אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מוצר? ✔תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מוצר?, ספר nlp, גישת ה nlp, זיהוי מסרים תת הכרתיים, nlp להצלחה במכירות, לימודי דמיון מודרך, ניתוח טקסטים, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, השפעה סמויה, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP הגדרה, מה זה לשכנע, אומנות הנאום, דרכים לשכנע, לשכנע חבר להפסיק לעשן, יועץ פוליטי, לשכנע בחורה לצאת איתי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את אמא, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה, אסטרטגיות משא ומתן, NLP פירוש, NLP מדריך, לשכנע דוד, NLP לימודים, ייעוץ אישי למנהלים, לשכנע אנשים לקנות מוצר, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע את, הדרכת אנשי מכירות, לימודי רטוריקה, NLP אומנות הפיתוי, לשכנע ללכת לרופא, חומר על nlp, לשכנע גבר להתחתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים.

אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון:

מחיר השוק

- דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר איכותי. ויכול להיות שתרצה לבקש פחות כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים.

יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים

- שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים?

מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך

- חלק מהשיקול של בכמה כסף למכור את המוצר שלך, הוא גם כמה עולה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך במחיר X. דהיינו, נניח שתבקש על המוצר מחיר X, כמה כסף יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר הזה במחיר X? ונניח שתבקש על המוצר 2X, כמה יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך ב 2X? היכן ישאר לך בסופו של דבר יותר רווח? יתכן, שהעלות שלך לשווק ולמכור את המוצר בשקל אחד יותר, היא גדולה יותר מאשר אותו השקל שאולי אתה יכול לקבל על המוצר. במילים אחרות, כמה יעלה לך לשכנע את הלקוח, לקנות ממך במחיר שאתה רוצה ולא ממישהו אחר? ובאיזה תרחיש תרוויח הכי הרבה?

האלטרנטיבות של הלקוח לכסף שלו

- מי המוצרים המתחרים שלך המוצר שלך? בכמה הם מוכרים את המוצר שלהם? מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך? מה הלקוח שלך חושב שהאלטרנטיבות שלו?

והאלטרנטיבות של הלקוח, הן לא רק המוצרים שמתחרים במוצר שלך באופן ישיר, אלא גם כל שאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך, לכסף שלו. דהיינו, נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו.

האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך

- דהיינו, חלק מהשיקול כמה כסף לבקש מהלקוח, זה תלוי במה האלטרנטיבות שלך לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. אבל אולי בזמן הזה, אתה תעדיף למכור מוצר אחר ב 20X או למכור מוצר אחר ב 5X אבל בעסקה האחרת תרוויח יותר?!

במילים אחרות, מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה עלות, של זמן, כסף, חומר, עבודה, כאב ראש וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם האלטרנטיביות שלך, גם אותן צריך לקחת בחשבון (ע"ע: עלות אלטרנטיבית).

העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך

- דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש שקל 1 יותר מהמתחרה שלך. והלקוח מודע לזה. אבל כדי שהוא יחסוך עוד 1 ש"ח, לשם כך הוא צריך להשקיע הרבה משאבים, שהם יותר גדולים מהעלות שלו לשלם לך יותר כסף.

לדוגמה העלאת שכר דירה. דהיינו, בעל דירה שמעלה את מחיר שכר הדירה, כי העלות של השוכר לעבור דירה, יותר גדולה מהעלות של השוכר להישאר באותה הדירה ולשלם עוד קצת כסף. במילים אחרות, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש במקום אחר, במחיר שיותר זול משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך.

עלות ייצור

- עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיו"ב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 ש"ח ותמכור אותו ב 90 ש"ח הרי שהפסדת כסף וכולי.

וכאן יש כל מיני היבטים, יש את העניין של איך לחשב את עלות הייצור שלך? לדוגמה, האם לחשב דרך עלות חומרי הגלם? האם ואיך לחשב את התקורות (עלויות קבועות) שלך, ביחס לכל אחת מהיחידות שאתה מייצר. לדוגמה, את שכירות המשרד שלך, איך לחלק אותה ביחס לכמות היחידות שאתה מוכר. ואיך לחשב את עלות ההוצאות הקבועות השנתיות שלך, גם בתקופות שבהן אולי יש לך פחות עבודה, האם בעצם עלות הייצור שלך משתנה מחודש לחודש? או שהגיוני לקחת את כל ההוצאות הקבועות שלך של כל השנה ולחלק אותן, על כל היחידות שאתה מייצר כל השנה? במילים אחרות, איך לחלק את ההוצאות הקבועות והתקורות שלך, על פני כל היחידות שאתה מייצר?

והאם ואיך לחשב את העלות לייצר את יחידת הייצור הראשונה או את יחידת הייצור האחרונה? כי יכול להיות שהעלות שלך לייצר יחידת ייצור, היא עלות שולית יורדת או עלות שולית עולה, דהיינו, יכול להיות שהעלות שלך לייצר את היחידה הראשונה הוא X, והעלות שלך לייצר מתחילה לרדת ככל שאתה מייצר יותר יחידות. ויכול להיות שאחרי נניח 100 יחידות, עלות הייצור שלך עולה, כי אתה לדוגמה צריך לגייס עוד עובד וכיו"ב. בקיצור, צריך לדעת איך לחשב את עלות הייצור באופן כללי.

וכל העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אא"כ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי 100 מעלות הייצור שלך, בהתאם להיצע וביקוש של המוצר שלך ומעוד סיבות שונות.

