אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מוצר? ✔למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מוצר?, שכנוע עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, nlp עבודה, NLP ביקורת, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירה, שאלה איך לשכנע, לשכנע אנשים לתרום, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, כיצד לשכנע אנשים, לשכנע אשה להיות איתך, טיפים למכירה, לשכנע אשה, מטפל nlp, השפעה על אנשים, שכנוע ושינוי עמדות, שכנוע ומכירות, איך לשכנע את האשה, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, איך לגרום לאישה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, חוקים בשכנוע והשפעה, ייעוץ אישי, לשכנע בעל, NLP התניה קלאסית, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, אימון מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע שכנה, איך לשכנע גבר, ספרים nlp, NLP שפע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, ייעוץ אישי למנהלים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
מה עדיף: למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר?

אחת ההתלבטויות המרכזיות בעולם העסקים היא השאלה, מהו המודל העסקי הטוב ביותר: האם עדיף למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? בשאלה הזו טמונה דילמה משמעותית שמעסיקה יזמים, בעלי עסקים ואנשי מכירות רבים, כשהמטרה היא תמיד להגדיל רווחים, לייעל את העבודה ולשפר את התוצאות העסקיות לאורך זמן.

מהם היתרונות והחסרונות במכירה של הרבה מוצרים בזול?

כאשר מחליטים למכור הרבה מוצרים בזול, המודל מתבסס על כמות גדולה של עסקאות עם רווח נמוך יחסית בכל עסקה. היתרון הברור הוא האפשרות למשוך קהל לקוחות רחב יותר, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה יותר של העסק והמוצרים, להגדיל את הסיכויים לחזרת לקוחות ולהרחיב את בסיס הלקוחות של העסק.

עם זאת, ישנם גם חסרונות משמעותיים שצריך לקחת בחשבון. מכירה בכמויות גדולות דורשת השקעה רבה בזמן, לוגיסטיקה, טיפול בשירות לקוחות וניהול מלאי אינטנסיבי יותר. ככל שכמות העסקאות גדולה יותר, כך העסק צריך להתמודד עם אתגרים ניהוליים רבים יותר, הכוללים יותר התעסקות יומיומית, יותר לקוחות שצריך לספק להם שירות, ופוטנציאל גדול יותר לבעיות ולתלונות.

לדוגמה, עסק למכירת מוצרים זולים כמו צעצועים או מוצרים לבית יצטרך להתמודד עם הרבה יותר החזרות, תלונות ושאלות של לקוחות מאשר עסק למוצרי יוקרה. המשמעות היא לא רק כלכלית, אלא גם עלולה להיות נפשית, בדמות עומס ולחץ בעבודה.

מהם היתרונות והחסרונות במכירת מוצרים יקרים בכמויות קטנות?

המודל ההפוך הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה. יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, שעונים יקרים, או דירות יוקרה, מאפשרת להרוויח סכום גדול מאוד מכל עסקה בודדת, ובכך להקטין את כמות העסקאות הדרושות להגיע לרווח הרצוי.

אך גם כאן קיימים חסרונות משמעותיים. עסק שמוכר מעט מוצרים ביוקר חשוף לסיכון גבוה יותר, משום שכל עסקה הופכת להיות קריטית. מספיק שעסקה אחת תיפול, והרווח הכולל עשוי להיפגע משמעותית. בנוסף, מכירת מוצרים יקרים דורשת בדרך כלל תהליך שיווק ומכירה מורכב ויקר יותר, הכולל השקעה גדולה במיתוג, פרסום והכשרת אנשי מכירות מומחים.

איך להחליט בין מכירה בזול להרבה לקוחות לבין מכירה ביוקר למעט לקוחות?

אליעד כהן מדגיש כי למעשה אין תשובה חד משמעית לגבי המודל העסקי האידיאלי. ההחלטה חייבת להיעשות בהתבסס על שורה ארוכה של שיקולים, ולא רק על בסיס כלכלי פשוט. השיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון הם:
  • כמה כסף נשאר בסופו של דבר לאחר כל ההוצאות?
  • מהו הזמן הנדרש לניהול העסקאות?
  • מהי רמת הלחץ והאינטנסיביות בעבודה בכל אחד מהמודלים?
  • כמה אנרגיה ומשאבים צריך להשקיע בשיווק ובמכירה?
  • איזה סוג של לקוחות העסק מושך בכל מודל עסקי?
לדוגמה, אפשר לחשוב על חנות מכוניות: האם עדיף למכור מכוניות יד שנייה רבות במחיר נמוך יחסית, או למכור מכוניות יוקרה בודדות במחיר גבוה? אין כאן תשובה חד משמעית. יתכן שאדם שמוכר מכונית יוקרה אחת בחודש מרוויח יותר מאדם שמוכר עשרים מכוניות פשוטות בחודש, אך הוא מתמודד עם אתגרים אחרים של שיווק, מציאת לקוחות, וניהול סיכונים.

