אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה זה שיווק? ✔כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה זה שיווק?, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מאמן אישי, NLP עקרונות, איך לשכנע את הבנק, לשכנע את החברים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לגרום למישהו, לשכנע את חברה שלי, איך למכור יותר טוב, לשכנע את בן הזוג, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, אומנות התקשורת, מכירות ושיווק, לשכנע מישהו לעשות משהו, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את עצמי, nlp טכניקה, איך לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע דוד, לשכנע לקוח לקנות, מסר שיווקי, ייעוץ תקשורתי, טיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיווק ומכירות, איך לשכנע את המנהל, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע אשה להיות איתך, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טקטיקת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי?

כתיבה שיווקית היא כלי מרכזי בקידום עסקים באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים.

מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית?

אליעד כהן מציג דוגמה למשפט מתוך מודעה בגוגל: "המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות." הוא מציין כי המשפט הזה לא מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שיכולות להרתיע את הלקוחות הפוטנציאליים. לדוגמה, הביטוי "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות" לא בהכרח מתאים למה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש "חברת ניקיון" או "ניקיון בתים" ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי.

מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח?

אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה שיווקית הוא שימוש במילים כללי מדי, שלא מתאימות לחיפושים הספציפיים של הלקוחות. במילים כמו "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות", הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה "חד - פעמיות" עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב.

איך לשפר את ניסוח המודעות?

אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו "מחירים מעולים" ו"ניקיון יסודי". במקום זאת, יש להשתמש במילים מדויקות כמו "מחירים זולים", "מחירים משתלמים" או "מחירים בהתאמה אישית", בהתאם למה שהעסק באמת מציע. על המודעה להציג את היתרון האמיתי בצורה ברורה, כמו לדוגמה: "ניקיון עדין לבתים" במקום "חומרי ניקוי לא מזיקים", או "שירותי ניקיון מידיים" במקום "זמינות מידית", אם מדובר בשירות שמגיע בזמן קצר.

החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי

עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי "זמינות מידית" צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות...
מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי?

כתיבה שיווקית יעילה היא כלי חיוני לקידום עסקים באינטרנט, במיוחד במנוע החיפוש של גוגל. לפי אליעד כהן, כאשר אנו כותבים טקסט שיווקי בגוגל, עלינו להתייחס באופן מדויק לאופן החשיבה של הלקוח הפוטנציאלי, ולא רק להשתמש במילים כלליות או במשפטים חסרי משמעות ברורה.

לדוגמה, אליעד מנתח את המשפט הבא מתוך מודעה בגוגל: "המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות." הוא מדגיש שהמשפט אינו מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שעלולות להרתיע לקוחות פוטנציאליים.

מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח?

אליעד מסביר שאחת הבעיות המרכזיות בטקסט השיווקי הנ"ל היא שהביטוי "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות" אינו בהכרח מה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש פשוט "חברת ניקיון" או "ניקיון בתים" ולא בהכרח "חד - פעמיות". השימוש במילה "חד - פעמיות" יכול לעורר אסוציאציה שלילית, כאילו השירות לא טוב מספיק בשביל שיחזרו אליו שוב, או שהוא מוצר שניתן לזרוק אחרי שימוש יחיד, בדומה למוצרים חד - פעמיים כמו כוסות או כלים מפלסטיק.

לכן, לפי אליעד, יש חשיבות מכרעת לכך שהניסוח יהיה תואם במדויק למה שהלקוח מחפש, ולא לנחש או לכתוב באופן כללי מדי. על מנת לדעת זאת, אפשר להיעזר בכלים שגוגל מציעה, כמו צפייה בחיפושים פופולריים, או פשוט לבדוק מה הלקוחות מחפשים הכי הרבה בתחום זה, וכך לנסח טקסט שיהיה ברור, מדויק, ואטרקטיבי ללקוח.

מה לא ברור בניסוח "מחירים מעולים" ומדוע הוא לא מומלץ?

דוגמה נוספת לבעיה בטקסט היא הביטוי "מחירים מעולים". אליעד מדגיש ש"מחירים מעולים" הוא ביטוי כללי מדי, שלא מבהיר ללקוח מה היתרון האמיתי שהוא מקבל. המילה "מעולים" יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם מדובר במחיר זול, מחיר הוגן, או אולי מחיר יקר שמייצג איכות גבוהה במיוחד?

אליעד מציע שבמקום זאת יהיה עדיף להשתמש במילים ברורות יותר כמו "מחירים זולים", "מחירים משתלמים" או "מחירים בהתאמה אישית", תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש.

