אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מוצר יקר? ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מוצר יקר?, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, סודות ההשפעה, nlp להצלחה במכירות, מטפל אישי, טכניקות משא ומתן, סוגסטיה עצמית, להתראיין בטלוויזיה, איך לשכנע עובדת, לשכנע בחורה לצאת איתי, יכולת שכנוע, NLP לימוד, טיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לאנשי מכירות, להתראיין בתקשורת, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות שכנוע, דיבייטינג, לשכנע בחור, רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפול אישי, אומנות הראיון, nlp דוגמא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, יועץ אסטרטגי, nlp טכניקה, איך להצליח למכור, לשכנע את אבא, ניתוח טיעונים, NLP לימוד עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, NLP שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מוצר יקר?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מה זה מוצר יקר?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טיפול בהתנגדויות הלקוח לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו איך לשכנע עובד? איך להכיר את הלקוח? פרסומות לגרום למישהו להגיע לטיפול המלצות של לקוחות בגוגל בעקבות תהליכי השיווק חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי חיפוש לקוחות שיטות שכנוע מתקדמות לא רוצה לרמות לקוח למצוא לקוחות אחרים טקטיקות משא ומתן חיבור עם לקוח לצמצם את סל המוצרים לשכנע מישהו לענות לך יצירת אמון באמצעות כל אחד יכול להיות איש מכירות מומחה שיווק הסבר של איש מכירות בעל פה מניפולציה על לקוחות דימויים של הלקוח לשכנע את הלקוח לקנות מתי לחשוף את המחיר ללקוח? טכניקת מכירות המסע שהלקוח עובר חומרים לקמפיין שיווקי להשפיע חוויית הלקוח להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר לגרום למישהו לומר לך כן משא ומתן למתקדמים ביטול פגישה על ידי לקוח להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות לגרום למישהו לקבל עזרה הזדהות מלאה להעביר ללקוחות להתמודד עם לקוח עצבני לשכנע את התת מודע לגרום למישהו להפסיק לעשן לשכנע אקסית לסלוח לייעץ ללקוח איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? אוטוסוגסטיה עצמית לקוח ממש לא מבין את המחיר לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך למכור? לשנות את המוצר לא להזדהות עם הלקוח כמה לקוחות יש לך? שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה לעזור לאיש המכירות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות חשק למכור לגרום למישהו לסלוח לך על משהו לקרוא ללקוח בשם פרטי לקבע את המחיר אצל הלקוח לקוחות שמכירים את המותג שלך מומחה לשכנוע לשכנע מישהו להתרגל מניפולציות הכרחיות לשכנע מישהו לא לאהוב משהו לקוחות משלמים להציג את המוצר ללקוח מכנה משותף עם הלקוח משפך שיווקי במחלקת מכירות הפקת חומר שיווקי שתילת מחשבות בדייטים מכירות door to door לקוח לא רוכש איך ליצור ראפור? פגישת מכירות לקוח אומר יקר לי לצורך קמפיין שיווקי מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? אני איש מכירות לקוחות סרק שווי השוק של מוצר לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר לא כל אחד יכול למכור לשכנע בחורות שאני רוצה התנגדויות מכירות זיהוי מניפולציות להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח להשפיע על הבוס למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? הלקוח כאיש מכירות מומחה שכנוע לתת סיבה להנחה ללקוח חסרונות ללמוד nlp לגרום למישהו לרצות את החיים לקוח מפחד להחליט הזדהות עצמית בעיות של אנשי מכירות לנתח משפך שיווקי שלא עובד לשכנע עובדים אימון מכירות לאנשי מכירות שאלות לאנשי מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, משא ומתן, דיבייטינג בתחום מה זה מוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 27_11_2025 השעה 20:48:14 - wesi28