כיצד לתכנן נכון את המודל העסקי?

הדרך הטובה ביותר, לפי אליעד כהן, היא לבצע ניתוח מקיף ומעמיק של שני המודלים. הוא מציע לבצע תסריטים פשוטים אך מפורטים:
  • ראשית, לכתוב תסריט שבו העסק מוכר הרבה מוצרים בזול ולבדוק כמה נשאר בסוף היום מבחינת רווח נקי, זמן שהושקע, ומאמץ.
  • שנית, לכתוב תסריט שבו העסק מוכר מעט מוצרים ביוקר ולבדוק את אותם השיקולים בדיוק.
  • אפשר גם לנסות ליצור שילוב ביניים: למכור מוצרים זולים לצד מוצרים יקרים, ולבדוק איזו מהאפשרויות מביאה תוצאות טובות יותר.
אם קשה להחליט מראש מה טוב יותר, הפתרון הפשוט ביותר הוא לבצע ניסוי עסקי. אפשר לתמחר חלק מהמוצרים בזול וחלק אחר ביוקר, לראות איפה העסק מרוויח יותר, וכך להחליט איזו אסטרטגיה מתאימה יותר לעסק הספציפי.

איך לבדוק בפועל את המודל העסקי?

למי שמתלבט ואינו יודע בדיוק איך לנהל את הניסוי העסקי, אליעד כהן ממליץ על פתרון פשוט נוסף: להחזיק במלאי העסק שלוש רמות מחיר של מוצרים - זול, בינוני ויקר. לאחר תקופת בדיקה, אפשר לבחון איזה סוג של מוצרים נמכר יותר, איזה מהם מניב את הרווח הגבוה ביותר, וכך להחליט באיזו דרך להמשיך את הפעילות העסקית.

הגישה הזאת מאפשרת לקבל החלטות מושכלות ולא לפעול מתוך ניחוש בלבד. חשוב להבין שלא קיימת "שיטה מנצחת" שתמיד עובדת: לפעמים מודל המכירה הזולה עובד מצוין בעסק מסוים, ולפעמים דווקא מודל המכירה היקרה הוא שמצליח יותר. הכל תלוי בתכנון נכון, בניתוח התוצאות ובהתאמה אישית של האסטרטגיה העסקית לצרכים הייחודיים של העסק שלך.
מהו המודל העסקי הכי טוב? האם למכור הרבה בזול או מעט ביוקר?

במסגרת השאלה הזו, נבחנים שני מודלים עיקריים של מכירה: למכור הרבה מוצרי זול או למכור מעט מוצרי יקר. השאלה הזו מציבה את הדילמה בין הרווחים הפוטנציאליים ממכירה של מוצרים במחיר נמוך בכמויות גדולות, לבין מכירה של מוצרים במחיר גבוה, אך בכמויות קטנות יותר. עם זאת, התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, ויש מספר גורמים שיכולים להשפיע על התשובה.

ההבדל המרכזי בין המודלים הוא בגובה הרווחים בסופו של יום. השאלה המרכזית היא לא האם למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, אלא כמה הרווחת בסופו של יום לאחר כל ההוצאות וההוצאות הכרוכות בעסקאות.
  • כשהמכירה מתבצעת במחיר נמוך עם כמות גבוהה של עסקאות, עשויים להיות עלויות נוספות, כמו הזמן שדרוש לתמוך בעסקאות הרבות או אופי העבודה השונה.
  • מנגד, אם נמכרים מוצרים יקרים, אפשר להרוויח יותר על כל יחידה, אך כמות העסקאות תהיה קטנה יותר, וייתכן ויתעורר הצורך להתמודד עם אתגרים של שיווק ומכירות.
כדי לדעת מה עדיף, עליך לבצע תכנון מדויק. תסריט אחד הוא לדמיין שאתה מוכר הרבה בזול. כמה הרווח שלך בסופו של יום? האם הזמן שהשקעת והמאמץ שווה את התמורה? תסריט נוסף הוא למכור מעט ביוקר. כמה נשאר לך בסוף אחרי כל ההוצאות?

המשמעות היא שיש יותר שיקולים מאשר רק השיקול הכלכלי. לדוגמה, ייתכן שאם תמכור הרבה בזול, תצטרך לעבוד הרבה יותר ולהתמודד עם יותר לקוחות, מה שיכול להוביל לשחיקה או לעבודה אינטנסיבית מדי. מצד שני, מכירת מוצרים יקרים יכולה להיות פחות אינטנסיבית, אך עם אתגרים שונים כמו פחות לקוחות שיכולים להרשות לעצמם את המוצר.

