אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מנהל מכירות? ✔איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מנהל מכירות?, להצליח למכור, סודות הסוגסטיה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כושר שכנוע, לשכנע ילד, לשכנע את האקסית לחזור, טיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות שכנוע, להגדיל את המכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, nlp להצלחה במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להשפיע על אנשים, טיפול בשיטת nlp, תעמולה, שתילת מחשבה, ללמוד nlp, איך לשכנע את המורה, להתמודד עם התנגדות לקוח, שכנוע ומכירות, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, טיפים למכירות, טיפים למכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע את המורה, שיפור יכולת שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע שופט, יכולת לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ייעוץ מנהלים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, סוגסטיה עצמית, NLP פיקאפ,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק / יועץ שיווקי / משרד שיווק / מנהל מכירות / איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך לבחור יועץ וגם בהקשר של ממי לקבל עצות ועוד, אבל כאן אתן עוד נקודת מבט בנושא.

אז המטרה שלך כבעל עסק, היא להגדיל ולמקסם את הרווחים שלך באמצעות הגדלת המכירות באמצעות שיפור תהליכי השיווק והמכירה. ולשם כך אתה פונה ליועץ שיווקי / מנהל שיווק / מכירות וכיו"ב. אז מי בעצם יביא לך את התוצאה הטובה ביותר עבורך?

אז בעולם אידיאלי, היה אפשרי לעשות מכונת זמן, לבדוק בה את כל האפשרויות האפשריות, לחזור אחורה בזמן ולבחור את האפשרות שהכי טובה עבורך. אבל מאחר שבפועל זה לא אפשרי, אז בעצם אתה צריך להסתמך על ניתוח המידע שאתה יודע על מנהל השיווק, כדי להעריך מה הסיכוי שהוא יוכל להיות הטוב ביותר לצרכים שלך.

ומה שצריכים לדעת זה, ששיווק ומכירה של מוצר אחד, לא תמיד דומה לשיווק של מוצר אחר. ויכול להיות מישהו שהוא מומחה עם המון הצלחות מוכחות בשיווק ומכירות של המון תחומים, שהוא לא יוכל לעזור לך במקרה הטוב, ובמקרה הרע הוא גם יגרום לך לנזקים. ובמקרה הפחות גרוע, הוא לא יהיה הכי טוב עבורך.

ואתן כאן כמה דוגמאות שיסבירו, למה בעצם יש שונות בין מוצרים שונים, ולמה בעצם שיטת שיווק אחת, לא בהכרח תעבוד ואולי אפילו תגרום נזק, אם ננסה לשווק ולמכור מוצר אחר.

אז צריך לדעת, שלמוצר שאתה רוצה לשווק, יש את המאפיינים הספציפיים שלו, שיתכן מאוד שצריכים להתאים את השיווק, ספציפית למאפיינים הספציפיים של המוצר הספציפי שלך.

לדוגמה:

מחיר המוצר שלך, ביחס למוצרים המתחרים שלך. האם ועד כמה המרחק למטה או למעלה של מחיר המוצר שלך, ביחס למוצרים שמתחרים במוצר שלך.

איך המותג שלך נתפס כרגע בעיני הלקוחות שלך, האם ועד כמה הם כרגע מכירים את המותג שלך, מה הם חושבים על המותג שלך כרגע.

מיהו קהל היעד שלך? האם הוא מחפש את המוצר הזול ביותר? הטוב ביותר? האיכותי ביותר? המשתלם ביותר, דהיינו, איזון בין מחיר לבין איכות?

מה עולם הערכים ועולם המושגים של קהל היעד שלך?

מה היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך? מה יהיה יותר קל להסביר ללקוחות שלך, לגבי היתרונות שלך? איזה יתרונות צריך לספר ללקוחות שלך, עליך, כדי שירצו לרכוש דווקא את המוצר שלך?

מה התנגדויות המכירה של הלקוחות שלך? למה הם לא קונים? למה שהם לא יקנו?

האם המוצר שלך, הוא מוצר מאוד זול? מאוד יקר? האם צריך עבורו מימון?

