אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשקר לקוח ✔איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשקר לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע גבר לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, שיווק, יכולת לשכנע, אימון עסקי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע את חברה שלי, סודות ההשפעה הסמויה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להשפיע, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע חברים לצאת, לשכנע את עצמי ללמוד, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אנשים לקנות מוצר, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, ייעוץ אישי למנהלים, ראיון בתקשורת, ניתוח תוכן של טקסטים, מטפל nlp, תורת המשחקים, הצלחה במכירות, טיפול בהתנגדות מכירות, להתראיין נכון, תעמולה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, דמיון מודרך ו nlp, סוגסטיה עצמית, להתראיין בטלוויזיה, סודות ה nlp, NLP פוביה, השפעה על התת מודע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:27איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
איך לשקר ולגרום לאנשים להאמין לך?

אליעד כהן מסביר כיצד פועלות מניפולציות שקריות ואיך ניתן להשתמש בהן כדי לרמות אנשים. כל אדם, כאשר הוא שומע טענה, שואל את עצמו באופן אוטומטי "מי אמר שזה נכון?". ספק זה הוא טבעי ואינסטינקטיבי, במיוחד כאשר מדובר בדברים בעלי חשיבות. לדוגמה, אם אדם רוצה לקנות רכב, הוא שואל את המוכר "באיזו מהירות הרכב מאיץ מאפס למאה?". כשהמוכר נותן תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל.

כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו?

כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק של הלקוח. מצד אחד, הוא רוצה שהלקוח יאמין לו, ומצד שני הוא חייב לאפשר ללקוח להטיל ספק, כי הלקוח רוצה להרגיש שהוא לא תמים ושביכולתו להבחין בשקר. הסיבה לכך היא שברגע שהלקוח מטיל ספק בשאלה כלשהי, הוא באופן לא מודע מניח שהבסיס עצמו נכון. הטלת הספק נותנת ללקוח תחושה של בדיקה ושל ביקורת, למרות שלמעשה היא מבוססת כבר על הנחה סמויה שהמידע הראשוני נכון.

אילו דוגמאות יש למניפולציות נפוצות שמשתמשים בהן מוכרים?
  • הדוגמה הראשונה שאליעד כהן נותן היא אדם שרוצה לקנות רכב ומוכר אומר לו שהרכב מאיץ מאפס למאה בחמש שניות, למרות שהרכב בעצם מאיץ בעשר שניות בלבד. כדי לגרום ללקוח להאמין בשקר, המוכר יוסיף פרט נוסף שכביכול מחזק את הטענה השקרית. למשל, הוא יגיד: "הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר". כאשר הלקוח ישאל את עצמו "האם באמת הרכב זכה בפרס?", הוא כבר יוצא מתוך נקודת הנחה שהרכב אכן מאיץ מהר, ולכן הוא מקבל את השקר בצורה קלה וטבעית.
  • דוגמה שנייה למניפולציה שאליעד כהן מציג היא רכב בעל הנעה רגילה (2x4), שהמוכר רוצה לשקר ולטעון שהוא 4x4. במקרה כזה, המוכר יאמר: "הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא שהוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר". כאשר הלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו "האם באמת הרכב נבחר לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר?", הוא כבר באופן אוטומטי מניח שהרכב אכן 4x4. בכך הוא מאמין לשקר הבסיסי, אפילו מבלי לשים לב לכך.
  • דוגמה נוספת שאליעד נותן היא לגבי חולצה שהלקוח לא יכול לראות את הצבע שלה, למשל כי היא נמצאת באריזה סגורה. המוכר אומר ללקוח שהחולצה צהובה, למרות שהיא ירוקה. כאן המוכר מתמודד עם שני אתגרים בו זמנית: לשכנע את הלקוח שהחולצה אכן צהובה, אך בו זמנית לאפשר ללקוח להרגיש שהוא מטיל ספק ("אולי היא לא באמת צהובה?"). בכך שהלקוח מרגיש שהוא מטיל ספק, הוא דווקא מחזק אצלו את התחושה שהוא בדק את הנושא, ובכך למעשה מקבל את הטענה השקרית.
מדוע מניפולציה כזו עובדת על אנשים?