בקיצור, גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו.

תזרים כספי

- דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של הלקוח? למתי אתה צריך את הכסף? כמה דחוף לך להרוויח כאן ועכשיו כסף? ואולי אתה אפילו תהיה מוכן להפסיד כסף מעסקה מסוימת, כדי לסגור חוב אחר ולא להפסיד עוד יותר במקום אחר? או שתהיה מוכן להפסיד בעסקה מסוימת, כדי לעשות עם הכסף משהו אחר ולהרוויח יותר במקום אחר? וזה גם בהתאם לתוכנית העסקית של העסק שלך ולתוכנית של התזרים העסקי שלך, מתי אתה מתכנן להחזיר את הכסף על ההשקעה שלך ועוד.

הוצאות מימון

- יש גם שיקול של עלויות מימון, דהיינו, כמה עולה לך הכסף במקום אחר. לדוגמה, נניח לדוגמה שאתה חייב כסף לבנק והריבית שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק.

השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח כלשהו בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור ללקוחות אחרים, ביותר או בפחות כסף. כי לפעמים כאשר אתה מוכר ללקוח מוצר במחיר כלשהו, זה ישפיע גם על לקוחות אחרים שלך, כי אולי הם חשופים למחיר האחרון שסגרת את העסקה האחרונה.

השפעה על עסקאות אחרות עם הלקוח

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור לאותו לקוח בפעם אחרת בסכום אחר. כי המחיר שאתה מבקש עכשיו מהלקוח, לדוגמה עשוי להשפיע על היכולת שלך למכור לו בעתיד ביותר יקר. או לדוגמה, אם תיתן לו כרגע הנחה, זה עשוי לגרום לו להתלונן על למה פעם מכרת לו את אותו המוצר או מוצר דומה, בהרבה יותר יקר. ואולי אם כרגע תעלה לו את המחיר, אולי זה יעזור לך למכור לו בעתיד במחיר יותר זול שאתה רוצה למכור לו.

במילים אחרות, קיימת השפעה בין כמה כסף שתבקש מהלקוח כרגע, לבין כמה כסף שתוכל לבקש ממנו בעתיד, על עסקאות אחרות. וגם על איך הלקוח יגיב לכך שבעבר לקחת ממנו סכום כלשהו, על מוצר זהה או דומה.

השפעה על מכירת מוצרים אחרים

- איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מוצר?, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מה זה מוצר?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אוטוסוגסטיה עצמית מניפולציות הכרחיות הכנת חומרים שיווקיים ביטחון עצמי למכור את עצמי יצירת אמון עם שותפים עסקיים תכנים שיווקיים פרובוקטיביים לשכנע בני אדם איזה חומרי שיווק ליצור? לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איך לפתח מוצר? למכור את הרכב מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? להסביר את זה ללקוח עדויות של לקוחות מוצר קשה למכירה להגדיל מכירות ללקוחות לקוח מתנגד למחיר למכור פריט אקראי למישהו אקראי לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי איך לעשות מניפולציה עצמית? אימון לאנשי מכירות להצליח להיות איש מכירות עולם השיווק לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר לשכנע לתגמל את אנשי המכירות שלך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך איך לקוח מפרש? סוגים של חומרי שיווק מקצועיים לרמוז ללקוח שכנוע מהיר לגרום למישהו להימשך אלי שיטת שכנוע התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק מה רע באיתור צרכי הלקוח? לגרום למישהו להבין מה זה פחד לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית להציע ללקוח משפך שיווקי אורגני שכנוע גלוי לגרום למישהו להשתכנע ברעיון לשאול את הלקוח שאלות אנשי מכירות עושים מניפולציות מניפולציות בשיווק לגרום למישהו לרצות לתת לך שיווק לטווח הקצר לשכנע מישהו להודות שניצחת עלויות שיווק איך לשתול מחשבות לאקס? לקוח בעייתי איזה סל מוצרים להחזיק? איך לעשות פרזנטציה ללקוח? לימודי מכירות האם nlp מומלץ? איזה מוצרים להחזיק במלאי? מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? חומר שיווקי לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לשכנע לקוח? לגרום למישהו לא לאהוב אותך איך מבצעי מכירות משפיעים? בניית יעדי מכירות מנהלי מכירות מכירות למתקדמים להשקיע בשיווק או במכירות לשכנע עובדים להקשיב לקוח מקבל הנחה הכנת חומרי שיווק מקצועיים חשיפה בשיווק ממומן מניפולציות של מוכרים לקוח שלא מגיע לפגישה מה זה מוצר? איך לראיין איש מכירות? איך להגדיל את המכירות? איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? nlp טיפולים מוצרים זולים לגרום ללקוח לקנות מוצר לשתול מחשבה שלילית להוביל את הלקוח לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך לגרום למישהו לרצות להתאמץ שאלות לאנשי מכירות לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע לגרום למישהו לאהוב להתאמן להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום? לשכנע לקוח לשנות את דעתו לקוח לא מרוצה מהמתחרים לשכנע בת זוג לקוחות במהירות מוצר של המתחרים יחסי לקוח ונותן שירות לא יודע לשכנע תחרות אנשי מכירות לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו אמון עם האקסית למכור מוצרים יקרים לתת את המוצר בחינם עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, השפעה, מומחה בשיווק בתחום מה זה מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1875 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:17:07 - wesi28