האם אדם אחד מקבל את ההחלטה או כמה אנשים מקבלים את ההחלטה במשותף, לגבי רכישת המוצר שלך?

האם תהליך הרכישה של המוצר שלך, הוא בעיקרו רגשי או יותר שכלי?

האם תהליך הרכישה של לקוחות שלך, הוא תהליך מתמשך או קצר ומזדמן?

האם הלקוחות שלך הם אקראיים, או שאתה צריך לבנות תהליך שיווקי ארוך עם משפך שיווקי ארוך?

איפה מסתובבים הלקוחות שלך? איפה הם נחשפים למסרים השיווקיים שלך?

כמה מידע יש לך על הלקוחות שלך? מה ידוע לך עליהם?

מהו מערך המכירות שלך? כמה לידים אתה יכול לקבל? מהי ההכשרה של אנשי המכירות שלך? כמה הם מקצועיים? מה המשאבים שאתה רוצה ויכול להקדיש למכירות ביחס לתהליכי השיווק בעסק שלך?

וכמובן, מהו התקציב שלך, מהו? גדול? קטן? מה האפשרות שלך למרווח טעות בתקציב השיווקי שלך?

לוחות זמנים - תוך כמה זמן אתה רוצה לראות תוצאות? בטווח הקצר / בינוני / ארוך?


כל הדברים האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה השיווקית שלך ועל כל תהליכי השיווק והמכירה שלך.

ויתכן מומחה בתחומו הכי טוב בעולם, שיודע לשווק את המוצרים הכי זולים, אבל לא ידע לשווק את המוצרים הכי יקרים. או שהוא יודע לשווק את המוצרים הכי יקרים, בשוק שאין בו הרבה מתחרים, אבל לא בשוק שיש בו הרבה מתחרים.

או לדוגמה מישהו שיודע לשווק את המוצרים הכי יקרים בשוק הכי תחרותי, אבל דווקא לקהל יעד מסוים, שמחפש יתרון מסוים במוצר מסוים, אבל הוא לדוגמה לא ידע לשווק את המוצר הכי טוב, לקהל יעד שאולי לא מחפש את היתרונות הספציפיים של המוצר הספציפי שלך.

או לדוגמה מישהו שיודע לשווק מוצרים לחברות, אבל לא לאנשים פרטיים. או שהוא יודע לשווק לחברות שלא חסר להן כסף, ולא ידע לשווק לאנשים מעוטי יכולת. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק ללקוחות אקראיים ברכישה מהירה אקראית ורגשית, אבל הוא לא ידע לשווק היכן שצריכים לבנות תהליך ארוך של המון מסרים ללקוחות שעוברים מסע לקוח שלם, לפני שהם מקבלים החלטה האם לרכוש או לא לרכוש.

או לדוגמה מישהו שיודע לשווק, כאשר יש תקציב שיווקי מסוים ושצריכים להביא תוצאות בלוחות זמנים מסויימים, אבל הוא לא ידע למקסם את התוצאות בתקציב יותר קטן ובלוחות זמנים יותר קצרים.


כל אלו ועוד, יש המון דוגמאות, לאנשים שיכולים להיות מומחים בתחום שלהם, בשיווק, מכירות וכיו"ב, אבל שהם לא יהיו הטובים ביותר עבורך במקרה הטוב, ויהיו גרועים ביותר עבורך במקרה הרע, במידה ובמקרה שלך אתה צריך לעשות שיווק בצורה שונה כדי להצליח לפצח את האתגרים השיווקיים הספציפיים שלך.


ובאותו הקשר אומר, שיש כמובן את השיקולים הכלליים בבחירת איש מקצוע שאמור להשיג לך מטרה כלשהי. השיקולים הכלליים של כמה אתה חושב שהוא חכם באופן כללי. וכמה אתה חושב שהוא בעל ניסיון בתחום זהה או קרוב למשימה הספציפית שאתה צריך. וכמה הוא מספיק חכם, כדי ללמוד דברים מהר. וכמה הוא מספיק חכם כדי להבין דבר מתוך דבר ולהסיק מסקנות בצורה נכונה. וכמה הוא מספיק חכם, כדי לדעת שהוא לא מספיק חכם בדברים מסויימים וכדי לדעת שהוא צריך לבקש עזרה לדוגמה מבעל הניסיון וכיו"ב.