הסיבה שהמניפולציות הללו מצליחות היא משום שהלקוח מתמקד בפרטים משניים ולא בעיקריים. ברגע שאדם מטיל ספק בפרט משני כמו "האם הוא באמת זכה בפרס?", הוא כבר מניח שהפרט המרכזי נכון. זו למעשה טעות חשיבה נפוצה שאנשים עושים, והם כלל לא מודעים לכך.

איך להתגונן מפני מניפולציות שקריות כאלה?

אליעד כהן מסביר שכדי להתגונן מפני מניפולציה כזו, חשוב להטיל ספק באופן מלא ואמיתי. כאשר שואלים "האם מה שאומרים לי נכון?", יש לוודא שבודקים את הבסיס עצמו ולא רק פרט צדדי. אם מישהו טוען שרכב הוא 4x4 וגם זכה בפרס, לא מספיק לבדוק אם הוא זכה בפרס, אלא יש לבדוק גם אם הוא בכלל 4x4 מלכתחילה. הספק חייב להיות אמיתי ומוחלט, ולא להסתפק בתחושה של הטלת ספק לכאורה.

מה הסיכום של אליעד כהן על מניפולציות שקריות?

אליעד מדגיש שוב ושוב שחשוב מאוד לזכור ולהיות מודעים לכך שגם כאשר אנחנו חושבים שאנחנו מטילים ספק, יתכן שאנו כבר מקבלים הנחות יסוד שגויות. אנשים רבים בטוחים שהם ספקנים ובודקים עובדות, אבל בפועל הם בודקים רק את הפרטים השוליים, והבסיס השקרי נשאר מוסתר ומקובל עליהם בלי שהם שמים לב. כדי למנוע מניפולציה, חייבים לבדוק את העובדות מהיסוד, לא להתפתות להאמין מיד, ולא להניח מראש שום דבר שנאמר.
איך מרמים אנשים? כיצד פועלת מניפולציה שקרית וכיצד ניתן להתגונן ממנה?

כאשר אדם מנסה לשכנע מישהו במשהו, באופן טבעי עולה אצל השומע השאלה: "מי אמר שזה נכון?". ספקנות זו היא אינסטינקטיבית, במיוחד כאשר מדובר בנושאים חשובים. למשל, אדם שמתעניין ברכישת רכב ירצה לדעת מהי מהירות ההאצה של הרכב, והוא ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין.

כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין?

כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ומצד שני לאפשר לו להטיל ספק, אך באופן כזה שהספק עדיין יוביל לאמונה.

שיטה לשקר ללקוח ולהוביל אותו לאמונה שגויה:

המוכר משתמש בטכניקה של הקצנת מידע ושילובו עם עובדה אחרת שנשמעת אמינה. למשל:

- אם רכב מאיץ מאפס למאה בעשר שניות, והמוכר רוצה לשכנע שהרכב עושה זאת בחמש שניות, הוא לא רק יאמר זאת, אלא יוסיף: "הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר".

- כאשר הלקוח מטיל ספק בשאלה "האם הרכב באמת זכה בפרס?", הוא בעצם כבר מניח שהרכב באמת מאיץ מהר, וזה גורם לו לקבל את השקר בלי לשים לב.

דוגמה נוספת:

- אם רכב הוא בעל הנעה רגילה (2x4), אך המוכר רוצה לשקר ולגרום ללקוח לחשוב שהוא 4x4, הוא יכול לומר: "הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר השנה".

- ברגע שהלקוח מטיל ספק ושואל "האם באמת הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר?", הוא בעצם כבר מניח שהוא אכן 4x4, וזה מה שגורם לו לקבל את השקר.

כיצד להתגונן ממניפולציה כזו?

כדי לא ליפול למניפולציה הזו, יש לוודא שהספק הוא אמיתי ומלא. כאשר בוחנים טענה, יש לבדוק את כל הפרטים ולא להניח מראש שהבסיס נכון. במילים אחרות, גם כשנראה שמטילים ספק, יש לוודא שבאמת שואלים את השאלות הנכונות ולא נופלים לאשליה של אמת לכאורה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע במניפולציה שקרית הפעם שהיא יכולה להתפרש רק כשקרית ואני אסביר בעצם איך מרמים אנשים ואיך ניתן בעצם להתגונן מהתרמית הזאת. וזה הולך ככה נניח שמספרים לבן אדם משהו רוצים למכור לבן אדם איזה מוצר, עכשיו אוטומטית כשרוצים לשכנע בן אדם במשהו יש לבן אדם סביר את השיכול דעת לשאול את עצמו "מי אמר שמה שהוא אומר לי זה נכון?". לדוגמה נגיד בן אדם בא לקנות איזה נגיד רכב והוא רוצה לדעת שהרכב הזה נגיד נוסע במהירות מסוימת, נגיד מאיץ מאפס למאה במהירות מסוימת ואז הוא ישאל את המוכר שאלה יגיד לו "תגיד לי כמה זה מאיץ נגיד מאפס למאה?" ואז הוא ייתן לו איזו תשובה.