האם יש יתרון במכירת מוצרים זולים או יקרים?

שאלה נוספת שמעלה הדיון היא אם עדיף להתמקד במוצרים זולים או במוצרים יקרים. לדוגמה, מכירת מכוניות יוקרה לעומת מכירת מכוניות יד שנייה במחיר נמוך. גם כאן אין תשובה חד משמעית. כל אחד מהמודלים יכול להיות משתלם יותר בתנאים שונים. ייתכן שמי שמוכר מכוניות יוקרה יוכל להרוויח יותר בעסקה אחת, בעוד שמי שמוכר מכוניות זולות ידרוש יותר עסקות כדי להגיע לרווח דומה.

ההמלצה היא לבדוק את האפשרויות על פי מטרותיך האישיות ולתכנן ניסויים. לדוגמה, ניתן לנסות למכור מוצרים במחיר גבוה ומוצרים במחיר נמוך, ולראות מה מביא תוצאות טובות יותר.
  • אם לא ברור לך איזה מודל מתאים לעסק שלך, תוכל לנסות למכור גם מוצרים זולים וגם יקרים, ולבחון איזה מהם מביא יותר רווח.
  • אם אין אפשרות למכור את שניהם, תוכל להחזיק מגוון מוצרים שונים: זול, בינוני ויקר, ולבחון איזו קטגוריה מביאה יותר רווח.
לסיכום, אין תשובה חד משמעית לשאלה "מה עדיף", שכן כל מודל עסקי טומן בחובו יתרונות וחסרונות. חשוב לבחון את האפשרויות, לנסות ולהתנסות, ולהתאים את המודל העסקי למטרות האישיות שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מוצר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה זה מוצר?, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור עם אנרגיה איך לעשות איתור צרכי הלקוח? לגרום למישהו להרגיש אשם לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם איך למכור את עצמי בביטחון עצמי? האלטרנטיבות של הלקוח שינוי עמדות ומכירות זיהוי שתילת מחשבות זיהוי כאב של הלקוח האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? לשכנע בחורה לאהוב אותך שתילת מחשבות לענות ללקוח תשובה שלילית הלקוח לא צודק איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? איך לענות ללקוח כמה זה עולה? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? אי הסכמה עם לקוח לגרום למישהו לרצות לעשות משהו התאמת שיטת המכירה למוצר למכור ידע לתאם פגישה פיזית עם הלקוח איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע לבנות איש מכירות רובוטי מהי המחלה של אנשי המכירות? מנהל שיווק גרוע טיפים לשיווק לשאול את הלקוח שאלות מוצרי מזון איך לגרום למישהו לרצות להאמין לך? לקוחות רלוונטיים מניפולציה סיבתית שיווק לטווח הארוך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר לקבוע יעדי מכירות להכיר את הלקוח הפוטנציאלי הגדלת כמות לקוחות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו לגרום למישהו לא לענות לגרום ללקוח לחזור שכיר שעובד במכירות איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? להיות איש מכירות מומחה לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה פרסומות של חברות forex למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? איזה מוצרים למכור? מניפולציות בהתנצלות תועלת של לקוח מהמוצר מה זה שיווק שותפים? בירור צרכים של הלקוח השכנוע של ביבי נתניהו איש המכירות הכי טוב בתחום מסוים איזה מוצרים לא למכור? איך להציג ללקוח מידע מקצועי? מוצר מחויב למה מנהל צריך להיות איש מכירות? איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? לגרום למישהו להיפתח שיחת משא ומתן בעיות בשיווק נתינה ללקוח לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך למכור מותגי על... יצירת השפעה להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לוגיקה של ניהול משא ומתן אימון מכירות למתקדמים לקוח עם בקשות מוזרות מוצר פחות טוב איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי? חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר מניפולציות של גורואים לכסף לקוחות חדשים איך למכור מוצר חדש? לרכוש אופי של איש מכירות גורמים למחיר המוצר שיטות שכנוע גלויות איך לכתוב מסרים שיווקיים? שיפור תהליכי המכירות תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה איש המכירות רוצה למכור איך להשפיע על הבן שלי? פחד ללמוד לשכנע לשכנע עקשנים מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות להטריל לקוחות שיטת nlp לשדר מקצועיות מול הלקוח להציג ללקוח מוצר איך לגרום למישהו להסכים איתך? לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב איך לבנות איש מכירות רובוטי? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? המהות של השכנוע איך לדעת לשכנע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, תורת המשחקים, משא ומתן בתחום מה זה מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1875 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 12:32:32 - wesi28