אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מוצר יקר? ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מוצר יקר?, NLP ספר, איך לשכנע עובדת, מניפולציות בטקסט, גישת ה nlp, הכנה לראיון בטלוויזיה, לשכנע את בן הזוג, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע לקוח לקנות, דמיון מודרך, הרצאות nlp, nlp וחרדות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, מומחה בשיווק, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, שיטת טיפול nlp, לימודי דמיון מודרך, NLP פיקאפ, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את עצמך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ניהול משא ומתן, לשכנע אמא, התמודדות עם התנגדויות במכירות, לשכנע בוויכוח, איך לנצח בוויכוח, ללמוד nlp בחינם, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP שפע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מוצר יקר?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מה זה מוצר יקר?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשמר לקוח? איך לגרום למישהו לא לעשות? איך לרמוז ללקוח? ניהול מנהלי מכירות להציג מראש את המחיר ללקוח למכור מוצר בלי מצב רוח תהליכים במכירת מוצר מתי להציג ללקוח? למה הלקוח רוכש מוצר? האם להתעקש עם הלקוח? לשכנע מישהו לומר שיווק ועודף ביקוש לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים למכור ללקוח מוצר לא מצליח למכור את עצמי למכור ביותר כסף מי הלקוחות שלי? לאפשר ללקוח לבחור לשכנע מישהו לא לשקר להתמודד עם התנגדויות לקוח מסרים של קמפיין שיווקי איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? הלקוח כאיש מכירות טקסט טיעוני שכנועי למדוד את איכות מנהל השיווק לקוח שלא מבין את התמחור לשכנע מישהו לטפל בעצמו לשכנע מישהו לענות לך מניפולציות רגשיות לקוח חושש לצאת טיפש שתילת מחשבות ללקוח למכור משהו לגרום למישהו לאהוב לשכנע מישהו לשנוא אותך לא מוכן למכור טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי לשכנע מישהי להתאהב בך מניפולציות הכרחיות להיות החבר הכי טוב של הלקוח לסחוט לקוחות תכנון חומרי שיווק החזר כספי ללקוח שכנוע לא טוב עזרי מכירה לאיש מכירות כמה ראפור חשוב? שיווק לטווח הקצר איך להצליח למכור? מידע מקצועי ללקוח שאלות של לקוח האם להתעקש עם לקוח? התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל לא לדפוק לקוח ליצור הזדהות רגשית ספרים על מכירות לגרום ללקוח לחזור אליך להשפיע על מישהו לאהוב אותך ניהול משא ומתן עם אויב לשכנע מישהו להיות בעדך מניפולציה פנימית לגרום למישהו שאפשר להשתנות מוצר יוקרה לנסות למכור ללקוח לגרום למישהו לטפל בעצמו לשכנע אקסית לא להתאהב במישהו חדש לגרום ללקוחות לאהוב אותך לא מאמין במוצר לגרום לקונה למכור את עצמו לשכנע מישהו לרצות פחות משהו להציג ללקוח מחיר מוצר במה תלוי טווח המחיר ללקוח? במה תלוי אם תהנה למכור? הטבה ללקוח לשכנע אנשים להאמין בך למכור ללקוח פוטנציאלי למכור מוצר יקר ביחס למתחרים אפשרויות ללקוח למה לקוח צריך לחשוב על זה... למכור כוס מים במדבר איך לעשות אוטוסוגסטיה? לדבר על המוצר למכור תפקיד מוצר פחות טוב מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? להציג ללקוח מחיר זול לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים לגרום ללקוחות להמליץ עליך צרכי הלקוח כמה כסף יש ללקוחות שלך? איתור צרכים עם לקוח לשכנע אנשים להאמין לקנות מוצר מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? כל אחד ניתן לשכנוע שכנוע באופן יחסי איך ליצור צורך ללקוח? להביא לקוחות לעסק מה לא לבקש במשא ומתן? לתאם פגישה פיזית עם הלקוח מה זה עיזים במשא ומתן? מהות וצורה בשכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, דיבייטינג, לשכנע בנושאי מה זה מוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 27_11_2025 השעה 20:48:15 - wesi28