עכשיו אוטומטית במוח של הבן אדם הוא שואל את עצמו "מי אמר שזה נכון?", כאילו כשנותנים לבן אדם תשובה מידע בפרט בדברים חשובים שחשובים לבן אדם אז הבן אדם שואל את עצמו "מי אמר שמה שאומרים לי זה נכון?". עכשיו קיימת דרך לשקר אנשים, אוקי והדרך בעצם היא כזאת הבעיה של המוכר כשהוא רוצה לשקר את הבן אדם, מוכר שרוצה לשקר את הלקוח מה שקורה בעצם זה שלמוכר יש בעיה, מה הבעיה של המוכר? הבעיה של המוכר היא שהלקוח לא בהכרח יאמין לו הלקוח אוטומטית כשאומרים לבן אדם משהו הלקוח מטיל ספק הוא אומר "מי אמר שזה נכון אולי זה לא נכון?".

אז בעצם כדי לשקר את הבן אדם המוכר צריך גם לגרום ללקוח לקונה לחשוב שמה שהוא אמר לו זה נכון וגם הוא צריך בו זמנית איכשהו לתת ללקוח את האפשרות להטיל ספק במה שהוא אמר ואף על פי כן להאמין לו. זאת אומרת בא נסביר את זה עוד פעם, נגיד לדוגמה בן אדם נגיד רוצה לקנות חולצה צהובה וזה נגיד סרוג הוא לא יכול לראות אם זה צהוב או לא צהוב, אוקי אז נגיד הוא רוצה לקנות חולצה צהובה ונגיד שהחולצה היא ירוקה ואז נגיד הוא שואל את המוכר "זה צהוב?" המוכר אומר לו "כן זה צהוב", עכשיו בא נניח נגיד שהלקוח אומר לעצמו "מי אמר שזה צהוב אולי זה לא צהוב?".

עכשיו למוכר יש פה שתי משימות 1. זה קודם כל לשכנע את להאמין לו שהחולצה מבפנים צהובה בהנחה שללקוח יש ספק. 2. לתת ללקוח להטיל ספק במה שהמוכר אמר לו. זאת אומרת ללקוח יש צורך רגשי לשאול "האם עבדו עלי או לא?" אבל הבעיה היא שכשהלקוח שואל את עצמו "האם עבדו עלי או לא?" אז בעצם הוא לא כל כך מאמין למוכר. אז בעצם השאלה היא מה המוכר שרוצה לשקר את הבן אדם, מה המוכר צריך לעשות כדי גם לאפשר ללקוח להטיל ספק במה שהמוכר אמר לו וגם מצד שני עדיין להאמין למוכר, אז מה התשובה? התשובה היא די פשוטה מה שצריך לעשות המוכר זה לקחת את מה שהלקוח רוצה לשמוע להקצין את זה ולהלביש את זה בעובדה אחרת שמבוססת על מה שהוא המוכר רוצה שהלקוח יאמין לו ולהגיד את זה ללקוח.