לסיכום: צריכים לדעת, שיש מורכבות בבניית תהליכי שיווק. ומי שטוב בשיווק / מכירה של תחום אחד או הרבה תחומים או אפילו הרבה מאוד תחומים עם המון הצלחות, יתכן שהוא לא יצליח ולא יהיה הכי טוב עבורך, במקרה הספציפי שלך, שאולי בו צריכים לעשות שיווק / מכירה בצורה אחרת.

באותו הקשר כדאי לחקור גם על העניין של האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר וגם על כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת וגם כמובן בהקשר הרחב יותר של איך לבחור איש מקצוע וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מנהל מכירות?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מה זה מנהל מכירות?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התנגדויות במכירות בטלפון מהם הצרכים של הלקוח? לקוח עם בקשות מוזרות איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? שיווק בהתאם למכירות תגמול מהמכירות בניית מסע לקוח לבקש עוד כסף מלקוחות תודה משכנעת אימון לאנשי מכירות לשכנע אדם לראות משא ומתן על שכר בראיון עבודה לקוח פוטנציאלי למכור זה כיף שכנוע פרסונאלי איך עובדים מבצעי מכירות? להכשיר איש מכירות תיעוד המידע של מחלקת המכירות למכור למינימליסט מוצרי יוקרה לגרום למישהו לבחור בך מניפולציות על לקוחות למה המוצר לא מתאים ללקוח? איך להכין חומרי שיווק? לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר בקשה בצורה משכנעת למלא את הרצון של הלקוח האם אפשרי לשכנע? שיווק גלוי טעויות של אנשי מכירות מקצועיים לקוחות במהירות לייצר מוצר יותר זול לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון לשכנע מישהו לדבר שכנוע מניפולטיבי ניהול לקוחות לגרום ללקוח לומר שטויות של nlp לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו לבטל עסקה עם לקוח איך לשכנע אישה? סמנכל מכירות עובדים כלקוחות לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית איזה חומר שיווקי ליצור? להתעשר מעבודה במכירות לקוח לא בטוח מה הוא רוצה מידע מקצועי ללקוח לשכנע מישהו לרצות להסכים חוויית אמון לאיזה לקוחות לשווק? תכנון תהליכי שיווק לשכנע לקוח להרגיש רע לשכנע מישהו לענות לסקר חסרונות של מוצר הכנסת עיזים למשא ומתן תשתית שכנוע המוצר יותר יקר הלקוח שאתה יכול להביא לו הכי הרבה ערך לענות ללקוח ששואל מניפולציות קורונה שיווק מוצר שיווק יוצר ביקוש להגדיל את כמות המוצרים למכור למישהו דירה לתת ללקוחות שירות לקוח חושש לצאת טיפש איך לקנות מוצר? האם תמיד צריך לעשות שיווק? שימור לקוחות ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה איך למכור ללקוח את המוצר? להתייחס לבוס כאל לקוח לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? איך להשפיע על עצמך? יקר ללקוח איך אפשר למכור? roi שיווקי nlp בעבודה מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? פגישות פיזיות עם לקוחות איך למכור ללקוח מוצר? לשכנע מישהו לקנות משפך שיווקי שלא עובד לגרום למישהו לעשות משהו המלצות של לקוחות לגרום למישהו לא להתנגד לתת ללקוחות להשתמש במוצר מניפולציות בטקסט לחסוך כסף ללקוח לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות התאמת המוצר לרצון למכור מוצר שצריך לשפר לקוח משלם כסף להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים מניפולציות של מאמנים לתת הצעת מחיר ללקוח להציג ללקוח איך מוכרים מוצר יקר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, קואצינג, דיבייטינג בנושא מה זה מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9063 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 14:53:30 - wesi28