגרום ללקוח לרצות לקנות איך למכור מוצרים? למכור בלי להתאמץ להשקיע בשיווק או במכירות סוגים של צרכים של הלקוח למכור מוצר לא מוגמר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, שיפור מכירות, הדרכת מכירות בתחום לשכנע עובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 05:53:59 - wesi28