לדוגמה נגיד שהלקוח, בא נגיד נחזור לסיפור הרכב נגיד הרכב הזה עושה מאפס למאה בעשר שניות והמוכר נגיד רוצה להגיד ללקוח שהרכב הזה הוא עושה מאפס למאה בחמש שניות. אז מה שהמוכר יכול להגיד ללקוח זה להגיד לו "תקשיב הרכב הזה עושה מאפס למאה בחמש שניות", ואז אוטומטית מה קורה בראש של הלקוח? בראש של הלקוח, הלקוח אומר "מי אמר שזה נכון?" ואז המוכר צריך להגיד ללקוח "ולא רק זה אלא שהרכב הזה זכה בקטגוריה שלו בתור הרכב המהיר ביותר, בתאוצה המהירה ביותר". עכשיו שימו ללקוח "הרכב הזה זכה בתאוצה המהירה ביותר" זה עצמו מבוסס על זה שהוא מאיץ מאוד מהר, זאת אומרת אם הוא לא היה מאיץ מאוד מהר הוא לא היה יכול לזכות בקטגוריה במקום הראשון ביותר, ואז בעצם מה קורה? הלקוח עדיין יכול להטיל ספק "האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון?" אבל כשהלקוח מטיל ספק "האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון?" תוך כדי זה הלקוח הוא בעצמו מאמין שבעצם הרכב הזה הוא מאוד מהיר.

ועכשיו אני אתן נגיד דוגמה אחרת, נגיד לדוגמה בא נגיד נחזור לסיפור הרכב נגיד שזה רכב שנוסע 2x4 רק הנעה רגילה והלקוח נגיד רוצה 4x4 ונגיד רוצים לשקר את הלקוח נניח שרוצים לשקר את הלקוח כי זאת לצורך העניין הדוגמה ואז אומרים ללקוח "הרכב הזה לא רק שהוא 4x4 ה - 4x4 שנבחר השנה ל4x4 כי טוב" הוא בכלל לא 4x4. עכשיו מרגע שאומרים לו "הוא נבחר ל - 4x4 הכי טוב" אוטומטית הלקוח שואל את עצמו במוח שלו "רגע באמת הוא נבחר ל - 4x4 הכי טוב?" וכשהוא שואל את עצמו את זה הוא בעצם צריך להניח שהרכב הזה הוא 4x4 ואז בעצם הלקוח גם מניח שמה שאמרו לו זה נכון וגם הוא מרגיש שעדיין הוא הטיל ספק.

זאת אומרת כשהלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו "האם באמת הרכב הזה הוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר?" תוך כדי שהוא מטיל ספק, הוא בטוח שהוא מטיל ספק הוא בכלל מאמין שמה שאמרו לו קודם זה נכון ובכלל גם זה לא נכון. בקיצור איך מתגוננים מהמניפולציה הזאת כשבן אדם מטיל ספק הוא צריך לזכור ולוודא שהוא מטיל ספק באופן מלא, גם כשבן אדם מרגיש שהוא מטיל ספק וכשהוא אומר "רגע מי אמר שמה שאמרו לי זה נכון?" עדיין לבדוק שהוא עושה את זה באופן מלא כי יכול להיות שגם כשהוא מטיל ספק וכשהוא בטוח שהוא בודק הוא עדיין בכלל מאמין למשהו שהוא לא נכון. אז שלא יעבדו עליכם.
למה חייבים לשקר בתהליך מכירה? למה צריך לשקר את הלקוח? האם איש מכירות צריך לדעת לשקר? האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? האם אפשרי למכור מוצר ללקוח, או לשכנע מישהו במשהו, בלי לשקר אותו בכלל בשום דבר? האם יתכן מצב שבו האמת כל האמת ואך ורק האמת תהיה על השולחן, ועדיין תתבצע עסקה בין הקונה לבין המוכר? האם חייבים לשקר את הלקוח? האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? שקר ואמת בתהליך מכירה, מוסריות בתהליך מכירה, איש מכירות שקרן, אנשי מכירות שקרנים, שקרים ומכירות
...רע עבורו לרכוש את המוצר, כדי שהוא ירכוש את המוצר. ולכן, אם הלקוח ייצמד לאמת כל האמת ואך ורק האמת, הרי שהוא לא ירכוש את המוצר. כי מצד האמת, הרי שהכל אחד ואין שום הבדל בין שום דבר לבין שום דבר. וממילא מי שייצמד לאמת כולה עד הסוף, הרי שהוא לא יעשה שום פעולה כלשהי, כי הכל יראה לו אותו הדבר. וזה כמובן עניין אחר בפני עצמו (אין הבדל). ולכן לצורך העניין נניח, שעצם המחשבה של הלקוח שהוא רוצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהוא חושב שיותר טוב מאשר רע עבורו לרכוש את...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשקר לקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשקר לקוח, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, אימון אישי, מאמן עיסקי בנושאי לשקר לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 12_08_2025 השעה 07:43:50 - wesi28