איך להשתמש נכון בביטוי "חומרי ניקוי לא מזיקים"?

גם הביטוי "חומרי ניקוי לא מזיקים" הוא בעייתי מבחינה שיווקית, כי לא ברור אם הלקוח חושב דווקא על המילה "לא מזיקים" או על מילים אחרות כמו "ידידותיים לסביבה" או "בטוחים לשימוש". לפי אליעד, השימוש בביטויים מדויקים לפי מה שהלקוחות מחפשים הוא קריטי להצלחת המודעה.

לדוגמה, אם הלקוח חושש מפגיעה ברהיטים או משימוש בחומרים חזקים מדי, עדיף להשתמש במילים כמו "חומרי ניקוי עדינים" או "חומרים בטוחים לשימוש". כך, הלקוח יקבל תחושה שהטקסט עונה בדיוק על הצורך שלו.

מהו סדר החשיבות האופטימלי בטקסט שיווקי?

אליעד מציין כי סדר המילים והמשפטים בתוך הטקסט השיווקי חייב להיות תואם לסדר החשיבות שהלקוח מייחס לדברים. אם חשוב ללקוח יותר מכל המחיר, זה מה שצריך להופיע ראשון. אם זמינות מיידית היא הקריטית ביותר עבור הלקוחות שמחפשים "חברת ניקיון דחופה", הרי שהמונח "זמינים לעבודות מידיות" צריך להיות מודגש וממוקם במקום בולט יותר בטקסט.

איך לגלות מה הלקוח באמת רוצה לחפש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה זה שיווק?, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה זה שיווק?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להודות בבגידה האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? כמה כסף לבקש מלקוחות? שכנוע להתאים את המוצר ללקוח להיות איש מכירות טוב איש המכירות רוצה למכור הפצת חומרים שיווקיים פיתוח מוצרים איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? איך לנהל משא ומתן על מחיר? איך למכור עט? לקוחות בעיתיים לגרום למישהו לאהוב אותך רכישת מוצר לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה שיווק אורגני איך ביבי נתניהו משכנע אנשים? מניפולציות טובות לגרום למישהו להימשך רק אליך משכנעים אנשים לשכנע גולשים האם לתת אמון מחדש? לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם לגרום למישהו לייסורי מצפון לשכנע מישהו לדבר איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? המחיר יקר ללקוח למכור מוצר בינוני לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח בניית אמון עם לקוח מניפולציה על תת המודע לגרום למישהו להתחייב לך לשכנע ילד לאכול ירקות גיוס אנשי מכירות שאלות הסינון של הלקוח רצון לקבל בשכנוע למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? בעיה של לקוח למה קשה לעבוד במכירות? להוריד עומס מאיש המכירות ניתוח סיבתיות ומכירות איך לעשות מניפולציה על מישהו? להצליח להיות איש מכירות אפשרות לשכנע להתעקש עם הלקוח מילוי צרכי הלקוח ליצור אמון עם אנשים מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? לגרום למישהו לא ליהנות מניפולציות של מנטורים לכסף ללמד למכור לגרום ללקוח להישאר על הקו לשכנע מישהו לא לעשות משהו לשכנע אותו שאת צודקת הצעת מחיר כמסמך שיווקי יצירת חומרי שיווק איכותיים כתיבה שיווקית לשתול מחשבות בת מודע השכנוע של ביבי נתניהו לקנות בזול למכור ביוקר איך למכור ביותר כסף? כושר שכנוע הרצון הפנימי של הלקוח לשכנע מישהו להיקשר למכור מכוניות הכנת חומר שיווקי שיחה יוצאת ללקוח מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר איך לנהל משא ומתן על שכר? לשכנע מישהו להודות בטעות האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח לשכנע בוחרים להצביע לכתוב טקסט משכנע צורך אמיתי של לקוח תמחור עסקה מול לקוחות קמפיין שיווקי תכונות של מוצר מה הכאבים של הלקוח? להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח להוציא עיזים במשא ומתן התחייבות ללקוח לתוצאה לטפל בהתנגדות של לקוח להסביר בצורה משכנעת איך לשתול מחשבות בתת מודע? לשכנע לקוח להרגיש טוב איש מכירות טלפוני איך ללמד אנשי מכירות למכור? לגרום למישהו לאהוב להתאמץ טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות חסרונות במוצר הרגשת קרבה עם לקוח מוצרי פרימיום לשכנע מישהו לא לקנא בך ללקוח אין אמון בעצמו לקוח מתייחס למוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, לשתול מחשבות, קואצינג בתחום מה זה שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4531 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 09:06:01 - wesi28