אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה מנהל מכירות? ✔הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה מנהל מכירות?, nlp גישת, דרכים לשכנע, טיפול בהתנגדויות, NLP אומנות הפיתוי, אימון מכירות, איך להשפיע על התת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפול בשיטת nlp, לשכנע חברה, ניתוח טקסט טיעוני, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, יועץ אסטרטגי, טיפול בהתנגדויות במכירה, איך לנתח טקסטים, מניפולציות בטקסט, nlp תרגול, דיבייטינג, nlp טכניקה, התנגדויות במכירה, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע מישהו, התמודדות עם התנגדות במכירות, מסרים תת הכרתיים, התמודדות עם התנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP מה זה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא.

לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון.

והשאלה היא, איך להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול העובד.

והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה בין השאלה למה אין תוצאות, לבין השאלה האם העובד עושה את המקסימום שלו שהוא כן יכול לעשות. אלו שאלות נפרדות. ונכון שיכול להיות שגם אם העובד יעשה את המקסימום שלו, עדיין לא יהיו תוצאות מסיבות שאינן קשורות לעובד, הרי שהשאלה האם העובד עושה את המקסימום שהוא כן יכול לעשות, היא נפרדת מהשאלה האם זה שהעובד יעשה את המקסימום שלו, האם זה יביא את התוצאות הרצויות.

ולכן כאשר אנו באים לבחון את התהליך בכללותו, עלינו לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן שהעובד שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה בתהליך בכללותו. אבל כאשר אנחנו באים למדוד את העובד בפני עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו.

לדוגמה, נניח במקרה הנ"ל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיו"ב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה.

ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר.

לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי.

ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה מנהל מכירות?, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה זה מנהל מכירות?, איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הטבה ללקוח לא אוהב למכור ללקוחות לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו בקשה משכנעת שכנוע הפוך להתעלם משאלה של לקוח האם אפשר לשכנע כל אחד? שאלות סינון צרכי הלקוח לגרום למישהו לשנוא מישהו ביקורת של לקוחות על העסק שלך בחירת חברת שיווק מוצרים זולים בעד ונגד nlp תחושת קרבה עם לקוח אנשי מכירות רעים למכור את עצמך לאקסית חוקיות שכנוע אנשים מניפולציות שיווקיות לשכנע מישהו להצביע למפלגה השכנוע של התת מודע לעשות אוטומציה ללקוח לספר ללקוח על המוצר למנוע שתילת מחשבות לעשות מניפולציות על הלקוח העלאת מחיר ללקוחות חדשים לגרום למישהו לחשוב שהשתנית להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים למכור את עצמך לאקס לדפוק את הלקוח מבוי סתום עם לקוח איך לעשות מניפולציה? לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר הבנת התת מודע שכנוע מוסווה לקוחות של העסק שלך תורת המכירות איך לשכנע ילד לאכול ירקות? למכור חפץ למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? לגרום למישהו להתמכר למכור מוצר בהנחה למכור מוצר בהפסד לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט לקוח מתלונן להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע לרכוש את אמון הלקוחות לגרום למישהו לאהוב את עצמו בלי תנאים איך לשתול מחשבות? להוריד עומס מאיש המכירות האם כדאי לייצר את המוצר? להיכנס לתת מודע לשכנע משקיע להשקיע בך לשכנע שופטים בבית משפט לגרום למישהו לא להיפגע ניהול משא ומתן בשוק תחרותי לקוח משוגע לשכנע מישהו להסכים איתך להכיר את שפת הלקוח אמון באנשים לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב למה הלקוח רוכש מוצר? האם ניתן לשכנע? לקוח מפחד לטעות מהן 3 המטרות של השיווק? האם לתת הנחה ללקוח? מחשבות בתת המודע של הלקוח לבדוק את איכות השיווק לקוחות במהירות איך ללמד אנשי מכירות? טעויות בראיון עבודה למכירות מוצר במתנה טעויות בהעברת מסרים שיווקים שירות לקוחות יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? שיקולים בבחירת מנהל שיווק איך למכור מוצרים? מניפולציה על לקוח לשכנע מישהו לא לקנא לא לעשות בשתילת מחשבה מניפולציות של הקורונה שיווק באמצעות תכנים מקצועיים רמות מניפולציה לקוח מאוכזב שכנוע אקראי לשכנע מישהו להאמין ברעיון שיקולים בנתינת הנחה ללקוח זיהוי הצרכים של הלקוח איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לא לגרום למישהו להרגיש צמצום? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? הצעה להציע ללקוח לא ליצור תחושת זרות מהלקוח אמון עם הלקוח איך להתחבר ללקוח? לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, קואצ'ר, לשתול מחשבות בנושאי מה זה מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0313 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 14:53:08 - wesi28