אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מוצר? ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מוצר?, להתכונן לראיון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, NLP שכנוע, להתמודד עם התנגדויות במכירה, הזדהות רגשית, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע את בעלי, התמודדות עם התנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, הכנה לראיון בטלוויזיה, לנתח טקסטים, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, ניתוח רטורי, איך לשכנע גבר לחזור, איך להצליח למכור, איך לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, סודות ההשפעה, חוקים בשכנוע והשפעה, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את האקס לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP טיפים, לשכנע את האקסית לחזור, להתמודד עם התנגדויות במכירות, להתראיין בטלוויזיה, לשכנע בחורה לחזור אליך, טריקים לשכנוע בטקסט, שיפור מכירות, איך לשכנע מישהו, לשכנע, יכולת שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מוצר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה זה מוצר?, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה לשכנע חולה נפש לקבל טיפול לגרום למישהו לבוא לטיפול להצליח לעבוד במכירות איך למכור חוסר ידיעה? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה לשכנע את האקסית לחזור אליך מכירות איך לא למכור את עצמך ללקוח? להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים לתת ללקוח את המחיר הקשר שבין שיווק למכירות אמון בין בני זוג מחיר ממש לא הגיוני ללקוח איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? לנסות למכור ללקוח לגרום למישהו לא לפחד לשתול מחשבות אהבה לשכנע מישהו לשנוא השפעה גלויה על המודעות של הלקוח מניפולציית שכנוע מילוי צרכי הלקוח איך למכור את המוצר? צורך אמיתי של הלקוח אוהב למכור דרכי שכנוע בפרסומות למכור שירותי עיצוב פנים למה נותנים הנחה על מוצר? איך לשכנע אנשים שיש לך? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור הוזלת מוצרים למה ללמוד לשכנע? לשכנע מישהו לסלוח לך השקעה בשיווק להגדיל את כמות הלקוחות לשכנע מישהו להאמין לך הקמת מערכת מכירות הגדלת מוצרים איך לשכנע מישהו לענות לסקר? איך לדעת מתי הלקוח משקר? טיפול בלקוחות מניפולציות הכרחיות למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכנת מידע על מוצר למכור ללקוח את ההנחה לגרום למישהו לאהוב לראיין מנהל מכירות גישות לשכנוע אנשים ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק ליצור אמון אצל אנשים להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? לשתול מחשבות בשיחת מכירה שכנוע כסף למכור את עצמך בראיון הרמוניה עם לקוח אופי של איש מכירות תגמול בהתאם למכירות איך לפרסם ללקוחות? למכור את המוצר הכי גרוע נגד nlp לחזור בך במשא ומתן למה ללמוד למכור? שימוש בשם הפרטי מול לקוח באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר איך לשכנע ילדים? להתמכר למוצר שלך לגייס איש מכירות לשכנע בוס לשכנע ילד לאכול לחשוף את המחיר ללקוח לאהוב למכור תלונות של לקוחות בגוגל לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק מניפולציה רגשית לשתול מחשבה מוטיבציה לאנשי מכירות איך למכור משהו למישהו? לדבר נכון עם לקוח להיות היועץ של הלקוח התנגדות במכירות למכור כל דבר לכל אחד כמה ראפור חשוב? איך מודדים תהליך שיווקי? איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? מניפולציות בהתנצלות התאמת המחיר ללקוח זיהוי צרכים של הלקוח לתת ללקוח להחליט לענות ללקוח ששואל שאלה ניתוח משפך שיווקי שחיקה בעבודה במכירות לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך טעויות בהעברת מסרים שיווקים לשכנע בני אדם להשיג לקוחות חוזרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, מניפולציות, משא ומתן בתחום מה זה מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:35:20 - wesi28